Dzixd Opublikowano 9 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 Demontaż tapicerki tył i tylnej kanapy.No troszkę czasu minęło a nic prawie nie grzebałem przy swapie. Wczoraj podniosłem tył auta na jakieś 80 cm i podłożyłem belki żeby móc zdemontować całe zawieszenie, napęd i bak.Dzisiaj zdemontowałem tapicerkę w bagażniku i kanapę. Pozbawiając przy tym rodzinę myszy luksusowego lokalu :biglol Ciąg dalszy nastąpi. Wysłane z mojego mądrego telefonu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 18 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 W tak zwanym międzyczasie robię cały układ wydechowy z nierdzewki do h6 według kształtu oryginalnego układu wydechowego.3 godzinki roboty:Narazie połapane punktowo na przymiarki.Ciąg dalszy nastąpi Wysłane z mojego mądrego telefonu 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Update postępów Demontaż belki tylnego zawieszenia oraz tapicerki. Postawiłem na kobyłki bo na belkach za nisko było. Odkreciłem wałPotem mocowanie belki odkreciłem I na lewarku w dół Przy okazji musiałem tunel środkowy zdjąć żeby dostać się do linek ręcznego. Z rozpędu zdemontowałem całą wykładzinę i fotele W następnym odcinku demontaż baku i amorków tył.Ciąg dalszy nastąpi.Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) Czekam na to jak sprawdzisz czy nie masz luzu na mechanizmie wycieraczek z przodu. Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez euyot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 14 godzin temu, euyot napisał: Czekam na to jak sprawdzisz czy nie masz luzu na mechanizmie wycieraczek z przodu. Dobrze że mi przypomniałeś W majówkę sprawdzę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 2 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Serduszko dawcy ciągle żyje i ma się dobrze Odpalam go chyba ostatni raz w tej budzie. :thumb:Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 4 godziny temu, Dzixd napisał: Odpalam go chyba ostatni raz w tej budzie. :thumb: Podniosła chwila. Czekam na relacje z postępów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 2 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2019 Aktualizuj, aktualizuj. Słyszałem, że ASO bacznie obserwuje Twój wątek i podobno Ci zamierzają zaoferować etat. Wtedy nie będę miał dylematu gdzie serwisować swoje autko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Jak prace? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) Jak prace? Powoli ale do przodu. Demontaż baku Trzymają go dwie obejmy i węże paliwowe trochę fotek rudej z 10 letniego auta przewody hamulcowe... wyglądają gorzej niż w mojej 20 letniej corolli No i rozebrałem tylnią oś na podzespoły Ciąg dalszy nastąpi. Edytowane 11 Maja 2019 przez Dzixd 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Cholera ciężki ten pacjent Ci się trafił pod względem rudej Musiał chyba ze solą z zimy przestać latem gdzieś w trawie z pół roku... Bo wiek to słaba wyrocznia Tutaj parę fotek spod takiego Legasia ale 15 latka Inny kraj pochodzenia wiem, też to fakt... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 17 godzin temu, Gaceq napisał: Cholera ciężki ten pacjent Ci się trafił pod względem rudej Musiał chyba ze solą z zimy przestać latem gdzieś w trawie z pół roku... Bo wiek to słaba wyrocznia Tutaj parę fotek spod takiego Legasia ale 15 latka Inny kraj pochodzenia wiem, też to fakt... auto stacjonowało na południowy wschodzie Polski. Stało 2 lata po awarii silnika na dworze w tym pół roku u mnie Brak zabezpieczenia zrobił swoje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Dzixd napisał: Stało 2 lata po awarii silnika na dworze w tym pół roku u mnie Brak zabezpieczenia zrobił swoje. Pozwole sobie wrzucić zdjęcia Legacy 93' (jdm), które stało w trawie pod płotem 8lat!!! Większość co widać to brud. Ruda też jest, choć zadziwiająco umiarkowanie Edytowane 13 Maja 2019 przez adamski 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Stanąć w tej trawie musiała w stanie nówka sztuka skoro tak stosunkowo dobrze wygląda po tylu latach I bez soli na podwoziu bo od tego nie ma nic gorszego jak stanie z nią auto na dłużej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Brak soli - to jest, moim zdaniem, tajemnica Za to teraz jest lepiej! 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 22 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2019 Witam Mam podobną sytuację z przekładką z diesla 2008 (EE20Z) na benzynę 2006 (dawca anglik 2.0 benzyna EJ204). Budę mam w zdecydowanie lepszym stanie. Silnik z diesla wyciągnięty, benzyna jeszcze nie, czekam na lepszą pogodę i przeglądam forum czy ktoś dał jakieś wskazówki. Anglik ma klimę jednostrefową i zegary "milowe",nie ma ESP. Podmieniłem zegary w angliku na diesla -ale tylko przechodzi test, wskazuje poziom paliwa i temp płynu, stan licznika ale i nie kręci rozrusznik. Pewnie jest problem z immobilizerem. Mam interfejs do OBDII - VAG KKL, Viaken, mogę podglądać parametry silnika w programie ecuExplorer_v3_0_25 oraz w RomRaider. Mam też Delphi ds150 z