Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 616
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Piszę tu bo zacząłem tu. Jednak kupiłem Sti 2015 pochodzenie PL. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi. No i chyba muszę się przenieść do tematu STI. A będę miał kilka pytań ale narazie Muszę się nacieszy

Zgodnie z obietnicą, zdradzam trochę szczegółów, gdzie można znaleźć, w mojej opinii dużo lepsze niż z USA czy Kanady, fajne WRXy. Długo już badałem temat ale w końcu rodzinnie zadziałaliśmy i ściągne

Panowie - na chwilkę wrócę do mojego tematu. Pana Mateusza coś ruszyło, pokazał mi WRXy, które na seryjnych gratach jeżdżą z takimi mapami, ale mimo wszystko jak twierdzi jest mu przykro że tak s

Posted Images

W dniu 10.09.2019 o 20:42, mRoZiOo napisał:

Panowie,

 

dzisiaj byłem w firmie RWD Motorsport. Goście ogarniają BMW głównie i budują mocne driftowozy, ale robią również wydechy, doloty itp. 

   O jakości ich spawów słyszałem wiele razy, już niedługo się przekonam osobiście. Zleciłem im przygotowanie Down Pipe ( J Pipe )  coś na wzor tego z Mishimoto. 

Gość zdjął dzisiaj mój oryginalny DP zrobił pomiary, odrysował i dał firmie zza ściany  aby wykonali rysunek nadający się do wycięcia flanszy i zaczynają działać. Koszt między 500- 700 zł ( podam finalny niedługo) 

+ możliwość dodania kata sportowego za około 500 zł (RM Motorsport).

Ja póki co biorę wersję bez kata.

Dla zainteresowanych - koszt uszczelki pomiędzy turbo a katalizatorem seryjnym to około 120 zł brutto.

 

Niedługo się pochwalę efektami, a póki co podniosłem sobie końcowe wydechy bo te w wersji SPT wiszą mega nisko 

 

zdjęcie PO poprawkach 

IMG_20190910_132057609_HDR.jpg

 

Zdjęcia przed 

IMG_20190910_091616178.jpg

 

 

 

Jpipe (downPipe) w wykonaniu RWD Motorsport.

Koszty- łącznie z pomiarami, montażem i nowymi śrubami przy turbinie - 700 zł brutto

(+ 120 zł Ori uszczelka pomiędzy turbo a flanszą DP)

 

Przyrosty ( od strojenia do strojenia )

23-25 KM i około 45-50 Nm

 

 

received_404459196876376.jpeg

 

received_515560702322768.jpeg

 

received_2376321789253097.jpeg

 

received_2941492199213544.jpeg

 

 

received_395076924721799.jpeg

 

received_2486557018298099.jpeg

 

20190917_174411.jpg

 

20190917_174417.jpg

Edited by mRoZiOo
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

fajnie to wyglada, tylko byloby dobrze to wszystko zamiescic w watku o WRX, bo teraz jest troszke ponamieszane - czesc info w tym watku dotyczy WRX STI, a czesc WRX (jednak to rozne auta)

Link to post
Share on other sites

Może znasz kogoś, kto chciałby to posprzątać i popezenosic ? Jakiś moderator pewnie. 

Tylko nazwa tamtego wątku powinna być zmieniona na WRX 2015+ i wtedy można tam rozmawiać o naszych 2.0 DiT 

Ewentualnie tamten temat przenieść tutaj i kontynuować ten wątek. 

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, mRoZiOo napisał:

Może znasz kogoś, kto chciałby to posprzątać i popezenosic ? Jakiś moderator pewnie. 

Tylko nazwa tamtego wątku powinna być zmieniona na WRX 2015+ i wtedy można tam rozmawiać o naszych 2.0 DiT 

Ewentualnie tamten temat przenieść tutaj i kontynuować ten wątek. 

 

moze ktos z moderatorow zwroci uwage i przeniesie odpowiednie wpisy do tego tematu?

no i faktycznie mozna by zmienic tytul watku na WRX 2015+

 

 

Link to post
Share on other sites
  • aflinta changed the title to Wrx 2015+

dziekujemy aflincie - teraz tez mamy swoj watek! :thumbup:

 

zzzkingofhillmh4.gif

 

tutaj zadajemy pytania i opisujemy swoje doswiadczenia z WRX MY'15+ (2.0 DiT)

Edited by eddie_gt4
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, dammmian napisał:

Ile aktualnie trzeba przeznaczyć na sensowny egzemplarz takiego wrxa? 

