Crazy_Ivan Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Toyota, albo Lexus. W Subaru trzeba liczyć się z ryzykiem problemów z silnikiem. W Mazdzie z rudą szmatą. W Niemcu może paść wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 2 minuty temu, Crazy_Ivan napisał: Toyota, albo Lexus. Honda chyba tez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Możliwe, chociaż dla mnie akurat Honda nie jest możliwą do uwzględnienia opcją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Godzinę temu, Adasko75 napisał: Muszę przyznać, że trochę ogarnęła mnie trwoga. i tak sobie pomyślałem: Jaki samochód trzeba kupić i Jakiej marki, żeby na bank być pewnym, że przy 70kkm silnik nie wyjdzie w nim bokiem? żeby w spokoju, pilnując tylko regularnych przeglądów w ASO dojechać do np 300kkm? (czy tylko lexus, mazda, honda ? ) .- jak widać inżynierowie FHI słabo odrobiaja lekcje po 2,5t i 2,0t z po przednich generacji aut- trudno. Chcesz auto bezawaryjne to kup japońską wolnossąca benzynę- jaki to będzie producent - bez znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Crazy_Ivan napisał: Możliwe, chociaż dla mnie akurat Honda nie jest możliwą do uwzględnienia opcją. Lexus i Toyota ok, a Honda nie? Lexus i Toyota to dziadkowozy. Przy czym jakość obu jest gorsza od Hondy, mechaniczna, bo wiadomo, że materiałowo Lexus to jest premium Crv fajny jest 1.6 diesel 160km z automatyczną skrzynią ZF. W USA jest już nowa CRV 1.5 190km, ciekaw kedy będzie u nas. Edytowane 29 Września 2017 przez Vis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Karas napisał: Chcesz auto bezawaryjne to kup japońską wolnossąca benzynę- jaki to będzie producent - bez znaczenia. z wolnych ssaków made in Japan to chyba 194konny 2,5 litrowy silnik nowej mazdy cx5 najciekawszy a i w lexie nx, choć z turbiną, to 2litrowy silnik jest bardzo trwały Edytowane 29 Września 2017 przez Adasko75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Czy 2.0 turbo Lexa jest trwałe to się okaże, silnik jest nowy, a Toyota - Lexus potrafi strzelić wtopę z silnikiem. 2.2 diesel w Lexusach wymieniali jak 2.0 dit w Foresterze Mazda ma trwałe silniki, wolnossące, ale to są słabo wykończone auta, słabej jakości ( materiały) , zbyt drogie jak na to co oferują, płaci się za design i kupuje oczami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 nowa cx5 ponoć bardzo poprawiona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) Mazda cx5 to jest zbyt drogie auto. Kosztuje około 150tyś, tyle samo, albo nawet więcej niż Lexus Nx 200t, gdzie do Lexusa jest przepaść jeżeli chodzi o jakość. Najszybsza Mazda CX5 ma około 9s do 100km, Lexus ma 7s, różnica kolosalna. 9s do 100 w najmocniejszej wersji Cx5 to trochę siara dzisiaj. Plus, źe silniki Mazdy mało palą, tzn silniki nie tyle mało palą co Mazdy lekkie są , od tej jakośći , Nx ze 250-300kg cięższy jest, co widać, słychać i czuć :), no i pali swoje, tzn. bardzo dużo. Edytowane 29 Września 2017 przez Vis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 Nie wiem ja ten silnik 2.5 ale 2.0 w CX5 mało nie łykało paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 29 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2017 (edytowane) Panowie, nie da się aby mało paliło, 8 sek do setki i jeszcze w SUVie w cenie 150k. Jak chcecie takich parametrów to uderzajcie w premium BMW X3, Mietka GLC, Audi Q5, XC60 z mocnym dieslem za 2x tyle pieniędzy. Edytowane 