stach1111 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 A pewnie ,że tak.I wcale nie było by się z czego "śmniać" Za to teraz możemy.............. baranim głosem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 To nie jest tabloidowe zestawienie. To jest KOPIA zestawienia sporządzonego na podstawie danych renomowanej firmy ubezpieczeniowej Warranty Direct. Czy masz jakieś bardziej wiarygodne źródło? Nie masz? . A to szkoda. Też bym chętnie zobaczył... Statystyk by powiedział, że lepszy brak opracowań niż nierzetelne opracowanie. A opracowanie bez podanej metodologi jest nic nie warte. http://www.reliabilityindex.com/what-is - tylko wymieniają co jest brane pod uwagę. Ale czy dzielą, mnożą, obliczają pochodną czy coś jeszcze innego to nie podają. Ale pal licho. Załóżmy, że ma to oparcie w rzeczywistości i VAG robi faktycznie bardzo parchowate silniki. http://www.reliabilityindex.com/manufacturer/Engine Jeśli tak to jakie silniki robi Subaru, które występuje po sąsiedzku ? Sama informacja prasowa jest rodem z Faktu: "German manufacturers amongst least reliable for engines bije po oczach. Tymczasem na 100 aut pi*oko 8 MG Roverów będzie miało "failure" ,2 Vauxhalle, 4 Audi, 2 BMW, 2 Volkswageny, czyli mamy 10 aut angielskich i 8 germańskich. W sumie tytuł prasowy jest ok, ale na zasadzie "a u was biją Murzynów". Jeszcze lepszy statystyk by stwierdził że słowo "nierzetelny" nic mu nie mówi i postulowałby, żeby każde opracowanie było opatrzone danymi typu przedział ufności lub błąd statystyczny. Można jeszcze pójść dalej i wspomnieć o błędzie metody, systematycznym, maksymalnym, itd. Nie trzeba jednak skomplikowanych badań, by stwierdzić, że silniki wolnossące są statystycznie bardziej trwałe niż różnego rodzajów silników z turbo. Tak samo silniki 6-cylindrowe wytrzymują większe przebiegi niż 4-cylindrowe. Życie to pokazało. Nie lekcjoważył bym też dziennikarzy Faktu. Myślę, że większość nich wie, że Vauxhall to Opel z innym znaczkiem, przypiętym w celach marketingowych. Jeżeli już ktoś chciałby się czepiać, to mógłby na siłę te auta zaliczyć do amerykańskich, ale nie do angielskich. Skoro jednak wszystkie pisma motoryzacyjne zaliczają Ople do aut niemieckich... Forek w USA ma regulację oparcia lędźwiowego, a Forek EU nie. no ma ze 3 regulacje, poza tym buja się jak stary tapczan chyba jakieś "miększe" sprężyny wkładali Na amerykańskie warunki miękkie zawieszenie lepiej się sprawdza. Długie podróże hajłejami, interstejtami o łagodnych, wyprofilowanych zakrętach są bardziej komfortowe. W Polsce bardziej sprawdza twarde zawieszenie, szczególnie na zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Widzalem Ałdi wpłynęło juz parę razy przy okazji TSI no ale cóż ja będę ekspertów puczal więc dałem sobie spokó Nieee no,Turdzi,wypowiedz sie To jest taki wątek, że czy się znasz czy nie, to i tak się wypowiadasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 TurdziGT, ja też czytałem te mądre myśli o Audi i z trudem się powstrzymywałem od komentarzy. No i nawet widzę, że DSG jest do niczego. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szycha Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 To jest taki wątek, że czy się znasz czy nie, to i tak się wypowiadasz Na internecie wyczytałem że... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Ołdi też sie da......