Jump to content

mati19999

Użytkownik
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

About mati19999

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 05/08/1990

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Świdnik
  • Auto
    Impreza STI V2 MY96
    E60 M57N

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pod dekiel nie bede zagladal bo trzeba by demontowac dyfer. Zaleje olej ls i bede spal spokojnie. Dzieki jeszcze raz za pomoc!
  2. Dzisiaj sprawdzilem na podniesionym aucie no i po zakręceniu jedym z kół to drugie tylne kręci sie w tym samym kierunku, ale jak probowałem jedną ręką obracać w jednym kierunku koło a drugie koło w przeciwnym to też idzie chyba faktycznie najbezpieczniej bedzie zalac olej ls tylko pytanie czy 75w90 czy 75w140 ?
  3. Wielkie dzieki za pomoc. Jutro sprawdze i dam znac
  4. Witam, Planuję zmienić olej w tylnym dyfrze w moim STI V2 My96. Skrzynia ma oznaczenie TY752VB4AA , przełożenie 4.11. Orientuje się ktoś czy w tym tylnym dyfrze jest LSD ? Bo do tej pory myślałem, że nie ma,ale jak zacząłem szperać w necie to są różne opinie i nie wiem czy zwykły olej zalać z normą GL5 czy też dedykowany do LSD ? Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
  5. Rozumiem. W takim razie sobie odpuszcze poki co montaz hamulcow i poszukam, moze akurat jakies felgi sie znajda pozdrawiam
  6. Wlasnie troche szkoda mi zmieniac felgi na nowe bo tamtym roku te co mam poddalem renowacji i lakierowaniu od nowa, a po drugie to podobaja mi sie one czyli rozumiem ze w gre wchodzi tylko dystans na przodzie i na tyle ? To prowadzenie zmieni sie na gorsze ? Przeciez jak felgi z mniejszym et zaloze to dziala na tej samej zasadzie co dystans bo tez powoduje odsadzenie wieksze od piasty ? Poprawcie mnie jezeli zle kombinuje pozdrawiam
  7. Witam, Przymierzam się do zmiany hamulców na 4 tłoczki w mojej Imprezie GC. Dzisiaj robiłem przymiarkę i żeby zamontować felgi, które są teraz to potrzebuję dać dystanse 15mm. Wiem, że przy takich dystansach trzeba zmieniać szpilki na dłuższe, ale nigdzie nie udało mi się znaleźć nic o tym czy przy zakładaniu dystansów na przód trzeba zakładać też na tył ? Efekt wizualny jest mniej istotny bo podejrzewam, że nie będzie się to rzucało bardzo w oczy, ale czy ze względów na np. napędy albo prowadzenie auta trzeba stosować dystanse na wszystkich kołach ? Pozdrawiam, Mateusz.
  8. Wydaje mi się, że czarne kostki służą do odczytywania błędów a zielone do uruchamiania trybu serwisowego i pewnie po załączeniu kostek czarnych wymruguje wszystkie błędy zapisane w ecu a zielona ten, który cały czas jest obecny.
  9. Solenoid i map sensor zostały wymienione na inne o takich samych oznaczeniach, ale nic to nie pomogło niestety
  10. Układu paliwowego jeszcze nie sprawdzaliśmy, ale czy przy jakiejś awarii w układzie paliwowym Ecu wywalałoby błąd związany z turbodoładowaniem tj. wastegate ? Dzisiaj podmieniłem map sensor na drugi i nic nie pomogło. Resetowałem Ecu przez odłaczenie klem akumulatora, jak i przez złaczenie kostek i jazdę, ale check nie znika nawet na chwilę i wymruguje cały czas błąd 44.
  11. Tak mam to zwężenie na przewodzie do turbo. Ogólnie auto chodziło dobrze, ale pewnego poranka po ruszeniu wywalilo checka i problem z doładowaniem... tak jak wyżej pisałem zostały sprawdzone wszystkie wężyki podciśnienia, kostki zostały przedmuchane sprężonym powietrzem i kontakt sprayem, przepływomierz został też przeczyszczony, łączniki prz turbo też na swoim miejscu. Po całym czyszczeniu odłączyłem akumulator na noc, ale po podłączeniu nadal to samo. Dodatkowo został sprawdzony rozrząd i on też jest w dobrym położeniu.
  12. Problem niestety nadal aktualny ;/ zostały sprawdzone rozrząd, solenoid, wężyki podciśnienia, gruszka od turbo. Auto przy doładowaniu do 0.6 bar zachowuje się normalnie i nie przerywa, natomiast przy doładowaniu powyżej 0.6 odcina paliwo/doładowanie i mocno szarpie. Miał ktoś podobny problem i ma jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny ?
  13. Witam, Mam problem z moim klasykiem 2.0T, a mianowicie przy mocnym dodaniu gazu silnik dusi się/szarpie jakby odcinał dopływ paliwa. Na desce rozdzielczej pojawił się check engine. Po odczytaniu błędu wyszedł błąd numer 44 tj. Turbo wastegate regulator malfunction. Na początku obstawiałem solenoid, przeczyściłem go i check nie zgasł. Dodatkowo solenoid po załączeniu komputera w tryb serwisowy (tam gdzie wentylatory się uruchamiają) cyka i przepuszcza powietrze jak się w niego dmucha. Po wyłączeniu dmuchając w dolny przewód nie puszcza powietrza także chyba jest ok ? Zauważyłem również, że przy uruchomieniu silnika nie porusza się sztanga od turbo i przy mocniejszym dodawaniu gazu na postoju również ani drgnie. Czy sztanga od gruszki turbo powinna się wychylać przy dodawaniu gazu na postoju czy ma za małe ciśnienie i dopiero pod obciążeniem będzie się wychylać ? Macie jakieś pomysły gdzie szukać przyczyny w.w problemów ? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i pomoc. Pozdrawiam, Mateusz.
  14. Hehe, klasyk to i cena pnie sie w gore
  15. wielkie dzięki za pomoc niestety nie udało mi się jej rozruszać ani wyrwać z wyczuciem. Nie chcę mocno szarpać żeby nie uszkodzić koła kierownicy ... zamówiłem ściągacz także mam nadzieję, że ze ściągaczem już zejdzie bez problemu Pozdrawiam
×
×
  • Create New...