blackdogwwl Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) TO jest zegar STRI TUSLM5236. No ja tego nie podłączałem tylko *wykwalifikowany serwis. Temp oleju i ciśnienie mi działa. Oni też mnie zapewniali, że działało EGT. No ale nie działa. Wskaźnik jakbym nie jechał to po open(sprawdzeniu się) jak stał na 200 stopniach tak stoi. Edytowane 26 Marca 2015 przez blackdogwwl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 a spróbuj odwrotnie termoparę podłączyć... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackdogwwl Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Spróbuje Może się uda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 Czy moglibyście podpowiedzieć, które wskaźniki 52mm (najlepiej z funkcją Peak) mają zielone podświetlanie - żeby pasowało do WRX'a? Planuję umieścić 3 szt. w daszku/obudowie na środku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Czy moglibyście podpowiedzieć, które wskaźniki 52mm (najlepiej z funkcją Peak) mają zielone podświetlanie - żeby pasowało do WRX'a? Planuję umieścić 3 szt. w daszku/obudowie na środku. Wiem tylko że glowshift mają 7 kolorów i możesz sobie usawić jaki chcesz, ale ciężko je dostać w europie a ściąganie ze stanów drogo wychodzi. http://www.glowshiftdirect.com/Tinted-7-Color-Gauge-Series.aspx?sitelink=Center Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 Podepnę się pod temat - często zdarza się, że mechaniczne hałasują? Zastanawiam się nad boostem na początek, SM chyba prostszy w podpięciu do kabiny bo wężyk jednak łatwo zagiąć gdzieś po drodze, ale z drugiej strony dochodzi cena i podłączanie wszystkiego pod napięcie. Jakiś autogauge mechaniczny da radę na codzień? Nie potrzebuję 0.1% dokładności, byle pokazywał kiedy jadę na podciśnieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 da, a dlaczego nie? jest duża szansa, że będzie po prostu przekłamywał o jakieś 0,05-0,1b ale równo w całym zakresie, więc nie ma się czym przejmować. jak Ci szkoda dołożyć do normalnej wersji to kup mechaniczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 (edytowane) Nie tyle szkoda, co nie chce mi się bawić za dużo z lutowaniem. Te autogauge SM na silniczku mają zasilanie z wiązki idącej od czujnika ciśnienia pod maską, czy trzeba osobno zasilić czujnik i wskaźnik? Niestety nie mogę nigdzie znaleźć schematu. Edytowane 15 Maja 2015 przez radnor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 15 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2015 lutujesz + do wskaźnika, podłączasz masę, kolejny + od świateł do przyciemnienia zegara i od zegara kolejną wiązką jedziesz do czujnika, i ewentualnie jeszcze jedną do zasilania kolejnego zegara - bo można je połączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 Czy moglibyście podpowiedzieć, które wskaźniki 52mm (najlepiej z funkcją Peak) mają zielone podświetlanie - żeby pasowało do WRX'a? Planuję umieścić 3 szt. w daszku/obudowie na środku. Wiem tylko że glowshift mają 7 kolorów i możesz sobie usawić jaki chcesz, ale ciężko je dostać w europie a ściąganie ze stanów drogo wychodzi. http://www.glowshiftdirect.com/Tinted-7-Color-Gauge-Series.aspx?sitelink=Center Transport do PL wychodzi ok. 17$ - dla 3-ch czujników jeszcze bez tragedii. Niestety nie zauważyłem, żeby miały funkcję warning. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 No mi policzyli $75 + wire transfer jako jedyny środek płatności, do tego dolar dobrze stoi więc odpuściłem. Faktycznie nie wiem czy mają funkcję warning, wygląda na to że nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 18 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2015 No to niestety zostają gałgany, albo białe podświetlenie :/. Chyba, żeby wygrzebać Defi z zielonym podświetleniem - podobno była taka seria.. była. