Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 31.05.2022 o 08:50, ipsx82 napisał:

I tak po kolei odłączając wtryski LPG wyłapię problematyczny Pb ?

U mnie tez LPG. I jeden wtrysk PB zle podaje. Nie ma dramatu ale trzęsie na postoju i korekty troche rozjeżdżają sie. Na LPG jest ideolo.

 

Pokolei odłączałem wtryski LPG - jak bylo dobrze to włączałem LPG i tak kazdy az trafilem na ten provlematyczny. I na nim korekty sie rozjeżdżały i lekka trzesawka. 

 

Chemia mi nie pomogła żadna. Mam wtryski nowe ale czekają na dobry moment do montażu by w koszty sie nie ladowac bez sensu.

  • Super! 1
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej wszystkim!,

Szybkie pytanie: Czy w Forku SH rocznik 2009 można odłączyć akumulator na ponad 24 h bez ryzyka błędów po ponownym jego podłączeniu?
Planujemy z żoną dokładne czyszczenie wnętrza auta, z wyjmowaniem i praniem foteli oraz pozostawienie otwartych drzwi w aucie na dłuższy czas (musimy uporać się z rudą na rantach drzwi).

Internet w tej kwestii straszy procedurami "idle re-learn", błędami itp. więc wolimy popytać doświadczonych użytkowników :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Buuubaru napisał:

Hej wszystkim!,

Szybkie pytanie: Czy w Forku SH rocznik 2009 można odłączyć akumulator na ponad 24 h bez ryzyka błędów po ponownym jego podłączeniu?
Planujemy z żoną dokładne czyszczenie wnętrza auta, z wyjmowaniem i praniem foteli oraz pozostawienie otwartych drzwi w aucie na dłuższy czas (musimy uporać się z rudą na rantach drzwi).

Internet w tej kwestii straszy procedurami "idle re-learn", błędami itp. więc wolimy popytać doświadczonych użytkowników :).

 

Śmiało, nie będzie żadnych błędów, jedynie skasuje się zegarek i ustawienie radia.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, ipsx82 napisał:

Czy da się gdzieś kupić zestaw nowych gumek i filterków do wtrysków benzynowych typu  Top Feed ?

Ja kiedyś kupowałem zestaw z injector-rehab, ale nie do Subaru. Ale do Subaru też mają:

https://injector-rehab.com/product/wrx-top-feed-rebuild-kit/

  • Dzięki! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dominikd napisał:


bedzie idealny do posmarowania tarcz hamulcowych :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Znam takich, facet już na emeryturze jest. Ale uwaga w melex'ach (starszych, nie wiem jak w nowszych) heble są w zasadzie z malucha, a tam jak niektórzy wiedzą była małe (tył) i duże (przód) cylinderki. Strzelił jeden cylinderek a mieli tylko duży, z drugiej strony był mały. No i co zrobił facet.... posmarował towotem szczęki tam gdzie był duży tłoczek żeby "równo hamowały" :facepalm: 

  • Haha 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z tempomatem w XT. Robiłem swap kierownicy na multifunkcję i od tego czasu przestał mi działać tempomat. Wygląda to tak, że na liczniku nie zapala się ani napis cruise, ani set. 

Kojarzę, że w cześniej przy przekręceniu kluczyka do pozycji zapłonu to kontrolki się zapalały, podobnie jak np. airbag. Obecnie się to nie dzieje.

 

Zdjąłem ponownie kierownice, wszystkie wtyczki ok. Kierownica na pewno sprawna (w sensie manetka tempomatu) bo do niedawana jeździła w moim Legacy. 

 

Czy ktoś może potwierdzić, że dobrze pamiętam i kontrolki zapalają się przy uruchamianiu auta?

Czy ktoś dysponuje może serwisówką?

 

Obstawiam taśmę, bo niestety otworzyła mi się przy zdejmowaniu kierownicy, ale wszystko elegancko poskładałem. Nie rozumiem jednak, dlaczego kontrolki się nie zapalają przed odpaleniem auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kris16 napisał:

Orientuję się. Ktoś gdzie jest napinacz linki ręcznego ? (Fura SF 125 km 2.0 1999)

Chodzi o to żeby go podciągnąć? Same szczęki reguluje się w bębnach z tyłu jeśli je masz. A druga regulacja jest przy dźwigni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prośba o pomoc do kolegów.
Z tego co się orientuje to zaciski z subaru wrx sti 4 tłoczki (czarne ze zdjęcia) pasują plug&play do forka xt 18my. Tak samo jest ze starszymi 4 tłoczkami ( czerwone ze zdjęcia ) też pasują plug&play. Chyba że się mylę to proszę o uświadomienie.
Czy może mi ktoś powiedzieć, czy jest jakaś różnica na plus w jednych lub drugich ? czym się różnią ?

subaru -old.jpg

sti.jpg

Edytowane przez lukikosa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, mam pytanie dotyczące mocy.

Od jakiegoś czasu mój Forester (Diesel 2009, po wymianie shortblocka) traci moc na 3 biegu. Tzn - daję na 2200-2400 obrotów na dwójce, a potem wrzucam trójkę, a on się bardzo powoli zbiera i schodzi do 1600-2000 obrotów, zamiast ciągnąć od góry. Co to moze być? Rurę od turbo wymieniałem 6 lat temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...