Skocz do zawartości

ThatSubiBoy

Użytkownik
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Bylo : Impreza WRX 2004 EJ205,
    Obecnie: Impreza STI Spec c type Ra 2005, bugeye WRX ej205

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ThatSubiBoy

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

24

Reputacja

  1. Znalazlem Ssepy to slepy na darmo okolarow nie nosze.
  2. Dzieki za odpowiedz tak w gornym avcs sa sitka i nie znalazlem wiele metalu w nich ale w dolnych wydechowych znalazlem tone gruzu ale wlasnie tam nie ma sitek chyba ze cos przegapilem LOL Zastanawiam sie czy je wymieniac czy jakos wyczyscic bo ludzie na US forach pisza za mozna to otworzyc i wyczyscic...
  3. NIkt nic na temat ? Nikt nie mial panewki w subaru ??????//
  4. Witajcie Ej257 na podwojnej zmienej fazie. Silnik po panewce i znalazlem pelno zlota w nich jak sciaglem klapki oslone wyplynelo mi zlotko, pytanie jest czy ktos serwisuje wariatory ? Subaru twierdzi ze jest to czesc nie serwisowalna i tylo nowe. Ktos cos jakies doswiadczenia z tym ma ???
  5. Można to kupić też osobno ale Gates faktycznie daje to w zestawach ale również ogarniesz ta robotę zwykłym szczelinomierzem.
  6. Tak zle zrozumiale. To faktycznie jakis dziwny obiaw definitywnie, ktory nie powinien miec miejsca.
  7. No bez sciagania tego nie sprawdzisz. Wymien wszystko i masz pewne. Za remoncik zaplacisz 10k plus wiec sam rozkmin co Ci sie bardziej oplaci. Co do dziwnych dzwiekow pamietaj ze to nie musi byc skrzynia to jest naped 4x4 i dziwne dzwieki rozchodza sie po calym samochodzie i jest je trudno zlokalizowac. Bo jesli rozlanczasz sprzeglo i masz dalej dzwiek to moze to byc skrzynia, dyfer lub jakies lozyska itp...
  8. Oh tak ta rolka to najczestrzy powod przeskoczenia rozrzadu lozysko kulkowe sie rozsypuje.
  9. Moim zdaniem nie wyglada na 3k km chcesz miec spokoj i sprawne auto wymien. Pasek i rolki tanszy niz generalny remont.
  10. Tylko 10mm nie jest do motor sportu i katowanie auta na torze tylko do seryjnego silnika na miasto i szybkie drogi. Większe pompy zakłada się do sportu. Takie jest moje zdanie. A co do wątku nie ma co podpiąć manometr sprawdzić ciśnienie jak niskie sprawdzić wymienić pompę. Jeśli nadal padaka silnik na stół i poprawić pasowania.
  11. Podepnij manometr sprawdz jakie jest cisnienie i wtedy bedziesz szukal ja naprzyklad w spec C z oem 12mm na zimnym 7bar i na rozgrzanym oleju mam 1.2 do 1.4bar na oleju 10w40. Moze to byc wadliwa pompa ale nie koniecznie a moze chiski wskaznik. Moze ten fachura zlozyl to na zbyt duza tolerancje pasowania panewek i traci cisnienie. Ja mam 12mm pompe w swoim spec c i nie rozumie ludzi ,ktorzy wkladaja wiecej niz 11mm do seryjnego auta lub z delikatnie podniesiona moca 12mm przy nie odpowiednim spasowanie panewek wywali ci uszczelniacze itp ale takie pompy pakuje sie do rajdowek.
  12. Wahacze tez sa dluzsze tak jak stabilizator i polosie cale zawieszenie od widetraka jest wieksze niz w zwyklym sti.
  13. Witam wszystkich i mam nadzieje ze ktos bedzie w stanie mi pomoc i mial juz taki przypadek. 2002 Impreza wrx UK ej205 Sprawa wyglada dziwnie i walcze z nia juz 2gi tydzien. Gdy sprawdzilem swoje korekty paliwowe byly na +15% wiec zaczolem szukac lewego powietrza. Gdy uszczelnilem silnik zaczely sie problemy. Silnik zaczol mi wywalac blad grzalki P0031 ok wiec zaczolem sprawdzac i testowac sonde , wtyczki sondy i ECU, uziemienie do ECU. kupilem nowa sonde bo stwierdzilem ze moze taj juz jest stara i sie konczy. Zalozylem nowa (DENSO) i problem na 30 min zniknol ... i znow to samo! Brak rezystancji na kablach i wszystkie maja ciaglosc od wtyczki do ecu , z ecu do uziemienia. Rezystancja na sondach 0.8 ohma na dwuch sondach nowa miala taka sama jak wyciaglem z pudelka. Gdy podgrzeje je palnikiem produkuja napiecie i jak podlacze je pod 12V grzalka dziala. Wiec mysle ze sensory sa ok... Napiecie jakie mam na wtyczne do sondy od ecu na wlaczonej stacyjce silnik nie dziala : Kabel zolty czerwony 12.4v kabel od przekaznika , czarno czerwony, ktory idzie do ecu na piny 4i5 12V (przy wlaczonym silniku ma 14.6V ,gdzie moje lawowanie silnika jest 14.4v) dwa kable bialy i czarny (przewod ekranowany podlaczony na pin 18 napiecie 1V) piny w ECU 19 i 29 napiecie 4.8V (takze na wlaczonym silniku) kable wygladaja ok sprawdzilem wiazke oczyscilem piny dogiolem je dla lepszego kontaktu. Silnik chodzi jak traktor i na wolnych obrotach prawie gasnie bo mu brakuje sygnalu sondy... ECU takze wymienilem na inne i napiecia nadal takie same. Czy ktos mogl by mi sprawdzic jakie napiecia ma na swojej wtyczce bo one sa cos podejzane dla mnie. A mi rece opadaja od tego. Auto chodzilo poprawnie i bardzo plynnie niczym uszczelnilem caly silnik. Mam nadzieje ze was nie zanudzilem ty tematem ale przeszukalem polowe neta juz czy ktos mial taki problem i nic nie znalazlem. Dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...