Skocz do zawartości

Kupno Salonowego Forestera XT


MartyMcFly

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, raju napisał:

Panowie, jako ciekawostkę dodam (jeśli pamięć mnie nie myli), że Polska jest liderem w całej EU pod względem ilości sprzedawanych XT

 

I o take Polske walczyłem!!! 

 

16 minut temu, chojny napisał:

Gratuluje wyboru, samochodu jak i dilera ;)

 

Dziękuję, dziękuję. Zazwyczaj ludzie mówią żebym zmienił dealera, chociaż to w trochę innych sytuacjach :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Guliwer napisał:

No to chyba już lepiej kupić Cherokee TrailHawka z silnikiem V6. W Warszawie stoją z 2015 roku po około 180kPLN.

Tylko strasznie brzydki jest.

Niestety w tej cenie Grand Cherokee tylko w dieslu i to raczej z 2014, chociaż i z 2015 też się zdarzają...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MartyMcFly napisał:

To ten co się przy teście Łoosia wywala ? :twisted::evil2:

Nie.

To był Grand, nie wywracał się tylko pękała przednia opona. Już poprawione.

Zamiast się śmiać trzeba było się przejechać tym autem. Z silnikiem 3.2 V6 można kupić nowe po ok.150tys. PLN.

Bardzo dobry samochód.

 

5 godzin temu, raju napisał:

Panowie, jako ciekawostkę dodam (jeśli pamięć mnie nie myli), że Polska jest liderem w całej EU pod względem ilości sprzedawanych XT. W tej sytuacji można wywnioskować, że XT nie jest najchętniej sprzedawanym modelem na rynku EU stąd EyeSight nie będzie oferowany w XT tylko na rynek polski (koszty produktu, logistyki, marketingu). 

W ten sposób można tez powiedzieć :

W Polsce w ogóle nie sprzedaje  się Outback z silnikiem H6 3.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, rombu napisał:

W ten sposób można tez powiedzieć :

W Polsce w ogóle nie sprzedaje  się Outback z silnikiem H6 3.6


W rzeczy samej, nie sprzedaje się, ponieważ nie ma tego modelu w ofercie europejskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, raju napisał:


W rzeczy samej, nie sprzedaje się, ponieważ nie ma tego modelu w ofercie europejskiej.

Miałem dokładnie, to samo napisać, ale za cholerę nie mogłem dojść, o co chodziło w wypowiedzi @rombu.

17 godzin temu, rombu napisał:

W ten sposób można tez powiedzieć :

W Polsce w ogóle nie sprzedaje  się Outback z silnikiem H6 3.6

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, raju napisał:

W rzeczy samej, nie sprzedaje się, ponieważ nie ma tego modelu w ofercie europejskiej.

Oczywiście.

A pisząc, że XT w europie się nie sprzedaje sprawdziłeś, czy to klienci nie chcą, czy nie ma ich w "ofercie" ?

Oferta w cudzysłowie, bo czasami są takie obciążenia ekologiczne-fiskalne, że można powiedzieć, że nie ma ich w ofercie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
16 godzin temu, rombu napisał:

A pisząc, że XT w europie się nie sprzedaje sprawdziłeś, czy to klienci nie chcą, czy nie ma ich w "ofercie" ?

Oferta w cudzysłowie, bo czasami są takie obciążenia ekologiczne-fiskalne, że można powiedzieć, że nie ma ich w ofercie.

To nie to, że w Europie się "nie sprzedaje". Rzecz w tym, że w Polsce sprzedaję się najwięcej XT.

A co do systemów podatkowych, to rzeczywiście w niektórych krajach są bardziej restrykcyjne niż w Polsce (np. Dania, Norwegia, Grecja itd.)

Są jednak też kraje ( np. Niemcy, Szwajcaria, Szwecja itd) , w których oprócz VAT nie ma przy zakupie dodatkowych obciążeń, a podatek drogowy nie jest specjalnie dotkliwy. Nie jest to więc często wynik warunków fiskalnych, lecz oczekiwań klientów. My też notujemy jednak stopniowy przyrost procentowy wersji NA. 

