Kambol Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 W dniu 29.09.2019 o 20:46, carfit napisał: aby te parametry uzyskać to trzeba 1.5 bara dmuchnać a o to trzeba być zwyczajnie jebniętym przy seryjnym silniku Mój seryjny WRX twierdzi, że zdarza mu się dmuchnąć ponad 1,5 bar, ale to tylko peak. Zresztą nie wiadomo na ile te wskazania są wiarygodne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) Skopiowałem powyższego posta z tematu o WRX STI, żeby tam nie śmiecić. Napiszcie, jaki u was jest peak boost, w serii lub po jakich modach. Amerykańce piszą, że wartości jak u mnie - 1,53 bar (czyli 22,2 psi), a nawet prawie 1,58 bar (22,9 psi) są normalne dla chwilowego overboost (w komentarzach pod filmem, są nawet wyższe). A może nie są i lepiej zamontować jakiś gwizdek, żeby nie było kolejnego kaboom..? https://www.youtube.com/watch?v=3L2_L6JEtQs https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2627330 https://cobbtuning.atlassian.net/wiki/spaces/PRS/pages/26870256/Subaru+Accesstuner+DIT+Tuning+Guide+Supplement#SubaruAccesstunerDITTuningGuideSupplement-__RefHeading__943_2123852644BOOST http://mywikimotors.com/subaru-fa20/ Edytowane 4 Października 2019 przez Kambol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 chyba jezdze zbyt emerycko, ale nigdy nie przekroczylem granicznych wartosci doladowania (mam na mysli te wskazywane przez fabryczny "zegar"), ani na seryjnym wydechu, ani po zalozeniu muffler delete kit'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 U mnie też 1.52-1.55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 U mnie na serii pik też był 1,53-1,58 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) moje dotychczasowe doswiadczenia z turbo-Subarakami (GT MY'00, FXT MY'04, teraz FXT MY'16 i WRX MY'15) sprowadzaly sie do wymiany wydechu na troszke glosniejszy (cat-back), auta odwdzieczaly mi sie bezawaryjna jazda, nigdy nie mialem z nimi zadnych problemow - ani z panewkami, ani z UPG, ani z "plastelinowa" skrzynia (w GT), wiec chyba i w obecnym WRX'ie nic wiecej nie bede "silnikowo" grzebal (chodzila mi po glowie wymiana DP i remap) btw, posiadacze WRX'ow 15+ napiszcie prosze, czy macie jakies mod'y w swych autach? u mnie taki bazowy set: przednia gorna rozporka (Japspeed), grubszy stab z tylu (WL), muffler delete kit (Remark) oraz felgi 18" (Braid) na lato w najblizszym czasie ma dojsc Vortex generator oraz chlapaki Edytowane 4 Października 2019 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Z „silnikowych” rzeczy tylko catback od Magnaflow i na tym koniec. Chciałem wrzucić dolot i accesport Cobba ale odpuściłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 6 godzin temu, eddie_gt4 napisał: nigdy nie przekroczylem granicznych wartosci doladowania Tzn. jaki peak Ci się wyświetla? Jak wrażenia po założeniu rozpórki i staba - czuć dużą różnicę? U mnie na razie żadnych modów, ale niebawem catback. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) 2 godziny temu, Kambol napisał: Tzn. jaki peak Ci się wyświetla? Jak wrażenia po założeniu rozpórki i staba - czuć dużą różnicę? U mnie na razie żadnych modów, ale niebawem catback. Okolice 1,5 bara, podobnie jak i u wszystkich Co do rozporki, to przyznam szczerze, ze w tej budzie nie czuc roznicy, natomiast grubszy stab z tylu zmienil auto b.mocno - w zakretach naprawde czuc, ze auto mniej ryje przodem Edytowane 4 Października 2019 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 Dobrze jest trochę zmienić mapę i zlikwidować właśnie piki przy okazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 5 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2019 (edytowane) Panowie - na chwilkę wrócę do mojego tematu. Pana Mateusza coś ruszyło, pokazał mi WRXy, które na seryjnych gratach jeżdżą z takimi mapami, ale mimo wszystko jak twierdzi jest mu przykro że tak się stało i wyraźnie chce współpracować co mnie bardzo cieszy. Sam znalazł silnik z przebiegiem najbliższym do mojego, chce żebyśmy się podzielili jego kosztami na pół i on na siebie weźmie przekładkę silnika. W mojej obecnej sytuacji to bardzo dużo i chyba nie zdecyduje się na jakieś walki sądowe, które niestety ciągną się latami tylko skorzystam z tej "ugody" i z tego, że mogę szybko i sprawnie zostać umobilnionym ( Ciężko jeździć autobusami po tylu latach "wygody" a na rower pogoda nie najlepsza bo nie mam chlapaczy ) Bałem się, że będę zdany na siebie ale na ten moment wygląda na to, że Pan Mateusz nie odwraca się od tematu. Edytowane 5 Października 2019 przez mRoZiOo 4 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 W dniu 5.10.2019 o 10:57, mRoZiOo napisał: Sam znalazł silnik z przebiegiem najbliższym do mojego, chce żebyśmy się podzielili jego kosztami na pół i on na siebie weźmie przekładkę silnika. Myślę, że to bardzo uczciwy układ, zdecydowanie ponad to czego ja bym się spodziewał w tej branży. Miałbym tylko wątpliwościości, co do pochodzenia tego silnika (czy na pewno znaleziony teraz, a nie odremontowany po jakimś wcześniejszym bum, chociaż i po remoncie nie musi być gorszy), ale to sobie już wyjaśnicie osobiście. Trzymam kciuki