Skocz do zawartości

Wygodny dupowóz do 10k pod LPG


555marcin

Rekomendowane odpowiedzi

Subaru Subarem, ale czy ktoś ma/zna/poleca jakiś dupowóz na dojazdy 45km do pracy? Najlepiej z hydrauliczną regulacją zaworów (LPG). I taki, którego bezwypadkowego ruda się nie chwyta? :) No i cena oscylująca w 10000zł.

Jakieśtam typy (głównie szwedzkie :D) mam, ale może znajdę alternatywę?

Z góry dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, llkuba napisał:

A może ?

 

https://allegro.pl/ogloszenie/kia-cerato-sedan-2-0-143km-lpg-7670135777

I 2 tysiące zostaną na duperele typu Xy na halogenach, choinka zapachowa emblematy Turbo itp czy nawet nowe oponki :rolleyes:

Ło Panie jakie to jest wygodne z wyglądu! :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No właśnie też bym coś szukał. Zmieniłem job ostatnio i teraz 30km do roboty mam i chodzi mi po głowie jakiś taniochód. U mnie wymagania jeszcze lepsze bo odcinek drogi mam takie wertepy że klękajcie narody i praktycznie zero serwisu drogowego zimą więc przydałoby się jakieś lepsze zawieszenie i może 4wd i do tego małe spalanie :] Leksik bardzo by mi się widział ale to i w zakupie i w serwisowaniu kosztowne a i w przypadku bardzo zimą prawdopodobnego lądowania w rowie kosztowne w naprawie. A i szkoda tłuc ładnego autka. Może jaki cytrus że wzgl. Na zawieszenie? Wielka landara w stylu merc czy ten Chińczyk Volvo mi nie pasują. Małe i zwinne by lepiej pasowało. Ktoś coś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, eurojanek napisał:

No właśnie też bym coś szukał. Zmieniłem job ostatnio i teraz 30km do roboty mam i chodzi mi po głowie jakiś taniochód. U mnie wymagania jeszcze lepsze bo odcinek drogi mam takie wertepy że klękajcie narody i praktycznie zero serwisu drogowego zimą więc przydałoby się jakieś lepsze zawieszenie i może 4wd i do tego małe spalanie :] Leksik bardzo by mi się widział ale to i w zakupie i w serwisowaniu kosztowne a i w przypadku bardzo zimą prawdopodobnego lądowania w rowie kosztowne w naprawie. A i szkoda tłuc ładnego autka. Może jaki cytrus że wzgl. Na zawieszenie? Wielka landara w stylu merc czy ten Chińczyk Volvo mi nie pasują. Małe i zwinne by lepiej pasowało. Ktoś coś? 

Panda 4x4 (pomimo tego, że nie kupuje się aut na F, to graniczni nie narzekają), scenic (ten podniesiony z kołem na drzwiach bagażnika), honda cr-v (dobrze wozi się w gazie, dobry zawias na wertepy), audi 80 (wiem, że to może być już szczyt oszczędności, ale te auta są nie do zajeżdżenia), znajomy jeździ starym Pajero, kosztuje niewiele (minus, że diesel, ale bierze niewiele, jak na terenówkę i wjedzie niemal wszędzie). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad takim autem ostatnio, ale stwierdziłem ze nic bezawaryjnego fajnego nie ma. 

Jest takie auto legacy BH3... ale juz nie potrafilem do niego wrócić.. a innych aut i napraw sie boje, nie znam i nie mam warsztatu na miejsxu. 

Jedynie co mi sie podobalo to wspomniane v70, ale jakies obawy o serwis.. kolejne auto ktore b. mi sie podoba to saab 9 3 w budzie po krokodylu, ponfaceliftingu, jeszcze w areo bo jak brac to isc na calosc,ale  tu jeszcze gorzej moze byc. 

Z aut ktore by spelnialy te kryteria to audi 80 :) na wsiach jezdzi tego masa od lat wiec napewno sie nie psuje :) ale mi sie nie podoba i traci juz totalnym szrotem. Pierwsze audi w oznaczeniu a6 jest ciekawe. 

Bmw 5 z tych lat co legac bh3, w silniku 3.0, brzmi wspaniale jak na rzedowke, ladne, sto razy nowsze w wygladzie niz niestety nasze bh3, ale i cena utrzymuje sie ponad 10 tys. 

