mechanik Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 Jeszcze nie jest dostępna. Jeli są przygotowania do oferty oson dla obecnej generacji Forestera, warto również przygotować solidną pytę dla XT. Otwory wentylacyjne załatwiłyby sprawę chłodzenia turbiny.Przykłąd od 'Get-primitive' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 mechanik ta plyta jakos mnie nie przekonuje. Widzac uchwyty to pewnie i plyta nie jest grubsza. Jesli tak to to to jest troche smiszne. Moze chronic od laskotania trawy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2016 (edytowane) Moze chronic od laskotania trawy. aluminium 3/16" (4,76mm) faktycznie dużo to nie jest, mało też nie - raczej średnio. Mocowania przynitowane jakimiś badziewnymi nitami bez łbów zamiast porządnie przyspawać. Ogólnie byle taniej. A otworów wentylacyjnych można rzec brak. TZN wiem, że producent zwsze przesadza (tutaj z chłodzeniem turbiny), by nie mieć później problemów, ale robić całkiem na odwrót i czczelnie przykrywać spód silnika też bym nie chciał. Edytowane 12 Czerwca 2016 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 12 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2016 W SFD mialem plyte ze spawanymi pionowo boczkami i szczelinami do wentylacji turbiny. Fakt ze boczki usztywnialy cala plyte ale byla za cienka i po kazdych plejadach wracala w bagazniku bo byla tak zdeformowana ze DPF sie o nia opieral. Obecna grzesiowa plyta pod Pasciem oberwala duuuuuzo lepiej i prawie nic sie nie dzieje. nieznacznie sie odksztalcila przy na prawde mocnych làdowaniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Jeszcze nie jest dostępna. Jeśli są przygotowania do oferty osłon dla obecnej generacji Forestera, warto również przygotować solidną pytę dla XT. Otwory wentylacyjne załatwiłyby sprawę chłodzenia turbiny. Zrobić solidną płytę do nowego Forestera XT bez żadnych otworów wentylacyjnych to nie byłoby dużego problemu ale osłonę z właściwymi otworami wentylacyjnymi tak aby było dobre chłodzenie turbiny to już może być większy problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adson Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Witam, można prosić o cenę płyty pod silnik 5mm - Forek 2.0 N/A SG 2003, na pw. proszę Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 Adson wysłałem PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 23 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2016 grzegorzp moje auto to Forek 2.0 SG5, Automat z końcówki 2005 roku, model MY06. płyta pod silnik i ewentualnie skrzynię oraz ten wywijas na zderzak no i osłona dyfra. Proszę o ceny, co ile, z jakiego materiału itd. Pozdrawiam, Morgan Ile taka płyta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 25 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2016 diamond wysłałem PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Znalazłem takie coś produkcji ukraińskiej (jeśli chodzi o potrzebę osłon, to bardzo wiarygodny kierunek ). http://www.maszynypolska.pl/product-pol-58117-19158117-Oslona-podwozia-Subaru-Forester-2013-silnik-V2-0-2-5-oslona-zakrywa-Silnik-skrzynia-biegow-.html. Importer odpowiedział, że według producenta posuje też do XT. Ponadto na targach 4x4 rozmawiałem z przedstawicielem Steelera - też mają osłonę do XT ale ponieważ to nowy samochód, a importer się boi problemów to nie dostarczają (bo poza ASO i sklepem nie widzą klientów). Ja miałem dwa poprzednie samochody z osłonami (jeden z Alu 6mm drugi ze stali 3mm) i w obu osłony zarobiły na siebie, ale to były terenówki. W XT psychologicznie prześwit jest zmniejszony o kilka cm, bo strach zahaczyć nawet o koleinę. Cały czas czekam na rozwiązanie akceptowane przez importera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 Czy coś się zmieniło w sprawie osłon do FXT? Nie udało mi się znaleźć info o rozwiązaniu akceptowanym przez SIP Mam małe obawy przed jazda "polną" drogą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evi Opublikowano 21 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 @grzegorzp poproszę o cene płyty pod silnik i dyfer: Forester SG 2004 2,5 NA/AT US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 @evi wysłałem PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teodor84 Opublikowano 22 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2017 @grzegorzp ja też poproszę o wycenę płyty Forester SG 2.5 turbo, automat, 2007 r. Ile trwa realizacja zamówienia i czy jest możliwość odebrania płyty w Warszawie ? Ewentualnie zamocowania do auta ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olomk1 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 No to może się podepne i też poproszę grzegorzap o wycenę dla mojego forka 2,0 04 rok. