Jump to content

gawinyo

Nowy
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

About gawinyo

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec
  • Auto
    IMPREZA GC8

Recent Profile Visitors

251 profile views
  1. Załoga OK , ale szkoda.. tak wczas, taki błąd.
  2. Znaczy mi chodzi o zamienniki do accorda, czy tylko aso honda .
  3. Wtyczka to nie problem, nie wiem własciwie czy temat do zamknięcia czy ktoś jeszcze będzie miał coś do powiedzenia @skwaro orientujesz się czy istnieją zamienniki ? czy tylko ASO
  4. Na starcie zaznaczę, że szukałem, szukałem dzielnie i nie udało się.. Pacjent GC8, standardowy kłopot, nie hula pompka spryskiwacza reflektorów... dopadło mnie po ostatniej podróży po górach gdzie śniegiem je oczyszczałem. Dostać oryginał to wyzwanie, z tego co kiedyś czytałem wchodzą różne inne, jest mi w stanie ktoś konkretnie odpowiedzieć, najlepiej wysłać link, kupić - włożyć - cieszyć się.
  5. Też mam problem z lajkami, 5 lajków - akurat na pierwszą stronę.
  6. Szczerze przyznam, że podobny odgłos bulgotania mam - ale w zimę. Pomiar kompresji pokazał równo na wszystkich cylindrach więc domniemam że to nie jest uszkodzenie UPG, zdarza się że coś tam bombelkuje ale w GT mamy doczynienia ze zbiorniczkiem przelewowym, a nie wyrównawczym.
  7. Restryktor panie, restryktor ! Line 1, w tym kawałku ma być taka wkładka o przepustowości 1.2 mm (średnica wewnętrzna), wpisz sobie w google restryktor impreza GT, to 'coś' się wkłada w ten wężyk. Zobacz czy go w ogóle masz, pewnie nie... skoro wężyki zmienione.
  8. Generalnie chodzi o spadające ciśnienie w układzie i podciśnienie które jest generowane podczas puszczania pedału hamulca co nie znaczy że wyżej wymienione przezemnie nie biorą w tym udziału, darujmy sobie takie żenujące egzaminy Auto ogólnie toczy się bez żadnych problemów z górki i tak dalej. Finalnie dzieki na tą chwilę za wszystkie 'pomysły' - fajnie że jest odzew, zdaję sobię sprawę od samego początku że naprawa auta online nie jest możliwa. Jak poczynię kroki to napiszę jakie obserwacje, może kiedyś w przyszłości pomoże. W sobotę albo piątek pewnie się za to zabiorę, zdemontuje cały hamulec ręczny, pojeżdże i sprawa będzie jasna. Zestawy montażowe nie są drogie, wymienie na nowe i zobaczę czy pomoze, jak nie no to pozostanie tylko tarcza...
  9. "próby" robione, tył zawsze wyraźnie cieplejszy. Hahaha zaczynam się czuć jak na egzaminie ale w szczękach bierze się z konstrukcji całego zestawu montażowego tj. sprężyny linki i tak dalej, a w tarczowych wiadomo między innymi przez gumkę uszczelniającą która ma określony kształt, pompę hamulcową no i ciepło tarczy które odpycha klocki. Dziś wyjmę kompletnie całe 'wnętrze' bębna i zobaczę czy dalej będzie się grzało, bo cały czas mam wrażenie że to nie jest wina samego zacisku czy tam systemu tarczowego tylko tego nieszczęsnego ręcznego. Jak ustanie to zamówię nowe zestawy montażowe, bo okładziny są stosunkowo nowe, nawet roku chyba nie mają. Z tym że po zdjęciu tarczy widać że tam wszystko pracuje, cofa i tak dalej do punktu "0"...
  10. Dzięki za odzew ale również fajnie by było gdybyś przeczytał co napisałem. Postanowiłem zregenerować - wymieniłem dodatkowo pompę na większą i serwo. Więc skąd takie bzdurne sugestie, poświęciłem na to całą dobę - podkreśliłem że wciskają się palcami ! Czyszczę co roku po zimie. Płyn nowy w całym układzie.
  11. Jest ABS, odpowietrzałem zgodnie z serwisówką 97' - 98' , po skosach. Hamulec raczej nie wydaje się zapowietrzony, pedał jest do połowy miękki, potem dość wyraźnie twardnieje, ale skutecznosć hamowania wraz z naciskiem wciąż wzrasta - z tego też powodu była robiona rewizja i wymiana serwa / pompy z nadzieją że hamulec zrobi się bardziej 'płynny?' Lada dzień mam zamiar wyrzucić całkowicie okładziny tarczobębna żęby w 100% wykluczyć usterkę z tej strony. Ale może ktoś coś miał wie i podpowie. Temat jest ogólnie trudny do forumowych rozwiazań na odległość no ale - może złoty strzał.
  12. Zero luzów, poza tym - z dwóch stron na raz ? przy wymianie ? zbieg okoliczności ?
  13. Pompa jest zmieniona z 15/16 na 1" więc piczy włos. Próbowałem robić jazdy testowe, na różnych warunkach i co by nie było hamulec z tyłu ZAWSZE jest cieplejszy. Nie gotują się ani nie palą, nie śmierdzi ani nie dymi ale są wyraźnie gorętsze.
×
×
  • Create New...