Skocz do zawartości

Historia rajdów, czyli wszystko co najlepsze!


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

13 hours ago, ManoLEE said:

Auta WRC są spoko, wystarczy wprowadzić przepis o limicie aut produkcyjnych zbliżonych konstrukcyjnie do tych rajdowych 100,200,300 sztuk, w zależności ile fabryki są w stanie wyprodukować, trudno zrobić przepisy których nikt nie będzie w stanie udźwignąć. Toyota pokazała, że można w tym kierunku iść, najgorsze by było likwidacja WRC i witajcie słabsze auta, tak jak zrobili z B grupą, a wystarczyło wprowadzić przepis ze zwężką... 

 

3 hours ago, turdziGT said:

Z B grupa to nie tylko rozchodzilo sie o moc. Te samochody byly po prostu bardzo niebezpieczne. W wielu z nich kierowca i pilot doslownie siedzieli na baku paliwa a konstrukcja nie wytzymywala mocnych uderzen. 

 

Dokładnie! Nie chodziło o moc ale o kwestię konstukcji samochodu...względem mocy, ale jednak. To były filigranowe klatki obudowane plastikiem wypełnione benzyną i wszystkim co było rozgrzane i tylko czekało na okazję by ja zapalić.

Co do WRC to zdania nie zmienię, tylko A grupa i budowanie na samochodzie produkcyjnym...i na takim rajdowym bolidzie testowanie nowych technologii, które potem mozna wprowadzić do produkcji.

Edytowane przez Neutrino33
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie, że podczas testów opon zużywa sie kilka kompletów opon, felg, klocków, nawet paliwa trochę sie spali ;)  
 

 

Z tego co czytałem to zaczęło sie tlić pod maską, w busie serwisowym drzwi zatrzaśnięte, kluczyki w stacyjce, zanim otworzyli nie było co gasić... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Premo napisał:

Wiecie, że podczas testów opon zużywa sie kilka kompletów opon, felg, klocków, nawet paliwa trochę sie spali ;)  
 

 

Z tego co czytałem to zaczęło sie tlić pod maską, w busie serwisowym drzwi zatrzaśnięte, kluczyki w stacyjce, zanim otworzyli nie było co gasić... 

Oczywiście...ale samochód z pierwszego zdjęcia i ten spalony to dwa inne egzemplarze. A jak się spalił ten co jest spalony...to już inna historia...może nawet podczas testów opon. :faja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cos nie do końca kumam. Zaczęło się palić pod maską busa serwisowego ? To czemu nie przepchnęli tej imprezy na bok albo po prostu odpali i przestawili w inne miejsce? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Premo napisał:

Być może, znalazłem to jako komplet wspominek byłych serwisantów prodrive... a po czym poznajesz że to rożne auta? 


 

 

Nie ma naklejek na zderzaku. :P

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, turdziGT napisał:

Cos nie do końca kumam. Zaczęło się palić pod maską busa serwisowego ? To czemu nie przepchnęli tej imprezy na bok albo po prostu odpali i przestawili w inne miejsce? 

 Myśle, że chodzi o to że zaczęło sie palić w rajdowce, a w busie były gaśnice, tylko że był zamknięty... o ile dobrze rozumiem ;) 

C337C1B4-C1E2-405D-9761-2FE6A898B852.jpeg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Premo napisał:

 Myśle, że chodzi o to że zaczęło sie palić w rajdowce, a w busie były gaśnice, tylko że był zamknięty... o ile dobrze rozumiem ;) 

C337C1B4-C1E2-405D-9761-2FE6A898B852.jpeg


 

Czyli zamiast wybić szybę za 20£ w busie i dostać się do gaśnic to patrzyli jak się pali auto za kilkaset tysięcy. :biglol:

 

Cos to się nie klei. 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...