Skocz do zawartości

Wrx 2015+


maati

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 5.09.2019 o 09:41, eddie_gt4 napisał:

https://autoplius.lt/skelbimai/subaru-impreza-wrx-2-0-l-sedanas-2018-benzinas-9404019.html

 

fajna cena, jak za tak swieze autko (pytanie jak mocno byl walony)


Niestety mocno :(

https://poctra.com/2018-SUBARU-WRX/id-AzuWtLUfLvKP9CbU/METRO-DC-MD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.09.2019 o 20:42, mRoZiOo napisał:

Panowie,

 

dzisiaj byłem w firmie RWD Motorsport. Goście ogarniają BMW głównie i budują mocne driftowozy, ale robią również wydechy, doloty itp. 

   O jakości ich spawów słyszałem wiele razy, już niedługo się przekonam osobiście. Zleciłem im przygotowanie Down Pipe ( J Pipe )  coś na wzor tego z Mishimoto. 

Gość zdjął dzisiaj mój oryginalny DP zrobił pomiary, odrysował i dał firmie zza ściany  aby wykonali rysunek nadający się do wycięcia flanszy i zaczynają działać. Koszt między 500- 700 zł ( podam finalny niedługo) 

+ możliwość dodania kata sportowego za około 500 zł (RM Motorsport).

Ja póki co biorę wersję bez kata.

Dla zainteresowanych - koszt uszczelki pomiędzy turbo a katalizatorem seryjnym to około 120 zł brutto.

 

Niedługo się pochwalę efektami, a póki co podniosłem sobie końcowe wydechy bo te w wersji SPT wiszą mega nisko 

 

zdjęcie PO poprawkach 

IMG_20190910_132057609_HDR.jpg

 

Zdjęcia przed 

IMG_20190910_091616178.jpg

 

 

 

Jpipe (downPipe) w wykonaniu RWD Motorsport.

Koszty- łącznie z pomiarami, montażem i nowymi śrubami przy turbinie - 700 zł brutto

(+ 120 zł Ori uszczelka pomiędzy turbo a flanszą DP)

 

Przyrosty ( od strojenia do strojenia )

23-25 KM i około 45-50 Nm

 

 

received_404459196876376.jpeg

 

received_515560702322768.jpeg

 

received_2376321789253097.jpeg

 

received_2941492199213544.jpeg

 

 

received_395076924721799.jpeg

 

received_2486557018298099.jpeg

 

20190917_174411.jpg

 

20190917_174417.jpg

Edytowane przez mRoZiOo
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może znasz kogoś, kto chciałby to posprzątać i popezenosic ? Jakiś moderator pewnie. 

Tylko nazwa tamtego wątku powinna być zmieniona na WRX 2015+ i wtedy można tam rozmawiać o naszych 2.0 DiT 

Ewentualnie tamten temat przenieść tutaj i kontynuować ten wątek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, mRoZiOo napisał:

Może znasz kogoś, kto chciałby to posprzątać i popezenosic ? Jakiś moderator pewnie. 

Tylko nazwa tamtego wątku powinna być zmieniona na WRX 2015+ i wtedy można tam rozmawiać o naszych 2.0 DiT 

Ewentualnie tamten temat przenieść tutaj i kontynuować ten wątek. 

 

moze ktos z moderatorow zwroci uwage i przeniesie odpowiednie wpisy do tego tematu?

no i faktycznie mozna by zmienic tytul watku na WRX 2015+

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • aflinta zmienił(a) tytuł na Wrx 2015+
9 godzin temu, dammmian napisał:

Ile aktualnie trzeba przeznaczyć na sensowny egzemplarz takiego wrxa? 

W mojej opinii sensowny, czyli bezwypadkowy i z wyposażeniem, które pozwala jeździć ze spokojną duszą po polskich drogach, powinien kosztować tyle samo co FXT, ewentualnie do 10% więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, FilipBB napisał:

W mojej opinii sensowny, czyli bezwypadkowy i z wyposażeniem, które pozwala jeździć ze spokojną duszą po polskich drogach, powinien kosztować tyle samo co FXT, ewentualnie do 10% więcej.

Mówisz o zakupie nowego i import  z USA. Bo importowane sztuki z ogłoszeń to wszystkie po przygodach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówisz o zakupie nowego i import  z USA. Bo importowane sztuki z ogłoszeń to wszystkie po przygodach. 

Nie z USA ani z Kanady ani z Meksyku. Mam pewna metodę, która wymaga potwierdzenia na które czekam, ale chodzi o samochody używane, nie bite, z europejska specyfikacja i możliwe, ze gwarancja! Nowe oczywiście też ale to już wyższa półka cenowa. :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie. 

Niestety ale będę zmuszony kupić nowy blok. Proszę o informację, co ten silnik 2.0 DiT potrzebuje mieć zakutego, żeby wytrzymał te 300 - 320 KM ? I około 400 - 450 Nm ? 

Korby, tłoki ? To i to ? Kompletnie się nie znam na tym a może ktoś ma doświadczenie z bolączkami tego silnika ... 

Proszę o pomoc : ( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze. :( Współczuję.

Pamiętaj, że proszek gaśniczy zaciera ruchome elementy, więc możesz potrzebować też osprzętu, jeśli nie da się idealnie doczyścić.

No i teraz już napisz proszę ku przestrodze, jakie miałeś mody i ile wyszło na ostatnim hamowaniu — żebyśmy nawiązując do pewnego wątku już wiedzieli "kiedy powiedzieć sobie dość"...

 

A o zakuwanie może warto podpytać @carfit, bo chyba zjadł na tym zęby.

Szybkiego powrotu na koła.

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

325 KM i 498 Nm

Pytałem czy to oby na pewno bezpieczne ustawienie - usłyszałem, że tak ... Codziennie się tego bałem, że tak się stanie i nikomu nie życzę tego uczucia w momencie jak się stało...

 

Zmieniony J-pipe (downPipe) i wkładka mokra K&N oraz Oryginalnie zamontowany Catback Subaru SPT.

 

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywołany do tablicy ;) cóż mogę powiedzieć , @mRoZiOo naprawdę mi bardzo mi przykro , ale niestety na własne życzenie :(. Przestrzegałem Cię i niestety dokładnie przewidziałem  że tak będzie . Seryjny blok spokojnie wytrzyma 320/450 ale przy odpowiednich modyfikacjach i warunkach eksploatacji . 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lutek34 napisał:

 

Ból sakramencki, współczuje. 

Jakbyś chciał drugi silnik, to w Dębicy gostek ma rozebranego WRXa i coś z STI.

 

Dziękuję. Rozmawiałem z nim już w sobotę. Zobaczymy bo jest jeszcze dwie osoby co sprzedają z przebiegiem ok 20 tys i drugi sprzedaje zupełnie nowy, nieużywany blok 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...