Skocz do zawartości

gawinyo

Nowy
  • Zawartość

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O gawinyo

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec
  • Auto
    IMPREZA GC8

Ostatnie wizyty

143 wyświetleń profilu
  1. gawinyo

    Serwo - Impreza GT

    W takim razie doradźcie gdzie szukać przyczyny, serwo samo w sobie jest sprawne, wspomaga ten hamulec. Nie wiem jak ze sprawnością i tak dalej, nie mam też możliwości sprawdzić czy podmienic pompy hamulca. Edit Pytanie w takim wypadku techniczne, bo jestem z tych co wolą robić.. Serwo i pompa w ssaku jest taka sama ?
  2. gawinyo

    Serwo - Impreza GT

    U mnie jest miękki tylko do momentu skasowania tego luzu jałowego, tak jakby. Potem jest twardy i oczywiście wraz ze stopniem wciśnięcia wzrasta moc, ale ta czułość nie istnieje, trzeba mocy.
  3. Siema, Od półtorej roku jeżdżę Imprezą GT, do pewnych rzeczy zdążyłem się już przyzwyczaić ale jest jedna którą wydaje mi się że trzeba zdiagnozować. Otóż serwo hamulcowe, co jakiś czas mam okazję przejechać się Imprezą 2.0, wolnossącą - na tym samym zestawie hamulcowym co w moim GT i pedał hamulca jest zupełnie inny, jest miękki, czuły - jakbym to nazwał stopniowy. U mnie hamulec jest zero jedynkowy, mocno trzeba go deptać żeby hamował - twardy, na pewno jest tam jakieś wspomaganie ale ogólne wrażenie jakby go nie było. Cały układ jest po co rocznych przeglądach więc jest sprawny, płyn wymieniony, wydaje mi się że zaworek zwrotny jest sprawny bo dmuchałem w tą, w tamtą.. nie wiem jak się zachowuje podczas wyższych nadciśnień - więc próba że tak powiem ustna. Tarcze i klocki nie są jakieś tam pierwszej klasy ale mam pewnosć że to nie w tym problem. Jest to układ z ABS.. Jeszcze jednym objawem jest bardzo ciche stukanie podczas naciskania i puszczania pedału hamulca ( na postoju ) ale jest to kilka cichych stuknięć podczas naciśniecia, i tak samo kilka cichych podczas puszczenia. Ktoś coś ?
  4. Domyślam się że między JAMEX a Eibach różnica nie jest jakaś kolosalna. Wiadomo - marka =/= marka. Na pewno Eibach jest lepiej rozreklamowany i tak dalej i tak dalej ale czy warto przepłacać ?
  5. Siemano ! Jako, że latami przyzwyczajałem się do jazdy czymś niższym niż seryjna Impreza GT postawiłem na zakup sprężyn obniżających, z doświadczenia wiem że różnica jeśli chodzi o bezpieczeństwo, wykonanie itp względem tanich i tych średnio tanich jest żadna więc postawiłem na JAMEXy które obniżyć mają auto rzekomo o 35mm. Wiadomo, 400 złotych to nie kwota przez którą człowiek się załamie i umrze, ale pytam o opinie, może ktoś jeździł na czymkolwiek co obniża i nie był to jakiś tam gwint. Jak zachowanie, ma to sens ?
  6. A w jakich okolicznosciach sie to dzieje na tym jałowy, nie ma to powiązania np z obciążeniem typu wciśnięcie pedału hamulca / zwolnienie ?
  7. Cięzko okreslic, tak juz kupilem.
  8. 1.2 mm restryktor, sam wkładałem - na pewno odpowiedni. Wydech przelot z 1 katem za turbo.
  9. A ktoś wie może jakim doładowaniem dysponuje impreza GT 97' fabrycznie ? Moja odkąd pamiętam peak po 1.05 stałe przy 1 bar. Gdzieś tam oś tam obiło mi się 0.85 bar ale nic konkretnego. A jezeli moja rzekomo przeładowywuje to nie znam kompletnie przyczyny skoro wsztstko jest praktycznie seryjne seryjne. ps. Jakby był ktoś tak miły i zmierzył mi średnicę wewnętrzną wężyków solenoid / turbo .
  10. A mnie irytuje, że po raz kolejny jak widzę dodajesz posty nie związane z tematem i chcesz być tatą wszystkich zakładając że każdy sam sobie stwarza zagrożenie - to samo było w moim temacie. Wracając do tematu. Ogólnie pasy spasują i wszystkie normy bezpieczeństwa są przy tym zachowane, jeśli chodzi tutaj o sugestie wychylania się - wszystko jest ok, oczywiście trzeba zachować większą uwagę ale nie jest to niebezpieczne. Fakt faktem uciążliwe jest zapinanie tych pasów na codzień i tak dalej ale to kwestia wprawy i klamry jaką będziesz miał. Auto w takim momencie staje się 3 osobowe, no chyba że zrzucisz pasy i ktoś na nie usiądzie nie marudząc że dupa boli od skuwek regulacyjnych czy czegokolwiek innego. Oczko bodajrze 7/16 gwint
  11. Zgodzę się ale również głupotą jest myślenie że zakładanie MBC = podnoszenie doładowania.. MBC jest np. bezpiecznym rozwiązaniem jeśli chodzi o stabilność doładowania i możliwość jego regulacji w różnych temperaturach np. zimą w momencie gdy powietrze lepiej się spręża. Co do zegara - sprawdzany zegarem zewnętrznym manualnym więc nie przekłamuje więc twoje skojarzenie błędne. i do AMI Ma być bezpiecznie cały czas, to moje daily. Nie jestem mistrzem kresek spod świateł, więc auto nie dostaje bezpodstawnie po dupie, przezywa 3 - 4 zakręty potem ma luz, sporadycznie dłuższe upalanki na miejscówkach z przerwami dla niego. Więc fajnie jest mieć ten bezpieczny ale wyższy zakres.. x. no i solenoid ogarnięty wiec bez zbędnych sugestii odnośnie MBC chociaż wiem że jeżeli używa się tego z głową w dobrych celach to jest to zaleta.
  12. Siemaneczko ! Jako że borykam się z problemem uszkodzonego solenoidu co już zdiagnozowałem , zacina się w pozycji umożliwiającej ładowanie ILE WLEZIE ! Nie potrzebuje ogólnie żadnej pomocy ale interesuje mnie pewna kwestia, ze względu na to że taniej jest w razie wypadku kupić MBC niżeli jakikolwiek używany a co dopiero nowy solenoid. Aktualnie komputer odcina mi doładowanie przy 1.28 bar, sądzę żę docelowo przy 1.3 bar ale opóźnienie zegara wchodzi w grę. Pytanie brzmi jakie bezpieczne jest doładowanie dla seryjnej imprezy GT EJ20G, standardowo przez ponad rok ładowała około 1 - 1.05 peak i nic złego się nie wydarzyło, z tego co wiem seria podaje 0.85 bar ??
  13. Wszystkie 3 możesz wkręcić w ten trójnik, why not.
  14. Zmieści się na sto procent, mam ten sam AG i nie powinien przekłamywać w ogóle.
  15. Jestem pewien, że ten w kółeczku zaznaczony ma 1/8 npt, specjalnie byłem u tokarza by mi wytoczył redukcje bo miałem czujnik z innym gwintem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...