peka Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Coś w tym jest. Czasami jak w niego wsiądę pojawia się banan na buzi i można zapomnieć o tym różowym kolorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Coś w tym jest. Czasami jak w niego wsiądę pojawia się banan na buzi i można zapomnieć o tym różowym kolorze. Podsumowując ta wersja jest szpetna, sam właściciel o tym wie . Jedno jest pewne 10tys mniej i dopiero ktoś moze zadzwoni(tak zwany pytek). Masz w cenie prawnie xt samochód . To moje subiektywnie zdanie. Mój ma wszystko sprawne podoba się, lecz nowego właściciela brak. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peka Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Przed jego zakupem też tak myślałem, że wersja jest szpetna, ale po fizycznych oględzinach, jeździe próbnej przemówił rozsądek i stan tego auta. W rzeczywistości nie wygląda aż tak źle skoro zdecydowałem się go zakupić jako żonowóz. Dodatki różu z dużą domieszką perły w słońcu prezentują się naprawdę znakomicie (a nie jestem zwolennikiem różu ) Wszystkie różowe dodatki mógłbym wymienić w cenie 1 - 1,5 tys. zł na zwykłe srebrne i byłoby dla większości forumowiczów ok. Ale skoro wyszła taka wersja to dlaczego to przerabiać? A cena jak cena zawsze jest do negocjacji Warto rozmawiać! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Pewnie rozumiem, trzymam kciuki za owocną sprzedaż. Musi się znaleźć ten klient, jedyną przeszkodą w naszych samochodach to bariera cenowa. Przeciętny pracownik fabryki nie ma tyle gotówki, za te pieniądze chciałby mieć samochód 2010 w wzwyż(często wiąże się to z kredytem). Dlatego najszybszej sprzeda się samochód do 8tys. :-) Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2017 Panowie Szanowi, odzywam po przerwie , bo ponownie wrócił temat Forka. Nie wiem dlaczego, prześladuje ten model ? Pytanie, dlaczego Forki z silnikiem 2.0 158 KM z 2006 lub 2007 roku są w tej samej cenie co 2.0XT turbo z 2003-2004 czyli ok. 22 000 zl ? Czy cos jest nie tak z silnikami 2.0 158 KM ? Takich ogloszeń jest czasem zatrzęsienie na OLXie lub otomoto https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2-0x-awd-4x4-lift-bezwypadkowy-manual-zadbany-szwajcar-ID6yvgqX.html#36239aecad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Wersje z kurnikiem czyli XT są bardziej poszukiwane, co też winduje cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Panowie Szanowi, odzywam po przerwie , bo ponownie wrócił temat Forka. Nie wiem dlaczego, prześladuje ten model ? Pytanie, dlaczego Forki z silnikiem 2.0 158 KM z 2006 lub 2007 roku są w tej samej cenie co 2.0XT turbo z 2003-2004 czyli ok. 22 000 zl ? Czy cos jest nie tak z silnikami 2.0 158 KM ? Takich ogloszeń jest czasem zatrzęsienie na OLXie lub otomoto https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-forester-2-0x-awd-4x4-lift-bezwypadkowy-manual-zadbany-szwajcar-ID6yvgqX.html#36239aecad XT zawsze były sporo droższe od wolnego ssaka, dlatego jako używane również. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Rozumiem, ale.....dlaczego ?? Mam na myśli silnik bez turbo. Czy to złe/wadliwe jednostki ? Wersji turbo tez jest zatrzesienie w ogłoszeniach, a rozsądek podpowiada - kupić młodszy rocznik, mniej problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 I chyba tak będzie. W 2012 roku kupiłem pięciolatka i służy mi bezawaryjnie i w ogóle bezproblemowo po dziś dzień . