carfit Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Pytanie prawie retoryczne: rozumiem, że R888 235/45/R17 spokojnie zabanglają na seryjnej feldze STI? zabanglaja bez problemów, ale nie wiem czy nie lepiej rozmiar 235/40r17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 carfit, dzięki. Jeśli uważasz, że 235/40/R17 sprawdzą się lepiej to ja mogę jedynie wziąć to za dobrą monetę i właśnie takie zamówić 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 A ja zadowolony jestem ze Sport Cup'ów. Zajebista opona. Powoli jest na ukończeniu ale dalej działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 A ja zadowolony jestem ze Sport Cup'ów. Zajebista opona. Powoli jest na ukończeniu ale dalej działa To jak Ci sie skonczą to wiesz gdzie masz dzwonić , czy podac dla pewności numer tel. :?: :wink: [ Dodano: Wto Maj 27, 2008 5:37 pm ] carfit, dzięki. Jeśli uważasz, że 235/40/R17 sprawdzą się lepiej to ja mogę jedynie wziąć to za dobrą monetę i właśnie takie zamówić 8). moim zdaniem tak :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 czy 205/55/16 bedzie sporo za spore do imprezy gl 2,0 98r ??? wiem ze powinno byc 205/50 ale maly wybor opon a i zawias sztywny dojsc mam..... Nastepne pytanie teraz mam dunlop SP sport 9000 205/45 (za niskie:((( ale opona rewelacyjna!!!) i zaczynaja sie konczyc, wiec co dobrego do GL mozna dostac za 1200zl max w rozmiarze 205/50 (lub 55) w tej cenie do codziennej autostradowej jazdy do pracy, no czasem cos po winklach lubie posmigac )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 To jak Ci sie skonczą to wiesz gdzie masz dzwonić , czy podac dla pewności numer tel. Pewnie że wiem, no i nawet o namaszczenie poprosze sprzedawce aby nic im nie brakowało A tak btw to musze się wkońcu do ciebie wybrać bo widze że ty do mnie to nie zaglądniesz. [ Dodano: Wto Maj 27, 2008 5:43 pm ] Nastepne pytanie teraz mam dunlop SP sport 9000 205/45 bierz te same, opona naprawde fajna. Nie idź w żadną F1. może TOYO ale Dunlop naprawde fajny. Ja osobiście polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 ale problem w tym ze nowe sp sport 9000 tym razem przekraczaja moj max ....albo ja zle ceny sprawdzalem .....ps moze byc 205/55/16 czy raczej brac profil 50 do gl 2.0 98r?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Cypis, wszystko zależy od tego co chcesz osiągnąć. Wyższy profil = większy balon czyli jakiś komfort. Tracisz odrobine na właściwościach jezdnych i prowadzeniu. http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 69&dsco=32 http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 58&dsco=32 http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 53&dsco=32 http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbest ... 06&dsco=32 To tak na szybko ale może carfit coś doradzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 hmm w sp9000 miedzy 50 a 55 profil 250zl roznicy (( chyba lykne znowu sp tylko tym razem 55 profil ps jaki orginalny wymiar opon ma gl 2.0 98r nie mam ksiazki a na necia spotkalem 3 rozne wymiary:((( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Ceny są różne musisz troche poszukać i popytać. Jednak jedno pamiętaj, opony to również twoje bezpieczeństwo więc czasami warto odrobine dopłacić i jeździć jak emeryt przez kilkaset km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 to oczywiste u mnie jest dylemat typu np opona sp sport 9000 w profilu 55 lub ciutke nie wiem czy gorsza w profilu 50. Nigdy nie oszczedzalem specjalnie zawsze nowe kupowalem, poprostu dylemat ciut tanszy model a wlasciwa wysokosc, czy wiekszy minimalnie ale lepszy model opony i wiecej komfortu, bo przy 45 i twardym zawiasie nie ma go za wiele... