Skocz do zawartości

Subaru Outback [BT] (MY20/MY21 =>)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

13 godzin temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Właśnie pyklo 15.000 km. Dalej uważam ze to najlepsze auto jakie miałem :)

 

Napisz coś więcej: co najbardziej się podoba, a co - mimo wszystko - jednak wkurza... :upside-down-face_1f643-small:

 

W euro wersji przycisk do Start-Stop nadal jest schowany w opcjach menu, czy po aktualizacji jednak został wyniesiony "na górę"?

 

FYDo2LjafvUEsaKHfCA9bLr85FM-1920.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, eddie_gt4 napisał:

 

Napisz coś więcej: co najbardziej się podoba, a co - mimo wszystko - jednak wkurza... :upside-down-face_1f643-small:

 

W euro wersji przycisk do Start-Stop nadal jest schowany w opcjach menu, czy po aktualizacji jednak został wyniesiony "na górę"?

 

FYDo2LjafvUEsaKHfCA9bLr85FM-1920.jpg

Nie, dalej musisz przeklikac procedurę startowa… nie jestem i chyba nigdy nie będę fanem dotykowych ekranów. W Forku SK są manualne przyciski i to mi dużo bardziej pasuje. Podoba mi się zestrojenie zawieszenia, to jak wybiera nierówności i prowadzi się - palce lizać.

 

doszalu doprowadza mnie ciagle rozłączanie Apple car - próbowałem na 5 różnych kablach. Rozłącza randomowo. Ale wiedz ze jak już Np po godzinie Ci rozłączy to będziesz co 5-10 minut musiał wypinać i wpinać kabel.

 

Automatyczne włączanie świateł drogowych mogłoby działać ciut wcześniej - chociaż porównując do SK jest super. Tam nie wiem czy przez 36.000 km chociaż raz się włączyły same… wystarczy ze słupek drogowy ma odblask i już Ci nie włączy. Tak jak pisałem - segmentowe wycinanie świateł drogowych oślepia kierowców ciężarówek - do poprawy.

 

z reszty jestem mega zadowolony. Cieszę się ze bez skory - w SK zanim się fotel nagrzeje zima to naprawdę jest nieprzyjemnie. To jest git.

 

Skrzynia pracuje bardzo OK - chyba jeszcze ani razu nie podjęła głupiej decyzji. 
 

no i oczywiście muszę napisać, ze brakuje mi mocy bo stwierdza ze to post sponsorowany :D Tak serio to mi nie brakuje, ale jak zawsze - chętnie przyjąłbym dodatkowe 40 koni (to samo mówiłem w Audi S3).

 

o wiem co mi przeszkadza (to drobnostka)- ze złożonymi zagłówkami na tylnej kanapie nikt na niej nie usiądzie, bo wbijają się w kark. Ale wysunięte mocno wystają, wiec za każdym razem jak kogoś wiozę z tylu to potem składam te zagłówki.

  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, Czarne_Koronkowe napisał:

Cieszę się ze bez skory - w SK zanim się fotel nagrzeje zima to naprawdę jest nieprzyjemnie. To jest git.

W nowym OBK ze skórą fotel rozgrzewa się nie wolniej niż kierownica, sama skóra też mięciutka. Przepaść w stosunku do XV II (i zapewne Forestera). Szkoda, że większość sterowania jest przy pomocy ekranu a nie przycisków - potężny minus dla mnie, bardzo rozprasza to uwagę i często wymaga oderwania wzroku od drogi. Głosem temperatury foteli raczej się nie da ustawić.

Ja rozumiem cięcie kosztów na przyciskach itp. ale takie zmiany trzeba robić z głową, a tu ewidentnie zabrakło kogoś od ergonomii. Same menu też dało się skonstruować prościej i bardziej wykorzystać system podpowiedzi. W sumie wiele można usprawnić zmieniając samo oprogramowanie.