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 no to pogratulować. rozumiem ze masz bez turbo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Rozumiem, ale.....dlaczego ?? Mam na myśli silnik bez turbo. Czy to złe/wadliwe jednostki ? Wersji turbo tez jest zatrzesienie w ogłoszeniach, a rozsądek podpowiada - kupić młodszy rocznik, mniej problemówHej. To tak jak bys porownywal golfa 1.6 wolny ssak z 2006 do gti z 2004. Wesja xt jest bogatsza i droższa w zakupie zatem jest jej mniej na rynku. Dlatego trzyma cene. Wersja 2.0 158 to najbardziej popularny silnik. Procz paru bolaczek z czujnikami to silnik bardzo trwaly ale mulowaty. Taki samochód na codzień. Wersja zdrowo rozsądkowa:) Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 (edytowane) Jeździłem przez 4 lata Forkiem 2.0 N/A 158KM i powiem tak - silnik rzeczywiście generalnie bezawaryjny, jednak zdecydowanie brakuje mu mocy. 158 koni wygląda fajnie na papierze, ale w praktyce te konie są słabowite. Przyspieszenie do 100 kmh na poziomie 10-11 sekund marnie się sprawdza przy wyprzedzaniu, zwłaszcza w połączeniu z tragiczną elastycznością przy wyższych prędkościach. Na górskich drogach także czuć niedostatek mocy - podjeżdżając autostradą pod przełęcz Brenner nie byłem w stanie przekroczyć 100 kmh, jak Polonezem w 1995 r. Dychawiczne osiągi nie bronią się zwłaszcza w świetle spalania, które średnio nie spada praktycznie poniżej 10l/100km. Zarazem nie mam żadnych doświadczeń z Forkiem XT, więc nie umiem porównać go z N/A. Edytowane 30 Stycznia 2017 przez Chefofrats Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Przecież ten silnik kręci się do ponad 7 tys. obr. Trzeba po prostu zredukować i go pokręcić. Jak na gabaryty i napęd na 4 koła to autko jeździ całkiem sprawnie. Na pewno nie jest zawalidrogą. No a XT to zupełnie inna bajka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 no to pogratulować. rozumiem ze masz bez turbo ? Tak, bez turbo. Uważam zestawianie tego auta z XT za nieporozumienie. Mam taki odbiór, że w tym samochodzie o co innego chodzi. Te osiągi są oczywście słabsze od XT, ale jak słusznie pisał Przemek, jak akurat wystąpi sytuacja, gdzie potrzeba "ognia", to ten samochód da radę . Szczególnie z "ogarniętym" połączeniem między pedałami a kierownicą . Musisz sam sobie odpowiedzieć na parę pytań, tak mi się wydaje. Bo jak ma Cię ta "słabość" NA uwierać, to celuj w XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 @vespa, ja proponuję Ci wybrać się na lubelski spot.Pogadać, popytać i pooglądać subaraki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 dodatkowo czasem w terenie przydaje sie troszke więcej mocy. Widomo ze z kazdego silnika można wykrzesać co nie co, nawet z podstawowych 125 km. ALe trzeba dłużej na biegach piłować i.....modlić się że wystarczy Są jeszcze połączenia w stylu 2.0 125 km automat. To chyba przyspiesza do 100 km/h 20 minut ? @vespa, ja proponuję Ci wybrać się na lubelski spot.Pogadać, popytać i pooglądać subaraki... może takim sposobem będziesz miał łatwiejszy wybór. Oczywiscie ot jestb.dobry pomysl ale jak czesto są organizowane takie spotkania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 ALe trzeba dłużej na biegach piłować i.....modlić się że wystarczy Są jeszcze połączenia w stylu 2.0 125 km automat. To chyba przyspiesza do 100 km/h 20 minut ? Tak jak napisano wyżej, jeśli to będzie Ci przeszkadzać, kup XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Przecież ten silnik kręci się do ponad 7 tys. obr. Trzeba po prostu zredukować i go pokręcić. Jak na gabaryty i napęd na 4 koła to autko jeździ całkiem sprawnie. Na pewno nie jest zawalidrogą. No a XT to zupełnie inna bajka. Jak honda tez bylem zaskoczony Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 To prawda że wolny ssak samochodem poscigowym nie jest... Ale nie należy też zapominać również o braku tarcz z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 dodatkowo czasem w terenie przydaje