Skocz do zawartości

AlaskaMan

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AlaskaMan

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. część Foresterów 2.0 które sa w Polsce (2006/7) była przystosowana do instalacji gazowej (specjalne zawory wydechowe) nie wiem na ile zmienia to częstotliwosc ust. zaworów i co to praktycznie zmienia ale takie auto można ustalic po nr. VIN Panie Andrzeju, A która cyfra/liczba/zbitek liczb na to wskazuje?
  2. AlaskaMan

    akcja serwisowa

    Zadzwniłem do Kocar'a, po tym jak zostałem "wylosowany do pryskania" na www, czekam na odzew co dalej (chyba byłem pierwszym dzwoniącym) Poproszono mnie o wysłanie maila z nr VIN - co zrobiłem - jutro postaram się umówić.
  3. Wydaje mi sie ze bez znaczenia jest czy dolejesz do zbiornika na zimnym czy cieplym silniku. Wazne jest zeby poziom sprawdzac na rozgrzanym silniku, wtedy plyn ma swoja maksymalna objetosc i dolewajac nie ma obawy ze po rozgrzaniu plyn sie przeleje. U mnie na zimnym jest ponizej minimum a po rozgrzaniu poziom jest ok, jakos tak w polowie. Z tym dolewaniem na rozgrzany silnik większej liczby zimnego płynu, tu bym raczej uważał - fizyka nie może sie mylić
  4. Dzięki za wszystkie odpowiedzi - wygląda na to że gra nie warta świeczki.
  5. Przyszedł moment gdy zachciało mi się kilka koni więcej pod maską Czy jest możliwość podniesienia mocy o kilka KM bez ogromnych rewolucji w mechanice? Szukałem ale nie znalazłem w historii (jeżeli ktoś mi wytknie że słabo szukałem to bardzo proszę )
  6. oczywiście gdyby ktoś potrzebował namiary na spec-elektronika od kluczyków służę namiarem. Znajduje się w Poznaniu, ale dowiedziałem się że wysyłkowo też przyjmuje "pacjentów".
  7. Problem się wyjaśnił- oba kluczyki miały defekt w układzie elektronicznym (baterie ok, nie wysyłały sygnału). Spec od grzebania w kluczykaci powiedział że kondensatorki w !obu! Egzemplarzach były do wymiany (pewnie skutkowało nie domkniętym obwodem). Koszt naprawy 80 zł od sztuki. Teraz pięknie otwiera i zamyka (po kilku tyg. bez centralki mała rzecz a cieszy:)
  8. Pozdrowienia dla kierownika czarnego forka z zielonym napisem na boku, dzisiaj na Grunwaldzkiej ok godz. 10:00.
  9. Do zintegrowanych relingów te mocowania chyba nie będą pasować.
  10. Po tańcu zaklinającycm z plejadami udało się ruszyć samochód (rozbroić IMO). Otwieranie z pilota (na miejscu gdzie go unieruchomiło) cały czas nie działa ale mogę jeździć Mój sposób postępowania (niezbędna instrukcja alarmu lub też instalatora alarmu - dzioba dziękuję) 1. Wyłączyłem wyjca kluczykiem (pod maską). 2. Zlokalizowałem awaryjne wyłącznie IMO - guziczek w ukrytym miejscu (które jest pewnie bardzo oczywiste dla fachowców:)) 3. Rozbrojenie alarmu wg instrukcji 4. Włączenie silnika żeby się znowu nie uzbroił. Dziękuję wszystkim za porady, dam znać gdzie leżało źródło problemu jak już finalnie usunę usterkę (dostałem info, że słaby akumulator też może być przyczyną). Po uruchomieniu nie zamykałem jeszcze z pilota, więc nie wiem czy przyczyną było miejsce parkowania (jeszcze do potwierdzenia)
  11. No więc latałem naokoło samochódu przez 10 min, dotykałem go kluczykami naciskając i nic. Próbowałem metod magicznych (przekręcanie kluczyka w stacyjce) kilka razy i jak się zaparł tak stoji (IMO działa) Zadzowniłem do ASO podwiedzieli żeby spróbowac przepchać samochód kilka metrów, w inne miejsce - dam znać czy zadziałało. Qrna zaczynam być lekko podminowany całą sytuacją
  12. zento dzięki za radę, ale szemranych magików od alarmów zdecydowanie chcę uniknąć - jakoś nie mam zaufania do takowego grzebania przy mojej własności
  13. Wniosek nasuwa się sam --> Subarak i Skoda są spokrewnieni Czy jest jakiś sprawdzony sposób żeby rozwiązać mój problem, bez wizyty w ASO (nie mam na to czasu) :?:
  14. W Bremie byłem jakieś 3 tyg. temu - może jakieś złe fluidy krążą nad tym miastem i atakuja kluczyki Subaraków A na poważnie to będę dzwonił jutro do ASO - chyba że się jutro mu odwidzi z rana. A propo - wgrywając soft do centralki nadpisuje soft sterowania silnika :?: czy są to oddzielne moduły:?:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...