18 godzin temu, chojny napisał:

Jeździłem Renegatem przez tydzień i trafiło mi się awaryjne hamowanie

Z teksu filmu wynika, że jako przyczynę określono błędną dystrybucję siły hamowania pomiędzy przednią i tylna osią. Po korekcie ( też widać na filmiku) jest lepiej, choć dalej nie optymalnie. Zasadniczą wydaje się jednak być relacja położenia środka ciężkości samochodu ( wysokości) do rozstawu osi. O tyle o ile zachowanie samochodu w pokazanym teście jest, powiedzmy, nietypowe, o tyle w razie konieczności wykonania gwałtownego ominięcia przeszkody, czy też nagłej utraty przyczepności przez jedno z kół przednich ( np. płat lodu na nawierzchni ) ... mogłoby być krytycznie.

 

38 minut temu, chojny napisał:

Wranglery wpadają w dramatyczne shimmi

Sądzę, że pojedynczy przypadek ewidentnego problemu technicznego jednak nie pozwala na uogólnienie :)

 

Pozdrowienia     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
35 minut temu, rombu napisał:

Sprawdziłem Szwajcarię, z cennika na oficjalnej stronie wynika, że różnica pomiędzy najtańszym Foresterem CVT,  a najtańszym Foresterem XT CVT  to 37.50%

W Polsce to 26%

Dziękuję za sugestię - rozważę podniesienie ceny XT :)

 

Pozdrowienia

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dyrekcja napisał:

Dziękuję za sugestię - rozważę podniesienie ceny XT :)

O tak !

I wtedy Raju napisze, że w Polsce też się XT nie sprzedaje.

A na następny rok FHI wycofa XT z rynku, bo nie wiadomo dlaczego klienci już w całej EU przestali go kupować.

Zamiast takie myśli dopuszczać do głowy, mógłby Szanowny Ojciec Dyrektor wyimaginować jak wprowadzić Outbacki3.6 do oferty.

Może trzeba zrobić "odpowiednie" testy na emisję.

VW umiał...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak, to ja poproszę FXT wersję na wysoki oktan tj. 280 KM, taka jak w Japonii. W Polsce mamy już odpowiednie paliwo w jednej sieci. Ostatecznie może być X-Brake.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Uff

Udało mi sie kupić FXT jeszcze taniej, przed zmiana cen przez Dyrekcje

Niebezpieczne to forum

I te ceny regulowane Subaru, jeden słabszy dzień i sprzedaż może się załamać:biglol:

A tak serio to fajnie by było gdyby w sieci był dostępny OBK 3,6

Musze się przyznać, że gdyby był w cenie niewiele wyższej od 2.5 to pomimo braków budżetowych wiele bym zrobił aby takie auto nabyć

A na razie ciesze się FXT

Boleję troszkę, ze nie można go ochronić (np płyta) tak jak inne wersje, obawiam się wjechać w teren inny niż szutrowa ścieżka (dopiero 2,5kkm)

Nie mówiąc już o Subariadzie. Ale jak się zestarzeje (auto) to zapewne mi przejdzie

Ale może warto zastanowić się czy możliwe byłoby zaoferowanie użytkownikom rozwiązania np. z Volvo czyli taki Polestar dla Subaru. Nowy soft bez utraty gwarancji.

Jestem przekonany, że byłoby wielu chętnych

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
13 godzin temu, MKK napisał:

A tak serio to fajnie by było gdyby w sieci był dostępny OBK 3,6

 

13 godzin temu, MKK napisał:

Nowy soft bez utraty gwarancji.

OBK 3.6 miał ( ma) podobną dynamikę do Legacy H6.

Wczoraj jeździłem naszym "zasłużonym" XT ( trochę ponad 100.000 km)

Dzisiaj Legacy Spec B ( 117.000 km)

Obydwa automaty.

Dynamika Spec B jest bardzo przyjemna. Ale do FXT raczej bez szans ...

Wniosek: OBK 3.6 też do FXT byłby bez szans :)

 

Pozdrowienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dyrekcja napisał:

 

OBK 3.6 miał ( ma) podobną dynamikę do Legacy H6.

