Skocz do zawartości

guerrilla

Użytkownik
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    długa szlachecka
  • Auto
    S-Turbo MY99

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia guerrilla

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. ...że tak wtrącę mam na tutejszej giełdzie wystawiony komplet opon gdzie różnica wysokości bieżnika wynosi około 0,7mm i otrzymałem odpowiedź od wstępnie zainteresowanego że nie bierze bo "...na Forka lepiej kupować nowe 4 sztuki."
  2. Pozdrowienia dla kierownika srebrnego bloba z czarnymi dodatkami(chyba maska i dach, było ciemno :cool:) na blachach ze Świdnika Mieliśmy przyjemność pracować ostatnio w jednym domu w Jankach pod W-wą.
  3. ale i tak mistrzostwem świata jest tam wątek "co dzisiaj popsuło się w moim LR Disco III" Prowadzony przez właściciela nowo zakupionej dyskoteki, w której niemalże codziennie ma jakieś usterki Kultowy temat -- Pt paź 19, 2012 3:39 pm -- mój bardzo dobry kolega jeździ benzynka w p38 po wyrzuceniu wnerwiającego zawiasu na poduszkach i swapie silnika też sobie chwali
  4. to masz mega szczęście czytając forum rajdy4x4 możne odnieść wrażenie że p38 to najbardziej awaryjne auto wszechświata co więcej wszyscy tamtejsi masterzy i wierni miłośnicy marki z Solihull totalnie hate'ują to auto 8)
  5. guerrilla

    Maty APP

    Tak klejenie da zdecydowaną poprawę Istotne z punktu hałasu są nadkola, komora bagażnika(cała), progi, po całej długości. Maty APP mają całkiem niezły stosunek jakości do ceny. Pokusiłbym się również o zrobienie drzwi. Nie dość że pomoże zmniejszyć poziom hałasu to i audio zagra przyjemniej.
  6. Ja zarówno z obsługi(choć to zasadniczo mógłbym pominąć) jak i usługi na instalatorów byłem niezadowolony. Ceny też kosmos. Next time malowałem w Markach, łącznie już 3 komplety i jestem bardzo zadowolony.
  7. guerrilla

    Wydech do Forestera

    wiem że nie giełda :wink: , ale jakby komuś miało to poprawić humor to mam centerpipe z new age'a 8)
  8. mój kamyk w sprawie wynalazek, ufo, wersalka na autostradzie sprawdzi się znakomicie, komfort porównywalny z najlepszymi flagowcami w segmencie A8, 7ka Uwaga :!: Vel Satis 3,5v6 wolnossący motor, około 250KM śmieszny koszt zakupu, wbrew pozorom z tym silnikiem raczej bezawaryjne auto ...zanim zasmarkacie monitory ze śmiechu, spróbujcie :wink:
  9. KALI, a około której miałeś te omamy? Ewentualnie zmień dealera Istnieje jeszcze możliwość że ktoś się podszywa :shock: słuchajcie jeździ taki forek po wwie i okolicach widziałem już 2x raz w Raszynie, raz na Dźwigowej ale jest to sf5 w zielonej budzie 2koloroej na orange feldze
  10. hola, hola, wolnego Panowie Sołtysem jestem co najmniej od roku
  11. posiadam wspomniany przez Ciebie zestaw Thule w Forku SF '99 ten pasuje idealnie, choć faktycznie cena nie jest jego mocną stroną co do wymienionych przez Ciebie pozostałych rozwiązań, nie wypowiem się, brak mi wiedzy w tym temacie
  12. guerrilla

    zakup forestera

    też uważam że do kwoty 24kpln. można kupić dobre, zadbane, uszanowane auto, ale jeszcze w budzie SF jeżeli nie rozważałbyś LPG, wtedy byłoby łatwiej
  13. jeżdżę SF5 z automatem początkowo dość sceptycznie podchodziłem do tej sprawy. Mam za sobą pierwszą zimę. Wśród innych sytuacji gdzie mogłem sprawdzić napęd to: wizyta na torze z płytą poślizgową i 2 wakacyjne wyjazdy na Bałkany(tam sporo szutrów) jeździłem autami z klasycznym stałym napędem 4x4, głównie to ciężkie terenowe auta. Nie odczułem w Foresterze jakiś negatywnych skutków wynikających z kwestii podziału napędu. W zimie sprawia sporo frajdy, owszem wyczuwa się podsterowność, ale w tym wypadku forki MT zachowują się podobnie i jest to również kwestia zawieszenie, geometrii. Na płycie poślizgowej można odnieść wrażenie jakby jechało się z delikatnie pomagającą kontrolą trakcji. Auto dość ciężko wprowadzić w poślizg. W tym konkretnym wypadku mogłem tez spróbować WRX w manualu i ten zdecydowanie łatwiej się prowokował do jazdy bokiem. Nigdy natomiast nie odczułem nerwowości, nadsterowności, gwałtownych objawów wyjeżdżającego tyłu, mimo że auto było prowokowane naprawdę mocno. AT ma dla mnie cały wachlarz innych zalet w codziennej jeździe. Dziś wybierając, zdecydowanie szukałbym AT, a MT już tylko mógłbym rozważyć.
  14. Pozdrowienia dla kierownika zielonego S-Turbo na pomarańczowych felgach. Widziałem Cię lecącego Krakowską w stronę Janek, na wysokości kościoła w Raszynie. Stałem w korku w kier. W-wy. Nice Car 8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...