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 ps jaki orginalny wymiar opon ma gl 2.0 98r nie mam ksiazki a na necia spotkalem 3 rozne wymiary:((( do EU z tego co pamietam 175/70R14 EDIT - chociaz wg prospektu 185/70/R14 tak czy siak jestes duzo ponad norme ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Znajomy szuka 16-tek do Mondeo. Znalazł Nokiany H, tylko nie wie co one są warte. Obecnie ma wyząbkowane Micheliny i szuka czegoś nieząbkującego. Zaproponowałem mu Firestone SZ90, tylko czy nie szkoda ich na ośkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIG J Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Nastepne pytanie teraz mam dunlop SP sport 9000 205/45 (za niskie:((( ale opona rewelacyjna!!!) i zaczynaja sie konczyc, wiec co dobrego do GL mozna dostac za 1200zl max w rozmiarze 205/50 (lub 55) w tej cenie do codziennej autostradowej jazdy do pracy, no czasem cos po winklach lubie posmigac )) W cenie ok 1200zł polecam Uniroyal Rain Sport 205/55/16 , dobra opona na suchy asfalt , a na deszcz jest rewelacyjna , mam takie w moim GT i się sprawdzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Znajomy szuka 16-tek do Mondeo. Znalazł Nokiany H, tylko nie wie co one są warte. Obecnie ma wyząbkowane Micheliny i szuka czegoś nieząbkującego. Zaproponowałem mu Firestone SZ90, tylko czy nie szkoda ich na ośkę. Chętnie przyjmę te Michałki, to je od ząbkuje w czynie społecznym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Pytanie prawie retoryczne: rozumiem, że R888 235/45/R17 spokojnie zabanglają na seryjnej feldze STI? Spokojnie się mieszczą. Różnice pomiędzy RE070 a R888 - Toyo w w/w rozmiarze są bardziej komfortowe i dużo lepiej trzymają na suchym - ale za to zaje.......e wyją już od 40 kmh - hałas Brigestonów to pikuś. Przejechałem na nich już ok 1500km w tym byłem na Plejadach ( w tym Walimska Kostka :roll: po deszczu) Co prawda gorzej trzymają na deszczu - ale tylko do czasu aż ich nie natniesz (tzn co drugą "jodełkę" trzeba doprowadzić do końca czyli tak,żeby odprowadzała wodę na zewnątrz ale różnica jest duża - można spokojnie pomykać po deszczu - mieszanka gumy dobrze trzyma też na mokrym) Przed nacięciem: Po nacięciu: Nacięć dokonano w serwisie forumowicza Artura Skwarzyńskiego - www.asko.net.pl - W-wa ul.Ostroroga 24b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobby Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Witam... Przede mna zakup nowych opon do mojego STI'ka... Niektorzy podpowiadaja mi abym zakupil TOYO ale ja jestem uparty co do opon i lubie sie sugerowac np testami ADAC http://www.adac.de/Tests/Reifentests/So ... geID=8772# a w moim rozmiarze najlepszy byl BRIDGESTONE RE050A i zaraz po nim Pirelli PZero Nero. Nie jestem w stanie powiedziec czy zmienie zdanie,ale moge napisac iz poprzednim samochodem jezdzilem na 3 roznych fabrykatach i na mokrym bezprzecznie najlepiej spisywal sie Bridgestone... Poza tym jestem teraz w UK a tutaj czesto tzn za czseto!! pada i miedzy innymi dlatego chcialbym siegnac po te oponki...Znalazlem jednak dwa modele owych opon : http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... nza+RE050A http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... e+Position Te opony z koncowka Pole Position sa chyba lekkim ulepszeniem RE050A :roll: Male pytanko mialbym co do oznaczenia..Na moich obecnych widnieje 225\45 ZR17 91Y. Po pierwsze to nie wiem czemu akrat ZR 17 ale wiem ze wazne jest koncowe oznaczenie "Y". Jednak na oponach ktore znalazlem online widnieje oznaczenie "W". Jest jakas "duza" roznica miedzy "Y" a "W" :roll: Jesli ktos odniesie sie do mojego posta, min Carfit :wink: do z gory serdecznie dziekuje. