
wild_pig
Użytkownik-
Content Count
301 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
1 NeutralnyAbout wild_pig
-
Rank
..:: Bywalec :..
Profile Information
-
Skąd
z lozka
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Hej podpowie ktoś co dobrać do cywilnego legacy V na przód ? Myślałem o gładkich brembo (09.9077.11) i klocki ferodo premier lub Remsa. Jazda zdecydowanie cywilna - zastanawiam się czy jest sens inwestować w coś więcej skoro seria dla mnie była wystarczająca - ktoś ma porównanie tych klocków do serii ?
-
Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood
wild_pig replied to lechuorzech's topic in Ogólne
Volvo nic po 2016 na plytach nie ma aby uaktualnic ? -
W kazdym subaru miałem to samo - wg mnie za krótkie siedziska fotela i nogi nie maja podparcia.
-
Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood
wild_pig replied to lechuorzech's topic in Ogólne
Kilkanaście postów wyżej jest link z którego jeszcze jakiś czas temu zciagałem i działał. -
@Kambol dzięki - w legacy V nie działa mi chyba ten tryb autodiagnozy klimatyzacji po nacisnięciu: AUTO oraz Cyrkulacja razem przy uruchamianiu. Czy w nowszych modelach jest też taka opcja ?
-
Hej, taki przypadek mi się trafił ostatnio w Legacy V. Otóż dmuchawa w ustawieniu na dół przerywa - albo inaczej na to patrząc raz wieje jakby mocniej raz jakby słabiej - takie falowanie. Zjawisko to występuje w każdej kombinacji gdy ustawione jest dmuchanie na nogi - nie ważne czy w kombinacji z szyba czy z nawiewem górnym. Zjawisko występuje niezależnie od włączonej klimatyzacji, obiegu wewnętrznego itd. W każdym innym kierunku dmucha ok - tzn jak nie ustawie kombinacji z dmuchaniem na nogi to nic nie faluje. Ktoś coś pomoże w jakim kierunku szukać przyczyny ?
-
Aktualizacja softu, oprogramowania z płyty dvd OEM radia, navi Kenwood
wild_pig replied to lechuorzech's topic in Ogólne
Ktoś może wie czy jest coś nowszego niż dysk D z volvo 2016/2017 ? W sensie czy była jakaś aktualizacja tych map w między czasie ? -
10-12k przy założeniu, że auto sprawdzone i faktycznie rocznik młody to bez problemu wystarczy. Ja na mojego przeznaczam średnio około 5000 rocznie (ubezpieczenie, serwisy, opony, naprawy). Jak silnik i skrzynia w porządku to tych 10k raczej nigdy nie przekroczysz. Matematyke mam prostą: ubezpieczenie 2000 pln opony 500 pln (zakladam, ze co 4 lata wymieniam) serwis 3000 pln - naprawdę ciężko to przekroczyć przy subaru jak silnik i skrzynia działaja
-
Mnie najbardziej zastanawia kto wymyślił, że nie zaleca producent wymiany płynu - przecież logicznie to głupota i technologicznie i ekonomicznie dla serwisów. Pachnie ekologia jak dla mnie w takim układzie.
-
@DZIAŁ TECHNICZNY czy skoro zalecana jest wymiana dynamiczna to czy każde ASO powinno mieć taki sprzęt do wymiany ? Pytam bo wiem, że nie wszystkie mają i teraz nie wiem jak traktować takie zalecenia - jak nie mają to mam jechać kilkaset km dalej aby szukać takiego co ma, bo wydłuży to żywot skrzyni ?
-
Ostatnio serwisowałem przy podobnym przebiegu: 1. Płyn chłodniczy wymieniłem, bo koszt zerowy a nie byłem pewien co jest w środku i czy chłodzi 2. Płyn hamulcowy wymieniłem, bo koszt zerowy 3. Regulacje zaworów robiłem ale okazała się tak niewielka, że Panowie sami powiedzieli, że można było nie robić - zmyliły mnie objawy - potem okazało się, że trzeba było świece i przepustnicę ogarnąć 4. Olej w skrzyni i dyfrze zmieniałem chcąc zminimalizować ryzyko naprawy skrzyni i dyfra - koszt mały, a serwisowanie skrzyni drogie 5. Olej we wspomaganiu wymieniłem - był dosłownie
-
Ciesze się, że poruszyłem ten temat bo widać jest trochę niejasny dla właścicieli. @DZIAŁ TECHNICZNY prośba o opisanie jakia jest oficjalna linia partii w tym gorącym temacie :-)
-
No właśnie a mi statycznie i stąd moje pytania jak to w końcu ma być. Zwłaszcza w kontekście problemów z tymi skrzyniami z uwagi na parametry oleju.
-
Chodzi mi bardziej o sposób wymiany - jak to w końcu jest - statycznie czy dynamicznie powinno się to robić. Samo stwierdzenie w instrukcji, że wymieniać co 60000 km jest mało precyzyjne.
-
Witam, chciałbym się dowiedzieć jak w końcu wygląda sytuacja z wymiana oleju w skrzyniach CVT. Wiem, że zostało zmienione zalecenie na zmianę co 60.000 km, ale jak ma się sprawa ze sposobem wymiany ? Czy powinna być to wymiana statyczna czy dynamiczna ? Są odnośnie tego jakieś wytyczne ? Jeśli jest zalecana wymiana dynamiczna to czy każde ASO powinno mieć do tego sprzęt lub być w stanie taką usługę zrealizować ? Sam wymieniałem statycznie i teraz już sam nie wiem jakie są najnowsze badania na ten temat :-) Pozdrawiam