Skocz do zawartości

gawinyo

Nowy
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gawinyo

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec
  • Auto
    IMPREZA GC8

Ostatnie wizyty

133 wyświetleń profilu
  1. A w jakich okolicznosciach sie to dzieje na tym jałowy, nie ma to powiązania np z obciążeniem typu wciśnięcie pedału hamulca / zwolnienie ?
  2. gawinyo

    Boost Cuty, turbiny, moce, momenty..

    Cięzko okreslic, tak juz kupilem.
  3. gawinyo

    Boost Cuty, turbiny, moce, momenty..

    1.2 mm restryktor, sam wkładałem - na pewno odpowiedni. Wydech przelot z 1 katem za turbo.
  4. gawinyo

    Boost Cuty, turbiny, moce, momenty..

    A ktoś wie może jakim doładowaniem dysponuje impreza GT 97' fabrycznie ? Moja odkąd pamiętam peak po 1.05 stałe przy 1 bar. Gdzieś tam oś tam obiło mi się 0.85 bar ale nic konkretnego. A jezeli moja rzekomo przeładowywuje to nie znam kompletnie przyczyny skoro wsztstko jest praktycznie seryjne seryjne. ps. Jakby był ktoś tak miły i zmierzył mi średnicę wewnętrzną wężyków solenoid / turbo .
  5. gawinyo

    GF pasy szelkowe H 4-pkt. 3" na fotelu z gt

    A mnie irytuje, że po raz kolejny jak widzę dodajesz posty nie związane z tematem i chcesz być tatą wszystkich zakładając że każdy sam sobie stwarza zagrożenie - to samo było w moim temacie. Wracając do tematu. Ogólnie pasy spasują i wszystkie normy bezpieczeństwa są przy tym zachowane, jeśli chodzi tutaj o sugestie wychylania się - wszystko jest ok, oczywiście trzeba zachować większą uwagę ale nie jest to niebezpieczne. Fakt faktem uciążliwe jest zapinanie tych pasów na codzień i tak dalej ale to kwestia wprawy i klamry jaką będziesz miał. Auto w takim momencie staje się 3 osobowe, no chyba że zrzucisz pasy i ktoś na nie usiądzie nie marudząc że dupa boli od skuwek regulacyjnych czy czegokolwiek innego. Oczko bodajrze 7/16 gwint
  6. gawinyo

    Boost Cuty, turbiny, moce, momenty..

    Zgodzę się ale również głupotą jest myślenie że zakładanie MBC = podnoszenie doładowania.. MBC jest np. bezpiecznym rozwiązaniem jeśli chodzi o stabilność doładowania i możliwość jego regulacji w różnych temperaturach np. zimą w momencie gdy powietrze lepiej się spręża. Co do zegara - sprawdzany zegarem zewnętrznym manualnym więc nie przekłamuje więc twoje skojarzenie błędne. i do AMI Ma być bezpiecznie cały czas, to moje daily. Nie jestem mistrzem kresek spod świateł, więc auto nie dostaje bezpodstawnie po dupie, przezywa 3 - 4 zakręty potem ma luz, sporadycznie dłuższe upalanki na miejscówkach z przerwami dla niego. Więc fajnie jest mieć ten bezpieczny ale wyższy zakres.. x. no i solenoid ogarnięty wiec bez zbędnych sugestii odnośnie MBC chociaż wiem że jeżeli używa się tego z głową w dobrych celach to jest to zaleta.
  7. Siemaneczko ! Jako że borykam się z problemem uszkodzonego solenoidu co już zdiagnozowałem , zacina się w pozycji umożliwiającej ładowanie ILE WLEZIE ! Nie potrzebuje ogólnie żadnej pomocy ale interesuje mnie pewna kwestia, ze względu na to że taniej jest w razie wypadku kupić MBC niżeli jakikolwiek używany a co dopiero nowy solenoid. Aktualnie komputer odcina mi doładowanie przy 1.28 bar, sądzę żę docelowo przy 1.3 bar ale opóźnienie zegara wchodzi w grę. Pytanie brzmi jakie bezpieczne jest doładowanie dla seryjnej imprezy GT EJ20G, standardowo przez ponad rok ładowała około 1 - 1.05 peak i nic złego się nie wydarzyło, z tego co wiem seria podaje 0.85 bar ??
  8. gawinyo