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 najlepszy bylBRIDGESTONE RE050A BUAHAHAHA RE050A to cywilne opony - RE070 nie mogli testować, bo to opony, które Bridgestone zrobił specjalnie i wyłącznie do STI'06-'07 (teraz też GT-R będzie na nich chodził), a więc nie jest to typowy rynkowy produkt, który się łapie do tego typu porównań. A w stosunku do RE050A to inna klasa. Jak chcesz mieć dobre opony, które też będą trzymać w deszczu i nie schodzić za szybko, kup RE070. Nie zawiedziesz się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 (...) RE070 nie mogli testować, bo to opony, które Bridgestone zrobił specjalnie i wyłącznie do STI'06-'07 (teraz też GT-R będzie na nich chodził) (...) afaik od jakiegos czasu i Honda S2000 jezdzi na OEM'ywch RE070 z tylu ma 245/40-R17, a z przodu - 215/45-R17 (tj. WRX'owy rozmiar) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobby Opublikowano 8 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2008 Dzieki za typ. Zapomnialem dopisac - najlepsze z testowanych oczywiscie. Dowiadywalem sie takze co nieco o tych oponach ale ponoc sa: :arrow: slabe na duzej wodzie :arrow: a takze PONOC bardzo miekkie co oznacza ze trzeba bedzie szybko zmieniac...?? Wiem ze na suchym maja bardzo dobra przyczepnosc ale w UK duzo i czesto pada....Jak dokladnie jest z ta slaboscia tych opon na wodzie?? Tutaj np.nie wypadaja az tak dobrze http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... enza+RE070 a wczesniej carfit napisal ze Michelin Sport Cup sa zdecydowanie lepsze na suchym.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 afaik od jakiegos czasu i Honda S2000 jezdzi na OEM'ywch RE070z tylu ma 245/40-R17, a z przodu - 215/45-R17 (tj. WRX'owy rozmiar) Możliwe, nie przeczę 8). Dodam tylko że RE070 do WRX-ów nie było, czyli rozumiem, że chodzi o to, że teraz kierowcy WRX-ów mogą sobie kupić takie opony na seryjne felgi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2008 afaik od jakiegos czasu i Honda S2000 jezdzi na OEM'ywch RE070z tylu ma 245/40-R17, a z przodu - 215/45-R17 (tj. WRX'owy rozmiar) Możliwe, nie przeczę 8). Dodam tylko że RE070 do WRX-ów nie było, czyli rozumiem, że chodzi o to, że teraz kierowcy WRX-ów mogą sobie kupić takie opony na seryjne felgi? wiem o tym ze nie bylo i chodzilo mi dokladnie o to, co napisales: teoretycznie teraz jest mozliwosc zakupienia RE070 w rozmiarze 215/45-R17 (tj. tradycyjny WRX'owy wymiar) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Różnice pomiędzy RE070 a R888 - Toyo w w/w rozmiarze są bardziej komfortowe i dużo lepiej trzymają na suchym - ale za to zaje.......e wyją już od 40 kmh - hałas Brigestonów to pikuś.Przejechałem na nich już ok 1500km w tym byłem na Plejadach ( w tym Walimska Kostka :roll: po deszczu) Co prawda gorzej trzymają na deszczu - ale tylko do czasu aż ich nie natniesz (tzn co drugą "jodełkę" trzeba doprowadzić do końca czyli tak,żeby odprowadzała wodę na zewnątrz ale różnica jest duża - można spokojnie pomykać po deszczu - mieszanka gumy dobrze trzyma też na mokrym) W związku z powyższym mam takie pytanie. Czy po nacięciu tych opon mogę w deszczowy dzień dać GTka swojej lepszej połowie bez obawy, że komuś wjedzie w tył? Czy R888 nadaje się do w miarę cywilnej jazdy połączonej z wypadem na tor "od czasu do czasu" ? Czy lepiej szukać typowo cywilnej opony i do tego drugi komplet tylko na tor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sekator Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 lepszej połowie można dać, jak jeździ spokojnie to da sobie radę ale proponuję mimo wszystko komplet cywilnych na co dzień a drugi komplet na tor. komplet torowy bardzo szybko się kończy a wtedy nie bedzie czym śmigać na co dzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 eddie_gt4, ale da się gdzieś kupić takie opony? Bo chętnie bym przytulił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się