Jump to content

cart

Użytkownik
  • Content Count

    506
  • Joined

  • Last visited

About cart

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 09/16/1988

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Forester MY'03 2.0X + civic eg6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie kumam. Może jest już późno i jestem zrypany po całym dniu w korpo Co ma piernik do wiatraka? Musiałbyś nie mieć radia żeby było u Ciebie tak samo z guzikami od sterowania radiem z kierownicy Tempomat nie działa bo go nigdy nie było (więc po dołożeniu guzika nie zacznie działać) Guziki od sterowania radiem działają bez rzeźbienia, nowa kierownica, (od polifta) wraz z taśmą od polifta i "przejściówka" dostępna na allegro za ok 200zł (ponieważ radio jest non oem) - przy radiu oem przejściówka prawdopodobnie nie byłaby potrzebna. W Warszawie podobne ceny. Oczywiście wszystko zależy od rodzaju skóry (skór) rodzaju obszycia, łączeń etc
  2. A jak ma działać coś czego w aucie nie było? Jedyne co mam z tempomatu to ten "kijek" w kierownicy...
  3. Nie tempomatu nie miałem. W związku z tym mam teraz kikuta którym mogę się bawić w korku
  4. Jakiego rzeźbienia? Przeszczepiłem do swojego przedliftowego forka (bez sterowania w kierze), kierownicę z polifta wraz ze sterowaniem. Sterowanie działa, a radio mam niefabryczne więc jeszcze musiałem dokupić moduł. Opcja prawie P&P. Trzeba było oprócz kierownicy wymienić taśmę.
  5. Patrząc na budowę reflektora w sg9 wydaje mi się że może to być łatwiejsze. W sg5 to jakaś tragedia...
  6. Wymiana żarówek z tyłu to banał. Schody zaczynają się dopiero z przednimi
  7. Markos ja robiłem w przyciemnianie.com.pl jak jeszcze byli na postępu i to było z 7lat temu. Trzyma się. Ale pewnie i w tym czasie i ekipa się zmieniła Mogę polecić też 2speed Wraps na Wydawniczej. Robiłem u Julka szyby w aucie żony i jest ok i bardzo konkurencyjnie cenowo. Julek robił mi też wyklejanie rajdówki. Myślę że jak się powołasz na Artura od rajdówki greattime to może parę zł urwiesz
  8. Ma ktoś jakiegoś zaufanego i ogarniętego blacharza w Warszawie lub okolicach? Dziś odebrałem auto po naprawach korozyjnych i o ile blacharsko - lakierniczo jest super robota zrobiona to złożenie auta do kupy pozostawia wiele do życzenia (a że jestem perfekcjonistą i nielubie dziadostwa przy aucie to mnie to po prostu wku.... bardzo denerwuje ) Szukam więc kogoś kto się na tym zna i bez problemu uzupełni braki w spinkach czy plastikach i wyreguluje wszystko jak trzeba. Boże być ASO może być nie aso... Słyszałem że swego czasu u Kopra była sprawna ekipa. Może ktoś potwierdzić? Ewentualnie inne sugestie mile widziane...
  9. Dokładnie. Niestety żeby ocenić stan blachy w forku i ewentualną obecność "rudej szmaty" to trzeba rozebrać cały bagażnik do gołej blachy. Tylko taki sposób da dobry pogląd na sytuację.
  10. Rozbierałeś tapicerkę? Z tego co gadałem ze swoim blacharzem (kilka subaraków już robił) to to co widać z zewnątrz to tylko wierzchołek góry lodowej. Zazwyczaj tragedia odbywa się w okolicy baku (widać po zdjęciu wszystkich plastików), w okolicy kielichów (widać po rozebraniu tapicerki bagażnika) i progi (widać po zdjęciu plastików). Oczywiście najprędzej widać nadkola w okolicy tego gumowego gównolitu
  11. Zawsze jak grzebiesz przy zawieszeniu powinieneś robić geometrię. A tak na marginesie to biorąc pod uwagę stan polskich dróg, geometrię powinno się robić jak badanie okresowe raz w roku Fakt, sam wiedzę też czerpałem z tamtego tematu Dokładnie, jak tył siada to najpierw amory i sprężyny do wymiany. No chyba że klevowi chodziło o to że siadał pod obciążeniem, ale to wtedy same podkładki też nie są najlepszym rozwiązaniem (sam tak miałem). Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest wzmocniona sprężyna.
  12. " świat i ludzie " = wystarczające Sam często jeżdżę z przyczepami camping / laweta z rajdówką i po wymianie na Lesjofors i 2cm z tyłu jest super a przy tym nie było problemu żeby dobrze zrobić geometrię auta.
  13. Seryjnej śruby starczy Ci max na 1cm. Na 2-3cm musisz zmieniać. Natomiast 3cm to max. Jak bardzo potrzebujesz wzmocnić tył to wymień sprężyny na Lesjofors (wzmacniane) lub Ironmany (tu uzyskujesz twardszą sprężynę i lift 3cm ale zaleca się wymianę przód + tył). Nie wiem co Ty wozisz ale podkładka 2cm + Lesjofors to świat i ludzie. Pamiętaj że nie jeździsz z przyczepą cały czas!
  14. Kayaba exel-G + Lesjofors + podkładki 1cm lub 2 cm i będziesz zadowolony
  15. My potwierdzamy rezerwe, ale trochę wątpię w takie szczęście i zwolnienie się tylu miejsc
×
×
  • Create New...