Tomasz_555 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Nie przebrnę przez cały wątek, a szukajka nie pomogła. Czy do montażu zegarów w miejscu zegarka w GD konieczne jest ściągnięcie deski ? Mam w planie flokowanie, zegarki i turbo-timer i staram się to jakość sensownie zaplanować logistycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 To może z innej beczki. Czy montaż np wskaźnika ciśnienia oleju i temp oleju w silniku i np w skrzyni At w ssaku ma sens czy to przerost formy nad treścią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 przerost formy nad treścią... choć pewnie zaraz się znajdzie ktoś, kto stwierdzi, że jest inaczej ALE, z drugiej strony, jeśli auto jest używane do upalania albo jest mocno katowane(jedno i drugie to sprzeczność do n/a i a/t) to wtedy można się zastanowić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2016 Raczej chodziło mi tylko o kontrole ciśnienia oleju jak i to czy olej ma odpowiednia temp by móc wciskać mocniej gaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 21 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2016 Czy ktoś podpowie najlepszą metodę mocowania daszka bez zaczepów do deski ? Rozważam: - rzep - klej (na ciepło ?) - silikon/klej taki sam jak ten, którym przyklejona jest folia uszczelniajaca w drzwiach. Nawet nie wiem jak się nazywa ten glut. Byłoby super mieć możliwość dostania się do osprzętu zegarów bez wyciągania panelu klimy i radia. Ale jeżeli ma mi się to telepać w czasie jazdy to wolę zrobić to na stałe. Druga kwestia to zamocowanie samych zegarów w daszku. W zestawie do wskaźników są jakieś taśmy materiałowe, ale powierzchnia jest niestety bardzo mała żeby solidnie chwycić taśmą. Jakieś lepsze metody ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Daszek możesz przykleić taśma, w razie potrzeby wyciągnięca zegarów nie będzie problemu. Zegary na klej i jest git, ale jak kto woli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Rzep brzmi fajnie. Jakby udalo Ci sie go przykleic i ulozyc ladnie to wg. mnie pomysl no. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 Zegary na klej i jest git, ale jak kto woli. To chyba najsensowniejsza opcja. Z drugiej strony w razie awarii samego zegarka trzeba będzie się z tym pałować. Rzep to fajny pomysł, ale obawiam się, że za małe powierzchnie tam są na taki montaż. Chociaż właśnie w tym wątku daleko wstecz wyczytałem, że któraś firma robiła ten daszek z rzepem w zestawie. Taśmy są też bardziej elastyczne, łatwiej dopasować do kształtu. Wyjdzie w praniu czy taśma czy rzep. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 a przy większym przeciążeniu np. przy mocnej kolizji taki rzep utrzyma daszek? czy będzie latał po wnętrzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pb2004 Opublikowano 22 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2016 A że daszek jest mniej więcej na wysokości szyi, to może być ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 13 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2016 (edytowane) W jednym wskaźniku (Autogauge) oświetlenie mam przyciemnione. Padła chyba jedna diodka, bo pewnie obie diodki na jednej "lini kabelkowej " są. Wszystko widać, bo jest tylko lekkie przyciemnienie ,ale może próbował ktoś to rozłożyć ,bo w teorii chyba nierozbieralne ? ( wskaźniki mam pod szybą). Jakieś porady ? Edytowane 13 Listopada 2016 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Kuc Opublikowano 6 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2017 może dorzuce tutaj bo wiecej ludzi sie wypowiedziało już: Cześć! Mam u siebie w wrx dodatkowe zegary (cisnienie oleju, temp. i boost) zamonotwane w daszku po zegarku. Po remoncie silnika postanowilismy podłączyć je ponownie. Niestety po podłączeniu wyglada to tak: Na razie podpiety jest tylko boost (prawy) ale nie wyglada jakby działało. Zegary cały czas migają. Poradzicie cos? Źle podłaczone? Jeżeli ktoś ma jakiś schemat albo instrukcje jak to prawidłowo podłączyć to bede wdzięczny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 jak zyje jeszcze czegos takiego nie widzialem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faza20 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Uniwersalna deska do przekładki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Gdzie, w kontekscie centralki DEFI, najlepiej podpiąć w seryjną wiązkę przewody: - na sygnały SP/TA (prędkość i obroty) - plus, minus, zapłon, podświetlenie Na magistrali CAN nie jest to takie oczywiste, przynajmniej dla mnie gdy czytałem schematy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2018 Ja się namęczyłem żeby znaleźć sygnał prędkości w GD. Montowali tam kilka kompów i w sumie schemat od żadenego nie pasował, skończyłem na szukaniu go z przenośnym oscyloskopem, nie wiem czy nie lepiej tego ciągnąć z zegarów - pewnie