Virus12 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 działa na 100% próbuj jeszcze raz, ja tak zrobiłem w temp oleju AG. Chyba że źle zegary podpiąłeś, i jak wyłączasz zapłon to je gasisz całkowicie, tzn nie mają prądu na podtrzymaniu. W nich jest chyba 4 kabelki, 1 dla ground 1 dla podtrzymania, 1 dla załączenia, 1 dla zmiany koloru. Ja podpiąłem ground do budy, podtrzymanie do +12V z radia (podtrzymanie żółty kabelek), załączenie do +12V zapalniczki (bo tak chciałem ) i zmiana koloru jest nie podpięta. Może masz do co powinno być do stałego prądu podpięte np do świateł i resetuje ci ustawienia zegara, ty mu ustawiasz nie piszcz, po czym go gasisz całkowicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Wg tego co wyczytałem w instrukcji to podpiąłem tak: + i - do jakichś kabelków lecących koło radia (działają ze światłami pozycyjnymi, ale i tak na światłch zawsze się jeździ) z + połączyłem kabelek (opisany w instrukcji że trzeba go wpiąć do ACC) a czwarty kabelek doprowadziłem nieużywanego wyłącznika przeciwmgielnych, który zasiliłem z tego samego źródła co plusa. Kolor podświetlenia zmieniam powyższym przyciskiem, ale muszę wyłączyć zapłon na białym podświetleniu, bo jak wyłączę na zielonym to po ponownym włączeniu wskaźnik głupieje - no i tutaj nie wiem o co chodzi? :| -- 4 wrz 2010, o 19:23 -- Rozumiem że następnemu wskaźnikowi nie muszę rozprowadzać tej całej kabelologii? tylko go podłączam do pierwszego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Wg tego co wyczytałem w instrukcji to podpiąłem tak: + i - do jakichś kabelków lecących koło radia (działają ze światłami pozycyjnymi, ale i tak na światłch zawsze się jeździ) z + połączyłem kabelek (opisany w instrukcji że trzeba go wpiąć do ACC) a czwarty kabelek doprowadziłem nieużywanego wyłącznika przeciwmgielnych, który zasiliłem z tego samego źródła co plusa. Kolor podświetlenia zmieniam powyższym przyciskiem, ale muszę wyłączyć zapłon na białym podświetleniu, bo jak wyłączę na zielonym to po ponownym włączeniu wskaźnik głupieje. no to coś namieszałeś ja je podpinałem w domu wziąłem zasilacz 12V i tak: - do czarnego kabelka wszystkie + do czerwonego i testowałem co się dzieje jak odłączam kolejne +sy zrób podobnie w aucie, znajdź stały +12V i podpinaj do niego resztę kabli. Albo sprawdź czy nie jest tak, że jak zgasisz auto to znikają wszędzie +. Rozumiem że następnemu wskaźnikowi nie muszę rozprowadzać tej całej kabelologii? tylko go podłączam do pierwszego? Tak jest, z tym że pamiętaj że niektóre zegarki AG mają tylko + i - jak np AFR. Więc pierwszym zegarem musi być ten co ma 4 kabelki, a na końcu ten co ma najmniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 już wiem o co biega powiedz mi tylko który kabel (podtrzymanie) ma mieć stałego plusa, to go gdzieś przepnę albo podciągnę bezpośrednio do akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 podciągnę bezpośrednio do akumulatora Nawet nie próbuj, po to ktoś wymyślił bezpieczniki żeby auta nie udawały pochodni. ew zwarcie i bezpośrednie podłączenie do aku = fire :!: Co do kabelków zmusiłeś mnie do ruszenia zadka po instrukcję: czerwony - do stałego + i to jest podtrzymanie to podepnij do żółtego kabla od radia (tam jest stały + nawet bez kluczyka), ew jeśli radio ci gra bez kluczyka to do czerwonego kabla od radia. czarny - uziemienie to wiadomo. biały - załączenie zegara, to podepnij np do świateł (np do oświetlenia deski czy zegarów auta), lub do + od zapalniczki (ja mam + od zapalniczki, co oznacza że nawet jak przy odpalonym aucie zgaszę światła to zegary świecą, ale jak tak chciałem). pomarańczowy - ten zmienia kolor podświetlenia, jak dasz + to będzie inny kolor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 dzięki wielkie. To tylko czerwony muszę przepiąć i będzie wszystko grało tak jak należy. Zostanie do wkręcenia czujnik, ale redukcję muszę dorobić, bo w N/A nie ma tyle miejsc co w turbo, które można wykorzystać