Wczoraj jeździłem naszym "zasłużonym" XT ( trochę ponad 100.000 km)

Dzisiaj Legacy Spec B ( 117.000 km)

Obydwa automaty.

Dynamika Spec B jest bardzo przyjemna. Ale do FXT raczej bez szans ...

Wniosek: OBK 3.6 też do FXT byłby bez szans :)

 

Pozdrowienia

 

Dobra niech będzie. Z H6 jesteśmy skłonni zrezygnować na rzecz Levorga 2.0 DIT :yahoo: W ramach negocjacji możemy zrezygnować z wersji 300 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
45 minut temu, Czarne_Koronkowe napisał:

możemy zrezygnować z wersji 300 km

Wersji na 300 km ( = 300 kilometrów ) generalnie nie oferujemy :biglol:

Wersję z 300 KM ( = Koni Mechanicznych ) mamy - STi.

 

2 godziny temu, Dottoree napisał:

Tym bardziej, że np. Szwajcarzy coś takiego proponują

Ten temat już był. Szwajcarzy w sensie "ktoś" w Szwajcarii - tak. Subaru Szwajcaria - nie.

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dyrekcja napisał:

Wersję z 300 KM ( = Koni Mechanicznych ) mamy - STi.

To prawda. Niestety STI raczej sie nie nadaje na auto służbowe (przynajmniej w moim wypadku). Konieczne jest kombi. Żona jeździ FXT a ja potrzebuje cos bardziej "autostradowego". Levorg byłby super, ale niestety 1.6 nie zapewnia interesujących mnie doznań, wiec tak sobie marudzę ;) 

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jesteś w tym marudzeniu odosobniony, z tym że my chcemy Subaru na pierwszy samochód, zamiast 320D. Jakby w FXT było 280+ KM to bylibyśmy w 7-mym niebie. A tak będziemy 'tylko" w 6-tym :biglol:  WRX STI będzie drugi :yahoo:

p.s. służbowy to Passat 190 KM, ale to nie mój wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma dosc trudne motoryzacyjne wybory z tego co czytam.FXT palil za duzo to probowal sie oszukac ze Peżojad spelni jego oczekiwania.Potem w rozwazaniach byl Golf R.

Kupilem ostatnio STI,woze nim dwojke dzieci do przedszkola,jezdze na codzien do pracy.Funkcjonalnie normalny zwykly sedan z wystarczajaca iloscia miejsca dla 4 osob.Auto bomba, polecam:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Lisek napisał:

Kolega ma dosc trudne motoryzacyjne wybory z tego co czytam.FXT palil za duzo to probowal sie oszukac ze Peżojad spelni jego oczekiwania.Potem w rozwazaniach byl Golf R.

Kupilem ostatnio STI,woze nim dwojke dzieci do przedszkola,jezdze na codzien do pracy.Funkcjonalnie normalny zwykly sedan z wystarczajaca iloscia miejsca dla 4 osob.Auto bomba, polecam:)

Nie kuś :P problem w tym ze dosyć czesto jeżdzę na prezentacje ze sprzętem w kartonie 115x55x55 cm. Paczka wazy jakieś 30 kg. To niestety dyskwalifikuje sedana. W tej chwili idealnie mieści mi sie to do 308, ale problemów tym, ze ta paczka jest dokładnie za moim fotelem. To znaczy, ze w przypadki wypadku wkomponuje sie w moje organy...

a FXT wcale nie pali za dużo :P tak mi sie moze gdzies wymsknęło ;) po prostu żona sie do niego przyssala i nie chce oddać. Dobrze, ze jeszcze na Plejady pozwala mi jechać jako kierowca :D 

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mówię ze chce kombi :D Levorga 2.0 ! Rke rozważam w długiej budzie. Tyle ze pewnie i do kombi bez składania foteli taka paczka sie nie zmiesci :( Niestety zarówno multivan i V klasa maja diesle w granicy max 200KM o nie porywających osiągach. Jezdzilem jeszcze amarokiem V6. To jest dosyć ciekawe auto. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...