Skocz do zawartości

Kupno Forestera II


Darek Zielinski

Rekomendowane odpowiedzi

 

Poza mi teraz 2.0 158KM bez problemu dziury w obrotach czy konicznosci zostawienia blisko 2kPLN ci 50kkm za regulacje zaworow przy jezdzie na lpg

Voilà

 

20160130_112030509_iOS.jpg

 

Dziury nie ma, zawory sprawdzałem przy 130k km (obecnie 135k).

 

Jedyne, jedyne co jeszcze mnie irytuje to delikatne drgania na wolnych, bez obciążenia; ale jutro auto jedzie na wymianę kabli WN (za Twoją radą zresztą) i sprawdzenie cewek.

 

Kupiony rok temu za 26.5k z przebiegiem 125k km (raczej oryginalny). Nie będę pisał ile wrzuciłem po zakupie ;]

Ale on nie ma kabli

 

Wysłane z mojego Honor 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale on nie ma kabli

 

Ujmę to tak - też tak myślałem, zostałem przekonany, że ma; dzisiaj przekonam się jak jest na prawdę.

Zakładałem, że są kable i cewki na świecach; padło hasło, że są kable i dwie podwójne cewki. Zobaczymy, pożyjemy :)

 

 

[Edit]

 

Chce ktoś kupić NGK 44333? :D

Edytowane przez camel00
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładny egzemplarz kolego Swojak:)

 

Wczoraj oglądałem czarnego forka z 2005 z gazem.  Auto ładne ,  w srodku zadbane ,bez rdzy itp. Jeździ prosto :)Turbina ok, przyspiesza dobrze, ALE rozrząd do wymiany, poszarpuje na gazie, wiec i swiece i moze przewody, bo od 40 tys km nie miał żadnej serwisówki (gaz), dodatkowo szarpie skrzynia na 3 biegu.

Na razie odpuszczam poszukiwania. Musze poczekać , podnieść kapitał i rozejrzeć za czyms czego nie bede musial odstawiać od razu po zakupie, do mechanika na 2 tygodnie.

Edytowane przez vespa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

O co chodzi z tym rzeźbieniem Kayabami? Pytam serio, bo wymieniłem w swoim komplet na Kayaby (pozbyłem się SLS-ów) i jestem zadowolony.

O to samo chciałem zapytać. Niedawno wymieniłem oryginalne SLS-y, które ostatecznie opadły już. Na nowych Kayabach dedykowanych do mojego modelu auto zauważalnie lepiej wybiera nierówności niż na SLS-ach pod koniec ich życia. Oczywiście nie mam samopoziomowania, ale nie używam Forka jako ciężarówki i raczej nie będzie to dla mnie problemem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Poza mi teraz 2.0 158KM bez problemu dziury w obrotach czy konicznosci zostawienia blisko 2kPLN ci 50kkm za regulacje zaworow przy jezdzie na lpg

 

Voilà 

 

20160130_112030509_iOS.jpg

 

Dziury nie ma, zawory sprawdzałem przy 130k km (obecnie 135k).

 

Jedyne, jedyne co jeszcze mnie irytuje to delikatne drgania na wolnych, bez obciążenia; ale jutro auto jedzie na wymianę kabli WN (za Twoją radą zresztą) i sprawdzenie cewek.

 

Kupiony rok temu za 26.5k z przebiegiem 125k km (raczej oryginalny). Nie będę pisał ile wrzuciłem po zakupie ;] 

 

Mam takiego samego Forka 

 

 

Poza mi teraz 2.0 158KM bez problemu dziury w obrotach czy konicznosci zostawienia blisko 2kPLN ci 50kkm za regulacje zaworow przy jezdzie na lpg

Voilà

 

20160130_112030509_iOS.jpg

 

Dziury nie ma, zawory sprawdzałem przy 130k km (obecnie 135k).

 

Jedyne, jedyne co jeszcze mnie irytuje to delikatne drgania na wolnych, bez obciążenia; ale jutro auto jedzie na wymianę kabli WN (za Twoją radą zresztą) i sprawdzenie cewek.

 

Kupiony rok temu za 26.5k z przebiegiem 125k km (raczej oryginalny). Nie będę pisał ile wrzuciłem po zakupie ;]

Ale on nie ma kabli

 

Wysłane z mojego Honor 7.

 

No nie ma kabli - cewki są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem, 2.0XT, następnie 2.0NA i teraz ponownie 2.0XT. Te samochody trzeba rozgraniczać na bezawaryjność i frajdę z jazdy.

Dlaczego wróciłem do XT? Dla trzech rzeczy:

1) Moment (przyśpieszenie)  :evil2:

2) Dźwięk boxera  :yahoo:

3) Buda przed liftingiem  :D

Myślę że podane przez Ciebie argumenty wyboru modelu SG są fundamentalne  :yahoo:

 

Od 1,5 roku 2.0XT jest żonowozem i tylko czasami lekkie upalanko pozwala przypomnieć o celu tworzenia takich pojazdów....