    Montaż czujników ciśnienia i temperatury oleju

    Wszystkie 3 możesz wkręcić w ten trójnik, why not.
  9. gawinyo

    Montaż czujników ciśnienia i temperatury oleju

    Zmieści się na sto procent, mam ten sam AG i nie powinien przekłamywać w ogóle.
  10. gawinyo

    Montaż czujników ciśnienia i temperatury oleju

    Jestem pewien, że ten w kółeczku zaznaczony ma 1/8 npt, specjalnie byłem u tokarza by mi wytoczył redukcje bo miałem czujnik z innym gwintem.
  11. gawinyo

    Montaż czujników ciśnienia i temperatury oleju

    Ogólnie to tak... 1. Sam przerabiałem ten temat i pierwotnie zamontowałem czujnik ciśnienia w głowicy, tam gdzie masz pokazane na zdjęciu ale to co on pokazywał to była najgorsza z najgorszych pogód, totalna nie prawda - miejsce złe na taki pomiar. Też wyczytałem, że podobno to najlepsze miejsce bo najbardziej oddalone, jednak nie w każdym miejscu na magistrali ciśnienie jest odpowiednie więc i tutaj - właściwie na samym jej końcu nie możemy oczekiwać cudów, ciśnienie potrafiło spać bardzo bardzo nisko. Zamontowałem zatem czujnik ciśnienia oleju w miejsce fabrycznego i gra, pokazuje to co ksiażka każe, nawet trochę więcej więc jest ok. Nie wiem jak się ma to do wskazań w sytuacji kryzysowej, ale ten czujnik mam po to żeby do tej sytuacji kryzysowej starać się nie dopuścić. Co do temperatury to nie wiem - jeszcze nie mam ale sądzę że również zamontuje to w rozgałęźniku w miejscu czujnika ciśnienia, moim zdaniem pomiar na wyjściu z pompy jest najbardziej wiarygodny pod każdym względem. 2 i 3. https://inter-rally.pl/product-pol-78847-Adapter-czujnika-oleju-1-8-NPT-Auto-Gauge.html 4. Tak - 1/8 NPT i dla przypomnienia tego gwintu niczym nie trzeba uszczelniać. Nie będzie ciekło na 100% ad1. Zalezy też jaki czujnik posiadasz bo jeżeli te duże lipne to trzeba rzeźbić z podnoszeniem alternatora i wymianą paska na dłuższy, jak tak to daj znać to Ci pomogę bo pierw też miałem to w ten sposób zrobiony na starym zegarze.
  12. gawinyo

    LPG w Subaru

    Instalacja gazowa ma to do siebie, że można ją stroić realtime w przeciwieństwie do fabrycznego sterownika silnika. Więc w przypadku jakiejkolwiek modyfikacji coś czego komputer fabryczny nie jest w stanie zrobić ( chociaż fabryczny komputer też ma jakąś tolerancję procentową gdzie jest w stanie nadgonić ) komputer gazowy jest w stanie nadgonić, nie sam ale za pomocą człowieka. W wypadku gdzie turbo ładuje więcej niż ładuje fabrycznie ( do pewnej granicznej ) to powietrza jest za dużo, paliwa za mało, wtedy AFR czyli mieszanka jest zbyt uboga itp itd.
  13. gawinyo

    LPG w Subaru

    Na prawdę z ogromną pochwałą i z szacunkiem, gdyż u Paulusa montowałem LPG z czego jestem bardzo zadowolony ale wydaje mi się że byłoby to robione już podczas zakładania LPG. No chyba że to dodatkowa usługa.
  14. gawinyo

    LPG w Subaru

    Siemaneczko, A czy na śląsku jest ktoś kto wystroi samochód na gazie z sondą szerokopasmową, nie bazując na odczytach z ECU.. Chodzi o to że aktualnie GT ładuje mi w okolicach 1.00 - 1.10 (peak) w momencie gdy seryjne doładowanie to około 0.80 - 0.85b, chciałbym to nadgonić mapą gazową.
  15. gawinyo

    EJ20G 97' Przewody Zapłonowe

    Sprawa rozwiązana. Nie potrzebnie przestraszyłem się tematu, okazało się że od dłuższego czasu już nie ma problemu z dostępnością zamiennika, po prostu są źle opisane. Dla zainteresowanych - RC-EF1204, jest idealnie to samo. Silnik dostał odrobinę kultury
×