Jump to content

Kupno Forestera II


Darek Zielinski
 Share

Recommended Posts

Chciałbym kupić Forestera II generacji, kwota to około 27 tys, na co zwrócić uwagę, jakie silniki polecacie, chciałbym założyć lub kupić z gazem. Ile przebiegu te auta wytrzymują, nie ukrywam że przydałby się jakiś mocniejszy silnik, tak od 160 km w górę. Jak z cenami części?

Link to comment
Share on other sites

Witam.

No cóż, dużo już zostało na ten temat napisane. II gen. taką posiadam silnik wolnossący 2.0 manual, długo szukałem ale znalazłem w b.dobrym stanie gaz sam założyłem (i tak zrób, wiesz co masz i w jakim stanie - szukaj kod silnika z literą F na piątym miejscu, wzmocnione gniazda zaworowe). Plusy tego silnika praktycznie pancerny, niezniszczalny jeżeli pochodzi z pewnych rąk, reduktor bardzo przydatny, wady 158 km szału nie ma przy jeździe - na początek wystarczy ale szybko dojdziesz do wniosku że brakuje dodatkowych kucy, regulacja luzów zaworowych szklanki sprawa upierdliwa jedni wyjmują silnik inni regulują bez wyjmowania. Zwróć uwagę na rdzę. Silnik uturbiony no tutaj większe ryzyko miny, ale za to radocha z jazdy miałem okazję kilka razy powozić różnica jest kolosalna pomiędzy wolnossącym, no bez porównania. Generalnie to zależy na jaki egzemplarz trafisz, przeglądaj kupię/sprzedam duże prawdopodobieństwo trafienia fajnego zadbanego egzemplarza. Tak w dużym skrócie to tyle, może jeszcze ktoś dorzuci coś mądrego.

sebxyz

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poczytaj na forum, dużo wątkow w tej materii opisano.Pojeździj i potestuj. Na chwile obecna tez bym sie zastanawiał nad wersją z turbo. W zakładce kupię / sprzedam znajdziesz kilka fajnych egzemplarzy . Trzeba wziąć pod uwagę to, ze zawsze po zakupie cos trzeba będzie doinwestować.

Powodzenia

Edited by diamond
Link to comment
Share on other sites

Gdzie ma być ta litera "f", w numerze VIN?

 

Nie - ta literka ma być w "Engine Type" - zdjęcie tabliczki masz poniżej.

Edited by Malyboss
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Za taka kasę nie kupi turbo więc piszmy o ssaku.

 

EJ20F chociaż po zbadaniu tematu nikt nie napisał konkretnie o ww wzmocnieniach ;) ale legenda śmiga po sieci.

 

Zwróć uwagę na wycieki z silnika i skrzyni, napęd, tylne amory, rdza na tylnych nadkolach, szyber. Reszta to kosmetyka.

Link to comment
Share on other sites

Do czego ci ten samochód potrzebny? Forek jest za głośny na autostrady a wersja bez turbo także za wolna na nie.

Dla mnie przelotowa to kolo 120. Wiecej mija sie z celem

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Edited by coocer
Link to comment
Share on other sites

 

Do czego ci ten samochód potrzebny? Forek jest za głośny na autostrady a wersja bez turbo także za wolna na nie.

Dla mnie przelotowa to kolo 120. Wiecej mija sie z celem

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

 

Widzę, że nie tylko ja się ślimaczę 120 Forkiem  :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Do czego ci ten samochód potrzebny? Forek jest za głośny na autostrady a wersja bez turbo także za wolna na nie.

Dla mnie przelotowa to kolo 120. Wiecej mija sie z celem

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

 

Widzę, że nie tylko ja się ślimaczę 120 Forkiem  :rolleyes:

 

 

Jest nas więcej :D. U mnie spora poprawa jeśli chodzi o hałas to wymiana opono na ciche. Jak dla mnie hałas (do 120) jest znośny w Civic UFO   było bardziej męcząco. 

Link to comment
Share on other sites

Ja nie mam cierpliwości i przeważnie dochodzę do licznikowych 150-160 (około 140 wg gps)... ale fakt, średnio to przyjemne. 

Musisz zmienić wydech, wtedy nie będziesz słuchał opon :P

 

 

EJ20F chociaż po zbadaniu tematu nikt nie napisał konkretnie o ww wzmocnieniach ;) ale legenda śmiga po sieci.

 

Jak kupowałem MY'07 , dostałem informację od sprzedawcy, że silnik, znaczy gniazda przygotowane są pod LPG. Co mnie zdziwiło, bo nie miałem ochoty gazować ;)

Fakt pamiętam, więc pewnie tak jest.

Samochód przez 4lata od zakupu nigdy ,nie nie zawiódł. Moje ukochane pierwsze subaru, a byłem o krok od zakupu Hondy CRV.

Mnie palił: miasto 12/l, trasa 9-10l.

Nieprawdą jest, że się nie zbiera. Jeździ świetnie.

Jeśli zastanawiasz się nad turbo, to sięgnij wstecz trochę, silnik 2.0turbo.

Link to comment
Share on other sites

 

Ja nie mam cierpliwości i przeważnie dochodzę do licznikowych 150-160 (około 140 wg gps)... ale fakt, średnio to przyjemne. 

Musisz zmienić wydech, wtedy nie będziesz słuchał opon :P

 

 

EJ20F chociaż po zbadaniu tematu nikt nie napisał konkretnie o ww wzmocnieniach ;) ale legenda śmiga po sieci.

 

Jak kupowałem MY'07 , dostałem informację od sprzedawcy, że silnik, znaczy gniazda przygotowane są pod LPG. Co mnie zdziwiło, bo nie miałem ochoty gazować ;)

Fakt pamiętam, więc pewnie tak jest.

Samochód przez 4lata od zakupu nigdy ,nie nie zawiódł. Moje ukochane pierwsze subaru, a byłem o krok od zakupu Hondy CRV.

Mnie palił: miasto 12/l, trasa 9-10l.

Nieprawdą jest, że się nie zbiera. Jeździ świetnie.

Jeśli zastanawiasz się nad turbo, to sięgnij wstecz trochę, silnik 2.0turbo.

 

Co do zbierania się mojego Forestera, też nie narzekam i 4 biegowy automat daje radę... 

Link to comment
Share on other sites

Mam Forestera z silnkiem 137 km i też daje radę. Faktem jest ,że w Norwegii autostrad jak na lekarstwo, a po górkach i tak szybko się nie pojeździ.

137 PS ów ? A co to za motor ? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...