-
Content Count
28 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
0 NeutralnyAbout mati19999
-
Rank
..:: Świeżynka ::..
- Birthday 05/08/1990
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Świdnik
-
Auto
Impreza STI V2 MY96
E60 M57N
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Pod dekiel nie bede zagladal bo trzeba by demontowac dyfer. Zaleje olej ls i bede spal spokojnie. Dzieki jeszcze raz za pomoc!
-
Dzisiaj sprawdzilem na podniesionym aucie no i po zakręceniu jedym z kół to drugie tylne kręci sie w tym samym kierunku, ale jak probowałem jedną ręką obracać w jednym kierunku koło a drugie koło w przeciwnym to też idzie chyba faktycznie najbezpieczniej bedzie zalac olej ls tylko pytanie czy 75w90 czy 75w140 ?
-
Wielkie dzieki za pomoc. Jutro sprawdze i dam znac
-
Witam, Planuję zmienić olej w tylnym dyfrze w moim STI V2 My96. Skrzynia ma oznaczenie TY752VB4AA , przełożenie 4.11. Orientuje się ktoś czy w tym tylnym dyfrze jest LSD ? Bo do tej pory myślałem, że nie ma,ale jak zacząłem szperać w necie to są różne opinie i nie wiem czy zwykły olej zalać z normą GL5 czy też dedykowany do LSD ? Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
-
Rozumiem. W takim razie sobie odpuszcze poki co montaz hamulcow i poszukam, moze akurat jakies felgi sie znajda pozdrawiam
-
Wlasnie troche szkoda mi zmieniac felgi na nowe bo tamtym roku te co mam poddalem renowacji i lakierowaniu od nowa, a po drugie to podobaja mi sie one czyli rozumiem ze w gre wchodzi tylko dystans na przodzie i na tyle ? To prowadzenie zmieni sie na gorsze ? Przeciez jak felgi z mniejszym et zaloze to dziala na tej samej zasadzie co dystans bo tez powoduje odsadzenie wieksze od piasty ? Poprawcie mnie jezeli zle kombinuje pozdrawiam
-
Witam, Przymierzam się do zmiany hamulców na 4 tłoczki w mojej Imprezie GC. Dzisiaj robiłem przymiarkę i żeby zamontować felgi, które są teraz to potrzebuję dać dystanse 15mm. Wiem, że przy takich dystansach trzeba zmieniać szpilki na dłuższe, ale nigdzie nie udało mi się znaleźć nic o tym czy przy zakładaniu dystansów na przód trzeba zakładać też na tył ? Efekt wizualny jest mniej istotny bo podejrzewam, że nie będzie się to rzucało bardzo w oczy, ale czy ze względów na np. napędy albo prowadzenie auta trzeba stosować dystanse na wszystkich kołach ? Pozdrawiam, Mateusz.
-
Wydaje mi się, że czarne kostki służą do odczytywania błędów a zielone do uruchamiania trybu serwisowego i pewnie po załączeniu kostek czarnych wymruguje wszystkie błędy zapisane w ecu a zielona ten, który cały czas jest obecny.
-
Solenoid i map sensor zostały wymienione na inne o takich samych oznaczeniach, ale nic to nie pomogło niestety
-
Układu paliwowego jeszcze nie sprawdzaliśmy, ale czy przy jakiejś awarii w układzie paliwowym Ecu wywalałoby błąd związany z turbodoładowaniem tj. wastegate ? Dzisiaj podmieniłem map sensor na drugi i nic nie pomogło. Resetowałem Ecu przez odłaczenie klem akumulatora, jak i przez złaczenie kostek i jazdę, ale check nie znika nawet na chwilę i wymruguje cały czas błąd 44.
-
Tak mam to zwężenie na przewodzie do turbo. Ogólnie auto chodziło dobrze, ale pewnego poranka po ruszeniu wywalilo checka i problem z doładowaniem... tak jak wyżej pisałem zostały sprawdzone wszystkie wężyki podciśnienia, kostki zostały przedmuchane sprężonym powietrzem i kontakt sprayem, przepływomierz został też przeczyszczony, łączniki prz turbo też na swoim miejscu. Po całym czyszczeniu odłączyłem akumulator na noc, ale po podłączeniu nadal to samo. Dodatkowo został sprawdzony rozrząd i on też jest w dobrym położeniu.
-
Problem niestety nadal aktualny ;/ zostały sprawdzone rozrząd, solenoid, wężyki podciśnienia, gruszka od turbo. Auto przy doładowaniu do 0.6 bar zachowuje się normalnie i nie przerywa, natomiast przy doładowaniu powyżej 0.6 odcina paliwo/doładowanie i mocno szarpie. Miał ktoś podobny problem i ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny ?
-
Witam, Mam problem z moim klasykiem 2.0T, a mianowicie przy mocnym dodaniu gazu silnik dusi się/szarpie jakby odcinał dopływ paliwa. Na desce rozdzielczej pojawił się check engine. Po odczytaniu błędu wyszedł błąd numer 44 tj. Turbo wastegate regulator malfunction. Na początku obstawiałem solenoid, przeczyściłem go i check nie zgasł. Dodatkowo solenoid po załączeniu komputera w tryb serwisowy (tam gdzie wentylatory się uruchamiają) cyka i przepuszcza powietrze jak się w niego dmucha. Po wyłączeniu dmuchając w dolny przewód nie puszcza powietrza także chyba jest ok ? Zauważyłem również, że
-
Hehe, klasyk to i cena pnie sie w gore
-
wielkie dzięki za pomoc niestety nie udało mi się jej rozruszać ani wyrwać z wyczuciem. Nie chcę mocno szarpać żeby nie uszkodzić koła kierownicy ... zamówiłem ściągacz także mam nadzieję, że ze ściągaczem już zejdzie bez problemu Pozdrawiam