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 TurdziGT, ja też czytałem te mądre myśli o Audi i z trudem się powstrzymywałem od komentarzy. No i nawet widzę, że DSG jest do niczego. ... No jak to to nie wiedziałeś Wrzucę tylko taka mala dygresje.Do tych wszystkich wyliczeń warto by było dorzucić ile milionów tego Vagowskiego silnika tak na dobrą sprawę jeździ w różnych markach i modelach bo jeżeli się dobrze policzy to w niektórych przypadkach sa to miliony więc nie ma się co dziwić że problem z drobnym błędem konstrukcyjnym czy kontrola jakości poddostawcow dotyka dużej liczby i jest o tym głośno. Błędy i wpadki ma każdy nawet porsche ma swoje niechlubne modelec co nie zmienia faktu ze przynajmniej VAG stara się uczyć na błędach i poprawia te słabsze silniki czego Subaru np. nie robi. Ot taki pierwszy przykład z brzegu niechlubne 2.0TDI z przed paru lat jest obecnie jednym z najbardziej niezawodnych w klasie zostawiając w tyle Mecedasa , BMW , Ople i inne tym podobne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Ot taki pierwszy przykład z brzegu niechlubne 2.0TDI z przed paru lat jest obecnie jednym z najbardziej niezawodnych w klasie zostawiając w tyle Mecedasa , BMW , Ople i inne tym podobne. Wprawdzie silniki diesla mało mnie interesują, nie uczestniczyłem też w dyskusjach o Audi ale przyznam, że temat 2.0 TDI jako jednego z najbardziej niezawodnych silników w klasie trochę mnie zainteresował. Oczywiście, mogę prosić o źródło tej informacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Źródłem informacji jest to co uważam za wiarygodne czyli własne doświadczenie , doświadczenie znajomych i osób mi znanych którzy przejechali setki tysięcy km nie w jednym a paru samochodach a przede wszystkim opinia zaprzyjaźnionych osób serwisujacych samochody z tymi silnikami a więc posiadające informacje z pierwszej ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Potwierdzam, że 2,0tdi CR rzeczywiście nie sprawiają żadnych powtarzalnych problemów. Natomiast przestały być i tak ekonomiczne jak PD, jak i straciły "pazura" . Tym niemniej to dobra i bezproblemowa jednostka Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Ale na błoto, czyli zło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Źródłem informacji jest to co uważam za wiarygodne czyli własne doświadczenie , doświadczenie znajomych i osób mi znanych którzy przejechali setki tysięcy km nie w jednym a paru samochodach a przede wszystkim opinia zaprzyjaźnionych osób serwisujacych samochody z tymi silnikami a więc posiadające informacje z pierwszej ręki. Tak myślałem . Mimo wszystko dziękuję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Napisałem to co chciałeś przeczytać a jeżeli uwazasz ze te internetowe i gazecine brednie pisane przez amatorów bo obecnie taki poziom prezentuje dzisaj prasa motoryzacyjna to wiarygodne zrodlo to nadal żyj w takim przekonaniu dla mnie cenniejsza jest opinia kogoś pracującego w branży i serwisujacego te silniki codziennie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Jestem naprawdę pod wrażeniem, że chce się wam wdawać w takie dyskusje, które jak widać w wielu przypadkach kończą się napinkami. W tym wątku wiele osób nie chce do siebie dopuścić myśli, że pod wieloma względami skoda jest rzeczywiście lepsza od subaru, a druga strona, szczególnie, gdy rozpatruje subaru tylko przez pryzmat obecnej oferty nowych aut nie rozumie, że można czuć "to coś" do samochodu, co przesłania niektóre oczywiste wady i na siłę chce przekonywać do swojej racji. Postarajmy się rozmawiać jak prawdziwi pasjonaci motoryzacji, którzy są ponad podziałami i dyskutujmy na poziomie, bo i tak każdy zdaje sobie sprawę, że jego racja jest najmojsza . