chojny Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Na Wiśle auta wypadały co chwila i kibice sobie radzili bez problemu pomimo ulewnego deszczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 Bo u nas umieją 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 13 godzin temu, Harvester napisał: Bo u nas umieją Wielu kierowców było na mecie wlasnie dzięki kibicom, ich postawa i opowieści o targaniu z rowów to był temat nr. 1. Dla takiej atmosfery i kibiców warto jeździć! A wy już wiecie co jedziecie? @Harvester, no zobacz jak ten zawodnik ładnie wyczekał aby bezpiecznie wyprzedzić, od razu widać że ma głowę do tego sportu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 14 godzin temu, Harvester napisał: Samochód wali w rów, nagle z lasu pojawia się tłum ludzi, którzy potrafią postawić auto na drodze w każdej sytuacji jeszcze liny mają żeby szybko zapiąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ThorG. Opublikowano 20 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 za 3 minuty dwunasta, ... dzisiaj mija 25 lat od tragicznej śmierci Bublewicza czułem się w obowiązku przypomnieć o tym wspaniałym rajdowcu w tym topic'u https://goo.gl/images/v7qYE1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 19.02.2018 o 20:37, chojny napisał: @Harvester, no zobacz jak ten zawodnik ładnie wyczekał aby bezpiecznie wyprzedzić, od razu widać że ma głowę do tego sportu Nie dziwię się mu, w szykanie sam bym nie wyprzedzał! Edytowane 21 Lutego 2018 przez Harvester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 8 godzin temu, Harvester napisał: Nie dziwię się mu, w szykanie sam bym nie wyprzedzał! Ale przed na sile by mógł przyatakować a rozsądnie wyczekał miejsca Audi stało już zaparkowane obok, po co los kusić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Można bez końca oglądać - czysta mechanika i fizyka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaOBK Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Tymczasem pojawia sie info o tegorocznym Elmocie - 3 dniowy format z 8 oesami...jechanymi w niedzielę...dramat, a tak niedawno rajdy w rsmp z 20 oesami to był standard...i znowu Walim do porzygu, do tego zapetlony...zeby bylo wiecej Walimia w Walimiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Dramat, w amatorskich rajdach powoli się więcej kilometrów OES'owych robi niż w RSMP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaOBK Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Mieli uzdrowić RSMP...mieli słuchać zawodników...jest (podobno) promotor i g.. z tego wynika. Zmian brak, oprócz żonglowania limitem kilometrów oesowych, najpierw było 120, potem wskoczyli na 160, teraz znowu 130...geniusze. I korzystają z tego takie zapyziałe automobilkluby jak Sudecki, w którym stare dziady jedyne co potrafią zrobić to zapętlić Walim, żeby rajd był jeszcze nudniejszy niż jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Ogólnie harmonogram dla HRSMP na Rajd Świdnicki wcale nie jest lepszy ani dogodniejszy niż był rok temu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 historyki w Szwecji: dla mnie najlepsze kanciaste Volvo i 911 ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Z własnego doświadczenia najbardziej spektakularne są Escorty GR.4 ale te ż DBA jak Solberga a nie repliki 8 zawodowe.Dziek tego auta przy 9tys. obrotów w szczerym lesie jest niesamowity ale Volvo też dają radę.Te najlepiej przygotowane mają sporo ponad 200KM i chodzą na prawdę grubo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 2 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 A tymczasem Hołek traci kwity:http://rajdy.autoklub.pl/news/holowczyc-potwierdzil-strate-prawa-jazdy,83067 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2018 Po numerze z GTR juz Krzysiowi nie odpuscili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Kajto i Jarek Baran zakończyli współprace. Ciekawe czy coś ciekawego ma w planch bo na razie lipa, a już marzec mamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Ciekawe właśnie co z tego wyjdzie i czy w ogóle jest jakikolwiek plan na starty. Lotos zainwestował w Roberta więc ciekawe czy Kajto zepnie budżet na jakieś starty. No i pytanie co do dalszej drogi Barana pozostają tajemnicą Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 Szkoda to była mega zgrana para.Jest to tez znak ze moze byc kiepsko z Kajto w tym roku a w tej sytuacji Jarek musiał mieć cos do roboty wiec pewnie zasiądzie u kogoś innego. Niestety to okrutny sport.Nie masz $$$ grzejesz ławę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 trzeba czekać na dobre wiadomości o Kajto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Jest jeden pilot, co zna trasy WRC ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 Myślę, że będzie mała roszada z Ptaszkowym zespołem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 1 godzinę temu, pegi napisał: Jest jeden pilot, co zna trasy WRC ... Ha ano faktycznie o tym nie pomysłem a wiec trzymamy kciuki zeby to oto chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 6 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2018 Oby się udało. Cytat Kajetan Kajetanowicz powiedział w rozmowie z Radiem Zet, że w tym roku chciałby zaliczyć siedem europejskich rund WRC2. Trzykrotny mistrz Europy nadal nie ma jednak potwierdzonego budżetu i pewne jest, że zabraknie go na trasach Rajdu Korsyki. - To jest coś, na co szykujemy się od wielu miesięcy. W tym momencie możemy powiedzieć, że chcemy rywalizować i jesteśmy na to gotowi. Start w Rajdzie Korsyki odpada, a kolejną europejską rundą jest Rajd Portugalii - mówił Kajetanowicz. - Od dziś mamy miesiąc więcej czasu, ale to już jest ostatni dzwonek - dodał Polak. Kajetanowicz nadal czeka na podpisanie umowy z firmą Lotos, z którą związany jest od kilku lat. Możliwe, że konflikt interesów stanowi chęć połączenia przez Skarb Państwa firmy Lotos i Orlen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się