Skocz do zawartości

Dlaczego nie kupie Forestera :-(


lukasz_p

Rekomendowane odpowiedzi

Interesujący wątek... w przyszłym tygodniu odbieram Forestera u Dukiewicza, ciekawe jakie będą atrakcje.

 

o rany julek :roll:

 

przestańcie martwić się na wyrost. Zamówiłeś auto u Dukiewicza, czyli sprzedawca był efektywny, chyba, że Twoja wola zakupu Forka była silniejsza od wszelkich innych czynników :roll: No ale dealerów Subaru w Wawie jest trzech, więc gdyby było coś nie tak, na pewno byś tam nie kupił :mrgreen:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 521
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mialem Toyote i mialem Honde i serwisy tych firm byly pelne w soboty rano wiec nie wierze zeby wlasciciele Subaru az tak sie roznili od innych.

pełne były bo i jest co robić...a Subaru się nie psuje, no a na pewno nie w takim stopniu, żeby trzeba było robić 3 zmiany (dwie dzienne + weekendowa :roll: )

Żartujesz?

Mój Legaś to był najbardziej felerny samochód w galaktyce.

 

Dzięki krzysiom'owi Dawoj zaczął pracować w soboty :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem Toyote i mialem Honde i serwisy tych firm byly pelne w soboty rano wiec nie wierze zeby wlasciciele Subaru az tak sie roznili od innych.

pełne były bo i jest co robić...a Subaru się nie psuje, no a na pewno nie w takim stopniu, żeby trzeba było robić 3 zmiany (dwie dzienne + weekendowa :roll: )

Żartujesz?

Mój Legaś to był najbardziej felerny samochód w galaktyce.

 

To wiadomo :!: Czasami nieszcześcia się przyciągają :cool: :mrgreen:

 

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Bardzo rozszerzyła się ta dyskusja, ma sporo wątków ale chyba jeden nurt główny - obsługa przed i po sprzedaży subaru. Myślę, że da ona dużo szczególnie tym dilerom, którzy to czytają. Odnośnie godzin i dni pracy. Jestem jak najbardziej za wolnymi sobotami i niedzielami. Jako klient i jako pracownik (choć inna branża). Jednak praca serwisu w dni robocze powinna być w dłuższym wymiarze (do 17-18.00 minimum , przynajmniej odnośnie odbierania i zostawianie pojazdu - mechanicy niech sobie idą wcześniej do domu). W weekendy fajnie by było , gdyby były jakieś dyżury serwisanta. Jeśli ktoś serwisuje się w danym salonie mógłby skorzystać z takiej ewentualności jak w normalny dzień (rzadko wszak subaru się podobno nie psują) zaś osoba z zewnątrz (nie serwisująca się w danym ASO) płaciłaby wyższe stawki - weekendowe . Tak przecież jest w aptekach, w mojej branży technicznej również. Takie działania na pewno poprawiają wizerunek (nawet marki niszowej :)). Poza tym na pewno nie są kosztowne a wręcz przeciwnie.

Przypominam ponownie: w Niemczech marka subaru jest najwyżej ocenianą w kategorii "zadowolony klient". A i tam na ulicach co drugi samochód to nie subaru.

Opowieści o nie pracowaniu na Zachodzie w soboty (zakupy weekendowe w piątek - ktoś pisał) to juz nieaktualne. Nasi zachodni sąsiedzi wydłużają czas pracy sklepów, pracują też w soboty a i w niedziele są czynne centra handlowe. Pewnie biorą przykład od nas.

Choć akurat pracy handlu w niedziele to jestem przeciwnikiem...no ale to inny , kontrowersyjny temat - PROSZE NIE ZACZYNAC TAKIEGO WąTKU.

