Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

STI lip zdecydowanie tak! Będziesz teraz zaprzyjaźniony ze wszystkimi krawężnikami w okolicy :)

po kilku przejazdach po mieście powiem, ze z krawężnikami nie ma większego niż wcześniej problemu  :rolleyes:

 

na poniższym zdjęciu widać, że montowane fabrycznie "aero-plastiki" pod zderzakiem są wciąż niżej od lipa a więc wbrew pozorom zderzak nic się nie obniżył a tylko tak wygląda :wub: (dodam, że te plastiki są widoczne tylko gdy nasze oczy/aparat są na wysokości mniej więcej bocznej listwy drzwiowej)

 

FrontLip3_0R4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

oj wybaczcie, chciałem błysnąć przed kolegą że jest jakiś spec o którym nie wie...

 

Mnie się wydaje, że on wie o sprzedaży Speców, jeszcze zanim sprzedający podejmie taką decyzję :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10438636_10202037493287358_2931299142275

 

Słów kilka po zabiegu regenaeracji wiskozy i założeniu szpery. Przy rewizji okazało się że jedno łożysko kwalifikowało się do wymiany, cała reszta w idealnym stanie. Wisko zregenerowane i trzym na 6,5 kg, przednia spera pasuje plug and play. Przejechałem już ponad 2500 km i wrażenia jak najbardziej in plus i z efektów jestem bardzo zadowolony. W końcu czuć w zakręcie że koła ciągną a nie tylko płużą.

Kolejnym etapem będzie wymiana stabiliztorów no i wymiana szpery z tyłu seria zdecydowanie słabo trzyma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Okazuje się, iż przy 130 tyś amortyzatory proszą o zmianę :( . Koszt nowych mnie powalił - 2500 pln za szt.

Regeneracja ok. 300-400 zł, także decyzja prosta. Czy ktoś już regenerował swoje bilsteiny, jakie wrażenia?

Edytowane przez szymsocho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy ktoś już regenerował swoje bilsteiny

 

Warto skrócić, coby nie dobijały tak masakrycznie jak seria. A 130tkm to i tak niezły wynik. Z moich obserwacji wynika, że z racji zużycia oleju to już przy 100tkm powinno się zainteresować regeneracją przodu.

Do tego dodam, że nowy kosztuje circa 900pln.

Tył wytrzymuje dłużej i ori spec.b z pierwszego montażu nie daje się rozebrać i regenerować - trzeba wymienić na nowy, rozbieralny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

:D foto idzie na tapetę :D

Legace raczej nie do porównania - LGT w AT :( , a SpecB z Brembo i szperą z STi,

na prostej można spróbować, ale ja się boję o uszczelkę ;)

czekam kiedy zmienisz tylny dyfer i już się nie mogę doczekać testów na torze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...