Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, exit napisał(a):

Dzięki. Masz może jakieś fotki, linki do Legacy na tych felgach?

 

Pierwsze lepsze wyszukiwanie w necie zwróci od groma fot. Te felgi wychodziły przede wszystkim w przedliftach, ale były cały czas dostepne jako opcja, przynajmniej w EU.

 

Np. https://duckduckgo.com/?q=subaru+legacy+GT+spec+B+2006&t=newext&atb=v375-1&iar=images&iax=images&ia=images

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
W dniu 20.11.2023 o 11:20, ex-Dyrekcja napisał(a):

W wieku jak by nie było prawie dojrzałym, czyli 16 lat, Legacy przeszło niemiecki przegląd techniczny ( TÜV) bez jakichkolwiek uwag  :)

Może chcesz sprzedać, jaka cena, przebieg? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 21.11.2023 o 12:13, ManoLEE napisał(a):

Może chcesz sprzedać, jaka cena, przebieg?

Przebieg jak na wiek auta niewielki - ok 150.000.

Przyczyna jest prosta - przez wiele lat samochody służbowe a i w domu dwa prywatne.

Sprzedaż nie jest planowana :rolleyes:

  • Super! 4
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Jakieś doświadczenia z wydechami X-Force, zastanawiam się nad:
https://gc8.pl/produkt/uklad-wydechowy-cat-back-2-25-subaru-legacy-2004-2009-ez30-h6/
 

Nie wiem, czy warto, opcja prosta w realizacji, kupić i zamontować, także to plus.

Znalazłem jedno sensowne porównanie ze stockowym:

 

Jest głośniej, fajnie, ale czy nie za głośno, nie wiem jak to np. słychać w trasie, czy nie jest męczące? Na pewno ktoś z was wymieniał wydech na coś lepszego, to może ma jakieś porównanie i się podzieli opinią?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
2 godziny temu, taxus napisał(a):

Czy chłodnica wody do Speca w manualu jest gdzieś jeszcze dostępna? Chyba mi podcieka i jedyne, jakie znalazłem są od automatu. 

 

Czemu chcesz sobie i autu robić krzywdę i wymieniać OEM patologicznie niewydajną chłodnicę na identyczną?

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, BelegUS napisał(a):

 

Czemu chcesz sobie i autu robić krzywdę i wymieniać OEM patologicznie niewydajną chłodnicę na identyczną?

Nie upieram się na OEM ;). Szukam czegoś pasującego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech się posiadacze manuali wypowiedzą, ale chyba macie więcej opcji niż my z automatami. Ja do automatu wsadzałem prawie 1cm grubszą chłodnicę z Outbacka II H6, wchodzi z niedużymi przeróbkami. Od biedy wystarczy Ci zaślepić wloty/wyloty chłodnicy ATFu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Herostrates napisał(a):

Ja sprowadzałem rozpórkę kielichów Cusco z Japonii za pośrednictwem nieASO z Katowic. Zakładam, że z chłodnicą jest to też do ogarnięcia.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środę wstawiam Gruzolota do chłodnicowców, coś się wyrzeźbi ;). Kojarzyłem temat chłodnicy z diesla, tylko średnio mam miejsce i czas na pogrzebanie przy tym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Herostrates napisał(a):

Niby dostawę do PL można sobie wybrać i jest darmowa. Ale to chyba jeszcze cło i VAT trzeba by do ceny doliczyć?

Edytowane przez raci
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W kwestii tej mojej nieszczęsnej chłodnicy, oddałem auto do serwisu nimi się zajmującego. Pan stwierdził, że nie wie co japończycy mieli w głowie wstawiając tak cienką chłodnicę do tego silnika :biglol:. Zamontowali mi tą z diesla, ale bez przerabiania obudowy wentylatorów. 

IMG20240228181323.thumb.jpg.169b29dc0d912a6f9c0df9fdee8471d2.jpg

W dniu 12.02.2024 o 22:15, raci napisał(a):

Jakieś doświadczenia z wydechami X-Force, zastanawiam się nad:
https://gc8.pl/produkt/uklad-wydechowy-cat-back-2-25-subaru-legacy-2004-2009-ez30-h6/
 

Nie wiem, czy warto, opcja prosta w realizacji, kupić i zamontować, także to plus.

Znalazłem jedno sensowne porównanie ze stockowym:

 

Jest głośniej, fajnie, ale czy nie za głośno, nie wiem jak to np. słychać w trasie, czy nie jest męczące? Na pewno ktoś z was wymieniał wydech na coś lepszego, to może ma jakieś porównanie i się podzieli opinią?

 

Wygląda to tak:

IMG20240306144017.thumb.jpg.79c14901dbae7992e620ef69c72f0650.jpg

IMG20240306144025.thumb.jpg.fcae09aff25239ce8700101bd896ca40.jpg

a, że w środku tłumika jest tak:

IMG20240306181056.thumb.jpg.9377b0022dc0c25c75d67045193ed6c2.jpg

to jest głośniej, bardziej basowo. Najgłośniej jest w okolicach 2,5-3 tysiące obrotów, więc na ekspresówkach lepiej jechać powyżej 130 licznikowych. 

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środę wstawiam Gruzolota do chłodnicowców, coś się wyrzeźbi . Kojarzyłem temat chłodnicy z diesla, tylko średnio mam miejsce i czas na pogrzebanie przy tym. 
Mi @Oktan przy okazji wymiany silnika włożył chłodnicę z Outbacka II H6 - nie pamiętam teraz ile grubsza, jakoś to upchnął i działa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...