29 Września 2017 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Achitofel Gilonita Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 (edytowane) 8 godzin temu, RoadRunner napisał: z mocnym dieslem... w cx5 tez jest diesel 175konny, który wyglada na fajny Czy 2.0 turbo Lexa jest trwałe to się okaże, silnik jest nowy, a Toyota - Lexus potrafi strzelić wtopę z silnikiem 2litrowy uturbiony silnik Lexusa jest deko starszy od 2.0DIT. o jakichkolwiek awariach-wtopach-wychodzeniu bokiem cisza. Tak, Toyocie nie udał się silnik 2.2D4d (2AD). wiem, bo miałem. Ale tylko diesle się toyocie nie udają (poza 1.4) i dlatego toyota od diesli odchodzi (póki co kupiła od bmw 2litr.), a lexus już odszedł. Jak do tej pory WSZYSTKIE!! benzynowe silniki stosowane w Lexusach to wzory trwałości. Edytowane 30 Września 2017 przez Adasko75 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 (edytowane) To, że Lexus NX dużo pali wynika nie tylko z dużej masy, ale pewnie też z jakichś niedoskonałości technicznych. Nx pali tyle samo co Forester XT, niby moc ta sama 240km, ale Forester ma stały napęd awd, Nx jest fwd z dołączanym tylnym napędem. W Lexie bardzo trudno zejść poniżej 10l, przy normalnej jeździe pewnie będzie to około 12l. Ciekaw jestem ile pali wersja NX-a tylko fwd, 200kg lżejsza, to awd w Lexusie to trochę taki kwiatek do kożucha, szału to nie robi. Subaru Forester XT to naprawdę fajne auto, ale ilość padniętych silników przy małych przebiegach jest zbyt duża. Nie jest to wyjątek w Subaru, bo i diesle i benzyna w Wrx jakością nie grzeszą. Dla mnie jako hondziarza jest to niedopuszczalne Co do wieku 2.0 Lexa vs 2.0 Subaru, to chyba Subaru starsze. 2.0 pojawiło sie chyba po raz pierwszy w NX w 2014r, 2.0 turbo w Foresterze jest od 2008? Edytowane 30 Września 2017 przez Vis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 (edytowane) 16 godzin temu, Adasko75 napisał: jestem świeżo po lekturze tego wątku Muszę przyznać, że trochę ogarnęła mnie trwoga. i tak sobie pomyślałem: Jaki samochód trzeba kupić i Jakiej marki, żeby na bank być pewnym, że przy 70kkm silnik nie wyjdzie w nim bokiem? żeby w spokoju, pilnując tylko regularnych przeglądów w ASO dojechać do np 300kkm? (czy tylko lexus, mazda, honda ? ) "Na bank"? To kup rower, a samochod na bank Ci sie nie zepsuje jedyne co można brać pod uwagę jako sensowne zródło informacji to statystyki awarii ADAC (choc po niedawnym skandalu tez troche wiarygodność ADAC spadła...) , np. https://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=3&pstatid=9&ReturnUrl=5uEyBA6KBgNKCARK55ZyBARCzNqr0u23BTXFzyqpzAcxCLRyzAa1CLRyzAZyC5X3xLErxLEz5uXFBARpzocy0gN8ym68C5X3xLE4HeE_ https://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=9&pstatid=9&ReturnUrl=5uEyBA6KBgNKCARK55ZyBARCzNqr0u23BTXFzyqpzAcxCLRyzAa1CLRyzAZyC5X3xLErxLEz5uXFBARpzocy0gN8ym68C5X3xLE4HeE_ 25 minut temu, Vis napisał: ilość padniętych silników przy małych przebiegach jest zbyt duża. A tak twierdzisz na podstawie czego dokładnie...? Bo na forum nasioc użytkownicy przeprowadzili ankietę i z niej wynika, ze na 370 ankietowanych 12 miało awarie silnika, przy czym 8 z nich było po tuningu. Ankieta rozróżnia tylko miedzy "running" i "Blown", co pozostawia dużo miejsca na interpetację przez wypełniającego ankietę. Mnie te dane nie przekonują co do "awaryjności" FA20DIT https://docs.google.com/spreadsheets/d/12m2VP10aaMPbs9EOunqhUDfO0b-tqPXI9brpwD3WqMY/htmlview# Edytowane 