programem 2013, lecz w żadnym z tych programów nie udało mi się znaleźć rozwiązania problemu uruchomienia silnika z obcym dla anglika licznikiem. Kolejna sprawa jak zaadaptować inne "obce" układy do anglika - klimę 2-strefy, ABS, ESP, tempomat. Jeżeli ktoś ma w tym temacie jakąś konstruktywną wiedzę - to bardzo proszę o przelanie jej na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 W dniu 2019-05-22 o 16:06, Mirek 67 napisał: Pewnie jest problem z immobilizerem. Mam interfejs do OBDII - VAG KKL, Viaken, mogę podglądać parametry silnika w programie ecuExplorer_v3_0_25 oraz w RomRaider. Mam też Delphi ds150 z programem 2013, lecz w żadnym z tych programów nie udało mi się znaleźć rozwiązania problemu uruchomienia silnika z obcym dla anglika licznikiem. Koledzy na forum gdzieś opisywali, że licznik nie może być zaadaptowany z innego samochodu, inaczej nie odpali... Są firmy, które rozwiązują ten problem ale to ponoć sporo kosztuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 W dniu 22.05.2019 o 16:06, Mirek 67 napisał: Witam Mam podobną sytuację z przekładką z diesla 2008 (EE20Z) na benzynę 2006 (dawca anglik 2.0 benzyna EJ204). Budę mam w zdecydowanie lepszym stanie. Silnik z diesla wyciągnięty, benzyna jeszcze nie, czekam na lepszą pogodę i przeglądam forum czy ktoś dał jakieś wskazówki. Anglik ma klimę jednostrefową i zegary "milowe",nie ma ESP. Podmieniłem zegary w angliku na diesla -ale tylko przechodzi test, wskazuje poziom paliwa i temp płynu, stan licznika ale i nie kręci rozrusznik. Pewnie jest problem z immobilizerem. Mam interfejs do OBDII - VAG KKL, Viaken, mogę podglądać parametry silnika w programie ecuExplorer_v3_0_25 oraz w RomRaider. Mam też Delphi ds150 z programem 2013, lecz w żadnym z tych programów nie udało mi się znaleźć rozwiązania problemu uruchomienia silnika z obcym dla anglika licznikiem. Kolejna sprawa jak zaadaptować inne "obce" układy do anglika - klimę 2-strefy, ABS, ESP, tempomat. Jeżeli ktoś ma w tym temacie jakąś konstruktywną wiedzę - to bardzo proszę o przelanie jej na forum W zegarach jest moduł immo i wszystkie jego elementy muszą się zgadzać, bez przekodowania nie uruchomisz auta. Klucze do kodowania ma tylko ASO, kosztuje to 300zł. Inne firmy się bawią w przelutowywanie kostek, bo nie mają dostępu do kluczy kodujących. Reszta to tylko kwestia odpowiedniego podpięcia elektryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 (edytowane) Skwaro, tyle że u mnie w aso powiedzieli że się nie da ;( więc muszę szukać po forach kto sobie z tym poradził. Edytowane 9 Czerwca 2019 przez Mirek 67 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Skwaro, tyle że u mnie w aso powiedzieli że się nie da ;( więc muszę szukać po forach kto sobie z tym poradził. Da się, tylko pewnie im się nie chciało bawić, dlatego powiedzieli że się nie da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Tak czy inaczej muszę sobie z tym poradzić. Puki co przeglądam schematy instalacji do przepięcia EKU Mam dokładną specyfikacje dla EKU diesla ee20z, ale nie mogę wiele znaleźć dla ej204. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 13 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2019 Sprawdzałaś w schematach czy pin out licznika diesla i benzyny jest taki sam ? Z podpięciem benzynowego ecu do wiązki diesla nie bedzie łatwo, na 100% bedziesz musial dokładać jakieś przewody. Też zacząłem w zimie swapa tyle, że na JDM 2.0 GT ( obecnie jestem za granicą, więc samochód czeka na mój powrót ). Ja zdecydowałem się na przeróbke wiazki z JDMa. Biorąc pod uwagę, że diesel był w manualu a JDM to AT, przeróbka wiazki JDMa jest najlepszym wyjsciem. . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 14 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Sprawdzałaś w schematach czy pin out licznika diesla i benzyny jest taki sam ? Z podpięciem benzynowego ecu do wiązki diesla nie bedzie łatwo, na 100% bedziesz musial dokładać jakieś przewody. Też zacząłem w zimie swapa tyle, że na JDM 2.0 GT ( obecnie jestem za granicą, więc samochód czeka na mój powrót ). Ja zdecydowałem się na przeróbke wiazki z JDMa. Biorąc pod uwagę, że diesel był w manualu a JDM to AT, przeróbka wiazki JDMa jest najlepszym wyjsciem. . Nie będzie licznika z diesla. Licznik idzie ze speca. Cała wiązka pójdzie z dawcy i przerobie na lhd albo kupię eu.Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Przerobka wiazki z dawcy lub jej wymiana to zdecydowanie najlepsza opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirek 67 Opublikowano 15 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2019 (edytowane) Witam Mam już schematy elektryczne benzyny i będzie masakra z kablami. Uparłem się zrobić swapa, więc muszę sobie poradzić. Schematu licznika diesla nie mam, ale wygląda na to, że jest prawie identyczny bu zegary działają, tylko IMO... blokuje, no i komunikacja z zegarkiem/ komputerkiem pokładowym wariuje bo się "nie mogą dogadać" Edytowane 15 Czerwca 2019 przez Mirek 67 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się