eddie_gt4 Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 (edytowane) 13 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał: Właśnie pyklo 15.000 km. Dalej uważam ze to najlepsze auto jakie miałem Napisz coś więcej: co najbardziej się podoba, a co - mimo wszystko - jednak wkurza... W euro wersji przycisk do Start-Stop nadal jest schowany w opcjach menu, czy po aktualizacji jednak został wyniesiony "na górę"? Edytowane 5 Lutego 2022 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 3 godziny temu, eddie_gt4 napisał: Napisz coś więcej: co najbardziej się podoba, a co - mimo wszystko - jednak wkurza... W euro wersji przycisk do Start-Stop nadal jest schowany w opcjach menu, czy po aktualizacji jednak został wyniesiony "na górę"? Nie, dalej musisz przeklikac procedurę startowa… nie jestem i chyba nigdy nie będę fanem dotykowych ekranów. W Forku SK są manualne przyciski i to mi dużo bardziej pasuje. Podoba mi się zestrojenie zawieszenia, to jak wybiera nierówności i prowadzi się - palce lizać. doszalu doprowadza mnie ciagle rozłączanie Apple car - próbowałem na 5 różnych kablach. Rozłącza randomowo. Ale wiedz ze jak już Np po godzinie Ci rozłączy to będziesz co 5-10 minut musiał wypinać i wpinać kabel. Automatyczne włączanie świateł drogowych mogłoby działać ciut wcześniej - chociaż porównując do SK jest super. Tam nie wiem czy przez 36.000 km chociaż raz się włączyły same… wystarczy ze słupek drogowy ma odblask i już Ci nie włączy. Tak jak pisałem - segmentowe wycinanie świateł drogowych oślepia kierowców ciężarówek - do poprawy. z reszty jestem mega zadowolony. Cieszę się ze bez skory - w SK zanim się fotel nagrzeje zima to naprawdę jest nieprzyjemnie. To jest git. Skrzynia pracuje bardzo OK - chyba jeszcze ani razu nie podjęła głupiej decyzji. no i oczywiście muszę napisać, ze brakuje mi mocy bo stwierdza ze to post sponsorowany Tak serio to mi nie brakuje, ale jak zawsze - chętnie przyjąłbym dodatkowe 40 koni (to samo mówiłem w Audi S3). o wiem co mi przeszkadza (to drobnostka)- ze złożonymi zagłówkami na tylnej kanapie nikt na niej nie usiądzie, bo wbijają się w kark. Ale wysunięte mocno wystają, wiec za każdym razem jak kogoś wiozę z tylu to potem składam te zagłówki. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2022 53 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał: Cieszę się ze bez skory - w SK zanim się fotel nagrzeje zima to naprawdę jest nieprzyjemnie. To jest git. W nowym OBK ze skórą fotel rozgrzewa się nie wolniej niż kierownica, sama skóra też mięciutka. Przepaść w stosunku do XV II (i zapewne Forestera). Szkoda, że większość sterowania jest przy pomocy ekranu a nie przycisków - potężny minus dla mnie, bardzo rozprasza to uwagę i często wymaga oderwania wzroku od drogi. Głosem temperatury foteli raczej się nie da ustawić. Ja rozumiem cięcie kosztów na przyciskach itp. ale takie zmiany trzeba robić z głową, a tu ewidentnie zabrakło kogoś od ergonomii. Same menu też dało się skonstruować prościej i bardziej wykorzystać system podpowiedzi. W sumie wiele można usprawnić zmieniając samo oprogramowanie. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Można tylko pozazdrościć: na początku 2023 r. do Rosji ma trafić OBK 2.4T https://www.autonews.ru/news/61faa0679a79470f580336b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał: Można tylko pozazdrościć: na początku 2023 r. do Rosji ma trafić OBK 2.4T https://www.autonews.ru/news/61faa0679a79470f580336b5 tylko 188 KM czy mój rosyjski jest już nie świeży ? Edytowane 14 Lutego 2022 przez Blixten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 7 minut temu, Blixten napisał: 2,nie-ASO i tylko 188 KM czy mój rosyjski jest już nie świeży ? Obecnie jest 2.5 188 KM (drugi akapit), a na początku przyszłego roku będzie też 2.4T (pierwszy akapit) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Teraz, eddie_gt4 napisał: Obecnie jest 2.5 188 KM (drugi akapit), a na początku przyszłego roku będzie też 2.4T (pierwszy akapit) faktycznie... 188 odnosi się do 2,5, więc ile będzie miał 2,4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 (edytowane) 1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał: Można tylko pozazdrościć: na początku 2023 r. do Rosji ma trafić OBK 2.4T https://www.autonews.ru/news/61faa0679a79470f580336b5 Można się tylko ucieszyć: jeśli do 2024 nie zostaniemy atomową pustynią to będzie można ściągnąć od nich kontynentalne turbodoładowane 2.4 Moderacja: jak będę chciał reklamować serwis forturbo to będę serwis czterech turbosprężarek reklamował tak, jak na reklamowanie QuattroTurboni przyjdzie mi rzewnie ochota. Psucie postów forumowiczów którzy napiszą coś o wersji 2.4t czy Imprezie dwadzieścia-dwa-be to urojenie, które na tym etapie jest śmieszne. Więc jeszcze raz, razem: 5turbo. 