Jump to content
maati

Wrx 2015+

Recommended Posts

no i juz wiadomo, skad ta mocno atrakcyjna cena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

O masakra - tak rozjelala auta nie mogą jeździć po drogach :/ kryminał 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 10.09.2019 o 20:42, mRoZiOo napisał:

Panowie,

 

dzisiaj byłem w firmie RWD Motorsport. Goście ogarniają BMW głównie i budują mocne driftowozy, ale robią również wydechy, doloty itp. 

   O jakości ich spawów słyszałem wiele razy, już niedługo się przekonam osobiście. Zleciłem im przygotowanie Down Pipe ( J Pipe )  coś na wzor tego z Mishimoto. 

Gość zdjął dzisiaj mój oryginalny DP zrobił pomiary, odrysował i dał firmie zza ściany  aby wykonali rysunek nadający się do wycięcia flanszy i zaczynają działać. Koszt między 500- 700 zł ( podam finalny niedługo) 

+ możliwość dodania kata sportowego za około 500 zł (RM Motorsport).

Ja póki co biorę wersję bez kata.

Dla zainteresowanych - koszt uszczelki pomiędzy turbo a katalizatorem seryjnym to około 120 zł brutto.

 

Niedługo się pochwalę efektami, a póki co podniosłem sobie końcowe wydechy bo te w wersji SPT wiszą mega nisko 

 

zdjęcie PO poprawkach 

IMG_20190910_132057609_HDR.jpg

 

Zdjęcia przed 

IMG_20190910_091616178.jpg

 

 

 

Jpipe (downPipe) w wykonaniu RWD Motorsport.

Koszty- łącznie z pomiarami, montażem i nowymi śrubami przy turbinie - 700 zł brutto

(+ 120 zł Ori uszczelka pomiędzy turbo a flanszą DP)

 

Przyrosty ( od strojenia do strojenia )

23-25 KM i około 45-50 Nm

 

 

received_404459196876376.jpeg

 

received_515560702322768.jpeg

 

received_2376321789253097.jpeg

 

received_2941492199213544.jpeg

 

 

received_395076924721799.jpeg

 

received_2486557018298099.jpeg

 

20190917_174411.jpg

 

20190917_174417.jpg

Edited by mRoZiOo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajnie to wyglada, tylko byloby dobrze to wszystko zamiescic w watku o WRX, bo teraz jest troszke ponamieszane - czesc info w tym watku dotyczy WRX STI, a czesc WRX (jednak to rozne auta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może znasz kogoś, kto chciałby to posprzątać i popezenosic ? Jakiś moderator pewnie. 

Tylko nazwa tamtego wątku powinna być zmieniona na WRX 2015+ i wtedy można tam rozmawiać o naszych 2.0 DiT 

Ewentualnie tamten temat przenieść tutaj i kontynuować ten wątek. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

fajne rozwiazanie z "dziennymi" swiatlami 

Te wkładki w stylu S4 są super :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, mRoZiOo napisał:

Może znasz kogoś, kto chciałby to posprzątać i popezenosic ? Jakiś moderator pewnie. 

Tylko nazwa tamtego wątku powinna być zmieniona na WRX 2015+ i wtedy można tam rozmawiać o naszych 2.0 DiT 

Ewentualnie tamten temat przenieść tutaj i kontynuować ten wątek. 

 

moze ktos z moderatorow zwroci uwage i przeniesie odpowiednie wpisy do tego tematu?

no i faktycznie mozna by zmienic tytul watku na WRX 2015+

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziekujemy aflincie - teraz tez mamy swoj watek! :thumbup:

 

zzzkingofhillmh4.gif

 

tutaj zadajemy pytania i opisujemy swoje doswiadczenia z WRX MY'15+ (2.0 DiT)

Edited by eddie_gt4
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ile aktualnie trzeba przeznaczyć na sensowny egzemplarz takiego wrxa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że już od 85 tys można coś znaleźć ale wszystko trzeba przez VIN sprawdzić. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobnie wyjdzie sprowadzenie i naprawa, tylko trzeba poświęcić sporo czasu, żeby to ogarnąć. Ale wtedy wiesz co masz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, dammmian napisał:

Ile aktualnie trzeba przeznaczyć na sensowny egzemplarz takiego wrxa? 

