Jump to content

ThatSubiBoy

Nowy
  • Content Count

    99
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

23 Dobry

About ThatSubiBoy

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Auto
    Bylo : Impreza WRX 2004 EJ205,
    Obecnie: Impreza STI Spec c type Ra 2005, bugeye WRX ej205

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 4aa, 5aa,6aa im nowsze tym silniejsze i trwalsze.
  2. Musisz rozebrac go na czesci jest w srodku ...
  3. Kazdy wlasnie wrzuca czesci aftermarket, ktore zwiekszaja parametry i nie koryguje mapy ale nikt sobie nie zdaje sprawy jak to zmienia wartosci zaprogramowane w ECU a pozniej sie dziwi po co mapa do stozka czy BOV dlaczego moje czujniki wysiadaja po 3x itp. Jesli chcesz juz wlozyc jakis sportowy filtr NIE POILECAM filtrow olejowych jak K&N ! Tylko filtry suche jak AEM, cosworth, fuji reacing, green cotton air filter zwykly panel do std. boxa std box spokoje wystarczy do 400koni. Tak kosztuja wiecej ale remont silnika, sensory i inne podzespoly jeszcze wiecej ! Pozdrawiam i ciesze sie ze mo
  4. Prosty i banalny sposob odwroc spoiler zalatw sobie duzy dlugi karton odbij na nim sruby i dopasuj na klape pozniej je poprostu nawierc i JOB DONE Jesli miales niski spoiler to 4 otwory beda pasowac juz od reki reszta to juz krwstia wiercenia
  5. Tak jeśli gruszka by nie trzymała to wg był by zamknięty czyli over boost ale jeśli się jakoś wiesza lub zacina to się nie dotyka i masz nie doładowanie. Turbina ,, jest nowa ale używana'' nie masz żadnej pewności że znów ciepła strona nie jest pęknięta... i dopiero objawia się to przy większym booscie. Podmien przeplywke jak masz od kogo w okolicy. I zobaczysz jakie są tego efekty. Jeśli nie poszukaj sobie na YT jak zdiagnozować przeplywke takichbfilmikow tam pełno. A jeszcze jedno czy masz założony restyktor na wezykach w turbinie?
  6. Ohh tak, przepraszam ale wikszosc zycia nie mieszkam w Pl i czasami nie ogarniam technicznych nazw ale mniejsza z tym. Ewidetnie cos nie trzyma boostu jesli podmieniales solenoidy i bez zmian to zostaje jakas nieszczelnosc lub moze gruszka nie trzyma , albo cos jest z waste gatem ze przy wiekszym cisnieniu spalin sie uchyna zabardzo lub ciepla muszla jest peknieta i przepuszcza. Podlacz sie RomRiderem pod ecu i zczytaj dane nim to jest program dedykowany pod subi. https://www.romraider.com/ Jesli nic nie znajdziesz to down pipa bym siciagal i zagladal do turbiny co sie tam dziej lub ja
  7. To juz musisz znalesc jakiegos magika co ogarnia mapy do subi on juz bedzie wiedzial co zrobic sam raczej tego nie ogarniesz
  8. Jakie solenoidy ? Bo ja się już pogubiłem w tym. Jaki ty masz silnik tam ? To wersja eu, uk, czy usa?
  9. Silniki ej205/7 nie mialy systemu wtornego powietrza ten system dopiero byl w silnikach 2.5 ej255/7. Ja na twoim miejscu sprawdzil bym boost controler moze swiruje albo sie jakos wiesza podczas pracy i otwiera wast gate, ale dziwne ze nie wyrzuca bledu.
  10. Ja osobiscie jasli bym wkladal kute graty nigdy nie robil bym tego na starym wale jesli bylo by to auto klienta ( tak wiem jesli jest dobry i trzyma wymiary to czemu nie ... ) poprostu nie za duzo kasy wszystkie graty kosztuja plus robocizna zeby ryzykowac jakis problem pozniej wal kosztuje 2k wiec przy sumie calego remontu to nie duzo. Moze na swoim samochodzie bym podjol takie ryzyko ale tez bym sie grubo zastanowil nad tym i to grubo... Ale to moje zdanie. I tak jak kolega wyzej pisze azotowany wal ma kolor czarny.
  11. No i wszystko jasne;) Teraz tylko nowe lozysko i koronka i pierscien ABS
  12. Wiesz kolegopo zdjeciu, ktore wrzuciles powiedzial bym ze masz Lanosa wrx wersje czyli 08+ a tam kody bledow zaczynaja sie od P.... Nie wiem u kogo ty byles i na jakim skanerze Ci ktos to robil ale kody typu 53 ,23,41, itp to byly w wersjach GTach ... czyli 1992-02 Ale moze sie myle z moja teza
  13. Przy jakich skokach napiecia to watpie ze ten alternator (regulator napiecia ) jest sprwany...
×
×
  • Create New...