grzegorzp Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Arcteryx dzięki. Cieszę się, że Ci podobają się moje osłony. Osłona dyfra jest zrobiona z bardzo grubego aluminum Tu muszę sprostować osłona dyfra wykonanana jest ze stali nierdzewnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcteryx Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Tu muszę sprostować osłona dyfra wykonanana jest ze stali nierdzewnej. Sorry, mój błąd Ale to akurat tym lepiej Dzięki raz jeszcze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Czy ta osłona dyfra wchodzi do produkcji seryjnej ?? Jaki koszt ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Produkcja seryjna to za wielkie słowa, ale jakby ktoś chciał taką osłonę to mógłbym zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 A koszt do MY06? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Koszt taki sam jak do innych modeli ( :arrow: PW) Fotki osłony http://penczonek.internetdsl.pl/dyfer/DSCN0802.JPG http://penczonek.internetdsl.pl/dyfer/DSC01058.JPG http://penczonek.internetdsl.pl/dyfer/DSC01062.JPG -- 9 wrz 2010, o 21:50 -- Interesuje mnie osłona pod silnik. Zdjęcie obecnej wersji płyty w moim Forku http://penczonek.internetdsl.pl/plyty/DSCN0394.JPG Miejsca mocowań płyty w wersji N/A http://penczonek.internetdsl.pl/DSCN0601.jpg W wersji turbo nie trzeba stosować dystansów. Płyta zamocowana jest bliżej miski olejowej, jest większy prześwit. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 grzegorzp, dzięki za PW, będę się kontaktował za kilka dni jak tylko poogarniam bieżące problemy natury niemotoryzacyjnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arendzik Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Koszt taki sam jak do innych modeli ( :arrow: PW)Fotki osłony http://penczonek.internetdsl.pl/dyfer/DSCN0802.JPG .....ciachhhh....... Miejsca mocowań płyty w wersji N/A http://penczonek.internetdsl.pl/DSCN0601.jpg W wersji turbo nie trzeba stosować dystansów. Płyta zamocowana jest bliżej miski olejowej, jest większy prześwit. Przyznam szczerze, że wygląda to bardzo ładnie i solidnie. Ja właśnie kupiłem Forka i on ma już zrobione osłony ale.. nie tak estetyczne. Pozdrawiam Arendzik ps. z ciekawości mogę prosić info o cenie na PW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 grzegorzp - ja też dziękuje za PW. Bardzo profesjonalna ta osłona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Jeszcze jedno zdjęcie płyty w Forku N/A MY06 po lifcie z innym niż w moim kolektorem wydechowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Osobiście potwierdzam solidność wykonania płyt przez grzegorzap. Jeżdżę z jednym z pierwszych egzemplarzy już drugi rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 da się na tym bezkarnie zawisnąć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 da się na tym bezkarnie zawisnąć ? To zależy z jaką prędkością wjedzjesz na to na czym możesz zawisnąć :shock: Pod płytę moźna też podstawić lewarek aby podnieść przód samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Pod płytę moźna też podstawić lewarek aby podnieść przód samochodu pod tę alu??? zużywa się od tego pewnie? akurat często podnoszę autko za tę stopę pod silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratinal Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Te płyty wyglądają naprawdę solidnie :shock: grzegorzp :arrow: PW Mam jeszcze pytanie do posiadaczy: jak się takie płyty sprawują zimą? czy przy jeździe do tyłu nie zgarniają śniegu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 jak się takie płyty sprawują zimą? czy przy jeździe do tyłu nie zgarniają śniegu? Ze śniegiem jest mniejszy problem. Silnik grzeje i śnieg rozpuści się. Gorzej jest z błotem czy piachem. Radą na to jest podgięcie tylnej części płyty. Na tym zdjęciu niezbyt dodrze to widać ale jest zrobione W swojej płycie jeszcze takiego podgięcia nie zrobiłem bo mi jakaś część wydechu przeszkadza W wersji turbo podgięcie takie można wykonać bez problemu (nie mam zdjęcia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 da się na tym bezkarnie zawisnąć ? jak na razie wszystkie moje zawiśnięcia (a było ich trochę :wink: ) na płycie grzegorzap okazały