Skocz do zawartości

Wrx 2015+


maati

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 29.09.2019 o 20:46, carfit napisał:

aby te parametry uzyskać to trzeba 1.5 bara dmuchnać a o to trzeba być zwyczajnie jebniętym :) przy seryjnym silniku 

Mój seryjny WRX twierdzi, że zdarza mu się dmuchnąć ponad 1,5 bar, ale to tylko peak. Zresztą nie wiadomo na ile te wskazania są wiarygodne. ;)

IMG_20191001_234620.thumb.jpg.2da95fe2ae399e95b7a6ca3eaddc1bc2.jpg

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skopiowałem powyższego posta z tematu o WRX STI, żeby tam nie śmiecić.

Napiszcie, jaki u was jest peak boost, w serii lub po jakich modach.

Amerykańce piszą, że wartości jak u mnie - 1,53 bar (czyli 22,2 psi), a nawet prawie 1,58 bar (22,9 psi) są normalne dla chwilowego overboost (w komentarzach pod filmem, są nawet wyższe). A może nie są i lepiej zamontować jakiś gwizdek, żeby nie było kolejnego kaboom..?

 

https://www.youtube.com/watch?v=3L2_L6JEtQs

 

https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2627330

 

https://cobbtuning.atlassian.net/wiki/spaces/PRS/pages/26870256/Subaru+Accesstuner+DIT+Tuning+Guide+Supplement#SubaruAccesstunerDITTuningGuideSupplement-__RefHeading__943_2123852644BOOST

 

http://mywikimotors.com/subaru-fa20/

Edytowane przez Kambol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jezdze zbyt emerycko, ale nigdy nie przekroczylem granicznych wartosci doladowania (mam na mysli te wskazywane przez fabryczny "zegar"), ani na seryjnym wydechu, ani po zalozeniu muffler delete kit'a

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje dotychczasowe doswiadczenia z turbo-Subarakami (GT MY'00, FXT MY'04, teraz FXT MY'16 i WRX MY'15) sprowadzaly sie do wymiany wydechu na troszke glosniejszy (cat-back), auta odwdzieczaly mi sie bezawaryjna jazda, nigdy nie mialem z nimi zadnych problemow - ani z panewkami, ani z UPG, ani z "plastelinowa" skrzynia (w GT), wiec chyba i w obecnym WRX'ie nic wiecej nie bede "silnikowo" grzebal (chodzila mi po glowie wymiana DP i remap)

 

btw, posiadacze WRX'ow 15+ napiszcie prosze, czy macie jakies mod'y w swych autach?

 

u mnie taki bazowy set: przednia gorna rozporka (Japspeed), grubszy stab z tylu (WL), muffler delete kit (Remark) oraz felgi 18" (Braid) na lato

 

w najblizszym czasie ma dojsc Vortex generator oraz chlapaki

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, eddie_gt4 napisał:

nigdy nie przekroczylem granicznych wartosci doladowania

Tzn. jaki peak Ci się wyświetla?

 

Jak wrażenia po założeniu rozpórki i staba - czuć dużą różnicę?

U mnie na razie żadnych modów, ale niebawem catback.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kambol napisał:

Tzn. jaki peak Ci się wyświetla?

 

Jak wrażenia po założeniu rozpórki i staba - czuć dużą różnicę?

U mnie na razie żadnych modów, ale niebawem catback.

 

Okolice 1,5 bara, podobnie jak i u wszystkich

 

Co do rozporki, to przyznam szczerze, ze w tej budzie nie czuc roznicy, natomiast grubszy stab z tylu zmienil auto b.mocno - w zakretach naprawde czuc, ze auto mniej ryje przodem

 

20191004_172456.jpg

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie - na chwilkę wrócę do mojego tematu.

