Jump to content

ThatSubiBoy

Użytkownik
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

24 Dobry

About ThatSubiBoy

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Bylo : Impreza WRX 2004 EJ205,
    Obecnie: Impreza STI Spec c type Ra 2005, bugeye WRX ej205

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Można to kupić też osobno ale Gates faktycznie daje to w zestawach ale również ogarniesz ta robotę zwykłym szczelinomierzem.
  2. Tak zle zrozumiale. To faktycznie jakis dziwny obiaw definitywnie, ktory nie powinien miec miejsca.
  3. No bez sciagania tego nie sprawdzisz. Wymien wszystko i masz pewne. Za remoncik zaplacisz 10k plus wiec sam rozkmin co Ci sie bardziej oplaci. Co do dziwnych dzwiekow pamietaj ze to nie musi byc skrzynia to jest naped 4x4 i dziwne dzwieki rozchodza sie po calym samochodzie i jest je trudno zlokalizowac. Bo jesli rozlanczasz sprzeglo i masz dalej dzwiek to moze to byc skrzynia, dyfer lub jakies lozyska itp...
  4. Oh tak ta rolka to najczestrzy powod przeskoczenia rozrzadu lozysko kulkowe sie rozsypuje.
  5. Moim zdaniem nie wyglada na 3k km chcesz miec spokoj i sprawne auto wymien. Pasek i rolki tanszy niz generalny remont.
  6. Tylko 10mm nie jest do motor sportu i katowanie auta na torze tylko do seryjnego silnika na miasto i szybkie drogi. Większe pompy zakłada się do sportu. Takie jest moje zdanie. A co do wątku nie ma co podpiąć manometr sprawdzić ciśnienie jak niskie sprawdzić wymienić pompę. Jeśli nadal padaka silnik na stół i poprawić pasowania.
  7. Podepnij manometr sprawdz jakie jest cisnienie i wtedy bedziesz szukal ja naprzyklad w spec C z oem 12mm na zimnym 7bar i na rozgrzanym oleju mam 1.2 do 1.4bar na oleju 10w40. Moze to byc wadliwa pompa ale nie koniecznie a moze chiski wskaznik. Moze ten fachura zlozyl to na zbyt duza tolerancje pasowania panewek i traci cisnienie. Ja mam 12mm pompe w swoim spec c i nie rozumie ludzi ,ktorzy wkladaja wiecej niz 11mm do seryjnego auta lub z delikatnie podniesiona moca 12mm przy nie odpowiednim spasowanie panewek wywali ci uszczelniacze itp ale takie pompy pakuje sie do rajdowek.
  8. Wahacze tez sa dluzsze tak jak stabilizator i polosie cale zawieszenie od widetraka jest wieksze niz w zwyklym sti.
  9. Witam wszystkich i mam nadzieje ze ktos bedzie w stanie mi pomoc i mial juz taki przypadek. 2002 Impreza wrx UK ej205 Sprawa wyglada dziwnie i walcze z nia juz 2gi tydzien. Gdy sprawdzilem swoje korekty paliwowe byly na +15% wiec zaczolem szukac lewego powietrza. Gdy uszczelnilem silnik zaczely sie problemy. Silnik zaczol mi wywalac blad grzalki P0031 ok wiec zaczolem sprawdzac i testowac sonde , wtyczki sondy i ECU, uziemienie do ECU. kupilem nowa sonde bo stwierdzilem ze moze taj juz jest stara i sie konczy. Zalozylem nowa (DENSO) i problem na 30 min zniknol ... i znow to samo!
  10. lozyska juz maja dosyc przerabialem juz to 3 razy po wcisnieciu sprzegla skrzynia przestaje sie krecic wiec przestaje robic halas. Szukaj nowej lub rebuild stara
  11. Potrzebujesz skrzynie 6ke z sti Buga non dccd w zestawie potrzebujesz skrzynie przednie polosie wal i cala lape skrzyni szustki. Sprzeglo mozesz uzyc z 5tki i rozrusznik. Robora banal sciagasz 5tke i wkladasz 6ke. skrzynie pasuja p&p. Mowimy tu o GD.
  12. check engine bedziesz musial avcs wyprogramowac z ecu
  13. Jesli nic innego nie wyglada uszkodzonego nie musisz nawet sciagac kolektora pompe wspomagania sciag i odsun na bok i wymienisz go bez problemu na silikonowy bo jesli bedziesz wsadzal OEM to juz sciagaj kolektor i przy okazji uszczelnij odme.
×
×
  • Create New...