sumo Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Podłącze się pod temat. Czytam i czytam.. dylemat: A/T czy M/T ? Auto będzie użytkowała w 70% żona, jest napalona na A/T... no ale A/T kojarzy mi się z wersją z turbo - a tutaj wydaje mi się, że jeszcze nie jestem gotowy na utrzymanie Forka z wiatrakiem... (chociaż kusi i to bardzo ;-)). 158 KM, Manual, wydaje się rozsądnym rozwiązaniem. Czym jeszcze możecie mnie wystraszyć albo przekonać ? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 31 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2017 Bardziej niż kosztorys interesuje mnie zakres, bo 4kzł to sporo jak na rozrząd, filtry i płyny. Chyba, że doszło coś "extra" Czasem na początku, dodatkowo dochodzi wymiana samopoziomujących amorów oraz tarcz, hamulców np z tyłu, bo szumią, albo. ..łożysko, to juz łączny spory koszt. Albo np. świeci sie Check engine i okazuje sie ze trzeba nową sonde lambda + robocizna itp. Dlatego w każdym egzemplarzu ten pakiet startowy wydatków, jest rózny. Podłącze się pod temat. Czytam i czytam.. dylemat: A/T czy M/T ? Auto będzie użytkowała w 70% żona, jest napalona na A/T... no ale A/T kojarzy mi się z wersją z turbo - a tutaj wydaje mi się, że jeszcze nie jestem gotowy na utrzymanie Forka z wiatrakiem... (chociaż kusi i to bardzo ;-)). 158 KM, Manual, wydaje się rozsądnym rozwiązaniem. Czym jeszcze możecie mnie wystraszyć albo przekonać ? ;-) Są wersje bez Turbo z AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malyboss Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Bardziej niż kosztorys interesuje mnie zakres, bo 4kzł to sporo jak na rozrząd, filtry i płyny. Chyba, że doszło coś "extra" @monsieurboxeur - sprawdź PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Cena za pakiet startowy będzie zależna nawet od tego gdzie była wykonywana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Przypomniały mi sie jeszcze 2 pytania. Gdyby nie forum, czyli wsparcie od innych, to byłaby straszna lipa. W realu nie ma nawet z kim rozmawiać o Subaru Wczoraj probowalem cos ustalic w kwestii uszczelki do przedniej szyby oraz bocznych i nikt nic nie wiedział. Robiłem jazde probną jednym Foresterm i strasznie szumi uszczelka. Kolega zauważył ze nie ma na głównej szybie uszczelki wewnętrzenej (chyba takiej wkładanej w gumową uszczelke główną- ktora trzyma szybe) Drugie pytanie, czy do 2.0 XT turbo trzeba lać wyłącznie benzyne wysokooktanową 98 ? na 95 nie pojedzie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Drugie pytanie, czy do 2.0 XT turbo trzeba lać wyłącznie benzyne wysokooktanową 98 ? na 95 nie pojedzie ? A któż Ci głupot naopowiadał, że 98 trzeba lać? :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 a taki jeden "mądrala miastowy", co to sam jeżdzi 2.0 w trubo, zagazowanym. Nie pamiętam tylko co się psuje (ale z czasem dopiero ) jak sie leje 95. Czyli bzdury ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Ja jeżdżę tylko na 95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Bzdury oczywiście, jak silnik seria i nie mapowany pod 98 to lać 95 i się nie przejmować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 ja jezdze z lpg ale paliwa tez trzeba od czasu do czasu wlac i zzzzzzzzzawsze 95: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Oooo, to ciekawe pytanie jest. Poprzedni właściciel mojego forka 2.5 XT twierdzi że jak zalewał 95 na orlenie to po jakimś czasie świeci się check. Gdy zalewa 98 po czasie gaśnie i problemu nie ma. Nie próbowałem i leje tylko 98. Co ciekawe, na klapce jest naklejka iż zalecana jest właśnie 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) . Edytowane 5 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amirzool Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Podłącze się pod temat. Czytam i czytam.. dylemat: A/T czy M/T ? Auto będzie użytkowała w 70% żona, jest napalona na A/T... no ale A/T kojarzy mi się z wersją z turbo - a tutaj wydaje mi się, że jeszcze nie jestem gotowy na utrzymanie Forka z wiatrakiem... (chociaż kusi i to bardzo ;-)). 158 KM, Manual, wydaje się rozsądnym rozwiązaniem. Czym jeszcze możecie mnie wystraszyć albo przekonać ? ;-) 158 KM Manual, ma problemy z czujnikiem spalania stukowego tzw. "muleniem" - poszukaj tego tematu. Ja zastosowałem w swoim Foresterze rozwiązanie podane przez @Skuti411 i samochód odzyskał ducha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 To problem oprogramowania, nie samego czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrezesKrecina Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 (edytowane) Podłącze się pod temat. Czytam i czytam.. dylemat: A/T czy M/T ? Auto będzie użytkowała w 70% żona, jest napalona na A/T... no ale A/T kojarzy mi się z wersją z turbo - a tutaj wydaje mi się, że jeszcze nie jestem gotowy na utrzymanie Forka z wiatrakiem... (chociaż kusi i to bardzo ;-)). 