się bezkarne Płyta naprawdę solidna i porządnie wykonana, nawet w serwisie za każdym razem jak ją zdejmują i zakładają to chwalą, że wszystko pasuje jak ulał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Koszt taki sam jak do innych modeli ( :arrow: PW)Fotki osłony http://penczonek.internetdsl.pl/dyfer/DSCN0802.JPG http://penczonek.internetdsl.pl/dyfer/DSC01058.JPG http://penczonek.internetdsl.pl/dyfer/DSC01062.JPG grzegorzp, czy robisz takie plug&play osłony także do STI MY05 i 06? Jeżeli tak podeślij proszę cene na PW (2 szt) a tutaj napisz dlaczego nie zakrywa to większej części dyfra. Ratuje w 90% przypadków najechania na coś a jednocześnie nie powoduje przegrzania, czy są jakieś inne powody? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 dlaczego nie zakrywa to większej części dyfra. Ratuje w 90% przypadków najechania na coś a jednocześnie nie powoduje przegrzania, czy są jakieś inne powody? :roll: Teoretycznie to może jest dyfer osłonięty w 90% (tego nie wiem), ale przypuszczam, że praktycznie taka osłona spełni swoją rolę. Osłona w projekcie (w mojej głowie) miała być szersza o 10 mm, ale nie było takiego materiału i zrobiłem z tego co było dostępne. W przyszłości nie wykluczam, że nie zrobię jeszcze coś inaczej (może lepiej, może ładniej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 W tej oslonie dyfra, sprawdzales czy te spawy wytrzymuja? Bo sa w najbardziej obciazonych miejscach. Nie lepiej zlozyc na duza zakladke i obspawac material po kwadracie? Moim zdaniem przydalyby sie tez poziome wzmocnienia, rodzaj koszyka, bo teraz bedzie dazylo do wylamania srub z tylu obudowy. Co do plyty pod silnik ladnie wykrojona. Mam podobna w Legacy, z taka roznica ze pomiedzy wahaczami wspawane jest do budy dodatkowe poprzeczne wzmocnienie, i do niego krecona jest plyta. I tez niestety plyta siega do skrzyni. Teraz bedziemy uzupelniac, oslonimy skrzynie biegow, bak z dyfrem (zwlaszcza bak, bo bedzie custom z alu) i tunel srodkowy (dyfer, wydech). W tej oslonie bedzie trzeba porobic troche wentalyacji. Fajnie ze chce Ci sie w to bawic i eksperymentowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 dlaczego nie zakrywa to większej części dyfra. Ratuje w 90% przypadków najechania na coś a jednocześnie nie powoduje przegrzania, czy są jakieś inne powody? :roll: Teoretycznie to może jest dyfer osłonięty w 90% (tego nie wiem), ale przypuszczam, że praktycznie taka osłona spełni swoją rolę. Osłona w projekcie (w mojej głowie) miała być szersza o 10 mm, ale nie było takiego materiału i zrobiłem z tego co było dostępne. W przyszłości nie wykluczam, że nie zrobię jeszcze coś inaczej (może lepiej, może ładniej) ja sie nie znam, ale mysle, ze dwie lyzwy (zaznaczone czerwonym ) dawalyby rade lepiej niz jedna... Uploaded with ImageShack.us oczywiscie najlepsza bylaby oslona takiego typu (a la OEM) Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Jesli to ma byc na bezdroza, to zawsze znajdzie sie wystarczajaco duzy kamien Do normalnego uzytkowania jedna "lyzwa" wystarczy, tylko jak pisalem spawalbym na zakladke i dal cos w rodzaju zastrzalow. Chyba u Zasady, ale tez gdzies na sieci czytalem o praktyce wyklejania oslon (od gory) bardzo twarda guma, oczywiscie termo i olejoodporna. Na wypadek ugiecia sie plyty i mocowan, guma ta zamortyzuje uderzenie w miske czy obudowe. Jak juz skonczymy rzezbe to pokombinuje z wyklejaniem. Bylem w hurtowni z izolacjami technicznymi, to takiej gumy maja doslownie na kilogramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 W tej oslonie dyfra, sprawdzales czy te spawy wytrzymuja? Bo sa w najbardziej obciazonych miejscach. Nie lepiej zlozyc na duza zakladke i obspawac material po kwadracie? Tak ma być i juz jest. Trochę widać gdzie są spawy od wewnątrz W przyszłości nie wykluczam, że nie zrobię jeszcze coś inaczej (może lepiej, może ładniej) A wszstkiego o czym piszecie nie mam możliwości wykonać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 ...[ http://penczonek.internetdsl.pl/dyfer/DSC01062.JPG ]... To wygląda jak pas cnoty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Z tej strony Cie nie znalem, leon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się