Skocz do zawartości

Wygodny dupowóz do 10k pod LPG


555marcin

Rekomendowane odpowiedzi

24 minuty temu, taxus napisał:

Dlatego szukam ewentualnej alternatywy dla Subaru, a o kosztach mi nic nie mów, bo w swojego ssaka przez 3 lata chyba 15 tysięcy władowałem i woła jeszcze <_<

Moje auto dopiero teraz zaczęło trochę jeździć bo przez kilka lat stało i było użytkowane co któryś weekend. Gdy nie wózek stałoby nadal. Co roku płacę OC i AC plus wszystkie naprawy, łożyska w tylnej części skrzyni, tarcze, klocki, stabilizatory, oleje i filtry, nowe opony itd. Ostatnio doszedłem do wniosku, że auto zostaje a będę miał do wymiany sprzęgło i remont silnika jak wypluje uszczelki pod głowicą. Mało tego na progach pojawiła się rdza czyli kolejne koszty. Przebieg jest mniejszy niż 100tys km i nie jest to jedyny samochód w rodzinie ale szkoda mi sprzedawać tym bardziej, że nic ciekawego nie kupię. Lepiej zastanów się bo możesz później żałować jak kupisz jakąś skarbonkę. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego jak na razie analizuję, patrzę, szukam. Po tym co zrobiłem (eibachy, stabilizator z tyłu, czterotłok z przodu) Impreza prowadzi się jak chcę, ale co chwilę coś wychodzi, wypada. Dwa miesiące temu napełniałem klimatyzację, w zeszłym roku tygodniu padła. Tydzień po zakupie padł wentylator od chłodnicy :huh:. Czasem czuję się jakbym miał Alfę :D i opadają mi już ręce jak znajdę coś kolejnego "zepsutego". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jedynym powodem do zmiany jest awaryjność i oczekujesz kupna auta za 10-15k które nie będzie wołać, to ani E46 ani Alfa, ani większość aut z tego wieku / klasy / przedziału cenowego nie będą znacząco lepsze od Subaru, a wręcz przeciwnie, możesz żałować sprzedaży robala. Mimo że uważam E46 za świetne auto, to koszty niektórych części potrafią zawstydzić OEM subarowe.

 

W tym przedziale cenowym, bezawaryjne auto to będzie yaris... Wszystko inne będzie potrzebowało mniejszej lub większej troski, więc zastanów się czy nie szkoda dotychczasowych inwestycji w robala.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, taxus napisał:

Dlatego jak na razie analizuję, patrzę, szukam. Po tym co zrobiłem (eibachy, stabilizator z tyłu, czterotłok z przodu) Impreza prowadzi się jak chcę, ale co chwilę coś wychodzi, wypada. Dwa miesiące temu napełniałem klimatyzację, w zeszłym roku tygodniu padła. Tydzień po zakupie padł wentylator od chłodnicy :huh:. Czasem czuję się jakbym miał Alfę :D i opadają mi już ręce jak znajdę coś kolejnego "zepsutego". 

 

Dużo kasy wsadziłeś w Imprezę. Jak kupisz inne auto to przeważnie trzeba zrobić rozrząd, wymienić oleje, tarcze, klocki itd. Sprawdź tylne kielichy czy nie są zardzewiałe jak jest w miarę ok to naprawdę zastanów się ;). Jak masz zmieniać to lepiej na dużo młodsze auto ale potrzebny jest większy budżet a i tak nie masz gwarancji, że trafiłeś na dobry egzemplarz. 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, taxus napisał:

Dlatego jak na razie analizuję, patrzę, szukam. Po tym co zrobiłem (eibachy, stabilizator z tyłu, czterotłok z przodu) Impreza prowadzi się jak chcę, ale co chwilę coś wychodzi, wypada. Dwa miesiące temu napełniałem klimatyzację, w zeszłym roku tygodniu padła. Tydzień po zakupie padł wentylator od chłodnicy :huh:. Czasem czuję się jakbym miał Alfę :D i opadają mi już ręce jak znajdę coś kolejnego "zepsutego". 

 

Aż się prosi o kupno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, HoQ napisał:

Jak jedynym powodem do zmiany jest awaryjność i oczekujesz kupna auta za 10-15k które nie będzie wołać, to ani E46 ani Alfa, ani większość aut z tego wieku / klasy / przedziału cenowego nie będą znacząco lepsze od Subaru, a wręcz przeciwnie, możesz żałować sprzedaży robala. Mimo że uważam E46 za świetne auto, to koszty niektórych części potrafią zawstydzić OEM subarowe.

 

W tym przedziale cenowym, bezawaryjne auto to będzie yaris... Wszystko inne będzie potrzebowało mniejszej lub większej troski, więc zastanów się czy nie szkoda dotychczasowych inwestycji w robala.

Może nie tyle awaryjność, ale też chęć spróbowania czegoś innego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Peugeot 406, 407 lub 607.

Silnik w zależności od zapotrzebowania na moc i zasobność portfela jak chodzi o spalanie.

Ja najbardziej polecam 3.0 V6, najmocniejszy i najtrwalszy.

2.0 i 2.2 też są spoko, godne polecenia.

W 406 i 407  1.8 też dają radę, chociaż powolne.

Taksiarze na nich po 1 mln km bez remontu robili.

Części wszędzie dostępne i do kupienia za czapkę gruszek

 

E46 fajne auto, ale bardzo kapryśne, drogie w eksploatacji i rdzewieje przeokrutnie.

Koszty utrzymania e46 są w zasadzie identyczne jak subaru z turbo pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...