Skocz do zawartości

Kupno Forestera II


Darek Zielinski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

No cóż, dużo już zostało na ten temat napisane. II gen. taką posiadam silnik wolnossący 2.0 manual, długo szukałem ale znalazłem w b.dobrym stanie gaz sam założyłem (i tak zrób, wiesz co masz i w jakim stanie - szukaj kod silnika z literą F na piątym miejscu, wzmocnione gniazda zaworowe). Plusy tego silnika praktycznie pancerny, niezniszczalny jeżeli pochodzi z pewnych rąk, reduktor bardzo przydatny, wady 158 km szału nie ma przy jeździe - na początek wystarczy ale szybko dojdziesz do wniosku że brakuje dodatkowych kucy, regulacja luzów zaworowych szklanki sprawa upierdliwa jedni wyjmują silnik inni regulują bez wyjmowania. Zwróć uwagę na rdzę. Silnik uturbiony no tutaj większe ryzyko miny, ale za to radocha z jazdy miałem okazję kilka razy powozić różnica jest kolosalna pomiędzy wolnossącym, no bez porównania. Generalnie to zależy na jaki egzemplarz trafisz, przeglądaj kupię/sprzedam duże prawdopodobieństwo trafienia fajnego zadbanego egzemplarza. Tak w dużym skrócie to tyle, może jeszcze ktoś dorzuci coś mądrego.

sebxyz

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj na forum, dużo wątkow w tej materii opisano.Pojeździj i potestuj. Na chwile obecna tez bym sie zastanawiał nad wersją z turbo. W zakładce kupię / sprzedam znajdziesz kilka fajnych egzemplarzy . Trzeba wziąć pod uwagę to, ze zawsze po zakupie cos trzeba będzie doinwestować.

Powodzenia

Edytowane przez diamond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za taka kasę nie kupi turbo więc piszmy o ssaku.

 

EJ20F chociaż po zbadaniu tematu nikt nie napisał konkretnie o ww wzmocnieniach ;) ale legenda śmiga po sieci.

 

Zwróć uwagę na wycieki z silnika i skrzyni, napęd, tylne amory, rdza na tylnych nadkolach, szyber. Reszta to kosmetyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czego ci ten samochód potrzebny? Forek jest za głośny na autostrady a wersja bez turbo także za wolna na nie.

Dla mnie przelotowa to kolo 120. Wiecej mija sie z celem

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez coocer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Do czego ci ten samochód potrzebny? Forek jest za głośny na autostrady a wersja bez turbo także za wolna na nie.

Dla mnie przelotowa to kolo 120. Wiecej mija sie z celem

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

 

Widzę, że nie tylko ja się ślimaczę 120 Forkiem  :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Do czego ci ten samochód potrzebny? Forek jest za głośny na autostrady a wersja bez turbo także za wolna na nie.

Dla mnie przelotowa to kolo 120. Wiecej mija sie z celem

 

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

 

Widzę, że nie tylko ja się ślimaczę 120 Forkiem  :rolleyes:

 

 

Jest nas więcej :D. U mnie spora poprawa jeśli chodzi o hałas to wymiana opono na ciche. Jak dla mnie hałas (do 120) jest znośny w Civic UFO   było bardziej męcząco. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mam cierpliwości i przeważnie dochodzę do licznikowych 150-160 (około 140 wg gps)... ale fakt, średnio to przyjemne. 

Musisz zmienić wydech, wtedy nie będziesz słuchał opon :P

 

 

EJ20F chociaż po zbadaniu tematu nikt nie napisał konkretnie o ww wzmocnieniach ;) ale legenda śmiga po sieci.

 

Jak kupowałem MY'07 , dostałem informację od sprzedawcy, że silnik, znaczy gniazda przygotowane są pod LPG. Co mnie zdziwiło, bo nie miałem ochoty gazować ;)

Fakt pamiętam, więc pewnie tak jest.

Samochód przez 4lata od zakupu nigdy ,nie nie zawiódł. Moje ukochane pierwsze subaru, a byłem o krok od zakupu Hondy CRV.

Mnie palił: miasto 12/l, trasa 9-10l.

Nieprawdą jest, że się nie zbiera. Jeździ świetnie.

Jeśli zastanawiasz się nad turbo, to sięgnij wstecz trochę, silnik 2.0turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja nie mam cierpliwości i przeważnie dochodzę do licznikowych 150-160 (około 140 wg gps)... ale fakt, średnio to przyjemne. 

Musisz zmienić wydech, wtedy nie będziesz słuchał opon :P

 

 

EJ20F chociaż po zbadaniu tematu nikt nie napisał konkretnie o ww wzmocnieniach ;) ale legenda śmiga po sieci.

 

Jak kupowałem MY'07 , dostałem informację od sprzedawcy, że silnik, znaczy gniazda przygotowane są pod LPG. Co mnie zdziwiło, bo nie miałem ochoty gazować ;)

Fakt pamiętam, więc pewnie tak jest.

Samochód przez 4lata od zakupu nigdy ,nie nie zawiódł. Moje ukochane pierwsze subaru, a byłem o krok od zakupu Hondy CRV.

Mnie palił: miasto 12/l, trasa 9-10l.

Nieprawdą jest, że się nie zbiera. Jeździ świetnie.

Jeśli zastanawiasz się nad turbo, to sięgnij wstecz trochę, silnik 2.0turbo.

 

Co do zbierania się mojego Forestera, też nie narzekam i 4 biegowy automat daje radę... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...