lordpix Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Nowe są do 3 lat. Ja nie kupiłbym starszych niż rok, ale to moje widzimisię. W końcu skoro się płaci za nowe, to chciałbym nowe-nowe, a nie 3 letnie. Tak przy okazji - allegro ma jakąś promocję ze zwrotem 100zł za zakup nowych opon do końca marca. Ktoś juz testował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Czytałem, czytałem i nadal się waham. Szukam 225/45 r17. 1. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 - te mnie kuszą bo są w miarę uniwersalne i do tego tanie 2. Bridgestone RE050A - faktycznie na mokrym są śliskie? i jest tego pełno - MO albo FR, JZ i ceny mocno różne. 3. Dunlop SP SportMaxx RT - oceny dobre, ale nie wiem o nich nic wiecej. EDIT: znajomy ma w RWD. Mówi, że trochę śliskie. 4. ewentualnie coś Yokohamy - miałem (chyba s drive) i nie narzekałem (ale na mokrym trochę śliskie w aucie FF) 5. ??? Opony do jazdy normalnej, czasem trochę szybszej, ale nie na tor czy jakieś dzikie popisy. Nie jeżdżę dużo więc trwałość nie jest jakimś priorytetem, ale wolę aby nie zniknęły po paru kkm. Witam, ja mam Adrenaliny co prawda w Forku 2.5 xt i rozmiar 215/55/17 - ale mogę polecić - kupiłem w ubiegłym sezonie - jestem zadowolony. W deszczu też całkiem przyzwoicie trzymają. Miałem Potenzy RE050A i mam Andrenalin RE002 i jestem za RE 002. Opona lepiej trzyma na mokrym i nie wynosi jak Potenza. Na suchym nie zauważyłem różnicy. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Kolejna osoba, która potwierdza, że RE002 na mokrym zachowuje się bardzo poprawnie. Czyli nie tylko ja mam takie wrażenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) największy jej plus to rozmiar forkowy czyli 215/55r17 ja do darmowozu poszukuje 215/45r17 Edytowane 18 Marca 2015 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Kolejna osoba, która potwierdza, że RE002 na mokrym zachowuje się bardzo poprawnie. Czyli nie tylko ja mam takie wrażenie Mam podobne odczucie ja z nich jestem zadowolony ,choć na suchym jest odczuwalne to jak to nazwami kontrolowane uślizgiwanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 RE002 jest czuła na ciśnienie. Jezeli sie uślizguje to najczęściej z powodu zbyt dużego cisnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel320ce Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Ciśnienie sprawdzałem regularnie Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 To ile ma być żeby wykluczyć tą przyczynę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Witam, koleżanki i kolegów Mam pytanie: jaki jest wymagany indeks prędkości dla Subaru Legacy 2.0D r.2008 Wstępnie wybrałem sobie opony Bridgestone 215/45R17 RE002 Adrenalin ale one występują w indeksie W 91 (270 km/h, 615 kg) natomiast moje stare RE050A mają indeks 87 Y (do 300km/h ale za to 545kg) czy taka zamiana może wiązać się z problemami? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Mam pytanie: jaki jest wymagany indeks prędkości dla Subaru Legacy 2.0D r.2008 Zależy od prędkości maksymalnej lawety (Przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 cieszę się że poprawiam humor przed weekendem, ale taki skrót myślowy chyba jest dopuszczalny w temacie o oponach ... czy na kurs doszkalający mam pruć do kielc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Czytałem, czytałem i nadal się waham. Szukam 225/45 r17. 1. Bridgestone Potenza Adrenalin RE002 - te mnie kuszą bo są w miarę uniwersalne i do tego tanie 2. Bridgestone RE050A - faktycznie na mokrym są śliskie? i jest tego pełno - MO albo FR, JZ i ceny mocno różne. 