chojny Opublikowano 14 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2021 Podobno pierwsze malowanie 555, które nie znalazło akceptacji Subaru. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Wiem że to F1 ale F1 + Subaru to prawie rajdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Była nawet wersja limitowana Justy Keke Rosberg Design 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 15 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2021 Kolejny świetny material Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 Okres wielkiego tytoniu to nie tylko czasy świetności w Polsce ale i na świecie. Lista zgłoszeń do San Remo 2000. 40 aut WRC i A8 https://www.ewrc-results.com/entries/119-rallye-sanremo-rallye-ditalia-2000/?ct=1 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 W tym Kulig i Kuchar Piękne czasy. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulcrum Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 to były czasy! teraz chyba nikt by nie zrobił tego co Panizzi 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 12 godzin temu, fulcrum napisał: to były czasy! teraz chyba nikt by nie zrobił tego co Panizzi Jeden zakręt, jedna akcja i kierowca zapisuje się w umysłach kibiców na zawsze. Po tej akcji Janka znali już wszyscy kibice. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 (edytowane) 25 minut temu, chojny napisał: Jeden zakręt, jedna akcja i kierowca zapisuje się w umysłach kibiców na zawsze. Po tej akcji Janka znali już wszyscy kibice. No tę akcję Panizziego zna chyba każdy kibić rajdów A co do Karowej to takie popisówki się zdarzały wielokrotnie, ja np. zawsze będę pamiętał Hołka z 2005 jak Pugiem WRC napadł górny nawrót, akurat tam stałem Od 32 minuty: Edytowane 23 Marca 2021 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 2 godziny temu, skwaro napisał: No tę akcję Panizziego zna chyba każdy kibić rajdów Niezłe, niezłe, ale moją ulubioną "fan-akcją" z rajdów pozostaje chyba Gigi: 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 4 minuty temu, QbaqBA napisał: Niezłe, niezłe, ale moją ulubioną "fan-akcją" z rajdów pozostaje chyba Gigi: Pełna zgoda, też bardzo znany filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulcrum Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 podobno na którymś z rajdów, gdy miał już dużą przewagę, to Kuzi też bączki kręcił. Ale znam to ze słyszenia i już nie pamiętam jaki to był rajd. I nie wiem czy to prawda... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 6 minut temu, fulcrum napisał: podobno na którymś z rajdów, gdy miał już dużą przewagę, to Kuzi też bączki kręcił. Ale znam to ze słyszenia i już nie pamiętam jaki to był rajd. I nie wiem czy to prawda... Na 31. Elmocie. 6 minut przewagi na mecie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulcrum Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 czyli coś tam jeszcze pamiętam, nie jest ze mną tak źle! 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 On 1/21/2021 at 7:00 PM, turdziGT said: A w nawiązaniu do 131 to Abarth grupy 4 jest wysoko na mojej liście najfajniejszych aut rajdowych zarówno competition jak i chmologacyjny czyli Abarth Stradele Zwlaszcza na felgach Campagnol Moim zdaniem jedna ze "zgrabniejszych" rajdówek wszechczasów. Miałem kiedyś 131 Supermirafiori...do tej pory nie siedzialem w samochodzie, gdzie miałbym lepszą pozycje za kierownica niż tam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Fiat 131 był jednym z ostatnich samochodów rajdowych z klasycznym układem napędowym (z przodu silnik i tylny napęd). Motor 2.0 z głowicą 16 zaworową, na mechanicznym wtrysku i bez zbędnych dodatków, tylne zawieszenie niezależne. Moc do masy i zwinności dawały możliwości na zdobycie Mistrzostwa Świata. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 260KM mialy auta z glowica 16V a wiec tyle co Kit Cary 20 lat pozniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 6 hours ago, ManoLEE said: Fiat 131 był jednym z ostatnich samochodów rajdowych z klasycznym układem napędowym (z przodu silnik i tylny napęd). Motor 2.0 z głowicą 16 zaworową, na mechanicznym wtrysku i bez zbędnych dodatków, tylne zawieszenie niezależne. Moc do masy i zwinności dawały możliwości na zdobycie Mistrzostwa Świata. ...i komu to przeszkadzało? Jak dla mnie brak obowiązku homologacyjnego w postaci konieczności wyprodukowania pewnej ilości wersji drogowej rajdówki zabił nie tylko rajdy ale pewną gałąź motoryzacyjną. Przestałem się interesowac współczesnym WRC jak FIA zmieniła przepisy tylko po to by VW z wymiarami Polo mógł się wpasować. Nie wiem kto na tym zyskał, ale na pewno nie my jako pasjonaci motoryzacji...dobrze, że ostatnio Toyota z Yarisem pokazała jak to się powinno robić. Warto zwrócić uwage jak długo po wprowadzeniu aut WRC taki Lancer wciąż w specu A-grupowym wygrywał. 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 1 godzinę temu, Neutrino33 napisał: Jak dla mnie brak obowiązku homologacyjnego w postaci konieczności wyprodukowania pewnej ilości wersji drogowej rajdówki zabił nie tylko rajdy ale pewną gałąź motoryzacyjną. Przestałem się interesowac współczesnym WRC jak FIA zmieniła przepisy tylko po to by VW z wymiarami Polo mógł się wpasować. Nie wiem kto na tym zyskał, ale na pewno nie my jako pasjonaci motoryzacji...dobrze, że ostatnio Toyota z Yarisem pokazała jak to się powinno robić. Warto zwrócić uwage jak długo po wprowadzeniu aut WRC taki Lancer wciąż w specu A-grupowym wygrywał. To był wielki błąd. Oderwanie sportu od aut produkcyjnych spowodowało że... klamki i czasem reflektrory są takie same a reszta to wydumka. Nastąpił brak identyfikacji auta drogowego z samochodem wyczynowym. Powinni wrócić do tych zasad, sport ten miałby wtedy więcej sensu. 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 131 był fajnym autem. Zanini wygrał kiedyś nim Rajd Polski. Kupiłem kiedyś model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 A co do slajdów fajnie wyszło Martinowi 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 6 godzin temu, Neutrino33 napisał: ...i komu to przeszkadzało? Jak dla mnie brak obowiązku homologacyjnego w postaci konieczności wyprodukowania pewnej ilości wersji drogowej rajdówki zabił nie tylko rajdy ale pewną gałąź motoryzacyjną. Przestałem się interesowac współczesnym WRC jak FIA zmieniła przepisy tylko po to by VW z wymiarami Polo mógł się wpasować. Nie wiem kto na tym zyskał, ale na pewno nie my jako pasjonaci motoryzacji...dobrze, że ostatnio Toyota z Yarisem pokazała jak to się powinno robić. Warto zwrócić uwage jak długo po wprowadzeniu aut WRC taki Lancer wciąż w specu A-grupowym wygrywał. Tu mozna troche polemizować ze to wygrywał Lancer czy Tomi. Nikt inny poza Tomim nie był w stanie osiągnąć tym autem sukcesów. Sorry Burns chyba raz Safari wygrał E4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 24 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 Ror 2004 i Kubica na Karowej, Holek słabym Subarakiem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się