Skocz do zawartości

Dodatkowe wskaźniki


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

TO jest zegar STRI TUSLM5236. No ja tego nie podłączałem tylko *wykwalifikowany serwis. Temp oleju i ciśnienie mi działa. Oni też mnie zapewniali, że działało EGT. No ale nie działa. Wskaźnik jakbym nie jechał to po open(sprawdzeniu się) jak stał na 200 stopniach tak stoi.

Edytowane przez blackdogwwl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy moglibyście podpowiedzieć, które wskaźniki 52mm (najlepiej z funkcją Peak) mają zielone podświetlanie - żeby pasowało do WRX'a? Planuję umieścić 3 szt. w daszku/obudowie na środku.

 

Wiem tylko że glowshift mają 7 kolorów i możesz sobie usawić jaki chcesz, ale ciężko je dostać w europie a ściąganie ze stanów drogo wychodzi.

 

http://www.glowshiftdirect.com/Tinted-7-Color-Gauge-Series.aspx?sitelink=Center

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat - często zdarza się, że mechaniczne hałasują? Zastanawiam się nad boostem na początek, SM chyba prostszy w podpięciu do kabiny bo wężyk jednak łatwo zagiąć gdzieś po drodze, ale z drugiej strony dochodzi cena i podłączanie wszystkiego pod napięcie.

 

Jakiś autogauge mechaniczny da radę na codzień? Nie potrzebuję 0.1% dokładności, byle pokazywał kiedy jadę na podciśnieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle szkoda, co nie chce mi się bawić za dużo z lutowaniem. 

 

Te autogauge SM na silniczku mają zasilanie z wiązki idącej od czujnika ciśnienia pod maską, czy trzeba osobno zasilić czujnik i wskaźnik? Niestety nie mogę nigdzie znaleźć schematu.

Edytowane przez radnor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy moglibyście podpowiedzieć, które wskaźniki 52mm (najlepiej z funkcją Peak) mają zielone podświetlanie - żeby pasowało do WRX'a? Planuję umieścić 3 szt. w daszku/obudowie na środku.

 

Wiem tylko że glowshift mają 7 kolorów i możesz sobie usawić jaki chcesz, ale ciężko je dostać w europie a ściąganie ze stanów drogo wychodzi.

 

http://www.glowshiftdirect.com/Tinted-7-Color-Gauge-Series.aspx?sitelink=Center

 

Transport do PL wychodzi ok. 17$ - dla 3-ch czujników jeszcze bez tragedii. Niestety nie zauważyłem, żeby miały funkcję warning.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem tego autogauge, na razie tylko boost ale pewnie dojdzie też temp. oleju w przyszłości. Do prądu podłączy mi to ojciec elektronik, to przynajmniej niczego nie pokitram. :)

 

I tu kolejne pytanie - dobrze kombinuję gdzie wpiąć złączkę? Jest różnica w którym miejscu tej gumy? Ja obstawiał bym opcję 2 bo tam wężyk nie jest zagięty.

 

 

 

boost.png

Edytowane przez radnor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten z czarną zatyczką na dole po lewej od dwójki?


Mnie trzeba mechaniczne rzeczy wykładać jak blondynce. :(


I jeszcze drugie pytanie - czujnik ciśnienia oleju to jest to ustrojstwo z przewodem wkręcone w głowicę pod alternatorem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam pytanie odnośnie montażu wskaźników. Którędy polecacie przeciągnąć przewody od komory silnika do wnętrza ? Montuje w wrxie bugu. Na początku wątku ktoś wrzucał jakieś zdjęcie ale niestety to było dawno i wygasło :P

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, mam pytanie odnośnie montażu wskaźników. Którędy polecacie przeciągnąć przewody od komory silnika do wnętrza ? Montuje w wrxie bugu. Na początku wątku ktoś wrzucał jakieś zdjęcie ale niestety to było dawno i wygasło :P

Pozdrawiam.

 

za pedałami jest taka guma prowadząca do komory silnika, ponoć tamtędy najłatwiej.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, -Jak zanurkujesz pod pedały to przez przelotkę gumową przeciągniesz. Jeśli będą opory -rób to etapami: najpierw drut, którym przeciągniesz sznurek, potem oblep kabelek plasterkiem aptecznym  (bo jest trochę chropowaty) , do niego cienki  sznurek/dratwa i jedziesz powoli ( na przelotkę trochę silikonu lub gliceryny). :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, to zdjęcie spod mojej machy, może jakiś dobry człowiek wskazać mi miejsce (obszar na zdjęciu) w które powinienem wkręcić (szukać kurka) czujnik temp. oleju? Mam adapter który się nazywa "adapter dla subaru imprezy na trzeci cylinder", gwint zewnętrzny to M18 x 1.5mm. Wiem że temat był wałkowany ale wolałbym się upewnić bo często ludzie opisują lokacje tego kurka jako "pod intercoolerem" a dwa znalazłem gdzieś też info że można się omyłkowo wkręcić w kanał wodny.

 

20150522_120237.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak popatrzysz z gory na alternator to po jego Lewej stronie(miedzy alternatorem a pompa wspomagania) bedziesz widzial wkrecony czujnik cisnienia oleju.

Dochodzi do niego jesen przewod.

Edytowane przez Mike85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Panowie. Jak idzie zatem numeracja cylindrów w Subaru? Gdzie jest "trzeci" ?


Edit:

 

Z tego co wygooglałem idzie tak:

tył

3 4

1 2

przód

 

czyli jak mam adapter na trzeci cylinder to wychodzi na to że jest to punkt "2" w zdjęciu od Kowala. Pewnie gwint ten sam w 1 i 2, ale może adapter jest tak policzony żeby czujnik nie wchodził za daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...