do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 no ja mam turbo i znalazłem na prawej głowicy zaraz przed kolektorem miejsce na czujnik, ale z racji wywczasu z którego niestety dziś wróciłem nawet nie próbowałem szarpać tej śrubki z głowicy żeby to podpiąć zrobię to dopiero teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psot Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 jako że temat podobny wiecie gdzie dostane kurnik zespolony z obudową kolumny kierownicy, zasłaniający częściowo prawą stronę zegarów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Ja wziąłem zwykłą obudowę od zegarów AG przewierciłem ją i obudowę od kierownicy i skręciłem w całość, zasłania tylko ilość przejechanych KM. Darowałem sobie podstawkę. U mnie wskaźnik zasłania lewą część bo mam japońca z przełożoną kierownicą, a w nim zegary są odbiciem lustrzanym, check itp mam po prawej, ale zasada jest ta sama. powiększ fotkę tutaj widać jak to wygląda a tu z widoku kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Czy te AG mają jakąś regulację jasności podświetlenia, bo widzę że dają po oczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Czy te AG mają jakąś regulację jasności podświetlenia, bo widzę że dają po oczach. To mój aparat nie sugeruj się tym. Kilka dni temu jechałem w nocy po nie oświetlonej drodze i nie było tragedii. A regulacji z tego co wiem brak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Folię do przyciemniana szyb sobie nalep ;-) Tylko jakąś lajtową 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 ma ktoś może skan/link do instrukcji do elektroniczengo autogauge ? chodzi o przyporządkowanie pinów w gniazdku zasilającym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Folię do przyciemniana szyb sobie nalep ;-)Tylko jakąś lajtową 8) ja tak właśnie zrobię, ewentualnie wie ktoś jak rozjaśnić podświetlenie zegarów w GiejTeku? Żeby zielony z licznika zgrał się jasnością z zielonym z AG ? -- 5 wrz 2010, o 12:29 -- nie działają mi: nawiew, centralny zamek, światło stop, kontrolka otwartych drzwi, lampka w bagażniku, światła awaryjne Czyli wróciła usterka sprzed jakiegoś czasu, ale akurat zrobiło to się po podłączeniu zegarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 rozjaśnić podświetlenie zegarów wymień seryjne żarówki na zwykłe ze sklepu. u mnie seria była 'smoke' = każda żarówka miała nalot przyciemniający. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Co do żarówek to też bym uważał bo kiedyś się też zabawiłem w wymianę seryjnych na te zwykłe ze sklepu i coś mi się często przepalały i jak zacząłem czytać przez lupkę co na tych żarówkach jest napisane to się okazało że seryjne żarówki miały nadruk 14V a seryjna ze sklepu ma nadruk 12V. I nie wiem czy to ma sens ale sobie pomyślałem że jak w czasie jazdy alternator podaje napięcie 13,5-14V to czy nie przepala mi tych żarówek ze sklepu co to są 12V :? Jak pytałem w sklepie o żaróweczki 14V to Pan nie wiedział o co mi chodzi, potem jak zamówiłem w ASO oryginalne to też były 12V jak te ze sklepu więc w sumie trudno powiedzieć o co kaman. W końcu z braku innego wyjścia wsadziłem żaróweczki 12V, raz czy dwa się jakaś przepaliła to znów wymieniłem, auto sprzedałem i nie znam dalszych losów żaróweczek. Instalacja elektryczna też była wcześniej sprawdzona przez elektryka i powiedział że wszystko w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 u mnie działają zwykłe ze sklepu w miejsce tych przydymianych. ale faktycznie ostrożności nigdy za wiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 ma ktoś może skan/link do instrukcji do elektroniczengo autogauge ?chodzi o przyporządkowanie pinów w gniazdku zasilającym czerwony - do stałego + i to jest podtrzymanie to podepnij do żółtego kabla od radia (tam jest stały + nawet bez kluczyka), ew jeśli radio ci gra bez kluczyka to do czerwonego kabla od radia.czarny - uziemienie to wiadomo. biały - załączenie zegara, to podepnij np do świateł (np do oświetlenia deski czy zegarów auta), lub