W mojej opinii sensowny, czyli bezwypadkowy i z wyposażeniem, które pozwala jeździć ze spokojną duszą po polskich drogach, powinien kosztować tyle samo co FXT, ewentualnie do 10% więcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, FilipBB napisał:

W mojej opinii sensowny, czyli bezwypadkowy i z wyposażeniem, które pozwala jeździć ze spokojną duszą po polskich drogach, powinien kosztować tyle samo co FXT, ewentualnie do 10% więcej.

Mówisz o zakupie nowego i import  z USA. Bo importowane sztuki z ogłoszeń to wszystkie po przygodach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mówisz o zakupie nowego i import  z USA. Bo importowane sztuki z ogłoszeń to wszystkie po przygodach. 

Nie z USA ani z Kanady ani z Meksyku. Mam pewna metodę, która wymaga potwierdzenia na które czekam, ale chodzi o samochody używane, nie bite, z europejska specyfikacja i możliwe, ze gwarancja! Nowe oczywiście też ale to już wyższa półka cenowa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, FilipBB napisał:

Mam pewna metodę, która wymaga potwierdzenia na które czekam

Nie bądź taki tajemniczy... :ph34r:

Może z Tajwanu..? :P

Edited by Kambol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie. 

Niestety ale będę zmuszony kupić nowy blok. Proszę o informację, co ten silnik 2.0 DiT potrzebuje mieć zakutego, żeby wytrzymał te 300 - 320 KM ? I około 400 - 450 Nm ? 

Korby, tłoki ? To i to ? Kompletnie się nie znam na tym a może ktoś ma doświadczenie z bolączkami tego silnika ... 

Proszę o pomoc : ( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuu... :(

ale napisz cos wiecej, co sie dokladnie stalo z silnikiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po prostu korba wyszła bokiem i pojawił się ogień pod maską - na szczęście szybko ugaszony zanim się rozniósł. 

 

IMG_20190927_222744.jpg

IMG_20190927_225617.jpg

IMG_20190927_222119.jpg

  • Confused 2
  • Sad 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

O kurcze. :( Współczuję.

Pamiętaj, że proszek gaśniczy zaciera ruchome elementy, więc możesz potrzebować też osprzętu, jeśli nie da się idealnie doczyścić.

No i teraz już napisz proszę ku przestrodze, jakie miałeś mody i ile wyszło na ostatnim hamowaniu — żebyśmy nawiązując do pewnego wątku już wiedzieli "kiedy powiedzieć sobie dość"...

 

A o zakuwanie może warto podpytać @carfit, bo chyba zjadł na tym zęby.

Szybkiego powrotu na koła.

Edited by Kambol

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

325 KM i 498 Nm

Pytałem czy to oby na pewno bezpieczne ustawienie - usłyszałem, że tak ... Codziennie się tego bałem, że tak się stanie i nikomu nie życzę tego uczucia w momencie jak się stało...

 

Zmieniony J-pipe (downPipe) i wkładka mokra K&N oraz Oryginalnie zamontowany Catback Subaru SPT.

 

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kawał momentu jak na 2.0 benzynę. Będziesz reklamował usługę?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywołany do tablicy ;) cóż mogę powiedzieć , @mRoZiOo naprawdę mi bardzo mi przykro , ale niestety na własne życzenie :(. Przestrzegałem Cię i niestety dokładnie przewidziałem  że tak będzie . Seryjny blok spokojnie wytrzyma 320/450 ale przy odpowiednich modyfikacjach i warunkach eksploatacji . 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, mRoZiOo napisał:

Niestety ale będę zmuszony kupić nowy blok.

 

Ból sakramencki, współczuje. 

Jakbyś chciał drugi silnik, to w Dębicy gostek ma rozebranego WRXa i coś z STI.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, lutek34 napisał:

 

Ból sakramencki, współczuje. 

Jakbyś chciał drugi silnik, to w Dębicy gostek ma rozebranego WRXa i coś z STI.

 

Dziękuję. Rozmawiałem z nim już w sobotę. Zobaczymy bo jest jeszcze dwie osoby co sprzedają z przebiegiem ok 20 tys i drugi sprzedaje zupełnie nowy, nieużywany blok 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...