Jump to content

Hautameki

Użytkownik
  • Posts

    62
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    GC8

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Hautameki's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

3

Reputation

  1. Tak, wiem że wahacze będą dłuższe i musiałbym je zmienić. Półosie też zdaje sobie sprawę, że są dłuższe. Pytanie jest czy te krótsze pasując o dyfra i zwortnicy z widetracka
  2. Chciałbym zmienić półosie w napędzie z Sti 2005 - w tzw. widetracku, czyli już szerzej i 5x114. Mam to w GC8, jest trochę za szeroko. Tutaj pytanie - czy krótsze, przedliftowe półsie (tylne) z Sti (2001-2004) podejdą pod dyfer i zwrotnice z 2005r? Nie mogę rozkminić tego na http://opposedforces.com/, nie wyszczególnia mi jakby półosi 2005-2007, a rozumiem że musi być dłuższa niż przed 2004. Ktoś podpowie?
  3. Nie myślałem o robieniu Bilsteina bezpośrednio pod moje potrzeby. Może rzeczywiście to jest najsensowniejsza opcja. O wysłaniu zapytania o Protluma myślałem, jestem ciekaw jaki to kaliber finansowy. Dzięki
  4. Raczej próbuję podejść do tematu z drugiej strony, czyli ile trzeba wydać żeby miało to sens. Szukam koncepcji. Nie nastawiam się na nowy gwint za 2k, ale też niestety nie na Ohlinsa za 20k.
  5. Chciałbym kupić jakiś porzadny zawias do swojego GC8 Coupe, które dostało napędy z Bloba Sti (na dole link do wątku). Co poradzicie? Nie chodzi mi o typowy chiński gwint, tylko o w miarę uniwersalne zawiesznie, które da sobie radę w różnych warunkach - włącznie z jazdą po ośnieżonych, nie do końca równych nawierzhniach. Kierując się doświaczeniami z pojazdów innych marek, szukałem jakiegoś Bilsteina na grubej ladze, ale nic sensownego nie widzę, szczególnie biorąc pod uwagę zwrotnice 5x114 i mniejszą wagę niż GD Sti.. Pomocy!
  6. Dzięki! Tak już w sumie doszedłem że to musi być WRX. Tarcze akura inne, bo 5x114 Reperaturki - super, przy da się info. Niektóre tłoczki mają wżery, więc papier na mokro może nie wystarczyć..
  7. Czy możecie mi podpowiedzieć jakie są to dokładnie zaciski po zdjęciach? Przód 4tłoczek, tył 2tłoczek. Niby zestaw do n12, ale to chyba tylko w sumie tarcze. Zaciski to nie to samo co w WRXie? Miało być fajnie, a okazuje się że potrzebuję całego zestawu naprawczego oraz nawet kilku tłoczków.. Ehh, kupowanie przez Internet...
  8. Wzmocnienie jest zrobione z grubej, miejscami nawet bardzo grubej blachy, jest go dużo i wygląda jakby mogło ważyć. Cienki kiedyś był nalepszym i najszybszym samochodem na świecie. Przynajmniej tak się wtedy wydwało, a parę modów silnika starało się w tym pomóc. Ehh, dawne czasy Dzięki za pomoc, chyba jednak nie pozostaje mi nic innego jak spróbowac zapolowac na takie belki i przekonać się na żywo, czy będzie jakaś znacząca różnica.
  9. Gaceq, dzięki! Patrząc na zdjęcie, jest różnica Ona też wchodzi w podłużnice od przodu? Bo jakoś ze zdjęcia tego nie rozumiem. Wiesz, to jest waga na samym nosie i to mnie bardziej pcha w kierunku zmian, niż udział tej belki w całkowitej masie samochodu. Pamiętam czasu, jak chłopaki z rajdowych cieniasów pół serio, pół żartem, wyjmowali podkładki spod śrub - ziarnko do ziarnka, rozumiesz Czy będzie fruwać zobaczymy. Myślę że podobnie jak Type-R - jednak skrzynia będzie ciężka, plus różne właśnie takie dodatki wagowe jak te belki, maska, szyber itp. Ale może niedługo zobaczymy
  10. Waga, waga, waga Jak (odpukać) przyszłoby mi grzmotnąć gdzieś konkretniej przodem, to tak czy inaczej, nie spodziewam się, że nawet takie wzmocnienie za dużo pomoże. Tym bardziej, że nie wygląda jakoby miało zamiar pochłaniać jakąkolwiek energię, jest chyba tylko po prosu "pługiem". Hiszpanu - serią to tak nie będzie, więc temat "pozostawiania w oryginalne" jest bardzo mocno drugorzędny. dirkdiggler - brzytewka brzmi lżej niż taki pług Jestem ciekaw jaka byłaby różnica w wadze..
  11. Chciałbym zapytać jak wygląda różnice w konstrukcji, wadze i gabarycie wzmocnienia przedniego pomiędzy amerykańskim RS25, a ich europejskimi, czy też japońskimi odpowiednikami. Nie chciałbym wozić niepotrzebnej, dodatkowej wagi na nosie swojego RSa, a samo wzmocnienie (zapewne przez amerykańskie wymogi) wygląda zaskakująco potężnie i ciężko. Teraz pytanie czy konstrukcje są podobne, czy łatwiej z niego coś powycinać (jako że jest ładne i bez rdzy), czy zamienić na (zakładam) leżejsze, europejskie. Domyślam się, że z tyłu temat będzie podobny.. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Ktoś mógłby wrzucić zdjęcia europejskeigo wzmocnienia, dla porównania? Załączam zdjęcia, jak to u mnie wygląda.
  12. Dzięki. Nie są to najlepsze wieści.. :/
  13. Kupiłem jakiś czas temu na forum magiel z Sti, byłem przekonany że jest z Bloba, ale nie chce pasować do blobowej ławki. Po numerze i jakichś aukcjach ebayowych, wychodzi mi jakby był 2007+, czy ktoś to może potwierdzić? Tutaj wlepa:
  14. Super, dzięki za pomoc. Muszę się jeszcze przyjrzeć, czy będzie pasował do tunelu po lifcie 2005+
  15. Przeszukując forum, zauważyłem ze w pojedynczych postach, gdzieś przy okazji, było wspominane jakoby taki panel na linki występował w którychś GD w USA. W których, kiedy i czy to potwierdzone - nie mam pojęcia, stąd moje pytanie. Wrzucenie elektronicznego panelu do GC8 z tego co widzę, wiąże się także ze zmianą nagrzewnicy, co dalej wymaga dość daleko idących ingerencji, których chciałbym uniknąć ;/ Chyba będzie nowa deska i stary panel..
×
×
  • Create New...