 

pozdrowienia

 

PS - Poznań forever !, forza ! będzie dobrze !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przecież jest w aptekach

 

OT - tak nie jest w aptekach :mrgreen: :razz:

 

a w temacie, na szybko, to muszę powiedzieć, że choć Renault to marka nie porównywalna, to jednak serwis czynny mają do 22 w zwykły dzień :mrgreen:

 

ale wynika to pewnie, że taka podaż na serwis, że do 16 nie wyrobiliby :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przecież jest w aptekach

 

OT - tak nie jest w aptekach :mrgreen: :razz:

 

 

a w temacie, na szybko, to muszę powiedzieć, że choć Renault to marka nie porównywalna, to jednak serwis czynny mają do 22 w zwykły dzień :mrgreen:

 

ale wynika to pewnie, że taka podaż na serwis, że do 16 nie wyrobiliby :twisted:

 

jest jest - doliczana jest kwota bodajże 10% - nie we wszystkich . Na pewno nie w centrach handlowych i innych wyjątkach. Ale mnie chodzi o zasadę (szkoda czasu na czepianie się detali)

W Poznaniu serwis Renault był czynny do 21.00 i często korzystałem z niego. :).

Wystarczy jednak tak jak opisałem.

Przyznaję nie najlepsze auta

te francuskie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przecież jest w aptekach

 

OT - tak nie jest w aptekach :mrgreen: :razz:

 

 

a w temacie, na szybko, to muszę powiedzieć, że choć Renault to marka nie porównywalna, to jednak serwis czynny mają do 22 w zwykły dzień :mrgreen:

 

ale wynika to pewnie, że taka podaż na serwis, że do 16 nie wyrobiliby :twisted:

 

jest jest - doliczana jest kwota bodajże 10% - nie we wszystkich . Na pewno nie w centrach handlowych i innych wyjątkach. Ale mnie chodzi o zasadę (szkoda czasu na czepianie się detali)

W Poznaniu serwis Renault był czynny do 21.00 i często korzystałem z niego. :).

Wystarczy jednak tak jak opisałem.

Przyznaję nie najlepsze auta

te francuskie.

 

U mnie przyjmowanie i odbiór aut z serwisu całą dobę w recepcji motelu Subaru :mrgreen:

Jakby cos......

Pozdr.AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to dobrze, że ta obsługa w salonach nie jest na najwyższym poziomie. W powiązaniu z małą dostępnością aut w salonach i małą ilością samych salonów sprzedaży, jest przynajmniej gwarancja, że marka pozostanie niszowa :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to dobrze, że ta obsługa w salonach nie jest na najwyższym poziomie. W powiązaniu z małą dostępnością aut w salonach i małą ilością samych salonów sprzedaży, jest przynajmniej gwarancja, że marka pozostanie niszowa :mrgreen:

 

ojejkoo, i Cała Reszta...

 

cieszy fakt, że Marka jest niszowa...

 

jej niszowość, nie powinna oznaczać dobrych aut i kiepskiej obsługi sprzedażowej i posprzedażowej :!:

 

"niszowość winna oznaczać elitarność"

 

"elitarność" winna się poszerzać...a co za tym idzie, postępować z rozwojem :!:

 

Nie uogólniajmy jakości obsługi w salonach Subaru. Przecież były i pochwały... :mrgreen:

 

Subaru przeżywa metamorfozę, która jak widzę, dla wielu jest szokująca. (mówię tu również o salonach sprzedaży). To jest ten moment, w którym część się dostosuje, część straci (na własne życzenie) i odpadnie. To jest wyzwanie. Teraz rynek zaczyna dyktować tempo. Terminy otwarcia i zamknięcia to sprawa indywidualna. Teraz, kiedy jest mało punktów sprzedaży i serwisu, każdy radzi sobie na swój sposób i to on jeszcze dyktuje warunki. Mieszkasz np. w Poznaniu i tak nie przyjedziesz do Wawy...a zdarzają się tacy co przyjeżdżają :wink:

Kiedy sieć się rozwinie...sami wiecie.