Wiec dalej rozkoszuje sie jazda h6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Odkopię trochę, bo się zastanawiam nad zmianą Subarki na coś innego. Chciałbym zostać przy napędzie na 4 koła i "niesuvowatości". W sumie to zastanawiam się nad dwoma autami: BMW 3 e46 w xdrivie i Alfa 156 Crosswagon. Na co zwracać uwagę przy oględzinach, czego się spodziewać po eksploatacji? Dzięki z góry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.06.2019 o 20:13, taxus napisał:

Odkopię trochę, bo się zastanawiam nad zmianą Subarki na coś innego. Chciałbym zostać przy napędzie na 4 koła i "niesuvowatości". W sumie to zastanawiam się nad dwoma autami: BMW 3 e46 w xdrivie i Alfa 156 Crosswagon. Na co zwracać uwagę przy oględzinach, czego się spodziewać po eksploatacji? Dzięki z góry :)

Z obserwacji i testów w necie wiem, że x-drive to nie to samo co SymmAWD... chyba, że istnieje wersja x-drive'a zapiętego na stałe. Trójkę w świetnym stanie, nie zajeżdżoną to będziesz musiał kupić od kogoś kto rzeczywiście dbał ponieważ przez EA Sports i serię NFS auto stało się marzeniem wielu miłośników upalania kapcia pod marketem i zwyczajnie auta są zmęczone. No a Alfa Romeo... w tych wszystkich stereotypach jest zawsze ziarno prawdy, znajomek z Radomia ma 159 Jtd. Miało się to nie psuć, miało być zadbane, a średnio raz w miesiącu stoi u machera i coś tam jest przy niej dłubane, co nie zmienia faktu, że to piękne auto. Ja nie demonizuję, wyrażam swoją opinię, którą ktoś może mieć inną, na podstawie innych doświadczeń. :) Ale skoro chcesz AWD... to może Audi Quattro, choć do 10k to może być problem... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Orear napisał:

Z obserwacji i testów w necie wiem, że x-drive to nie to samo co SymmAWD... chyba, że istnieje wersja x-drive'a zapiętego na stałe

 

33 minuty temu, Orear napisał:

BMW 3 e46 w xdrivie i Alfa 156 Crosswagon

 

akurat w tych 2 przypadkach mowa o napędzie z centralnymi dyframi 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Orear napisał:

Ale skoro chcesz AWD... to może Audi Quattro, choć do 10k to może być problem... 

Audi jakoś mi nie pasuje ;), budżet jaki bym ewentualnie planował to byłyby okolice 15k, a 3-jki szukam tylko jako kombi, która teoretycznie powinna być mniej złachana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, taxus napisał:

Audi jakoś mi nie pasuje ;), budżet jaki bym ewentualnie planował to byłyby okolice 15k, a 3-jki szukam tylko jako kombi, która teoretycznie powinna być mniej złachana. 

 

E46 w x drive jest mało. Nie wiem w jakich silnikach występował napęd na 4 koła ale 1.6 jest słaby i pali tyle co 2.0. Fajnie jeździ 330d i 325i :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie potrzebujesz AWD?

 

Jak Alfa, to 159, 1.9jtd lub 2.0jtd, ale za jeżdżącą to budżet trochę w górę. Napęd Q4 daje radę, ale występuje z najmocniejszymi silnikami, czyli budżet jeszcze bardziej w górę.

 

156 bym nie wziął na daily choćby wciskali za darmo, jako projekt - owszem, piękna i wspaniała.

 

Jak E46, to RWD i 6 cylindrów w benzynie lub w dieslu. xDrive po pierwsze daleki od Subarowego napędu, po drugie lubi się drogo popsuć. Na poliftowe 6-cylidnrówki 2.5 i 3.0 trzeba uważać: lubią się przegrzać, wypić olej, albo przestać pompować olej, jak moje byłe 3.0.

 

Optymalny wybór to 328, wystarczająca moc, spalanie jak 2.0, mniej awaryjne niż 3.0, ale roczniki będą z poprzedniego wieku. Jeśli ci to nie przeszkadza, to budżet masz sensowny, a jeszcze może na  instalację podtleneku zostanie.

 

Jak koniecznie potrzebujesz AWD, ale chcesz zmienić Robala na coś innego to... polecam Legacy :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, taxus napisał:

Właśnie nie chcę Gacka, bo ciut za duży dla mnie jest ;), a dwa trzecie Subaru powinno już być z wiatrakiem :P. Tak się przyzwyczaiłem do napędu, że też jakoś nie chcę ośki. 

Za 15 tys zł ciężko będzie z Turbo czy nawet H6. Możesz poszukać 2.5i ale musisz trafić na rodzynka żeby koszta remontu nie były duże ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, llkuba napisał:

Za 15 tys zł ciężko będzie z Turbo czy nawet H6. Możesz poszukać 2.5i ale musisz trafić na rodzynka żeby koszta remontu nie były duże ;)

Dlatego szukam ewentualnej alternatywy dla Subaru, a o kosztach mi nic nie mów, bo w swojego ssaka przez 3 lata chyba 15 tysięcy władowałem i woła jeszcze <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...