Jump to content

Kamil2410

Nowy
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Kamil2410

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Kamienicki młyn
  • Auto
    Subaru legacy 2.2 '92

Recent Profile Visitors

117 profile views
  1. Witam. Sprawa wygląda następująco: Mam stary alternator od legacy I, i chce go podłączyć do kosiarki (traktorek na patentach). Pytanie brzmi co i jak podłączyć, żeby ładowało aku? Ktoś coś pomoże?
  2. Autko już działa. Chciałbym podziękować wszystkim za pomoc, więc dziękuję bardzo :-) opis sytuacji: Za bardzo nie miałem możliwości kupić poszczególnych rzeczy do zrobienia tego pomiaru ciśnienia, a nie chciało mi się z tym bawić w kupowanie przez internet, więc zrobiłem w chaupniczy sposób, czyli niby wszystko jak na schemacie, ale z rzeczy znalezionych w garażu. Efektu brak, nie polecam. :-P W związku z czym zamówiłem nową pompę. A, i jeszcze muszę dodać, że to był niby nowy filtr, ale woda w nim się też zdążyła zebrać... Tak więc, polecam zaglądać do baku i go trochę prz
  3. Ok. A jakie mniej więcej powinno być tam ciśnienie? I pytanie czy potrzebny jest do tego jakiś specjalny manometr?
  4. Na postoju, w takich warunkach ciężko jechać, bo ten gaz muszę naprawdę powoli dodawać. Jest możliwość że ten map sensor jest jakiś felerny?
  5. @gawinyo wtryski wymienione i to już działa. Polecam wyczyścić bak... Wylałem ok. 1,5l wody i cały syf. Filterek na pompie który był zmieniany cały był od jakiegoś mułu... Teraz mam inny problem. Na gazie dalej chodzi ok, ale teraz na benzynie robi tak, że jak dodam gaz na max to się jakby dławi, a jak po trochu delikatnie max do połowy, to wchodzi powoli na obroty. Co to może być? Jakieś pomysły? Z tego co pamiętam to map-sensor był zmieniony.
  6. @gawinyo ja mam stosunkowo nową sondę tj. jakoś nie cały rok czasu. Jak coś się już wyjaśni to dam znać, ale to może potrwać, chociażby ze względu na moją pracę, więc rzadko zaglądam do auta (aktualnie bujam się innym chrupkiem)
  7. @Yoosyn Jestem zainteresowany :-) jaka cena?
  8. Czy fbjc100 zamiast fbjb100 mi zagrają? Jedyne jakie mogę znaleźć fbjb100 to na aliexpres za ponad 200zl do Nissana pick up...
  9. Tak, plus szarpania itd. przeszedłem cały układ pompa pracuje wszystko działa oprócz tego. Dodam tylko, że auto ma instalacje gazową, więc na gazie jak go odpalić awaryjnie to działa normalnie. Za późno, bo za późno, ale filtr paliwa wymieniony, tamten to była tragedia, na pompie to sitko też zmienione, bo dziurawe było i cały ten układ przeczyszczony.
  10. Padły na zasadzie, że już nie działają, zakleiły się, zapchały i nie chcą współpracować. Cały układ paliwowy został już oczyszczony, filtry zmienione, bak też ogarnięty, teraz pora na wtryski.
  11. Witam. Takie pytanko, bo padły mi wtryski w imprezie i jakie kupić, zamontować? Auto, to impreza 99, 1.6 95KM. Wiem, że są tam FBJB100. Nigdzie nie mogę takich znaleźć. Czy jest możliwość zamontowania innych? Nie zależy mi na niewiadomo jakich osiągach itd...
  12. teraz to już podziękuję, ponieważ mam skrzynie już zamontowaną, ale w razie czego to się odezwę. A wracając do wontku, to rozrusznik ogarnąłem, już działa i wszystko było by ok, gdyby nie fakt, że chyba gdy przed ogarnięciem tego rozrusznika, jak go podłączyłem, to chyba jakieś spięcie powstało i już nie mam zasilania na rozruszniku. dokładniejszy przebieg tej "operacji" wyglądał tak: sprawdziłem przewody, i nie było sygnału na rozruch, wiadomo, sterownik od automatu uniemożliwił tego. Na kostce która idzie od sterownika połączyłem PIN 11 i 12, oszukując sterownik. Sprawdziłem żaróweczką - po
  13. Dla zainteresowanych skrzynia jest na miejscu z czujnikami sobie poradziłem, wszystko idzie dobrze, jedyne co, to tyle, że musze inny rozrusznik zamontować, bo ten co mam od MT stal przez 3 czy 4 lata i juz nie kręci. Sprobuje go jeszcze ogarnąć za pomocą tego od AT ale nie wiem, czy cos z tego bedzie. Pozdr.
×
×
  • Create New...