sie troszke więcej mocy. Widomo ze z kazdego silnika można wykrzesać co nie co, nawet z podstawowych 125 km. ALe trzeba dłużej na biegach piłować i.....modlić się że wystarczy Są jeszcze połączenia w stylu 2.0 125 km automat. To chyba przyspiesza do 100 km/h 20 minut ? @vespa, ja proponuję Ci wybrać się na lubelski spot.Pogadać, popytać i pooglądać subaraki... może takim sposobem będziesz miał łatwiejszy wybór. Oczywiscie ot jestb.dobry pomysl ale jak czesto są organizowane takie spotkania ? Na stronie głównej forum jest zamieszczony odpowiedni wątek - "Spotkania Forumowe", tam trzeba poszukać odpowiedniego regionu / miejsca zamieszkania. Na pewno warto się spotkać i pogadać z innymi użytkownikami - to oprócz forum kopalnia wiedzy na interesujące nas tematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widłak Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Witam Witam wszystkich na forum subaru. Jeszcze nie posiadam własnego subaru ale zamierzam kupić Forestera 2, rocznik 2002-2004, silnik 2,0, 125km, zakup w moim przypadku jak najbardziej nierozsądny . Trochę już poczytałem o foresterze na forum ale pewnie jeszcze dużo do czytania. Jestem z zachodniej Wielkopolski i niestety w okolicach trudno o takie auto na popularnych stronach. Czy maja Koledzy może jakiś namiar na kogoś pewnego kto zajmuje się sprowadzaniem subaru z zagranicy nawet w innej części Polski? Z jaką w przybliżeniu kwotą trzeba liczyć się za auto z pewnych rąk bo na aukcjach to ceny wahają się od 17000 do 27000? Ile do tego potrzeba na wszelkie wymiany: rozrząd, oleje tzw pakiet podstawowy? Domyslam się że wszystko zależy od danego egzemplarza ale może jakas podpowiedź że poniżej xx xxx PLN to raczej złom albo drugie tyle będzie trzeba dołożyć. Z mechanikiem obeznanym z subaru też będzie problem w okolicy. Czy po numerze vin jest szansa sprawdzenia na stronach zagranicznych jakiejś historii auta? Za autem z jakim przebiegiem warto się rozglądać, większośc na aukcjach to 200 000 +- 20 000 (taki zbieg okolicznośći?). Wiem że pytań jeszcze masa ale może na początek wystarczy. Za wszystkie odpowiedzi dzięki. Pozdrawiam W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Jeszcze nie posiadam własnego subaru ale zamierzam kupić Forestera 2, rocznik 2002-2004, silnik 2,0, 125km, zakup w moim przypadku jak najbardziej nierozsądny Dlaczego nierozsądny? Swego czasu też takiego szukałem. Że trafił mi się akurat SG poliftowy z rocznika 2007, mieszczący się w moim budżecie, to wziąłem Z jaką w przybliżeniu kwotą trzeba liczyć się za auto z pewnych rąk bo na aukcjach to ceny wahają się od 17000 do 27000? Ja osobiście, gdybym miał teraz kupować gablotę i wiedziałbym, w jaką markę celuję, zarejestrowałbym się właśnie na forum danej marki i pilnie wertował ogłoszenia sprzedażowe - aż do skutku. Lektura wątku "Sprzedam / Pojazdy" daje też pewien pogląd na rozpiętość cenową interesujących nas egzemplarzy, a według mnie - chyba nie ma pewniejszych ofert, niż auto od forumowicza, który ma je co najmniej kilka lat. Takie moje zdanie. Ile do tego potrzeba na wszelkie wymiany: rozrząd, oleje tzw pakiet podstawowy? U mnie zamknęło się w kwocie 4112 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 A co było zawarte w kwocie 4112zł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) A co było zawarte w kwocie 4112zł? Pakiet podstawowy po zakupie Konkretnych informacji mogę udzielić na PW Edytowane 31 Stycznia 2017 przez Malyboss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Bardziej niż kosztorys interesuje mnie zakres, bo 4kzł to sporo jak na rozrząd, filtry i płyny. Chyba, że doszło coś "extra" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się