Jump to content

Wygodny dupowóz do 10k pod LPG


555marcin

Recommended Posts

Posted
24 minuty temu, taxus napisał:

Dlatego szukam ewentualnej alternatywy dla Subaru, a o kosztach mi nic nie mów, bo w swojego ssaka przez 3 lata chyba 15 tysięcy władowałem i woła jeszcze <_<

Moje auto dopiero teraz zaczęło trochę jeździć bo przez kilka lat stało i było użytkowane co któryś weekend. Gdy nie wózek stałoby nadal. Co roku płacę OC i AC plus wszystkie naprawy, łożyska w tylnej części skrzyni, tarcze, klocki, stabilizatory, oleje i filtry, nowe opony itd. Ostatnio doszedłem do wniosku, że auto zostaje a będę miał do wymiany sprzęgło i remont silnika jak wypluje uszczelki pod głowicą. Mało tego na progach pojawiła się rdza czyli kolejne koszty. Przebieg jest mniejszy niż 100tys km i nie jest to jedyny samochód w rodzinie ale szkoda mi sprzedawać tym bardziej, że nic ciekawego nie kupię. Lepiej zastanów się bo możesz później żałować jak kupisz jakąś skarbonkę. 

 

Posted

Dlatego jak na razie analizuję, patrzę, szukam. Po tym co zrobiłem (eibachy, stabilizator z tyłu, czterotłok z przodu) Impreza prowadzi się jak chcę, ale co chwilę coś wychodzi, wypada. Dwa miesiące temu napełniałem klimatyzację, w zeszłym roku tygodniu padła. Tydzień po zakupie padł wentylator od chłodnicy :huh:. Czasem czuję się jakbym miał Alfę :D i opadają mi już ręce jak znajdę coś kolejnego "zepsutego". 

Posted

Jak jedynym powodem do zmiany jest awaryjność i oczekujesz kupna auta za 10-15k które nie będzie wołać, to ani E46 ani Alfa, ani większość aut z tego wieku / klasy / przedziału cenowego nie będą znacząco lepsze od Subaru, a wręcz przeciwnie, możesz żałować sprzedaży robala. Mimo że uważam E46 za świetne auto, to koszty niektórych części potrafią zawstydzić OEM subarowe.

 

W tym przedziale cenowym, bezawaryjne auto to będzie yaris... Wszystko inne będzie potrzebowało mniejszej lub większej troski, więc zastanów się czy nie szkoda dotychczasowych inwestycji w robala.

 

 

Posted
10 godzin temu, taxus napisał:

Dlatego jak na razie analizuję, patrzę, szukam. Po tym co zrobiłem (eibachy, stabilizator z tyłu, czterotłok z przodu) Impreza prowadzi się jak chcę, ale co chwilę coś wychodzi, wypada. Dwa miesiące temu napełniałem klimatyzację, w zeszłym roku tygodniu padła. Tydzień po zakupie padł wentylator od chłodnicy :huh:. Czasem czuję się jakbym miał Alfę :D i opadają mi już ręce jak znajdę coś kolejnego "zepsutego". 

 

Dużo kasy wsadziłeś w Imprezę. Jak kupisz inne auto to przeważnie trzeba zrobić rozrząd, wymienić oleje, tarcze, klocki itd. Sprawdź tylne kielichy czy nie są zardzewiałe jak jest w miarę ok to naprawdę zastanów się ;). Jak masz zmieniać to lepiej na dużo młodsze auto ale potrzebny jest większy budżet a i tak nie masz gwarancji, że trafiłeś na dobry egzemplarz. 

 

 

 

Posted
17 godzin temu, taxus napisał:

Dlatego jak na razie analizuję, patrzę, szukam. Po tym co zrobiłem (eibachy, stabilizator z tyłu, czterotłok z przodu) Impreza prowadzi się jak chcę, ale co chwilę coś wychodzi, wypada. Dwa miesiące temu napełniałem klimatyzację, w zeszłym roku tygodniu padła. Tydzień po zakupie padł wentylator od chłodnicy :huh:. Czasem czuję się jakbym miał Alfę :D i opadają mi już ręce jak znajdę coś kolejnego "zepsutego". 

 

Aż się prosi o kupno.

Posted
Godzinę temu, llkuba napisał:

Aż się prosi o kupno.

@llkuba drugi taki sam mi niepotrzebny ;)

IMG_20180729_123854.thumb.jpg.2ceb0a3d7cae65102e591c1626db5450.jpg

Posted
23 minuty temu, taxus napisał:

@llkuba drugi taki sam mi niepotrzebny ;)

Co dwa to nie jeden :P. Można wziąść na części albo elegancko odpicować -_-

Posted
19 godzin temu, HoQ napisał:

Jak jedynym powodem do zmiany jest awaryjność i oczekujesz kupna auta za 10-15k które nie będzie wołać, to ani E46 ani Alfa, ani większość aut z tego wieku / klasy / przedziału cenowego nie będą znacząco lepsze od Subaru, a wręcz przeciwnie, możesz żałować sprzedaży robala. Mimo że uważam E46 za świetne auto, to koszty niektórych części potrafią zawstydzić OEM subarowe.

 

W tym przedziale cenowym, bezawaryjne auto to będzie yaris... Wszystko inne będzie potrzebowało mniejszej lub większej troski, więc zastanów się czy nie szkoda dotychczasowych inwestycji w robala.

Może nie tyle awaryjność, ale też chęć spróbowania czegoś innego ;)

  • 5 weeks later...
Posted

Peugeot 406, 407 lub 607.

Silnik w zależności od zapotrzebowania na moc i zasobność portfela jak chodzi o spalanie.

Ja najbardziej polecam 3.0 V6, najmocniejszy i najtrwalszy.

2.0 i 2.2 też są spoko, godne polecenia.

W 406 i 407  1.8 też dają radę, chociaż powolne.

Taksiarze na nich po 1 mln km bez remontu robili.

Części wszędzie dostępne i do kupienia za czapkę gruszek

 

E46 fajne auto, ale bardzo kapryśne, drogie w eksploatacji i rdzewieje przeokrutnie.

Koszty utrzymania e46 są w zasadzie identyczne jak subaru z turbo pod maską.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...