30 Września 2017 przez Than_Junior 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 (edytowane) Adac nie jest żadnym źródłem wiedzy. Na forum padło z tego co policzyłem około 5-7 nietuningowanych silników w Subaru Forster XT, małe przebiegi, młody rocznik. Policzyłem po wypowiedziach w wątkach. Interesowałem się bo chciałbym to auto kupić. Kurde, jak się przeprowadza ankietę na forum, czy silniki padają, to no comments Subaru diesle było bardzo awaryjne, czy nadal jest nie wiem, ale fatalną opinie ma co widać po cenach używanych aut z tym silnikiem. W Subaru WRX tez jest problem. Na forum Civca jest sporo nowych CTR, generalnie dużo się tego sprzedało bo cena była dobra, 310km z dwóch litrów, nikt nie raportuje żadnych problemów z silnikiem, fakt jest jeszcze młody, ale ludzie już mają większe przebiegi, nie jakieś kosmiczne, ale porównywalne z Forester XT. Diesel Hondy, żadnych problemów, albo drobne, które wynikają z dziadowania przy tuningu, albo eksploatacji w mieście (PDF). Nie mówię, że Subaru to zła marka, lubię japońska motoryzację, ogólnie produkty made in Japan. Nie chce jeździć niemieckim autem, ale idiotą nie jestem i nie bedę się upierał przy Foresterze XT jak to samo, albo lepiej bedę miał w Vag-u jeżeli chodzi o awaryjność. No sorry jakby mnie przycisnęli Forester vs Tiguan to bym wziął Tiguana, a najlepiej CRV chociaż kompletnie mi to auto nie leży. Jeżdżę Accordem i chciałbym zmienić, auto, wiadomo, że chciałbym zmiany na lepsze, albo przynajmniej nie gorsze. Honda nie ma mi nic do zaoferowania obecnie więc pozostaje chyba tylko Lexus, jeżeli nadal ma o być Japończyk. Edytowane 30 Września 2017 przez Vis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 9 minut temu, Vis napisał: Adac nie jest żadnym źródłem wiedzy. Oczywiście. Źródłem wiedzy są forumowicze z 15 postami 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vis Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 (edytowane) Adac to już nawet najstarsi Niemcy nie wierzą Taaaa, bo trzeba mieć milion pińcet dwa dziwińcet postów żeby się zarejestrować i napisać, że mi silnik w aucie p.... Myślałem , że forum jest również po to żeby szukać na nim pomocy, ale nie, trzeba postawić auto na cegłach, ze dwa lata tłuc posty, a pózniej napisać, że mi silnik p.... Logika tego rozumowania zabija, a może to konkurencja Vag-a robi krecią robotę, albo nie daj Boże skoda.... Edytowane 30 Września 2017 przez Vis 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 1 minutę temu, Vis napisał: Adac to już nawet najstarsi Niemcy nie wierzą Pokaż źródło 2 minuty temu, Vis napisał: albo nie daj Boże skoda.... Znowu skoda. Zaglądam do lodówki: skoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 6 minut temu, OBK CVT napisał: Pokaż źródło ADAC oszukiwał http://moto.onet.pl/aktualnosci/oszustwa-adac-zaufanie-nie-do-odbudowania/42ptc Tego typu testy, nawet jak wykonane rzetelnie, niewiele wnoszą do sprawy bo najwięcej spraw to pierdoły jakieś (aku, żarówka, itp.) i one przykrywają grube awarie. Auto w którym 2 razy padł akumulator będzie bardziej awaryjne wg. testu niż to w którym silnik raz zrobił buuum. Dla mnie interesujące są testy długodystansowe (np. 100 km) gdzie na koniec rozbiera się silnik i sprawdza zużycie elementów. Jak jest ponadnormatywne to ryzyko awarii przy mniejszym przebiegu jest dużo większe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 