do + od zapalniczki (ja mam + od zapalniczki, co oznacza że nawet jak przy odpalonym aucie zgaszę światła to zegary świecą, ale jak tak chciałem). pomarańczowy - ten zmienia kolor podświetlenia, jak dasz + to będzie inny kolor. o to ci chodziło ? nie działają mi:nawiew, centralny zamek, światło stop, kontrolka otwartych drzwi, lampka w bagażniku, światła awaryjne Czyli wróciła usterka sprzed jakiegoś czasu, ale akurat zrobiło to się po podłączeniu zegarka :evil: sprawdź bezpieczniki, i zmień je na mocniejsze, wskaźniki AG też pobierają prąd, po prostu nie wyrobił bezpiecznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 adaś napisał(a): nie działają mi: nawiew, centralny zamek, światło stop, kontrolka otwartych drzwi, lampka w bagażniku, światła awaryjne Czyli wróciła usterka sprzed jakiegoś czasu, ale akurat zrobiło to się po podłączeniu zegarka :evil: sprawdź bezpieczniki, i zmień je na mocniejsze, wskaźniki AG też pobierają prąd, po prostu nie wyrobił bezpiecznik. nie, nie. To usterka którą przerabiałem już kilkukrotnie. Coś się zjarało w wiązce po raz kolejny. Akurat te rzeczy co wymieniłem są tak jakby na jednym obwodzie, było to już łatane, mostkowane i dzielone na oddzielne zasilania. Najpierw padł zamek, lampka, kontrolka i awaryjne, za chwilę stop i nawiew :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 rozjaśnić podświetlenie zegarów wymień seryjne żarówki na zwykłe ze sklepu. u mnie seria była 'smoke' = każda żarówka miała nalot przyciemniający. One nie są smoke tylko z czasem się takie robią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 o to ci chodziło ? nie całkiem, ale już sobie poradziłem. brakło mi wiązki i dorabiałem, więc kolory mnie nie ratowały. One nie są smoke tylko z czasem się takie robią czad czyli to nie użytkownik ślepnie tylko podświetlenie się degraduje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 nie całkiem, ale już sobie poradziłem. brakło mi wiązki i dorabiałem, więc kolory mnie nie ratowały. A sorki nie skumałem że chodzi ci o oznaczenie pinów bo nie masz kabla, ale jak dałeś radę to ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Czy "piiiiiiii" podczas opening-ceremony we wskaźnikach AG jest normalne? Da się to wyłączyć? To piiiii mnie wykańczało nerwowo w legacu. Niestety wyłączenie go przy opening ceremony powodowało, że nie działały też sygnały ostrzegawcze :roll:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Niestety wyłączenie go przy opening ceremony powodowało, że nie działały też sygnały ostrzegawcze :roll:. Niestety to jest minus tej operacji :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 adaś napisał(a): nie działają mi: nawiew, centralny zamek, światło stop, kontrolka otwartych drzwi, lampka w bagażniku, światła awaryjne Czyli wróciła usterka sprzed jakiegoś czasu, ale akurat zrobiło to się po podłączeniu zegarka :evil: sprawdź bezpieczniki, i zmień je na mocniejsze, wskaźniki AG też pobierają prąd, po prostu nie wyrobił bezpiecznik. nie, nie. To usterka którą przerabiałem już kilkukrotnie. Coś się zjarało w wiązce po raz kolejny. Akurat te rzeczy co wymieniłem są tak jakby na jednym obwodzie, było to już łatane, mostkowane i dzielone na oddzielne zasilania. Najpierw padł zamek, lampka, kontrolka i awaryjne, za chwilę stop i nawiew :| dopisuję przednią lampę, świeci jakby chciała a nie mogła, kontrolka od długich cały czas delikatnie się świeci, nie działa przycisk 'bright' Odłączyłem ten zegar w poszukiwaniu przyczyny, ale widocznie coś pospułem nieodwracalnie Jutro do elektryka jedziemy -- 5 wrz 2010, o 22:24 -- Niestety wyłączenie go przy opening ceremony powodowało, że nie działały też sygnały ostrzegawcze :roll:. Niestety to jest minus tej operacji :/ no to chyba zostawię, tym bardziej że koleżanki szybciej wtedy zwracaja uwagę na zegary, a jak to Mati napisał, że dodatkowe zegary są przede wszystkim po to, żeby koleżankom tłumaczyc jak działają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się