K12DLA Opublikowano 19 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2014 STI lip zdecydowanie tak! Będziesz teraz zaprzyjaźniony ze wszystkimi krawężnikami w okolicy po kilku przejazdach po mieście powiem, ze z krawężnikami nie ma większego niż wcześniej problemu na poniższym zdjęciu widać, że montowane fabrycznie "aero-plastiki" pod zderzakiem są wciąż niżej od lipa a więc wbrew pozorom zderzak nic się nie obniżył a tylko tak wygląda (dodam, że te plastiki są widoczne tylko gdy nasze oczy/aparat są na wysokości mniej więcej bocznej listwy drzwiowej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 @@OWOC, a to widziałeś ? http://otomoto.pl/subaru-legacy-fabryczny-lpg-250km-C33869454.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 @@OWOC, a to widziałeś ? http://otomoto.pl/subaru-legacy-fabryczny-lpg-250km-C33869454.html link nie bangla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 (edytowane) http://otomoto.pl/subaru-legacy-fabryczny-lpg-250km-C33869454.html teraz hula Edytowane 22 Lipca 2014 przez szamot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 @@szamot, to nie jest '07 i ma LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 szamot poza tym było już o nim na poprzedniej stronie oraz jakiś rok temu - auto od około roku nie może znaleźć nowego właściciela. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 oj wybaczcie, chciałem błysnąć przed kolegą że jest jakiś spec o którym nie wie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exit Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 oj wybaczcie, chciałem błysnąć przed kolegą że jest jakiś spec o którym nie wie... Mnie się wydaje, że on wie o sprzedaży Speców, jeszcze zanim sprzedający podejmie taką decyzję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 oj wybaczcie, chciałem błysnąć przed kolegą że jest jakiś spec o którym nie wie... Mnie się wydaje, że on wie o sprzedaży Speców, jeszcze zanim sprzedający podejmie taką decyzję tym większa radość by ma była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 25 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Słów kilka po zabiegu regenaeracji wiskozy i założeniu szpery. Przy rewizji okazało się że jedno łożysko kwalifikowało się do wymiany, cała reszta w idealnym stanie. Wisko zregenerowane i trzym na 6,5 kg, przednia spera pasuje plug and play. Przejechałem już ponad 2500 km i wrażenia jak najbardziej in plus i z efektów jestem bardzo zadowolony. W końcu czuć w zakręcie że koła ciągną a nie tylko płużą. Kolejnym etapem będzie wymiana stabiliztorów no i wymiana szpery z tyłu seria zdecydowanie słabo trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2014 Capri, ładnie ładnie moze jeszcze DCCD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2014 Nie powiem bo chodzi tak myśl po głowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 9 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2014 (edytowane) Okazuje się, iż przy 130 tyś amortyzatory proszą o zmianę . Koszt nowych mnie powalił - 2500 pln za szt. Regeneracja ok. 300-400 zł, także decyzja prosta. Czy ktoś już regenerował swoje bilsteiny, jakie wrażenia? Edytowane 9 Sierpnia 2014 przez szymsocho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Czy ktoś już regenerował swoje bilsteiny Warto skrócić, coby nie dobijały tak masakrycznie jak seria. A 130tkm to i tak niezły wynik. Z moich obserwacji wynika, że z racji zużycia oleju to już przy 100tkm powinno się zainteresować regeneracją przodu. Do tego dodam, że nowy kosztuje circa 900pln. Tył wytrzymuje dłużej i ori spec.b z pierwszego montażu nie daje się rozebrać i regenerować - trzeba wymienić na nowy, rozbieralny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Dzięki za info. Jak skuteczność po regeneracji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Na shock-testerze nie sprawdzałem. Ale wrażenia z jazdy - dzień do nocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Pytanie do właścicieli H6 w legacy , mianowicie chodzi mi jakie jest realne przyspieszenie 0-100 , legacy ,rok 2007, automat, wersja zwykła nie spec.B . wszędzie piszą 8.4 sec ale to jakoś dużo moim zdaniem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Mój przedlift najmniej 7.9s wg aplikacji przy 268HP. To jednak silniki n/a współpracujące z automatem więc nie ma co narzekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Spec.B vs LGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 26 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2014 ale cukierasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Z dziwnym wydechem http://www.mobile.de/pl/marka/subaru/model/legacy/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:subaru,mdl:legacy,ger:manual_gear,pwn:147/pg:vipcar/197999267.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymsocho Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Spec.B vs LGT Fajne spotkanie, porównywałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 27 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2014 foto idzie na tapetę Legace raczej nie do porównania - LGT w AT , a SpecB z Brembo i szperą z STi, na prostej można spróbować, ale ja się boję o uszczelkę czekam kiedy zmienisz tylny dyfer i już się nie mogę doczekać testów na torze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 30 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2014 (edytowane) pewnie było ale na wszelki wypadek Edytowane 30 Sierpnia 2014 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się