158 KM, Manual, wydaje się rozsądnym rozwiązaniem. Czym jeszcze możecie mnie wystraszyć albo przekonać ? ;-) mam A/T i też miałem obiekcje przed kupnem ale teraz w życiu nie kupił bym M/T Edytowane 1 Lutego 2017 przez PrezesKrecina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 1 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2017 Wczoraj probowalem cos ustalic w kwestii uszczelki do przedniej szyby oraz bocznych i nikt nic nie wiedział. Robiłem jazde probną jednym Foresterm i strasznie szumi uszczelka. Kolega zauważył ze nie ma na głównej szybie uszczelki wewnętrzenej (chyba takiej wkładanej w gumową uszczelke główną- ktora trzyma szybe) Nie występuje taka uszczelka. Pamiętam, że ktoś na forum opisywał kiedyś jej zastąpienie jakimś patentem (z silikonu?), ale szczegółów sobie nie przypomnę. Generalnie hałas w Forku to poważny problem, który sprawia, że zwłaszcza podróże autostradami są męczące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widłak Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Witam Mam nadzieję, że w właściwym miejscu pytam. Czy ktoś jest w stanie pomóc - czy po numerze VIN jest szansa dowiedzieć się coś o historii auta lub jakieś inne dodatkowe dane, które byłyby przydatne przed zakupem forestera 2004. Podaję VIN JF1SG5LK44G033720, lub gdzie czegoś szukać. wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 3 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 TUTAJ PYTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 25 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2017 (edytowane) Wprawdzie wątek o Forku poliftowym, ale zapytam jeszcze, czy wybór I generacji w turbinie,AT np. 1999 - 2000 r może być b.ryzykowny ? Czy I generacja ma wiecej minusów i niemiłych niespodzianek? Oczywiscie wiem ze zalezy od modelu na jaki trafimy, ALE zastanawiałem ostatnio nad zakupem własnie I za ok 10 tys zl i włozenia 5 tys zl w naprawy itp, a wtedy zmieszcze sie w budżecie 20 tys zł i...będe wiedział czym jeżdże Przy tym szukaniu auta, denerwuje mnie powoli bredzenie handlarzy o cenie inst gazowej do 2.0 XT, że to koszt 2500 echh.... No i rdza... Edytowane 25 Lutego 2017 przez vespa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 A ile ma kosztować instalacja? I czemu myślisz że to "bredzenie" oraz że jeśli jest boxer w turbo to zaraz instalacja będzie kosztować 5 tyś zł. 4 cylindry, cudów nie ma - ten sam sterownik co dla każdego innego silnika czterocylindrowego. Jedynie większy reduktor i wtryskiwacze, większe faro. Różnica w zasadzie marginalna. Zdecydowanie tańsza instalacja niż do V czy R6. Nie cena ma tutaj wyznacznik, a dobre zestrojenie instalacji lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 26 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2017 Potwierdzam. Dalem 2.8 i bez ruszenia palcem jeździł 5 lat. Spalanie praktycznie takie samo. Zero negatywnego wplywu na moc. Rzekłbym ze subaru jest gazo-lubne. Przynajmniej wolny ssakWysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomforju Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) Dnia 26.02.2017 o 00:26, vespa napisał: denerwuje mnie powoli bredzenie handlarzy o cenie inst gazowej do 2.0 XT, że to koszt 2500 echh. Mój kolega właśnie do tego forka wstawił gaz za 2500 PLN...Rok temu i jeździ... Edytowane 27 Lutego 2017 przez Tomforju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 27 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2017 (edytowane) 11 godzin temu, coocer napisał: Potwierdzam. Dalem 2.8 i bez ruszenia palcem jeździł 5 lat. Spalanie praktycznie takie samo. Zero negatywnego wplywu na moc. Rzekłbym ze subaru jest gazo-lubne. Przynajmniej wolny ssak No właśnie do wolnego ssaka za 2500 będzie idealna ale do turbo musi być droższa - to opinia moich 2 znajomych którzy mają XT (nie, nie ma ich na forum). A to po to żeby w dłuższej parspektywie "gaz nie psuł silnika" - cytat w/w znajomego. Ale jak piszecie w komentarzach , znakiem tego nie trzeba wydawac fortuny na instalacje.. Skąd ponad 4000 zł ? Podobno ze względu na lepsze komponenty, bo później się i tak to mści w XT, dzieją cuda na przykład w zimie , wsiarczyste mrozy, sól z drogi , wilgoć. Kumpel miał instalacje za ok 2500 (kupił Forka z instalacją ) i musiał przerabiać bo albo nie miał mocy, albo cos mu przerywało itp. (nie, to nie były świece, ani kiepskie przewody! ) Aktualnie ma STAGa, prócz butli nie wiem czy w końcu nie wymienił całej instalcji ? (sporo jeżdzi) Edytowane 27 Lutego 2017 przez vespa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się