za szybki powrót na koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Panowie, Czy silnik z WRX i z Forestera 2.0 DiT są identyczne? Mogę brać blok z forestera ? ( Mam do wyboru z WRX i Forestera w podobnych przebiegach i pieniadzach) i jeżeli bloki są identyczne to bym wolał nawet z forka wziąć, bo teoretycznie był łagodniej uzywany w nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Wydaje mi się, że Ojciec Dyrektor, gdzieś pisał, że silnik ten sam tylko soft inny, ale możesz jeszcze zapytać w DT lub pytaniach do Dyrekcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) Blok ma inne numery(co potwierdziła także Dyrekcja) więc nie chciałem ryzykować. Wiem że numery numerami, ale weź tu później sprzedaj WRX z silnikiem Forestera ... no nie pasuje ; ) i tłumaczenie każdemu... Z resztą sam bym się jakoś z tym źle czuł Zdecydowałem się na silnik poniższy, z przebiegiem identycznym do mojego. https://allegro.pl/oferta/subaru-wrx-silnik-kompletny-2-0-2014-8510813238 Także w przyszłym tygodniu coś zacznie się dziać . Cieszę się i nie mogę doczekać, tak jak przed zakupem samochodu - rozłąka naprawdę pozwala docenić co się ma : ) Edytowane 10 Października 2019 przez mRoZiOo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 12 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2019 Panowie, pytanie do tych co dokładali tylny spoiler, czy ktoś z Was montował chiński zamiennik? Czy jest on identyczny, jeśli chodzi o kształt do OEM od STI? Jak z jego jakością? Dla przykładu: https://pl.aliexpress.com/item/32962678896.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4bbb6e77jE0buG&algo_pvid=033d811a-1883-470d-9ffb-6396c60c4247&algo_expid=033d811a-1883-470d-9ffb-6396c60c4247-1&btsid=cf7d3b91-011c-4a8e-9361-04dafd02c24d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3,searchweb201603_55 https://www.ebay.com/itm/For-2015-2018-Subaru-WRX-STI-OE-Style-Painted-Black-ABS-Rear-Trunk-Spoiler-Wing/143240869451?fits=Year%3A2015|Model%3AWRX+STI|Make%3ASubaru&hash=item2159d2364b:g:PFAAAOSwlONdLaWG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Može chce ktoś końcowe wydechy Nameless do WRX lub STI ? 1390 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 W dniu 12.10.2019 o 21:44, lutek34 napisał: Panowie, pytanie do tych co dokładali tylny spoiler, czy ktoś z Was montował chiński zamiennik? Czy jest on identyczny, jeśli chodzi o kształt do OEM od STI? Jak z jego jakością? Dla przykładu: https://pl.aliexpress.com/item/32962678896.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.4bbb6e77jE0buG&algo_pvid=033d811a-1883-470d-9ffb-6396c60c4247&algo_expid=033d811a-1883-470d-9ffb-6396c60c4247-1&btsid=cf7d3b91-011c-4a8e-9361-04dafd02c24d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_3,searchweb201603_55 https://www.ebay.com/itm/For-2015-2018-Subaru-WRX-STI-OE-Style-Painted-Black-ABS-Rear-Trunk-Spoiler-Wing/143240869451?fits=Year%3A2015|Model%3AWRX+STI|Make%3ASubaru&hash=item2159d2364b:g:PFAAAOSwlONdLaWG Hmm. Ciekawi mnie jak to później się montuje. Mój STI fabrycznie nie miał spoilera i pierwszy właściciel dokupił skrzydło w salonie - skrzydło przyszło razem z klapą, tj. oryginalna klapa bez lotki została zdemontowana (trzymam ją teraz w piwnicy) a a aucie siedzi druga, dedykowana pod spoiler. Wydaje mi się, że różnią się one trochę budową właśnie pod mocowanie skrzydła, które dość mocno pracuje przy wyższych prędkościach. Mam "dużą" lotkę w FXT SG i to jest pikuś przy skrzydle STI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 17 minut temu, marhof napisał: Hmm. Ciekawi mnie jak to później się montuje pewno tak: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Najlepiej, jak kupisz klapę od STI — będą już otwory, z drugiej strony, jeśli będzie to kiepski zmiennik spoilera, to mogą nie do końca pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Widzę jakąś zmianę podejścia do tematu 2.0 DIT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xawery1939 Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 1 godzinę temu, MDsuperstar napisał: Widzę jakąś zmianę podejścia do tematu 2.0 DIT Możesz jaśniej napisać...co miałeś do przekazania. Nie specjalnie widzę sens takich modów przy stockowych gratach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 1 godzinę temu, Xawery1939 napisał: Możesz jaśniej napisać...co miałeś do przekazania. Wystarczy, że podejmiesz wysiłek kliknięcia jedną stronę wstecz w tym wątku i Ci się "rozjaśni" 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
allu Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Faktycznie te 500niuta to trochę sporo ja mam w sti15 335hp 501niuta i tam 2.5. tak dla porównania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mRoZiOo Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 I bardzo dobrze, że jest zmiana podejscia czasem mniej znaczy więcej... A skoro już zabrałem głos to w końcu w dniu dzisiejszym dotarł do mnie nowy silnik. Myślę, że w tym tygodniu uda się odpalić samochód po tak długiej przerwie! normalnie czuje tremę i ekscytację, ale też niestety strach. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się