Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2021


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Szybko było.

Widać jak stabilne są dzisiejsze WRC, szczególnie na prawym cięciu z podbiciem przy "pełnym bucie".

Mostek też pokazał kto ma mocniej wypełnioną dolną część kombinezonu i nie ujmuje ;) 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Adi said:

Szybko było.

Widać jak stabilne są dzisiejsze WRC, szczególnie na prawym cięciu z podbiciem przy "pełnym bucie".

Mostek też pokazał kto ma mocniej wypełnioną dolną część kombinezonu i nie ujmuje ;) 

 

Szybko zasuwają, skubańce! Czasami sie zastanawiam, czy ten film nie jest lekko przyśpieszony. :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Adi napisał:

Widać jak stabilne są dzisiejsze WRC, szczególnie na prawym cięciu z podbiciem przy "pełnym bucie".

Dokładnie na to też zwróciłem uwagę, ale kierowca też ma znaczenie

(chyba:biglol:)

Zobaczcie, że po cięciu przy dociążeniu puszcza gaz ,żeby go szpery nie postawiły bokiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Adi napisał:

Tylko teraz nie wiadomo, czy jechać na Mazury, czy zostać w domu w Warszawie ;) 

 

Piątek, sobota Mazury, niedziela Warszawa. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, szubaru napisał:

 

jeszcze jadą na Karową można obejrzeć ten os w okolicach Przasnysza jak czas pozwoli.

 

 

 

Karowa w obecnej formie to jedynie 2,1km a odcinek miejski (gdzieś rzuciło mi się w oczy ale teraz nie mogę znaleźć) ma mieć 6,5km.

 

Ciekawe jak pojadą. 

 

 

A w sercu Warszawy ostatni z wymagających odcinków o nazwie Rally Poland 100th Anniversary, którego część trasy będzie przebiegała słynną ulicą Karową. Właśnie tutaj, zawsze w grudniu na nawierzchni z bazaltowej kostki rozgrywany jest finał polskiego Race of Champions – Rajdu Barbórka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, chojny napisał:

 

 

 

Karowa w obecnej formie to jedynie 2,1km a odcinek miejski (gdzieś rzuciło mi się w oczy ale teraz nie mogę znaleźć) ma mieć 6,5km.

 

Ciekawe jak pojadą. 

 

 

A w sercu Warszawy ostatni z wymagających odcinków o nazwie Rally Poland 100th Anniversary, którego część trasy będzie przebiegała słynną ulicą Karową. Właśnie tutaj, zawsze w grudniu na nawierzchni z bazaltowej kostki rozgrywany jest finał polskiego Race of Champions – Rajdu Barbórka

Ja bym to widział tak: 

https://goo.gl/maps/aJs6couREKpchNk87

Kto zna okolice wie że byłoby grubo i widowiskowo z odcinkiem górskim Tamka-Zajęcza :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.05.2021 o 22:36, KotMorderca napisał:

A tutaj znów trochę Subaru do pooglądania o Blocka.

Fajnie, że komuś się nadal chce :) 

 

 

 

Przecież to GC8 nic nie jedzie, jakby zepsute było, mój seryjny GTek się lepiej opycha. :blink: 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, KotMorderca napisał:

32mm zwężka i 200 koni.

 

Na takiej zwężce seryjne, WRXowe 265koni powinno być bezproblemowe. 

 

Też zwróciłem uwagę że taką moc podali ale to bez sensu jest. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, KotMorderca napisał:

Tam jeszcze wspominają, że podobnie dużo momentu, ale pewnie w ftlb czyli jakieś 270 niuta?

Te liczby brzmią jakby auto sie miało co do zasady po prostu słabo odpychać.

 

Dokładnie, to nie ma prawa jechać, więc takie porównanie z duszy jest i zwyczajnie krzywdzące. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...