3. Dunlop SP SportMaxx RT - oceny dobre, ale nie wiem o nich nic wiecej. EDIT: znajomy ma w RWD. Mówi, że trochę śliskie. 4. ewentualnie coś Yokohamy - miałem (chyba s drive) i nie narzekałem (ale na mokrym trochę śliskie w aucie FF) 5. ??? Opony do jazdy normalnej, czasem trochę szybszej, ale nie na tor czy jakieś dzikie popisy. Nie jeżdżę dużo więc trwałość nie jest jakimś priorytetem, ale wolę aby nie zniknęły po paru kkm. Witam, ja mam Adrenaliny co prawda w Forku 2.5 xt i rozmiar 215/55/17 - ale mogę polecić - kupiłem w ubiegłym sezonie - jestem zadowolony. W deszczu też całkiem przyzwoicie trzymają. Miałem Potenzy RE050A i mam Andrenalin RE002 i jestem za RE 002. Opona lepiej trzyma na mokrym i nie wynosi jak Potenza. Na suchym nie zauważyłem różnicy. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk RE002 trzyma naprawdę dobrze na mokrym, tu mnie zaskoczyła pozytywnie. Gorzej jest na suchym, bo spodziewałem się po dobrych opiniach lepszego zachowania. Opona dość specyficzna, twarda. Do codziennego użytku bardzo OK, niestety nic poza tym... PS. RE002 to chyba następca RE050. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 RE002 to chyba następca RE050 Na to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 A to nie S001 zastąpiła RE050? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordpix Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Co do indeksu prędkości to chyba nie ma aż takiego znaczenia. Wątpię aby Legacy wyciągnęło 300 km/h. Ja nadal się waham między re002 a Dunlopami. Wszyscy polecają re002 więc chyba te kupię. Myślę, że nawet nie wyczułbym różnicy jakbym kupił dużo lepsze. Nie będę przecież jeździł na granicy przyczepności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 To ile ma być żeby wykluczyć tą przyczynę ? A na jakim jeździsz i czym sprawdzasz? PS. RE002 to chyba następca RE050. Nie S001 to nastepca RE050/RE050A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 To ile ma być żeby wykluczyć tą przyczynę ? A na jakim jeździsz i czym sprawdzasz? PS. RE002 to chyba następca RE050. Nie S001 to nastepca RE050/RE050A Niestety to prawda i niestety jak zwykle nie ma jej w wymiarze forkowym - dramat z tym bridgestonem. swoją drogą teraz sporo aut ma ten dziwny rozmiar 215/55r17. A co do RE050A to chyba jedne z najlepszych opon jakie miałem chociaż dostałem je na dopicie z 5mm bieżnikiem. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Nie S001 to nastepca RE050/RE050A Niestety to prawda i niestety jak zwykle nie ma jej w wymiarze forkowym - dramat z tym bridgestonem. Nie tylko, również WRX-owym 215/45R17. Przynajmniej w Polsce nie udało mi się znaleźć, a np. na australijskiej stronie Bridgestone niby w tym rozmiarze występuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 ma ktoś doświadczenia z 265/35/18? Jak już poszerzyłem nadkola i założyłem dużą felgę z ET30, to czas jakieś porządne obuwie założyć... a może jakiś inny, bardziej trafiony zamiennik seryjnej 245/40/18 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek79 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) A na jakim jeździsz i czym sprawdzasz? Jak się nie mylę to 2.0 tył i 2.2 z przodu ,pomiar wiarygodny ,czym chodzi Ci o firmę testera? ,na pewno nie jest jakiś kieszonkowy, jakiś Aircaraft PRO, myślę że jest dobry Edytowane 22 Marca 2015 przez Grzesiek79 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Może to głupie pytanie ale nurtuje mnie od pewnego czasu sprawa zużycia bieżnika. Zawsze kupuję Bridgestone 215/45/R17 RE050A 87 Y (fabryczny rozmiar) więc nie mam porównania do innych opon. Pokonuję ok 45 tys rocznie czyli na