łatwiej też znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Gdzie, w kontekscie centralki DEFI, najlepiej podpiąć w seryjną wiązkę przewody: - na sygnały SP/TA (prędkość i obroty) - plus, minus, zapłon, podświetlenie Na magistrali CAN nie jest to takie oczywiste, przynajmniej dla mnie gdy czytałem schematy. I jak, podłączył ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 Jeszcze nie, na ile mi czas pozwala ogarniam inne rzeczy ktore jednak maja nieco wyzszy priorytet. Jednak jak juz zrobie, to pewnie wrzuce posta w temacie. Jako tymczasowy szybki substytut ogarnalem elm327 i torque pro. Troche sie dzis bawilem i sprawdzalem co potrafi ta aplikacja (screen ponizej). Jedna z ciekawszch rzeczy jest na pewno rysowanie dynamicznych wykresow w funkcji czasu. Nawet sam peaki zaznacza:) Z jednej strony bajer, z drugiej szkoda ze Subaru czegos takiego nie robilo fabrycznie, bo od razu mi sie przypomnial nissanowski MFD w r34 ktory tak potrafil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Pytanie: skąd wziąc sygnały prędkosci i obrotów w Imprezie STI GH/GR? Odpowiedź: Wg schematów i manuala sygnały SP/TA (prędkość i obroty wg nazewnictwa Defi) najprościej pociągnąc z licznika i jego kostki/złącza o oznaczeniu [i10] lub kostki [i1] znajdujacej sie głębiej pod deską rozdzielczą. Obroty: przewód szaro-czerwony pin 32 w kostce [i10] lub pin 17 w kostce [i1] Prędkość: przewód różowo-zielony pin 31 w kostce [i10] lub pin 2 w kostce [i1] Wiecej szczegółów i lokalizacja kostek ponizej. Schematy znajdziemy pod tym linkiem: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Impreza/2008/Impreza WRX STI 2008/index.html 1. Obroty silnika Sekcja "Engine Control Module" w podanym linku podpowiada nam następujace miejsce jako źródlo sygnału obrotów silnika: Engine speed output (0 — 13V or more: waveform) - kostka [B136] - pin 22 [B136] to kostka z komputera (ECM). Z niej nasz sygnał startuje pinem C22 i szaro-czerwonym przewodem (GrR) idzie poprzez złącze kostek [B36]-[i1] gdzie wreszcie trafia do licznika jako pin 32 w kostce [i10]. 2. Prędkość pojazdu Sekcja "VEHICLE DYNAMICS CONTROL" w podanym linku podpowiada nam następujace miejsce jako źródlo sygnału prędkosci: Vehicle speed output signal (0 ←→ 12 V: pulse) - kostka B310 - pin 33 [B310] to kostka z modułu VDC znajdujacego sie w komorze silnika. Z niej nasz sygnał startuje pinem 33 i różowo-zielonym przewodem (PG) idzie poprzez złącze kostek [B36]-[i1] gdzie wreszcie trafia do licznika jako pin 32 w kostce [i10]. Dla uzupełnienia wiedzy lokalizacja opisywanych kostek: 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Ale po co rozbierać liczniki , skoro wszystko masz przy ECM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 1 minutę temu, badyl napisał: Ale po co rozbierać liczniki , skoro wszystko masz przy ECM Obroty są, prędkości na złączach przy ECM nie znalazłem. Jak Ci sie udało to podaj który przewód:) Z ECM rzeczywiscie łatwiej pociągnąć, ale z tyłu licznika niewiele trudniej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
badyl Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 A to nie jhodzi o B136 15 , już nie pamiętam jak u mnie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 (edytowane) Ale w blobie czy GH/GR? Patrząc w manuala dla III-ciej generacji imprezy nie wychodzi mi by w B136 15 był sygnał prędkości. Na nasioc pisza że daje w zależnosci od tego czy jest tam minus czy nie, daje sygnał do ECU jaki rodzaj skrzyni jest podłączony (automat czy manual) i jest to blizsze z tym co widać w schematach. EDIT: Żeby dopełnić całosci, poza podanymi wyżej sygnałami prędkości (SP) i obrotów (TA), do centralki Defi Advance Control Unit pozostaja do podłączenia: stał plus (+B), zapłon (IGN), minus (GND), podświetlenie (ILM). W tym celu wykorzystuję seryjną nawigację Kenwood oraz 14-pinowa białą kostke znad wiatraka: A samo podłączenie jest w następujacym porządku: stał plus (+B) - pin 6 zapłon (IGN) - pin 10 minus (GND) - pin 11 podświetlenie (ILM) - pin 1 Edytowane 28 Maja 2018 przez Ptasi0r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacG Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) http://www.progmeters.com/ Macie jakieś doświadczenia z tymi zegarami / wskaźnikami ? Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Pass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawinyo Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Miał ktoś styczność z "nowymi" auto gauge, widzę je tylko na sklepie inter-rally. Czy ktoś ma jakieś doświadczenie z w/w sklepem, ktoś coś wie odnośnie tych zegarów, przypuszczam że silniczki są te co były, tylko być może design nowy. Nowe logo, czy to nie jakieś podróbki ? https://inter-rally.pl/product-pol-78426-Wskaznik-cisnienia-oleju-Auto-Gauge-SMOKE-PW.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się