Skocz do zawartości

Dodatkowe wskaźniki


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

Nie, w każdym wskaźniku jest wszystko, co potrzebne do montażu i pracy.

 

Ok dzięki :wink:

 

A co myślicie o wskaźnikach Defi 1DIN?? Tak akurat jak ktoś ma nieseryjne radyjko to by pasowały. Tylko czy można zmieniać konfigurację zegarków? bo temperatura wody i ciśnienie oleju akurat mi są zbędne. Ewentualnie jakieś inne wskaźniki 50mm plus ramka na 1DIN i wstawić pod radyjkiem, da radę takie coś wpasować?? :wink:

 

Pozdrawiam,

Karol

 

Załozyłem takie do GT'ka. Nie da sie konfigurowac zestawu - jest jaki jest - podlaczasz pod co chcesz - masz 2 temp (wiec zostaje olej i woda, bo na egt za mala skala jest) plus cisnienie oleju.

Minusy;

- nie ma centralki wiec nie zapamietauje peakow i nie mozna ustawic alarmow, trzeba co jakis czas kontorlowac okiem (temp to jeszcze ale cisnienie oleju pewnie jak cos sie stanie to zauwazy sie za pozno)

- w konsoli srodkowej to jednak taki sredni pomysl, to nie jest miejsce gdzie sie patrzy wygodnie, zdecydowanie bardziej chwale sobie moj daszek w wrx centralnie na srodku

- jezeli jednak kupisz 1din to potrzebna ci bedzie do ladnego montazu jeszcze jakas ramka od radia

 

Plusy;

- wychodzi o wielej taniej niz defi te duze z centralka

- jak nie mozna znalezc daszka plus zegarow w dobrej cenie, to jest fajne rozwiazanie, wkladasz zamiast radia i tyle... a radio i tak sie w pojezdzawkowych autach wywala :P Wiec ladnie zaslepiasz dziure

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Sebastian za odpowiedź. Nie chcę montować wskaźników w miejscu zegarka tylko z jednego powodu - nie podoba mi się to :mrgreen: Musi być ładny widok na zegarek i za nim na wlocik na masce :twisted: Tak się już do tego układu przyzwyczaiłem, że tam zegarków nie wepchnę :twisted:

 

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rpw, Siedziałem ostatnio w aucie z zegarami na słupku i nie zasłaniają bardzo. Ja siedzę mocno przysunięty do przodu (bom krótki ;)), więc wystawały może 1-2 cm poza obrys słupka (z mojej perspektywy of koz). A zawsze bardziej wieśniacko wydawalo mi się na słupku, więc raczej na 98% je tam zamontuje ;)

 

:mrgreen:

Jasne. Ja gdybym teoretycznie montował, to chyba jednak na środku. :wink: Ale wiele zależy od wyglądu samych zegarów i tego jak pasują do konkretnego wnętrza.

 

A Ty jak, zamówiłeś już coś? Muszę w końcu zobaczyć tego Twojego potwora szos przy najbliższej okazji. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

harvester, niumen dzięki za PW, jestem już po rozmowie z dystrybutorem STRI i niestety podobno nie ma możliwości ustawiania Warning'u i sprawdzenia Peak'u we wskaźnikach STRI z serii Xline. Czy ktoś kto je ma może się wypowiedzieć? BTW Cena super atrakcyjna w stosunku do DEFI :shock:, niestety możliwości wskaźników najprawdopodobniej dużo mniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nomad,

 

nie linczujcie wojownicy tylko - ale i warning i peak jest dostępny w serii SM niechcianych przez nikogutko Auto Gauganów :mrgreen:

 

No tak ale to nie greddy, Stri ani tym bardziej defi :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Azrael, kiedyś pisał, że budzik bez warningu, jakby trochu bez sensu jest i ja się z nim w pełni zgadzam. Przeca, jak butujesz nie będziesz cały czas zglądał, czy EGT to 880, czy może już 930 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nomad,