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Masz rację żeby prowadzić dyskusje na poziomie przede wszystkim musisz wiedzieć z kim rozmawiasz gdyz w dobie internetu kady w gębie mocny i może się okazać że rozmawiasz z nastoletnim wujkiem google który nawet nie ma prawa jazdy o samochodzie nie wspominając Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 podsumowanie jest proste - jak chcesz Skodę, to kup Skodę. Dziecko może Ci kiedyś wybaczy przy okazji - zima się zbliża... yeeees )))))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Zbliża ? do mnie juz przyszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Masz rację żeby prowadzić dyskusje na poziomie przede wszystkim musisz wiedzieć z kim rozmawiasz gdyz w dobie internetu kady w gębie mocny i może się okazać że rozmawiasz z nastoletnim wujkiem google który nawet nie ma prawa jazdy o samochodzie nie wspominając I dowiadujesz się samej prawdy wyczytanej w jakimś AŚ, czy obejrzanej na youtube;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Zbliża ? do mnie juz przyszła + - 0 Dodany obrazek odezwał się... Konwoje z Murmańska dalej płyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Masz rację żeby prowadzić dyskusje na poziomie przede wszystkim musisz wiedzieć z kim rozmawiasz gdyz w dobie internetu kady w gębie mocny i może się okazać że rozmawiasz z nastoletnim wujkiem google który nawet nie ma prawa jazdy o samochodzie nie wspominając I dowiadujesz się samej prawdy wyczytanej w jakimś AŚ, czy obejrzanej na youtube;). Co gorsza jak śledzisz internet to się szybko z orientujesz że w AS jest to samo co w internecie piszą tylko z opóźnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Masz rację żeby prowadzić dyskusje na poziomie przede wszystkim musisz wiedzieć z kim rozmawiasz gdyz w dobie internetu kady w gębie mocny i może się okazać że rozmawiasz z nastoletnim wujkiem google który nawet nie ma prawa jazdy o samochodzie nie wspominając I dowiadujesz się samej prawdy wyczytanej w jakimś AŚ, czy obejrzanej na youtube;). Co gorsza jak śledzisz internet to się szybko z orientujesz że w AS jest to samo co w internecie piszą tylko z opóźnieniem Spróbuj spojrzeć na świat bardziej globalnie. Przeceniasz Axel Springer. To tylko taki regionalny instytucjonalny watażka o względnie małym polu rażenia dla lokalnych frajerów. Przy takim guglu to cienki Bolek. Na niektórych jednak i on wystarczy, co widać po statystykach sprzedaży i mnożących się domorosłych kandydatach na forumowe "autorytety" motoryzacyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Źródłem informacji jest to co uważam za wiarygodne czyli własne doświadczenie i... Trochę mała grupa kontrolna Turdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Nikogo nie przeceniam po prostu nie wszystkie cyferki w statystykach daja od razu pełny obraz zazwycaj trzeba je rozpatrzyć w w serszym kontekście. Przykładowo ktoś tu parę stron wcześniej ze Vag przoduje na liście najbardziej awaryjnych silników. OK. To jak mam w takim razie odnieść się do faktu że w zeszłym roku czy dwa lata temu wedle DEKRA Audi A4 I A5 w ktorym jest montowanych 9 roznych silnikow Vag bylo najbardziej niezawodnym autem w klasie niezależnie od przebiegu wygraly tez klasę 100000-1500000.A6 tez bylo wysoko jak również inne modele VAG. Jak mam to odnieść zatem do pierwszego zestawienia o najbardziej awaryjnych silnikach koncernu VAG ? Źródłem informacji jest to co uważam za wiarygodne czyli własne doświadczenie i... Trochę mała grupa kontrolna Turdzi DEKRA jest troszkę wieksza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Apropo niezawodności VW, to przyznam się, mój egzemplarz w piątek wylądował w serwisie . Chyba coś ze skrzynią DSG, zaczęła delikatnie poszarpywać. Niby nic, ale mają się temu dokładniej przyjrzeć. Auto z 2013 roku 2.0TDI 177KM, przelatane 47k km. Zobaczymy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 W DSG to typowy objaw zuzywania sie mechatroniki. Pojawiaja sie luzy i zaczyna szarpac. DSG to taki element eksploatacyjny. Pewnie powiedza ze TTTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się