3turbo. 9-5turbo. Edytowane 14 Lutego 2022 przez BelegUS 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 41 minut temu, BelegUS napisał: Więc jeszcze raz, razem: 5turbo. 3turbo. 9-5turbo. Bo to jest silnik 2.4 DiT a nie T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 5 minut temu, aflinta napisał: Bo to jest silnik 2.4 DiT a nie T To jest silnik o pojemności dwóch i czterech dziesiątych litra z turbodoładowaniem. Czyli, śpiewamy razem: 2.nie-ASO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 7 minut temu, BelegUS napisał: To jest silnik o pojemności dwóch i czterech dziesiątych litra z turbodoładowaniem. Czyli, śpiewamy razem: 2.nie-ASO. Ma jeszcze wtrysk bezpośredni, który pomijasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 4 minuty temu, aflinta napisał: Ma jeszcze wtrysk bezpośredni, który pomijasz A podajemy rodzaj wtrysku mówiąc o 2.0 turbo czy 2.5 turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 3 godziny temu, Blixten napisał: faktycznie... 188 odnosi się do 2,5, więc ile będzie miał 2,4 ? O tym nic nie ma, więc albo tyle samo, co i na pozostałych rynkach, albo - co zdaje się być bardziej prawdopodobne - zostanie podkastrowane pod ichniejsze wymogi podatkowe i będzie miało 249 KM 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 Tak sobie kombinuję, że jeśli Soltera poprawi koncernowy poziom emisji spalin, to może i do EU trafi 2,4T. 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 9 minut temu, sartek napisał: Tak sobie kombinuję, że jeśli Soltera poprawi koncernowy poziom emisji spalin, to może i do EU trafi 2,4T. W życiu. Europa to nic nieznaczący, marginalny rynek z regułami dyktowanymi przez szaleńców z urojeniami. Subaru prędzej się stąd wyniesie niż wyda kasę na dostosowanie do przepisów modeli, które sprzedadzą się w kilkuset sztukach. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 4 minuty temu, BelegUS napisał: Europa to nic nieznaczący, marginalny rynek z regułami dyktowanymi przez szaleńców z urojeniami. Fakt,bezspornie,ale Rosja to już nie Europa,tam też jest taki jeden szaleniec z urojeniami,ale jakoś mi to nie przeszkadza w wymianie gospodarczej między naszymi krajami chociażby w postaci sprowadzania samochodów Na kontener nie trzeba czekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 14 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2022 @Kiwi 4ester Dziękuję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 A cóż to za straszny grill? Wersja active z Niemiec. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 2 godziny temu, dirkdiggler napisał: A cóż to za straszny grill? Wersja active z Niemiec. Akcesoryjny grill za coś ok. 775 EUR (bez montażu ) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 16 Lutego 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2022 To wygląda jak ten akcesoryjny grill do Forestera S-Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 16 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2022 Po prostu Subaru zbliza sie stylistycznie do europejskiego idealu: Zdjecia: skoda.at 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 16 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2022 33 minuty temu, Christoph napisał: Po prostu Subaru zbliza sie stylistycznie do europejskiego idealu: Dobre ! Ale mi się bardziej kojarzy z: 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2022 (edytowane) 11 godzin temu, Christoph napisał: Po prostu Subaru zbliza sie stylistycznie do europejskiego idealu: Zdjecia: skoda.at Rozumiem chęć wzorowania się na najlepszych, ale czas spojrzeć prawdzie w oczy... Edytowane 16 Lutego 2022 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukosek Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 W dniu 16.01.2022 o 17:51, eddie_gt4 napisał: Dla porównania, wersja z 2.4T - jak się okazuje, OBK z tym silnikiem może być b.oszczędne w trasie Tak przeglądam ten temat i nie mogę w to uwierzyć. Tez mam XT’ka i wynik na poziomie 6l/100 jest nieosiągalny. Jeżdżę przepisowo ale nie zamulam na drodze i spala 9-11l . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 58 minut temu, Lukosek napisał: Tak przeglądam ten temat i nie mogę w to uwierzyć. Tez mam XT’ka i wynik na poziomie 6l/100 jest nieosiągalny. Jeżdżę przepisowo ale nie zamulam na drodze i spala 9-11l . Kluczem niskiego spalania jest jednostajna prędkość, a na autostradzie czy ekspresówce poniżej limitu. Sam zrobiłem 6,5 wolnossącym po dosyć pagórkowatej okolicy, więc po płaskim bez problemu powinno udać się mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się