 

W imieniu swojego Szefa, powiem, że była już próba wydłużenia pracy serwisu. Od 16:30 puchy, nie ma co robić. Odbiór auta, części?! Wszystko przygotowane w ciągu dnia, gotowe do wydania o dowolnej godzinie. Jak rynek wymusi, fachowcy na pewno będą dłużej. Znam swojego Szefa :cool:

 

Głowy do góry. Budujmy razem tę Markę.

 

Pozdrawiam

Piotr Rajski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorzucę troszkę do ogólnego utyskiwania:)

Jak chciałem zaliczkę na autko wpłacić w gotówce to nie chcieli przyjąć i patrzyli jak na oszołoma.

 

Pewnie wyglądałeś na osobę, która chciała upłynnić nielegalny dopływ gotówki ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupując swojego Forka, wybrałem się do niemieckiego salonu Subaru, właśnie po to aby

być dobrze i fachowo obsłużonym i mieć pewność, że dostaję naprawdę dobry egzemplarz -

- kupowałem używany. Obsługa super, zrobili przegląd, wymienili "płyny ustrojowe", w związku

z tym, że mieli 1 dniową obsuwę w przygotowaniu dokumentów, udało mi się wynegocjować

parę dodatkowych gadżetów i cały bak paliwa :). Pozostało mi jeszcze 6 miesięcy gwarancji

producenta i dodatkowo 1 rok dealerskiej.

Póki co polecam kupowanie na zachodzie, o ile ktoś może sobie pozwolić na trochę urlopu

i poświęcenie czasu na załatwianie formalności po naszej stronie granicy.

Ale mimo wszystko opłaca się, dodatkowo utwierdziłem się w tym przekonaniu czytając

niniejszy wątek.

Teraz pozostaje mi tylko użeranie się z polskim serwisem :evil:

 

P.S.

Płatność gotówką nie była problemem i dodatkowo okazało się że nie byłem pierwszym

i nie ostatnim polskim klientem tego salonu - tego samego dnia sprzedano też Tribeca.

I jeszcze jedno - miałem możliwość odbioru samochodu nawet w niedzielę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupując swojego Forka, wybrałem się do niemieckiego salonu Subaru, właśnie po to aby

być dobrze i fachowo obsłużonym i mieć pewność, że dostaję naprawdę dobry egzemplarz -

- kupowałem używany. Obsługa super, zrobili przegląd, wymienili "płyny ustrojowe", w związku

z tym, że mieli 1 dniową obsuwę w przygotowaniu dokumentów, udało mi się wynegocjować

parę dodatkowych gadżetów i cały bak paliwa :). Pozostało mi jeszcze 6 miesięcy gwarancji

producenta i dodatkowo 1 rok dealerskiej.

Póki co polecam kupowanie na zachodzie, o ile ktoś może sobie pozwolić na trochę urlopu

i poświęcenie czasu na załatwianie formalności po naszej stronie granicy.

Ale mimo wszystko opłaca się, dodatkowo utwierdziłem się w tym przekonaniu czytając

niniejszy wątek.

Teraz pozostaje mi tylko użeranie się z polskim serwisem :evil:

 

P.S.

Płatność gotówką nie była problemem i dodatkowo okazało się że nie byłem pierwszym

i nie ostatnim polskim klientem tego salonu - tego samego dnia sprzedano też Tribeca.

 

Wydaje mi się że warto pójść za ciosem i również na zachodzie serwisować :!: Przy przeglądach jak znowu z czymś się spóżnią to znów uda sie cos wynegocjować...

Powodzenia :mrgreen:

AK

ps.Lepiej trzymać sie jednego serwisu Poznanianko :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ps.Lepiej trzymać sie jednego serwisu Poznanianko :mrgreen:

 

Dlatego, że lepiej znają samochód i jego historię czy dlatego, że lepiej nie mieć takiego marudnego klienta jak ja? :mrgreen:

Andrzej Koper zbiera punkty na przyszłą, szykowaną ankietę/ranking serwisów. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupując swojego Forka, wybrałem się do niemieckiego salonu Subaru, właśnie po to aby

być dobrze i fachowo obsłużonym i mieć pewność, że dostaję naprawdę dobry egzemplarz -

- kupowałem używany. Obsługa super, zrobili przegląd, wymienili "płyny ustrojowe", w związku

z tym, że mieli 1 dniową obsuwę w przygotowaniu dokumentów, udało mi się wynegocjować

parę dodatkowych gadżetów i cały bak paliwa :). Pozostało mi jeszcze 6 miesięcy gwarancji

producenta i dodatkowo 1 rok dealerskiej.