4 minuty temu, RoadRunner napisał: ADAC oszukiwał Znam temat. Nadal są bardziej wiarygodni ze względu na ilość danych od pojedynczych przypadków o jakich my mamy wiedzę. Pytanie o źródło odnosiło się do 'najstarszych Niemców'. Kiedyś Auto-welt kupował auta, robił 100tys i rozbierał. Pamiętam klęskę audi BTW regularnie pojawiają się kosmici, którzy by z salonu OBK-a albo XT kupili, jęczą, jęczą po czym znikają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 1 minutę temu, OBK CVT napisał: BTW regularnie pojawiają się kosmici, którzy by z salonu OBK-a albo XT kupili, jęczą, jęczą po czym znikają Pewnie lecą zaliczyć kolejną planetę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kokos Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 37 minut temu, Vis napisał: Myślałem , że forum jest również po to żeby szukać na nim pomocy, Dobrze myślałeś, tylko ty jej nie szukasz ale piszesz mocno kontrowersyjne opinie na temat awaryjności silników 2.0DIT nie znając absolutnie żadnych szczegółów i przyczyn awarii tych silników. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Ja @Vis trochę rozumiem. Faktycznie co do awaryjności FXT to za krótko one są aby jakieś wnioski wyciągać. Z drugiej strony, poprzednie turbo benzyny miały problemy (panewki w 2.0, UPG w 2.5) tak więc do tej pory Subaru nie zrobiło trwałego silnika. Czy 2.0 DIT takim będzie zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Vis napisał: Adac nie jest żadnym źródłem wiedzy. Na forum padło z tego co policzyłem około 5-7 nietuningowanych silników w Subaru Forster XT, małe przebiegi, młody rocznik. Policzyłem po wypowiedziach w wątkach. Interesowałem się bo chciałbym to auto kupić. Kurde, jak się przeprowadza ankietę na forum, czy silniki padają, to no comments Subaru diesle było bardzo awaryjne, czy nadal jest nie wiem, ale fatalną opinie ma co widać po cenach używanych aut z tym silnikiem. W Subaru WRX tez jest problem. Na forum Civca jest sporo nowych CTR, generalnie dużo się tego sprzedało bo cena była dobra, 310km z dwóch litrów, nikt nie raportuje żadnych problemów z silnikiem, fakt jest jeszcze młody, ale ludzie już mają większe przebiegi, nie jakieś kosmiczne, ale porównywalne z Forester XT. Diesel Hondy, żadnych problemów, albo drobne, które wynikają z dziadowania przy tuningu, albo eksploatacji w mieście (PDF). Nie mówię, że Subaru to zła marka, lubię japońska motoryzację, ogólnie produkty made in Japan. Nie chce jeździć niemieckim autem, ale idiotą nie jestem i nie bedę się upierał przy Foresterze XT jak to samo, albo lepiej bedę miał w Vag-u jeżeli chodzi o awaryjność. No sorry jakby mnie przycisnęli Forester vs Tiguan to bym wziął Tiguana, a najlepiej CRV chociaż kompletnie mi to auto nie leży. Jeżdżę Accordem i chciałbym zmienić, auto, wiadomo, że chciałbym zmiany na lepsze, albo przynajmniej nie gorsze. Honda nie ma mi nic do zaoferowania obecnie więc pozostaje chyba tylko Lexus, jeżeli nadal ma o być Japończyk. Stary bo to Honda ja to wiem Ty to wiesz, ale większość jest taka jak na tym filmie co pokazałeś powyżej PS. kupuj hondę albo coś fajnego z Vaga z subaru ja się wyleczyłem tego europejskiego już dawno, polecam i Tobie. Jak subaru to nietuzinkowe i nie z EU. Edytowane 30 Września 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 8 minut temu, darecki napisał: Jak subaru to nietuzinkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się