W mojej opinii sensowny, czyli bezwypadkowy i z wyposażeniem, które pozwala jeździć ze spokojną duszą po polskich drogach, powinien kosztować tyle samo co FXT, ewentualnie do 10% więcej.

Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, FilipBB napisał:

W mojej opinii sensowny, czyli bezwypadkowy i z wyposażeniem, które pozwala jeździć ze spokojną duszą po polskich drogach, powinien kosztować tyle samo co FXT, ewentualnie do 10% więcej.

Mówisz o zakupie nowego i import  z USA. Bo importowane sztuki z ogłoszeń to wszystkie po przygodach. 

Link to post
Share on other sites
Mówisz o zakupie nowego i import  z USA. Bo importowane sztuki z ogłoszeń to wszystkie po przygodach. 

Nie z USA ani z Kanady ani z Meksyku. Mam pewna metodę, która wymaga potwierdzenia na które czekam, ale chodzi o samochody używane, nie bite, z europejska specyfikacja i możliwe, ze gwarancja! Nowe oczywiście też ale to już wyższa półka cenowa. :)
Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, FilipBB napisał:

Mam pewna metodę, która wymaga potwierdzenia na które czekam

Nie bądź taki tajemniczy... :ph34r:

Może z Tajwanu..? :P

Edited by Kambol
Link to post
Share on other sites

Panowie. 

Niestety ale będę zmuszony kupić nowy blok. Proszę o informację, co ten silnik 2.0 DiT potrzebuje mieć zakutego, żeby wytrzymał te 300 - 320 KM ? I około 400 - 450 Nm ? 

Korby, tłoki ? To i to ? Kompletnie się nie znam na tym a może ktoś ma doświadczenie z bolączkami tego silnika ... 

Proszę o pomoc : ( 

Link to post
Share on other sites

O kurcze. :( Współczuję.

Pamiętaj, że proszek gaśniczy zaciera ruchome elementy, więc możesz potrzebować też osprzętu, jeśli nie da się idealnie doczyścić.

No i teraz już napisz proszę ku przestrodze, jakie miałeś mody i ile wyszło na ostatnim hamowaniu — żebyśmy nawiązując do pewnego wątku już wiedzieli "kiedy powiedzieć sobie dość"...

 

A o zakuwanie może warto podpytać @carfit, bo chyba zjadł na tym zęby.

Szybkiego powrotu na koła.

Edited by Kambol
Link to post
Share on other sites

 

325 KM i 498 Nm

Pytałem czy to oby na pewno bezpieczne ustawienie - usłyszałem, że tak ... Codziennie się tego bałem, że tak się stanie i nikomu nie życzę tego uczucia w momencie jak się stało...

 

Zmieniony J-pipe (downPipe) i wkładka mokra K&N oraz Oryginalnie zamontowany Catback Subaru SPT.

 

  • Sad 1
Link to post
Share on other sites

Wywołany do tablicy ;) cóż mogę powiedzieć , @mRoZiOo naprawdę mi bardzo mi przykro , ale niestety na własne życzenie :(. Przestrzegałem Cię i niestety dokładnie przewidziałem  że tak będzie . Seryjny blok spokojnie wytrzyma 320/450 ale przy odpowiednich modyfikacjach i warunkach eksploatacji . 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, mRoZiOo napisał:

Niestety ale będę zmuszony kupić nowy blok.

 

Ból sakramencki, współczuje. 

Jakbyś chciał drugi silnik, to w Dębicy gostek ma rozebranego WRXa i coś z STI.

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, lutek34 napisał:

 

Ból sakramencki, współczuje. 

Jakbyś chciał drugi silnik, to w Dębicy gostek ma rozebranego WRXa i coś z STI.

 

Dziękuję. Rozmawiałem z nim już w sobotę. Zobaczymy bo jest jeszcze dwie osoby co sprzedają z przebiegiem ok 20 tys i drugi sprzedaje zupełnie nowy, nieużywany blok 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...