letnich wyjdzie ok 25 tys km na sezon. Po jednym sezonie zostaje mi ok 4 mm bieżnika z tym że na przednich oponach barki są praktycznie łyse. Na tylnych bieżnik jest zużyty mniej więcej równomiernie. Na zimówkach też nie zauważyłem takiego zużycia barków. Po jednym sezonie wygląda to mniej więcej tak: W serwisie mówią że albo mam coś z geometrią albo tak jeżdżę (cokolwiek to znaczy?). Na geometrię się wybieram ale chciałbym zapytać czy przy tej oponie to normalne zużycie czy coś jest nie tak? Ile średnio przejeżdżacie kkm na tej oponie do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Ostra jazda w zakrętach = zużycie opon na brzegach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Może to głupie pytanie ale nurtuje mnie od pewnego czasu sprawa zużycia bieżnika. Zawsze kupuję Bridgestone 215/45/R17 RE050A 87 Y (fabryczny rozmiar) więc nie mam porównania do innych opon. Pokonuję ok 45 tys rocznie czyli na letnich wyjdzie ok 25 tys km na sezon. Po jednym sezonie zostaje mi ok 4 mm bieżnika z tym że na przednich oponach barki są praktycznie łyse. Na tylnych bieżnik jest zużyty mniej więcej równomiernie. Na zimówkach też nie zauważyłem takiego zużycia barków. Po jednym sezonie wygląda to mniej więcej tak: opona 1.jpg opona 2.jpg W serwisie mówią że albo mam coś z geometrią albo tak jeżdżę (cokolwiek to znaczy?). Na geometrię się wybieram ale chciałbym zapytać czy przy tej oponie to normalne zużycie czy coś jest nie tak? Ile średnio przejeżdżacie kkm na tej oponie do wymiany? no ale ja rozumiem, że to od wewnątrz takei zużycie. ja mam to samo w obu autach forek negatyw chyba seria -0,5, fiat seria negatyw -0,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lembke Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Może to głupie pytanie ale nurtuje mnie od pewnego czasu sprawa zużycia bieżnika. Zawsze kupuję Bridgestone 215/45/R17 RE050A 87 Y (fabryczny rozmiar) więc nie mam porównania do innych opon. Pokonuję ok 45 tys rocznie czyli na letnich wyjdzie ok 25 tys km na sezon. Po jednym sezonie zostaje mi ok 4 mm bieżnika z tym że na przednich oponach barki są praktycznie łyse. Na tylnych bieżnik jest zużyty mniej więcej równomiernie. Na zimówkach też nie zauważyłem takiego zużycia barków. Po jednym sezonie wygląda to mniej więcej tak: opona 1.jpg opona 2.jpg W serwisie mówią że albo mam coś z geometrią albo tak jeżdżę (cokolwiek to znaczy?). Na geometrię się wybieram ale chciałbym zapytać czy przy tej oponie to normalne zużycie czy coś jest nie tak? Ile średnio przejeżdżacie kkm na tej oponie do wymiany? no ale ja rozumiem, że to od wewnątrz takei zużycie. ja mam to samo w obu autach forek negatyw chyba seria -0,5, fiat seria negatyw -0,4 Najbardziej widać zużycie na zewnętrznych krawędziach przednich opon. (tylne są ok) Prawdę mówiąc zawsze zwalałem to na Plejady. Ale w tym roku byłem na turystycznej i jest to samo. Przypominam że to diesel 150 HP. Z piskiem nie ruszam bo się nie da. Hamuję tak że klocki wytrzymują ok 70kkm. A opony po 25 kkm są w takim stanie jak na obrazku. Dotychczas przekładałem opony tylne na przód ale nie wiem czy to bezpieczne, bo pod koniec sezonu mam wszystkie 4 łyse na barkach i ze 2mm bieżnika centralnie. Rozumiem że nie ma sensu zmieniać modelu opony bo na każdej będzie to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Najbardziej widać zużycie na zewnętrznych krawędziach przednich opon. (tylne są ok)ile na tych plejadach km zrobiłeś? tak wygląda seryjna opona z zerowym przebiegiem po 30 minutach toru (30-40km?) na seryjnym zawiasie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się