Witam, OBK '07 H6 (kupiony z salonu w Polsce), błąd P0420 pojawia się trzeci raz, pierwszy i drugi raz w listopadzie, trzeci po 3 miesiącach teraz. Wiem, że to sygnalizacja małej różnicy odczytów z sond lambda. Bardzo proszę o informację co powinno zostać sprawdzone przed ostateczną wymianą najdroższego chyba elementu - katalizatora. Pytam, bo ewentualny koszt naprawy zmusił mnie do zasięgnięcia opinii kilku osób również z ASO, gdzie chciałbym zrobić naprawę, a niestety każdy mówi co innego. Analiza spalin jest na bardzo dobrym poziomie, prawdopodobnie na wydechu jest jakaś nieszczelność bo przy 1400obr słychać brzęczenie. Jeśli to możliwe proszę o listę wg kolejności 1) ... 2) .... 3) .... co powinno zostać sprawdzone.
pozdrawiam serdecznie
-- 4 lut 2011, o 08:54 --
Minął tydzień, rozumiem nawał pracy, ale skoro ten dział forum został stworzony to poprosiłbym o odpowiedź. Jeżdżenie bez tempomatu, kontroli trakcji i SI drive nie jest fajne.
pozdrawiam