 

Co do trwałości.... /awaryjności....

 

Myślę że na posiadany przebieg (360t km) awaryjność jest  na standardowym poziomie europejskim..... drobne kłopoty z elektryką... bezpieczniakmi....mrugającymi czasem kontrolkami....takie to ciekawe życie funduje użytkownikom Subaru....

 

Ja, tak jak większość użytkowników, po zakupie wymiana rozrządu dla pewności i sprzęgła.... i od tej pory mechanicznie spokój....

a o frajdzie z jazdy niech świadczy fakt, że jak na kilka dni żona do jazdy dostała inny nie subaru 2,0xt benzynowy pojazd, to pierwsze pytanie po powrocie było: "a co Ty mi dajesz do jeżdżenia!, przecież toto wcale nie przyspiesza, wstyd tak na skrzyżowaniach się wlec!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Miałem, 2.0XT, następnie 2.0NA i teraz ponownie 2.0XT. Te samochody trzeba rozgraniczać na bezawaryjność i frajdę z jazdy.

Dlaczego wróciłem do XT? Dla trzech rzeczy:

1) Moment (przyśpieszenie)  :evil2:

2) Dźwięk boxera  :yahoo:

3) Buda przed liftingiem  :D

Myślę że podane przez Ciebie argumenty wyboru modelu SG są fundamentalne  :yahoo:

 

Od 1,5 roku 2.0XT jest żonowozem i tylko czasami lekkie upalanko pozwala przypomnieć o celu tworzenia takich pojazdów....

 

Co do trwałości.... /awaryjności....

 

Myślę że na posiadany przebieg (360t km) awaryjność jest  na standardowym poziomie europejskim..... drobne kłopoty z elektryką... bezpieczniakmi....mrugającymi czasem kontrolkami....takie to ciekawe życie funduje użytkownikom Subaru....

 

Ja, tak jak większość użytkowników, po zakupie wymiana rozrządu dla pewności i sprzęgła.... i od tej pory mechanicznie spokój....

a o frajdzie z jazdy niech świadczy fakt, że jak na kilka dni żona do jazdy dostała inny nie subaru 2,0xt benzynowy pojazd, to pierwsze pytanie po powrocie było: "a co Ty mi dajesz do jeżdżenia!, przecież toto wcale nie przyspiesza, wstyd tak na skrzyżowaniach się wlec!"

 

Forester daje rade na asfalcie i po za nim, nawet w głębokim piachu pustynnym ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Miałem, 2.0XT, następnie 2.0NA i teraz ponownie 2.0XT. Te samochody trzeba rozgraniczać na bezawaryjność i frajdę z jazdy.

Dlaczego wróciłem do XT? Dla trzech rzeczy:

1) Moment (przyśpieszenie) :evil2:

2) Dźwięk boxera :yahoo:

3) Buda przed liftingiem :D

Myślę że podane przez Ciebie argumenty wyboru modelu SG są fundamentalne :yahoo:

 

Od 1,5 roku 2.0XT jest żonowozem i tylko czasami lekkie upalanko pozwala przypomnieć o celu tworzenia takich pojazdów....

 

Co do trwałości.... /awaryjności....

 

Myślę że na posiadany przebieg (360t km) awaryjność jest na standardowym poziomie europejskim..... drobne kłopoty z elektryką... bezpieczniakmi....mrugającymi czasem kontrolkami....takie to ciekawe życie funduje użytkownikom Subaru....

 

Ja, tak jak większość użytkowników, po zakupie wymiana rozrządu dla pewności i sprzęgła.... i od tej pory mechanicznie spokój....

a o frajdzie z jazdy niech świadczy fakt, że jak na kilka dni żona do jazdy dostała inny nie subaru 2,0xt benzynowy pojazd, to pierwsze pytanie po powrocie było: "a co Ty mi dajesz do jeżdżenia!, przecież toto wcale nie przyspiesza, wstyd tak na skrzyżowaniach się wlec!"

Forester daje rade na asfalcie i po za nim, nawet w głębokim piachu pustynnym ...
Z tym piachem kto ma sls to powinien uważać.

 

Wysłane z mojego Honor 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ładny egzemplarz kolego Swojak:)

 

Wczoraj oglądałem czarnego forka z 2005 z gazem.  Auto ładne ,  w srodku zadbane ,bez rdzy itp. Jeździ prosto :)Turbina ok, przyspiesza dobrze, ALE rozrząd do wymiany, poszarpuje na gazie, wiec i swiece i moze przewody, bo od 40 tys km nie miał żadnej serwisówki (gaz), dodatkowo szarpie skrzynia na 3 biegu.

Na razie odpuszczam poszukiwania. Musze poczekać , podnieść kapitał i rozejrzeć za czyms czego nie bede musial odstawiać od razu po zakupie, do mechanika na 2 tygodnie.

