Skocz do zawartości

Hautameki

Użytkownik
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    GC8

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Hautameki

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputacja

  1. Tak, wiem że wahacze będą dłuższe i musiałbym je zmienić. Półosie też zdaje sobie sprawę, że są dłuższe. Pytanie jest czy te krótsze pasując o dyfra i zwortnicy z widetracka
  2. Chciałbym zmienić półosie w napędzie z Sti 2005 - w tzw. widetracku, czyli już szerzej i 5x114. Mam to w GC8, jest trochę za szeroko. Tutaj pytanie - czy krótsze, przedliftowe półsie (tylne) z Sti (2001-2004) podejdą pod dyfer i zwrotnice z 2005r? Nie mogę rozkminić tego na http://opposedforces.com/, nie wyszczególnia mi jakby półosi 2005-2007, a rozumiem że musi być dłuższa niż przed 2004. Ktoś podpowie?
  3. Nie myślałem o robieniu Bilsteina bezpośrednio pod moje potrzeby. Może rzeczywiście to jest najsensowniejsza opcja. O wysłaniu zapytania o Protluma myślałem, jestem ciekaw jaki to kaliber finansowy. Dzięki
  4. Raczej próbuję podejść do tematu z drugiej strony, czyli ile trzeba wydać żeby miało to sens. Szukam koncepcji. Nie nastawiam się na nowy gwint za 2k, ale też niestety nie na Ohlinsa za 20k.
  5. Chciałbym kupić jakiś porzadny zawias do swojego GC8 Coupe, które dostało napędy z Bloba Sti (na dole link do wątku). Co poradzicie? Nie chodzi mi o typowy chiński gwint, tylko o w miarę uniwersalne zawiesznie, które da sobie radę w różnych warunkach - włącznie z jazdą po ośnieżonych, nie do końca równych nawierzhniach. Kierując się doświaczeniami z pojazdów innych marek, szukałem jakiegoś Bilsteina na grubej ladze, ale nic sensownego nie widzę, szczególnie biorąc pod uwagę zwrotnice 5x114 i mniejszą wagę niż GD Sti.. Pomocy!
  6. W jaki sposób mogę wstawić zdjęcie, będące na zewnętrznym serwerze, tak aby wyświelało się jako owe zdjęcie, a nie link do niego? Tzn, nie chcą go załączyć, chcę aby pozostało tam gdzie jest.
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  10. Dzięki! Tak już w sumie doszedłem że to musi być WRX. Tarcze akura inne, bo 5x114 Reperaturki - super, przy da się info. Niektóre tłoczki mają wżery, więc papier na mokro może nie wystarczyć..
  11. Czy możecie mi podpowiedzieć jakie są to dokładnie zaciski po zdjęciach? Przód 4tłoczek, tył 2tłoczek. Niby zestaw do n12, ale to chyba tylko w sumie tarcze. Zaciski to nie to samo co w WRXie? Miało być fajnie, a okazuje się że potrzebuję całego zestawu naprawczego oraz nawet kilku tłoczków.. Ehh, kupowanie przez Internet...
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...