Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, demasoni napisał(a):

Mam pytanie, muszę holować dziś w nocy uszkodzone auto, teraz jestem daleko od mojego Legay 2.5GT 2005r. kombi, może ktoś się orientuje czy w nim jest ucho do holowania fabryczne na stałe czy wkręcane, chodzi o tył pojazdu.

 

Wkręcane jest z przodu. Z tyłu masz takie ucho przyspawane. Nigdy nic za to nie ciągnąłem ale wygląda to licho moim zdaniem. :biglol:

IMG_5553.JPG.18978a6bb1e929ae2c8ec63c9fa6584d.JPG

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Szybkie pytanie 

Subaru Legacy IV 2005, 

Nie działa odtwarzacz płyt CD, (86201AG300)

Czy moge kupić cały panel (z klimą) z wersji angielskiej i czy jest szansa przełożenia samego odtwarzacza płyt, drugie pytanko czy jeśli jest kodowane, to kodowane jest radio czy cały zestaw. 

Dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w Legacy V w wersji bez kamery cofania jest wiązka w klapie bagażnika zeby kamerę podłączyć? Mam radio ktore ma ta funkcje a kamere mozna tanio kupic na allegro. Nie uśmiecha mi sie jednak rzeźbić kabli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Jumpman napisał(a):

Czy w Legacy V w wersji bez kamery cofania jest wiązka w klapie bagażnika zeby kamerę podłączyć? Mam radio ktore ma ta funkcje a kamere mozna tanio kupic na allegro. Nie uśmiecha mi sie jednak rzeźbić kabli.

Do tej pory we wszystkich "japońcach" jakie miałem wiązka była jedna i ta sama dla wersji podstawowej i wypasionej, więc jak chciałeś sobie coś dołożyć to miałeś plug&play.

W tych nowych to nie wiem jak jest...obawiam się, że zaawansowane systemy produkcji plus cięcie kosztów doprowadziło do tego, że wiązki mogą się różnić.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Jumpman napisał(a):

Haha to całkiem miłe za mljego gacka zaliczasz do aut "nowych" :mrgreen:

 

Dzięki temu mój nie wypada tak staro :biglol:

Ale serio, to pojazdy zaprojektowane jeszcze na przełomie wieków były tworzone jednak by jeździć...potem to już raczej by zarabiać. Taka zmiana priorytetów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

EZ30R. Na autostradzie idąc fotonowym ciągiem skrajem kwadranta przy około 200+ temperatura zaczęła powoli rosnąć (tak do 2/3 skali) - po zdjęciu nogi z gazu momentalnie zeszło do normy. UPG robiona dwa lata temu. Niewydajna, zasyfiona seryjna chłodnica (robi mi się nowa) i płyn w wyrównawczym na 1/3 stanu mogły być przyczyną czy mam poważniejszy problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie. Jesli bylo mega cieplo to po prostu temp wzrosla z powodu zbyt malo wydajnej chlodnicy do predkosci przelotowej, wydzielanej temperatury i wysokiej temp powietrza. Podobny strach przezylem w imprezie z EJ253 w  drodze na plejady do Janowa jak lecielismy dosyc szybko na A2. Zwolnilismy do 140 temperatura ustabilizowała sie, a auto przejechalo plejady i kolejne 3 lata eksploatacji zanim je spezedalem.

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.06.2023 o 19:25, BelegUS napisał(a):

EZ30R. Na autostradzie idąc fotonowym ciągiem skrajem kwadranta przy około 200+ temperatura zaczęła powoli rosnąć (tak do 2/3 skali) - po zdjęciu nogi z gazu momentalnie zeszło do normy. UPG robiona dwa lata temu. Niewydajna, zasyfiona seryjna chłodnica (robi mi się nowa) i płyn w wyrównawczym na 1/3 stanu mogły być przyczyną czy mam poważniejszy problem?

Gdzie robi Ci się chłodnica? Szukam czegoś większego do h6, ale gotowców brak 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Danko napisał(a):

Gdzie robi Ci się chłodnica? Szukam czegoś większego do h6, ale gotowców brak 

 

Chłodnic-pol w Sośnicowicach koło Gliwic. Muszę ich pogonić bo coś cisza radiowa od tygodnia, ale robili mi kilka lat temu do SVXa i robota na wysokim poziomie.

 

2 godziny temu, Neutrino33 napisał(a):

...a jednak wydarzyło się coś co nie daje spokoju, więc choćby dla ukojenia duszy bym coś takiego zrobił. :rolleyes:

 

Nie mam dobrego doświadczenia z tymi testami (w SVX płyn się nie barwił, a UPG była wypluta) więc podchodzę z dystansem.

  • Dzięki! 1
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, BelegUS napisał(a):

Po cirka 20k km od zrobienia UPG zgodnie ze sztuką (planowanie bloku i głowic) na nowych OEM częściach?

nie byłbyś pierwszy...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...