I jak tam znalazłeś coś jeszcze ciekawego. Ja mogę polecić swojego Forka MY06 2.0 158KM. Szukaj na otomoto pod hasłem Rinspeed & Svarovski :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ładny egzemplarz kolego Swojak:)

 

Wczoraj oglądałem czarnego forka z 2005 z gazem. Auto ładne , w srodku zadbane ,bez rdzy itp. Jeździ prosto :)Turbina ok, przyspiesza dobrze, ALE rozrząd do wymiany, poszarpuje na gazie, wiec i swiece i moze przewody, bo od 40 tys km nie miał żadnej serwisówki (gaz), dodatkowo szarpie skrzynia na 3 biegu.

Na razie odpuszczam poszukiwania. Musze poczekać , podnieść kapitał i rozejrzeć za czyms czego nie bede musial odstawiać od razu po zakupie, do mechanika na 2 tygodnie.

I jak tam znalazłeś coś jeszcze ciekawego. Ja mogę polecić swojego Forka MY06 2.0 158KM. Szukaj na otomoto pod hasłem Rinspeed & Svarovski :)
Tylko ten masakryczny róż. Do wymiany o b przemalowania :P.

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ładny egzemplarz kolego Swojak:)

 

Wczoraj oglądałem czarnego forka z 2005 z gazem. Auto ładne , w srodku zadbane ,bez rdzy itp. Jeździ prosto :)Turbina ok, przyspiesza dobrze, ALE rozrząd do wymiany, poszarpuje na gazie, wiec i swiece i moze przewody, bo od 40 tys km nie miał żadnej serwisówki (gaz), dodatkowo szarpie skrzynia na 3 biegu.

Na razie odpuszczam poszukiwania. Musze poczekać , podnieść kapitał i rozejrzeć za czyms czego nie bede musial odstawiać od razu po zakupie, do mechanika na 2 tygodnie.

I jak tam znalazłeś coś jeszcze ciekawego. Ja mogę polecić swojego Forka MY06 2.0 158KM. Szukaj na otomoto pod hasłem Rinspeed & Svarovski :)
Tylko ten masakryczny róż. Do wymiany o b przemalowania :P.

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ładny egzemplarz kolego Swojak:)

 

Wczoraj oglądałem czarnego forka z 2005 z gazem. Auto ładne , w srodku zadbane ,bez rdzy itp. Jeździ prosto :)Turbina ok, przyspiesza dobrze, ALE rozrząd do wymiany, poszarpuje na gazie, wiec i swiece i moze przewody, bo od 40 tys km nie miał żadnej serwisówki (gaz), dodatkowo szarpie skrzynia na 3 biegu.

Na razie odpuszczam poszukiwania. Musze poczekać , podnieść kapitał i rozejrzeć za czyms czego nie bede musial odstawiać od razu po zakupie, do mechanika na 2 tygodnie.

I jak tam znalazłeś coś jeszcze ciekawego. Ja mogę polecić swojego Forka MY06 2.0 158KM. Szukaj na otomoto pod hasłem Rinspeed & Svarovski :)
Tylko ten masakryczny róż. Do wymiany o b przemalowania :P.

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

 

Jak go kupowałem to samo pomyślałem :) Auto było przeznaczone dla żony, ale z biegiem paru tygodni oswoiła się z tym różem nafaszerowanym kryształkami Svarovskiego :)

Wszystkie te elementy różowe są wymienialne, także z tym nie ma problemu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj nieee :) Dzieki bardzo. Nie mieszczą mi się w głowie takie kompzycje ;) Sutenerskie akcenty kolorystyczne  i "cygańskie fele".  Jeszcze tam brakuje złotego łańcucha na wew lusterku albo wiszącej szczęki metalowej na pięści czy jakoś tak  ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ładny egzemplarz kolego Swojak:)

 

Wczoraj oglądałem czarnego forka z 2005 z gazem.  Auto ładne ,  w srodku zadbane ,bez rdzy itp. Jeździ prosto :)Turbina ok, przyspiesza dobrze, ALE rozrząd do wymiany, poszarpuje na gazie, wiec i swiece i moze przewody, bo od 40 tys km nie miał żadnej serwisówki (gaz), dodatkowo szarpie skrzynia na 3 biegu.

Na razie odpuszczam poszukiwania. Musze poczekać , podnieść kapitał i rozejrzeć za czyms czego nie bede musial odstawiać od razu po zakupie, do mechanika na 2 tygodnie.

I jak tam znalazłeś coś jeszcze ciekawego. Ja mogę polecić swojego Forka MY06 2.0 158KM. Szukaj na otomoto pod hasłem Rinspeed & Svarovski :)

 

aż chciałem to cudo oglądnąć ale chyba się już sprzedał ? ;-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor w pewnym momencie przestaje się liczyć, sam miałem obawy co do zielono/oliwkowego kolory w połączeniu ze srebrnymi zderzakami. Człowiek jak się wypuści autem w trasę to przestaje się liczyć kolor :) Zawsze można też obświniaczyć pojazd w ternie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...