Jump to content

gawinyo

Nowy
  • Posts

    82
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec
  • Auto
    IMPREZA GC8

Recent Profile Visitors

588 profile views

gawinyo's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

7

Reputation

  1. Podpowiedz odnośnie tych schematów, podlinkuj jeśli możesz, zapiszę w kompendium - na pewno się przyda. Co prawda kupiłem finalnie OEM kable i problemy przeszły ale myślę że to kwestia czasu i wrócą.
  2. Biorąc pod uwagę że do mnie sonda OEM kosztuje 600, a sonda ze sterownikiem STAGA 640 to wychodzi na prawdę opłacalnie
  3. Bardzo ciekawy temat, jeżeli okazałoby się że istnieje taka możliwość to nie ma sensu wymieniać sondy na uniwersalne, bo szerokopasmówka jest tańsza niż OEM Subaru
  4. Nie no podczas jazdy ładnie peakuje 1.1b potem sobie opada delikatnie ale tutaj ta kwestia jest na pewno w porządku.
  5. Pozwolę dodać kilka słów do tematu, co prawda jestem posiadaczem imprezy 2.0 turbo 97 rok ale ! Ale objawy mam podobne z tym że auto mam z instalacją LPG i występuje u mnie to samo wszystko co u Ciebie @ura_bus ale po krótce ... Co by pierw rozwiać wątpliwości, auto również było w nowym sączu, było w wieluniu, w między czasie wymiana UPG ale problem ten sam, na benzynie w zakresie 2400 - 3600 przy delikatnym przyspieszaniu liniowym czuć szarpania, jakby cofanie zapłonu jednak nie jest to aż tak zaawansowany model bym mógl to zobaczyć na monitorze bo nie ma złącza. Walczę z tym srogo w okolicach roku, a co ważne - na LPG problem nie występuje. Wymienilem już również pół samochodu, czego oczywiście nie żałuję bo to z korzyścią dla niego jednak... wymieniona została Sonda Lambda ( nie oryginał ale podmieniałem na oryginał inny 'działający' i bez zmian, przepływomierze bardzo trudno dostępne również mam dwa, cały układ zapłonowy poza modułem jest nowy, nowe oryginalne kable, świece z wyregulowanymi przerwami, cewka również, nowa pompa paliwa DW255 więc mocno wydajniejsza, wtryski 440cc z STI przed liftowego zamiast 370, również wymienione z myslą o tym problemie, filtry nowe, ciśnienie paliwa w normie, regulator działa, wymienione przewody podciśnień, nieszczelności na 99% brak, luzy zaworowe robione w carficie przy okazji szukania usterki, stukowiec ma przebieg koło 40kk ale nie wywala checka ani nic więc jak widać lista jest szeroka a to na pewno nie jest wszystko... Super trop z tym zaworem PCV, nie wiem co jedno do drugiego mogłoby tutaj mieć jednak ufam i lada dzień pędzę do garażu gdyż jest to moja mała zagadka którą powiedzmy że nawet lubię rozwiązywać, szkoda tylko tych pieniędzy momentami. A może @ura_bus wytłumacz mi ten zaworek, bo widzę że świr z Ciebie - jak i ze mnie. EDIT Po odpieciu sondy odczucia tego nie ma, jednak po jakimś czasie wywala checka.
  6. Z tymi obrotami jałowymi mnie poniosło, chodziło o po prostu odcięcie na postoju. Czyli generalnie bez obaw bo grucha jest ustawiona na 0.5 b seryjnie ?
  7. A mi się wydaje że jest za wysokie jak na obroty jałowe, o to chodzi.
  8. Cześć czołem, Przez długi czas borykam się z pewnym problemem ale ostatnio zauważyłem coś co w jakiś sposób mnie pokonało, mianowicie chodzi mi o to że samochód na biegu jałowym ładuje mi od jakiegoś czasu 0.5 b Przewody sprawdzone, dobrze podłączone.. jest restryktor, gruszka od turbo chodzi po podłączeniu strzykawy. Prawde mówiąc ciężko mi wpaść na pomysł co może być nie tak, dolot szczelny, boost podczas jazdy w peaku 1.0 - 1.1 w zaleznosci od pogody, pozniej opada wraz z obrotami. Przy pominięciu solenoidu pompuje 0.5 bara Kiedyś wskazówka zatrzymywała się w okolicach 0.00 video-1601219661.mp4
  9. Faaajnie, dzięki za info Jak u mnie sprawa się coś wyjaśni też dam znać.
  10. Na tą chwilę jeszcze nie logowałem, a podmienić nie bardzo mam na miejscu od kogo.
  11. @Kamil2410 pytam bo u mnie w GT97 mam podobny problem, na gazie problem nie występuje ale na benzynie auto delikatnie w pewnym zakresie poszarpuje, wiele już się nagrzebałem włącznie z myciem wtryskow w ultradźwiekowej myjce, wymianie filtra itp itd. czyszczeniu przepustnicy, krokowego i problem nie ustał. Zastanawiam się nad lambdą ?
  12. @Kamil2410 sprawa jakoś się rozwiązała ?
  13. Cześć, czy ktoś wie jak powyższy problem został rozwiązany ?
  14. Dzięki serdeczne, jutro kurier juz u mnie. Dzięki za pamięć..
×
×
  • Create New...