Skocz do zawartości

płyta pod silnik i dyfer


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

A u mnie przy wymianie filtra i oleju była ściągana płyta.Po założeniu inny dźwięk i wibracje,szczególnie na kierownicy.Powrót do warsztatu-niby coś tam podłożyli i lekko ucichło.Wibracje ustały,dźwięk częściowo został.Niewiele tam widać.Aha tłukła osłona wydechu prawa,coś się poluzowało, spawanie nowej śruby(tamta urwana) pomogło .Dalej coś hałasuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

grzegorzp, czy masz płytę / wykrój płyty do nowego OBK H6 pod silnik?

Robisz ze stali czy alu? A waga 8kg to przy jakiej grubości?

Dziękuję za odpowiedź!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fala, niestety do nowego OBK H6 płyty pod silnik jeszcze nie robiłem, ale przypuszczam, że też da się zrobić.

Osłony robię z blachy aluminiowej gr 6mm. Płyta z takiej blachy ważąca ok 8 kg to jest do Forka S-turbo, do 2,0XT, 2,5XT i Imprezy GT, a do N/A waga płyty wynosi ok 9-10 kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...