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

Można tylko pozazdrościć: na początku 2023 r. do Rosji ma trafić OBK 2.4T

 

https://www.autonews.ru/news/61faa0679a79470f580336b5

 

tylko 188 KM czy mój rosyjski jest już nie świeży ? ;) 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Blixten napisał:

2,nie-ASO i tylko 188 KM czy mój rosyjski jest już nie świeży ? ;) 

 

Obecnie jest 2.5 188 KM (drugi akapit), a na początku przyszłego roku będzie też 2.4T (pierwszy akapit)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, eddie_gt4 napisał:

Można tylko pozazdrościć: na początku 2023 r. do Rosji ma trafić OBK 2.4T

 

https://www.autonews.ru/news/61faa0679a79470f580336b5

 

 

Można się tylko ucieszyć: jeśli do 2024 nie zostaniemy atomową pustynią to będzie można ściągnąć od nich kontynentalne turbodoładowane 2.4  ;)

 

Moderacja: jak będę chciał reklamować serwis forturbo to będę serwis czterech turbosprężarek reklamował tak, jak na reklamowanie QuattroTurboni przyjdzie mi rzewnie ochota. Psucie postów forumowiczów którzy napiszą coś o wersji 2.4t czy Imprezie dwadzieścia-dwa-be to urojenie, które na tym etapie jest śmieszne.

 

Więc jeszcze raz, razem: 5turbo. 3turbo. 9-5turbo.

Edytowane przez BelegUS
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Blixten napisał:

faktycznie...  188 odnosi się do 2,5, więc ile będzie miał 2,4 ? 

 

O tym nic nie ma, więc albo tyle samo, co i na pozostałych rynkach, albo - co zdaje się być bardziej prawdopodobne - zostanie podkastrowane pod ichniejsze wymogi podatkowe i będzie miało 249 KM ;)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sartek napisał:

Tak sobie kombinuję, że jeśli Soltera poprawi koncernowy poziom emisji spalin, to może i do EU trafi 2,4T.

W życiu. Europa to nic nieznaczący, marginalny rynek z regułami dyktowanymi przez szaleńców z urojeniami. Subaru prędzej się stąd wyniesie niż wyda kasę na dostosowanie do przepisów modeli, które sprzedadzą się w kilkuset sztukach.

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, BelegUS napisał:

Europa to nic nieznaczący, marginalny rynek z regułami dyktowanymi przez szaleńców z urojeniami.

Fakt,bezspornie,ale Rosja to już nie Europa:rolleyes:,tam też jest taki jeden szaleniec z urojeniami,ale jakoś mi to nie przeszkadza w wymianie gospodarczej między naszymi krajami chociażby w postaci sprowadzania samochodów:D

Na kontener nie trzeba czekać:biglol:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Christoph napisał:

Po prostu Subaru zbliza sie stylistycznie do europejskiego idealu: 

 

69E916A8-3BEB-42DE-A8F3-406063B0C819.thumb.jpeg.2ff382a41ac57ab0c5ff30ce3e01baca.jpeg

Zdjecia: skoda.at
46F76C9F-AB70-4CEA-9DD3-3E0AFB267C2E.thumb.jpeg.5d051ed9cdd231362f2ab718d79a1584.jpeg

 

 

Rozumiem chęć wzorowania się na najlepszych, ale czas spojrzeć prawdzie w oczy... :ph34r::P

 

20220216_175623.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 16.01.2022 o 17:51, eddie_gt4 napisał:

 

Dla porównania, wersja z 2.4T - jak się okazuje, OBK z tym silnikiem może być b.oszczędne w trasie :hi:

 

 

OFNXzMJ5WzVVyW5KlPVHaihPgG4-960.jpg

Tak przeglądam ten temat i nie mogę w to uwierzyć. Tez mam XT’ka i wynik na poziomie 6l/100 jest nieosiągalny. Jeżdżę przepisowo ale nie zamulam na drodze i spala 9-11l . 271F235A-C02F-4FC1-85EE-9B02B7E45404.thumb.jpeg.e7b9f4ce055d4e204a767362df69fd81.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Lukosek napisał:

Tak przeglądam ten temat i nie mogę w to uwierzyć. Tez mam XT’ka i wynik na poziomie 6l/100 jest nieosiągalny. Jeżdżę przepisowo ale nie zamulam na drodze i spala 9-11l . 

Kluczem niskiego spalania jest jednostajna prędkość, a na autostradzie czy ekspresówce poniżej limitu. Sam zrobiłem 6,5 wolnossącym po dosyć pagórkowatej okolicy, więc po płaskim bez problemu powinno udać się mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...