 

nie linczujcie wojownicy tylko - ale i warning i peak jest dostępny w serii SM niechcianych przez nikogutko Auto Gauganów :mrgreen:

 

No tak ale to nie greddy, Stri ani tym bardziej defi :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Azrael, kiedyś pisał, że budzik bez warningu, jakby trochu bez sensu jest i ja się z nim w pełni zgadzam. Przeca, jak butujesz nie będziesz cały czas zglądał, czy EGT to 880, czy może już 930 :mrgreen:

 

Jak najbardziej się z Tobą zgadzam co do funkcji Warning...Ja na szczęcie mam ten problem z głowy, kupiłem DEFI, jeszcze jak były w miarę rozsądnych pieniądzach :wink: Na temat STRI dopytuje pod kątem znajomego, który poszukuje czegoś w miarę niezawodnego i za dobrą kasę bo perspektywa wyłożenia ok 4k PLN za 3 wskażniki + CU2 jest mało atrakcyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nomad,

 

jeszcze Cię przekonam tylko do AutoGałganów serii SM....ale to już innym razem :mrgreen:

 

4 tysiące to faktycznie dramat, a był moment, że za 2000 PLN można było rozsądną konfigurację (EGT, Boost, Temp Oil) łyknąć. Kursiki, ja za swój TEIN SSM dałem 3.900 PLN a koledzy się ostatnio dowiadywali - 5.600 PLN :shock:

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dowiadywali - 5.600 PLN :shock:
:shock: :shock: Nie dawno montowałem i dałem duuuuużo mniej :shock:

 

[ Dodano: Sob Kwi 04, 2009 10:19 pm ]

A Ty jak, zamówiłeś już coś? Muszę w końcu zobaczyć tego Twojego potwora szos przy najbliższej okazji. :mrgreen:

na razie tylko boost. W środe monstuje (narazie byle gdzie, aż będzie komplet). Wpadnij na ułęż 26ego ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jakie najlepiej zegary założyć?

Załóżmy dwa przypadki najbardziej rozpowszechnione na forum:

1. Seria

2. Po remapie. (odetkane)

Jakie trzy wskaźniki zaproponujecie do powyższych aut?

Po mojemu boost, temp. oliwy i ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomęczę Was odrobinę.

 

Gdzie podłączyć boost'a?

 

Obrazek

 

Czy w tę zaśplepkę można wkręcić sondę od EGT?

 

Obrazek

 

Którędy ze wszystkimi przewodami wejść do środka auta?

 

Ja mam puszczone przewody przez tą gumeczkę:

090410023811.th.jpg

 

Termoparę zamontuj na kolektorze wydechowym na 4-tym cylindrze, jak najbliżej bloku. W downpipe odczyty nie będą prawidłowe.

 

Co do podłączenia boosta, nie mam teraz podłączonego, ale przewody są:

dsc000911111.th.jpg

 

Jak wróci zegar, to przepinam jeden przewód z kolektora na trójnik, a przewód z trójnika w miejsce tego pierwszego (zaznaczone na zielono).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:arrow: v-max i niumen

Dzięki. Boost mamy odfajkowany.

Co do EGT.

Jaką normalną temperaturę mają spaliny na wyjściu z cylindrów w seryjnym aucie?

Jak rozumiem należy poczynić takie czynności, żeby odczyt temp spalin był najbardziej miarodajny, ale czy ktoś robił porównanie: jak spada temperatura mierzona z kolektora i z downpipe? Może wystarczy skorygować o konkretną wartość i odpowiednio ustawić warning (zamiast normalnych 850-900 stopni ustawić np.800?)

W jakim celu został wykonany otwór w moim downpipe?

 

Jeszcze olej:

Temperatura, czy ciśnienie?

Jak rozumiem ciśnienie spada wraz ze wzrostem temp. a dodatkowo np. przy uszkodzeniu pierścienia olejowego poinformuje nas o spadku ciśnienia (temp. cały czas taka sama). Co lepsze?

Jak czytać zegar ciśnienia? (kiedy można ruszyć w tango naughty.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...