Mont Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 Genome STi produkt DEFI :cool: a gdzie takie kupić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 mam u siebie zielone defi - polecam - idealnie pasuje do seryjnego oświetlenia w bug'u DEFI są extra bez dwóch zdań tylko ich cena jest teraz trcochę nie teges Polecam STRI DLM II , naprawde porzadne zegary i do tego deszek DEFI i jest super, w miare dokładne, ceremonia startu, alarmy dzwiekowe , generalalnie wszystko to co ma DEFI oprócz nagrywania historii, ale to gadzet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Carfit -wszystko ok ale cena jest trudna do strawienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Carfit - podrzucisz namiar gdzie można je dostać ? Z dostępnych na rynku z zielonym podświetleniem to tylko AG. Podobno te nowe np. serii SM są już zdecydowanie lepszej jakości ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Carfit - podrzucisz namiar gdzie można je dostać ? Na Alle ktoś z Limanowej nimi handluje. Ale podświetlenie z tego co widzę białe lub bursztynowe Carfit możesz wskazać, które to STRI DLM II ? http://www.striracing.com/hom.htm Z dostępnych na rynku z zielonym podświetleniem to tylko AG. Podobno te nowe np. serii SM są już zdecydowanie lepszej jakości ..... APEXI mają właśnie niebieskie podświetlenie i czerwone wskazówki. http://www.apexi-usa.com/products/?id=5348 Carfit - odradzasz je czy poprostu nie miałeś z nimi do czynienia ? PS.z tego co widzę jest różnica dla boost - electrical bądz mechanical, który jest właściwy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Carfit - podrzucisz namiar gdzie można je dostać ? Na Alle ktoś z Limanowej nimi handluje. Ale podświetlenie z tego co widzę białe lub bursztynowe Carfit możesz wskazać, które to STRI DLM II ? http://www.striracing.com/hom.htm Z dostępnych na rynku z zielonym podświetleniem to tylko AG. Podobno te nowe np. serii SM są już zdecydowanie lepszej jakości ..... APEXI mają właśnie niebieskie podświetlenie i czerwone wskazówki. http://www.apexi-usa.com/products/?id=5348 Carfit - odradzasz je czy poprostu nie miałeś z nimi do czynienia ? PS.z tego co widzę jest różnica dla boost - electrical bądz mechanical, który jest właściwy ? te http://www.striracing.com/pro_d_e.htm na końcu strony, całkiem ładne, nieżle działają ,są elektrical, z alarmami itd. O Apexi nie mam zdania, bo ich nie widziałem ani nie montowałem, ale firma jest napewno dobra :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 Carfit PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Panowie, możecie mi powiedzieć (pokazać ), gdzie mam wpiąć trójnik do wskaźnika boosta w S-turbo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Na pewno nie w przewody wysokiego napięcia Może to Ci pomoże viewtopic.php?f=21&t=124896&hilit=wska%C5%BAnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Panowie, możecie mi powiedzieć (pokazać ), gdzie mam wpiąć trójnik do wskaźnika boosta w S-turbo: Zdejmij zaślepkę z kolektora - po prawej stronie, pierwsza od lewej i tam się podłacz juz bez trojnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 siekla THX raz jeszcze, masz u mnie Big pomuka... tylko nie wiem jak się je daje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Harvester wątek również dobry, również THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 No Panowie, tak to wygląda: Jeszcze raz dzięki za pomoc, w szczególności Tobie Siekla :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Aha, ostatnie pytanie: czy to jest dobra wartość ciśnienia na trójce przy 5000 rpm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Jakie masz turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 pytanie powinno brzmieć "jaki miałeś silnik?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 No troche chyba sporawo jak na seryjne turbo w S-turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 pytanie powinno brzmieć "jaki miałeś silnik?" BartZ ile masz mocy? Z 400km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Na seryjnym setupie na pewno nie Od zawsze tak ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Aha, ostatnie pytanie:czy to jest dobra wartość ciśnienia na trójce przy 5000 rpm... Nie, z całą pewnością nie. Osobiście bym się nie przejmował o ile posiadasz seryjne turbo, ono najzwyczajniej w świecie nie jest w stanie tyle napompować. Czy wykorzystujesz seryjny wężyk podciśnienia, który jest w komplecie AG ? Jeżeli tak, to wyrzuć jak najprędzej ten badziew i załatw sobie np. wężyk VAGowski. Najlepiej podjedż do kogoś kumatego, podłączcie samochód pod SSM bądź inny soft i sprawdżcie (w trakcie jazdy) maksymalne wartości doładowania. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Panowie, należy Wam się kilka słów wyjaśnienia: wszyscy dobrze wiemy, że gdybym miał TAKIE doładowanie, to jedynym pytaniem jakie mógłbym zadać jest pytanie kropkowicza Jaki miałem silnik? Niezły - 450 kucy, choć tylko przez 10 minut :wink: To zdjęcie to wspaniałe "Opening ceremony", tak mi się akurat udało złapać... Wybaczcie... W rzeczywistości wskazania mieszczą się dokładnie między -0,7 a + 0,5 i mam nadzieję, że są ok. Co do samego zagara, jest bardzo bardzo fajny i daje radę, zapłaciłem za niego 155 zł i myślę, że w tym przedziale stosunek ceny do jakości jest rewelacyjny. Oczywiście jest to elektronika z silnikiem krokowym i z warningiem, który fabrycznie jest ustawiony na 1,5 bara. Jeżeli ktoś nie potrzebuje Defi, Greddy albo Stri, to mogę to polecić z czystym sumieniem no i nie jest to chińszczyzna tylko Taiwan... :wink: BTW Nie dziwię się, że kupują je fałwejarze - w końcu świeci na niebiesko-czerwono... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 odnośnie autogejów- ja od początku byłem im przeciwny uważając że to niedokładny chłam ( i rzeczywiście takim był). Gdzieś mam jakieś ceremonie, inauguracje itp ważniejszy dla mnie jest dokładny pomiar. Zainteresowała mnie dopiero seria SM oraz to że kilka poważnych aut (np AEvo86) miało takie wskaźniki. Poczytałem, kupiłem i faktycznie jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 20 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Ja na początku kupiłem STRI X-line boost. Prosty zegar bez warninga, ale fajnie wykonany i dokładny. Dlatego dwa kolejne zegary kupiłem już z serii DSD. Jeszcze nie widziałem jak działają, ale trzymając je w ręcę od razu odniosłem wrażenie, że są mega solidne, ładne i dobrze wykonane. Od innych słyszałem, że sama praca zegarów też nie budzi żadnych zastrzeżeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 ja wskaźnika bez warninga nigdy bym nie kupił. Jedyny moment gdy można popatrzeć na wartości to chyba na obwodnicy, bo na pewno nie w miejscach gdzie trzeba się skoncentrować na kierowaniu. Jeżeli są to jeszcze wskaźniki 52mm albo 1din to już w ogóle porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Dlatego dwa kolejne zegary kupiłem już z serii DSD. Które DSD? CS czy SLM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się