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 (edytowane) Zamówiłem tego autogauge, na razie tylko boost ale pewnie dojdzie też temp. oleju w przyszłości. Do prądu podłączy mi to ojciec elektronik, to przynajmniej niczego nie pokitram. I tu kolejne pytanie - dobrze kombinuję gdzie wpiąć złączkę? Jest różnica w którym miejscu tej gumy? Ja obstawiał bym opcję 2 bo tam wężyk nie jest zagięty. Edytowane 20 Maja 2015 przez radnor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2015 Nie mozesz wykorzystac wolnego krocca, ktory masz tuz obok wezyka podcisnienia do zaworu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 21 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2015 Ten z czarną zatyczką na dole po lewej od dwójki? Mnie trzeba mechaniczne rzeczy wykładać jak blondynce. I jeszcze drugie pytanie - czujnik ciśnienia oleju to jest to ustrojstwo z przewodem wkręcone w głowicę pod alternatorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_wrx Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Cześć, mam pytanie odnośnie montażu wskaźników. Którędy polecacie przeciągnąć przewody od komory silnika do wnętrza ? Montuje w wrxie bugu. Na początku wątku ktoś wrzucał jakieś zdjęcie ale niestety to było dawno i wygasło Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Cześć, mam pytanie odnośnie montażu wskaźników. Którędy polecacie przeciągnąć przewody od komory silnika do wnętrza ? Montuje w wrxie bugu. Na początku wątku ktoś wrzucał jakieś zdjęcie ale niestety to było dawno i wygasło Pozdrawiam. za pedałami jest taka guma prowadząca do komory silnika, ponoć tamtędy najłatwiej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_wrx Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Dzięki, spróbuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Tak, -Jak zanurkujesz pod pedały to przez przelotkę gumową przeciągniesz. Jeśli będą opory -rób to etapami: najpierw drut, którym przeciągniesz sznurek, potem oblep kabelek plasterkiem aptecznym (bo jest trochę chropowaty) , do niego cienki sznurek/dratwa i jedziesz powoli ( na przelotkę trochę silikonu lub gliceryny). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svavo Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 A jak zegary są na środkowej konsoli, to jest może jakaś krótsza droga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 Hej, to zdjęcie spod mojej machy, może jakiś dobry człowiek wskazać mi miejsce (obszar na zdjęciu) w które powinienem wkręcić (szukać kurka) czujnik temp. oleju? Mam adapter który się nazywa "adapter dla subaru imprezy na trzeci cylinder", gwint zewnętrzny to M18 x 1.5mm. Wiem że temat był wałkowany ale wolałbym się upewnić bo często ludzie opisują lokacje tego kurka jako "pod intercoolerem" a dwa znalazłem gdzieś też info że można się omyłkowo wkręcić w kanał wodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) Jak popatrzysz z gory na alternator to po jego Lewej stronie(miedzy alternatorem a pompa wspomagania) bedziesz widzial wkrecony czujnik cisnienia oleju. Dochodzi do niego jesen przewod. Edytowane 25 Maja 2015 przez Mike85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) ludzie opisują lokacje tego kurka jako "pod intercoolerem" to nr 1 Edytowane 25 Maja 2015 przez kowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 25 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2015 dzięki Panowie. Jak idzie zatem numeracja cylindrów w Subaru? Gdzie jest "trzeci" ? Edit: Z tego co wygooglałem idzie tak:tył 3 4 1 2 przód czyli jak mam adapter na trzeci cylinder to wychodzi na to że jest to punkt "2" w zdjęciu od Kowala. Pewnie gwint ten sam w 1 i 2, ale może adapter jest tak policzony żeby czujnik nie wchodził za daleko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 dobrze numerujesz, i w punkt 2 jak kojarzę możesz się wkręcić ( ja forka ze wskaźnikami kupiłem i nie dam głowy gdzie u mnie to siedzi) -kowal też może mieć dobre miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się