Póki co polecam kupowanie na zachodzie, o ile ktoś może sobie pozwolić na trochę urlopu

i poświęcenie czasu na załatwianie formalności po naszej stronie granicy.

Ale mimo wszystko opłaca się, dodatkowo utwierdziłem się w tym przekonaniu czytając

niniejszy wątek.

Teraz pozostaje mi tylko użeranie się z polskim serwisem :evil:

 

P.S.

Płatność gotówką nie była problemem i dodatkowo okazało się że nie byłem pierwszym

i nie ostatnim polskim klientem tego salonu - tego samego dnia sprzedano też Tribeca.

 

Wydaje mi się że warto pójść za ciosem i również na zachodzie serwisować :!: Przy przeglądach jak znowu z czymś się spóżnią to znów uda sie cos wynegocjować...

Powodzenia :mrgreen:

AK

 

W tym co napisał michalkac jest sporo prawdy. W Niemczech dealerzy Subaru są wychowani od wielu lat w dużo wiekszej konkurencji zarówno z innymi markami jak i wewnętrznej konkurencji. Jak było w Polsce wszyscy wiemy. Szczególnie gdy jeszcze były cła na Japończyków - to nie był normalny handel. Dla większości potencjalnych klientów Subaru były po prostu za drogie. A jak ktoś się uparł to i tak kupił i nie potrzebował żadnego pieszczenia w salonie sprzedaży. Trochę z tamtych czasów zostało. Ale bardzo dużo się poprawiło - i w salonach i w serwisach.

 

ps.Lepiej trzymać sie jednego serwisu Poznanianko :mrgreen:

Ja uważam, że kot przy jednej mysiej dziurze z głodu zdechnie.

To się sprawdza w różnych sprawach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, że kot przy jednej mysiej dziurze z głodu zdechnie.

To się sprawdza w różnych sprawach :mrgreen:

Znaczy się chodzi Ci o kobiety? :wink:

 

 

Moje zdanie jest takie, iż skoro serwisy mogą czynne długo ( a nawet całą dobę) to dlaczego serwis subaru nie może być czynny dłużej... I co z tego, że to marka niszowa :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ps.Lepiej trzymać sie jednego serwisu Poznanianko :mrgreen:

 

Dlatego, że lepiej znają samochód i jego historię czy dlatego, że lepiej nie mieć takiego marudnego klienta jak ja? :mrgreen:

 

Nie wiedziałem , że jesteś marudna :shock: ....tylko Poznan :razz: :mrgreen:

 

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie jest takie, iż skoro serwisy mogą czynne długo ( a nawet całą dobę) to dlaczego serwis subaru nie może być czynny dłużej... I co z tego, że to marka niszowa

 

juz z 10 osob napisalo ze sie to nie oplaca !!!

 

 

U mnie przyjmowanie i odbiór aut z serwisu całą dobę w recepcji motelu Subaru

 

zajmuje sie tym serwisant? cala dobe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiasz auto do naprawy o dowolnej porze , wcześniej uzgadniając tel. z serwisem co chcesz żeby zrobili w aucie lub zostawiasz auto z napisanymi na kartce przez Ciebie uwagami co chcesz , do tego zostawiasz telefon i jak zaczną pracę to oddzwonią kiedy i ile to kosztuje.Odbierasz i płacisz o której chcesz bo recepcja pracuje non stop.Serwisant w tym czasie np. śpi w domu :mrgreen: Wielu klientów z tej możliwości korzysta.

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...