Pana Mateusza coś ruszyło, pokazał mi WRXy, które na seryjnych gratach jeżdżą z takimi mapami, ale mimo wszystko jak twierdzi jest mu przykro że tak się stało i wyraźnie chce współpracować co mnie bardzo cieszy. Sam znalazł silnik z przebiegiem najbliższym do mojego,  chce żebyśmy się podzielili jego kosztami na pół i on na siebie weźmie przekładkę silnika. 

W mojej obecnej sytuacji to bardzo dużo i chyba nie zdecyduje się na jakieś walki sądowe, które niestety ciągną się latami tylko skorzystam z tej "ugody" i z tego, że mogę szybko i sprawnie zostać umobilnionym ( Ciężko jeździć autobusami po tylu latach "wygody" a na rower pogoda nie najlepsza bo nie mam chlapaczy ;) )

Bałem się, że będę zdany na siebie ale na ten moment wygląda na to, że Pan Mateusz nie odwraca się od tematu. 

Edytowane przez mRoZiOo
  • Super! 4
  • Lajk 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.10.2019 o 10:57, mRoZiOo napisał:

Sam znalazł silnik z przebiegiem najbliższym do mojego,  chce żebyśmy się podzielili jego kosztami na pół i on na siebie weźmie przekładkę silnika. 

Myślę, że to bardzo uczciwy układ, zdecydowanie ponad to czego ja bym się spodziewał w tej branży.

Miałbym tylko wątpliwościości, co do pochodzenia tego silnika (czy na pewno znaleziony teraz, a nie odremontowany po jakimś wcześniejszym bum, chociaż i po remoncie nie musi być gorszy), ale to sobie już wyjaśnicie osobiście.

Trzymam kciuki za szybki powrót na koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Czy silnik z WRX i z Forestera 2.0 DiT są identyczne? Mogę brać blok z forestera ? ( Mam do wyboru z WRX i Forestera w podobnych przebiegach i pieniadzach) i jeżeli bloki są identyczne to bym wolał nawet z forka wziąć, bo teoretycznie był łagodniej uzywany w nim. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blok ma inne numery(co potwierdziła także Dyrekcja) więc nie chciałem ryzykować. Wiem że numery numerami, ale weź tu później sprzedaj WRX z silnikiem Forestera ... no nie pasuje ; ) i tłumaczenie każdemu... Z resztą sam bym się jakoś z tym źle czuł 

Zdecydowałem się na silnik poniższy, z przebiegiem identycznym do mojego.

 

https://allegro.pl/oferta/subaru-wrx-silnik-kompletny-2-0-2014-8510813238

 

Także w przyszłym tygodniu coś zacznie się dziać . Cieszę się i nie mogę doczekać, tak jak przed zakupem samochodu - rozłąka naprawdę pozwala docenić co się ma  : )

Edytowane przez mRoZiOo
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.10.2019 o 21:44, lutek34 napisał:

 

Hmm. Ciekawi mnie jak to później się montuje. Mój STI fabrycznie nie miał spoilera i pierwszy właściciel dokupił skrzydło w salonie - skrzydło przyszło razem z klapą, tj. oryginalna klapa bez lotki została zdemontowana (trzymam ją teraz w piwnicy) a a aucie siedzi druga, dedykowana pod spoiler. Wydaje mi się, że różnią się one trochę budową właśnie pod mocowanie skrzydła, które dość mocno pracuje przy wyższych prędkościach. Mam "dużą" lotkę w FXT SG i to jest pikuś przy skrzydle STI... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, MDsuperstar napisał:

Widzę jakąś zmianę podejścia do tematu 2.0 DIT

Możesz jaśniej napisać...co miałeś do przekazania.

Nie specjalnie widzę sens takich modów przy stockowych gratach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I bardzo dobrze, że jest zmiana podejscia:) czasem mniej znaczy więcej...

 

A skoro już zabrałem głos to w końcu w dniu dzisiejszym dotarł do mnie nowy silnik. Myślę, że w tym tygodniu uda się odpalić samochód po tak długiej przerwie! normalnie czuje tremę i ekscytację, ale też niestety strach. 

 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...