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harek Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Mili moi rozumiem chęć zabezpieczenia auta przed urazami terenowymi (choć forester zwłaszcza z turbiną i bez reduktora -samochodem terenowym nie jest), ale: w instrukcji obsługi mojego forka (SG XT MY 07) wyraźnie jest napisane, że nie wolno montować m. in. : płyt ochronnych pod silnik oraz dokonywać modyfikacji zawieszenia ani elementów konstrukcyjnych przedniej części pojazdu. Modyfikacje mogą powodować niewłaściwe działanie układu pirotechnicznych napinaczy pasów bezpieczeństwa. Oczywiście każdy sam decyduje co chciałby zrobić w swoim samochodzie, ale lepiej rozważyć wszystkie argumenty za i przeciw. Pozdrawiam , Marek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cart Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 42 minuty temu, harek napisał: choć forester zwłaszcza z turbiną i bez reduktora -samochodem terenowym nie jest Zapraszam na Subariadę Można się naprawdę zdziwić! 43 minuty temu, harek napisał: w instrukcji obsługi mojego forka (SG XT MY 07) wyraźnie jest napisane, że nie wolno montować m. in. : płyt ochronnych pod silnik Tak, i niemożna jeździć szybciej niż znaki wskazują Chyba już z 5 lat jeżdżę z płytą od grzegorzp i awarii spowodowanych płytą brak. Za to kilku awariom na bank zapobiegła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 W aktualnym FXT plyty ofronne moga wygladac tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Dziwne, bo u mnie są inne: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harek Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 25 minut temu, cart napisał: Zapraszam na Subariadę Można się naprawdę zdziwić! Tak, i niemożna jeździć szybciej niż znaki wskazują Chyba już z 5 lat jeżdżę z płytą od grzegorzp i awarii spowodowanych płytą brak. Za to kilku awariom na bank zapobiegła No tak, widziałem forestery brodzące "po pas" w wodzie, kopiące piasek i błoto - zgadzam się, że dają radę - jeśli kierownik wie co robi! Ja nigdy nie męczyłem swojego w ten sposób- przeraża mnie dopieszczenie auta po takiej zabawie. A tak na prawdę to cierpię na notoryczny brak czasu, aby auto wykorzystać bardziej dla własnej przyjemności, w przyszłości (na emeryturze ?) może przyjdzie czas na "zbrojenie" forka ... tylko te pirotechniczne napinacze mnie trochę męczą ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) 52 minuty temu, eddie_gt4 napisał: W aktualnym FXT plyty ofronne moga wygladac tak @eddie_gt4 czy mógłbyś podać numery tych trzech osłon, bo coś mi nie pasuje w moim podwoziu? Zamawiałem osłony do montażu, a na swoim zdjęciu ich nie widzę.3 p.s. dopiero teraz zauważyłem Сделано в России, więc u mnie odpada z powodów oczywistych. Edytowane 27 Listopada 2017 przez Guliwer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 1 godzinę temu, harek napisał: nie wolno montować m. in. : płyt ochronnych pod silnik oraz dokonywać modyfikacji zawieszenia ani elementów konstrukcyjnych przedniej części pojazdu. Modyfikacje mogą powodować niewłaściwe działanie układu pirotechnicznych napinaczy pasów bezpieczeństwa. Oczywiście każdy sam decyduje co chciałby zrobić w swoim samochodzie, ale lepiej rozważyć wszystkie argumenty za i przeciw. Brakuje jednego ważnego słowa "nieoryginalnych". Japońscy inżynierowie przewidzieli montaż płyt ochronnych. Mój Forek pomyka już 10 rok z płytą alu pod sinikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Z tego co wiem nie ma "oryginalnych" płyt np do FXT SJ. Słyszałem, że za wschodnia granica montują w serwisach a w PL nie. Na TF były już informacje o gwarancji a właściwie jej utracie jeśli zamontuje się płyte. Ponoć powodem jest obawa Subaru o chłodzenie. W SJ troszkę inaczej rozwiązane jest chłodzenie niż w wersjach poprzednich. Czy coś się zmieniło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 Ostatnio byem na przegadzie (btw, u nas pierwsze trzy - 15, 30 i 45 tys. km - sa wkalkulowane w cene auta) i w ASO nikt nie mial zastrzezen co do plyt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 28 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2017 3 godziny temu, eddie_gt4 napisał: Ostatnio byem na przegadzie (btw, u nas pierwsze trzy - 15, 30 i 45 tys. km - sa wkalkulowane w cene auta) i w ASO nikt nie mial zastrzezen co do plyt Ja bym był z tym ASO bardzo ostrożny. Moje mnie bardzo pilnuje, ale bardziej chyba chodzi o Leasing i Gwaranta. Tak naprawdę to wszystko możesz założyć (wydech, remap), ale jak przyjdzie co do czego... Mnie nawet nie pozwolono (lepiej będzie powiedzieć zasugerowano) położyć antykorozji na podwozie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się