coocer Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Zasadnicze pytanie czy warto zakładać gaz. 2.0 158 w manualu pali 10 - 11. Ja robię koło 12 - 15 tys rocznie i się nie kalkuluje biorąc pod uwagę ograniczenia w przestrzeni. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Chyba że butla w kole, kosztem zapasu. Ale czasem trafia się cos od razu z gazem. Tak czy inaczej, dziś jade obejrzec dwa egzemplarze, przejade się testowo itd. Dziekuje Panowie za cenne opinie i porady ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Pochwal się jak już będziesz po . Podepnę sie pod wątek. Mam forestera 2.0 w automacie MY 06. Nie ukrywam ze trochę kasy władowałem bo kupiłem bez konsultacji i worek pieniędzy poszedł żeby doprowadzić pojazd do stanu użytkowania. Pojazd daje radę i w terenie i na asfalcie. Rzeczywiście jest dużą przyjemnością jazda bez lewarowania. Co do mulatowosci automatu, to jest pewien przycisk Power który pozwala pokręcić trochę wyżej silnik i daje tez dużo frajdy. Co do bagażnika to sie zgodzę ze jest na podróże trochę za mały, wiec zawsze można założyć Boxa . Na chwile obecna rozważam zakup trzeciej lub czwartej generacji z Turbo, lub amerykańska wersją 2,5. W grę wchodzi jeszcze OBK w wersji 3.0 który w terenie tez daje radę. Co do zakupu to polecam potestować i w zakładce kupię/ sprzedam może sie cos trafi od forumowicza . Co do lpg, to średnie spalanie u mnie to ok 11 l . Powodzenia Możesz rozwinąć na co władowales kase? Ja tak mialem przy jakims aucie, że po 2 tyg cos tam wyszło co było wcześniej nie do zweryfikowania przy oględzinach. Często nie można niestety się ustrzec W automatach zawsze korzystalem ze zwykłych biegów 2,3, ktore są czasem na skrzyni żeby sprawniej jeżdzić. Bagaznik mysle, że bedzie ok dla 2 osob i jakieś narty albo jeden rower. Wymiana amortyzatorów i sprężyn, konserwacja podwozia, wymiana olejów w silniku i skrzyni ( w skrzyni dwa razy ) , wymiana klocków i okładzin bębnów, wymiana zaworów powietrza wtórnego 2 szt, wymiana turbinki powietrza wtórnego, wymian wałka rozrządu + wariator, świece, tłumiki . ( wymiana skrzyni i finalnie wymian silnika ) Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez diamond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) Kurcze, no to faktycznie było tego trochę u Ciebie z drugiej strony,przynajmniej wiesz czym jeździsz. Oglądałem dziś Subaru z 2003 z 5 letnią instalacją Prince. Na pierwszy rzut oka i wrażeń z jazdy, silnik ładnie pracował i auto nie powybijane. Ale, niestety, podczas jazdy już od 50 km/h wiatr tak napier.... przez przednie boczne szyby, że nie dało się rozmawiać. Chyba coś z uszczelkami albo ki diabeł? Znajomego forester z 99 roku cichy jak makiem zasiał nic nie szumi nie hałasuje. Z innych rzeczy to lampy przednie do wymiany,bo stopione, zmatowiałe od połowy w górę, jakby słońcem ? Pewnie jeszcze coś by się tam znalazło . Drugie Subaru z 2004 r na gazie. W środku coś śmierdziało z lekka, potem zauważyłem dużą naklejkę psa na tylnej szybie. To oczywiacie drobiazg. Galka od skrzyni biegow wytarta do imienia,zero oznaczeń. Auto po uruchomieniu zaczęło telepać silnikiem jakby jakaś cewka niedomagała,albo jakby palił na 3 cylindry? Nie było nawet sensu jechać na próbną. Obydwa egzemplarze w manualu (ale nie o to tu chodziło) i nie warte swoich cen. Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez vespa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Hałas może być wynikiem ustawienia szyby. Taki urok bez-ramkowych drzwi . Wystaw ogłoszenie w "kupię" i poczekaj na dobrą ofertę. Z reguły auta na forumowiczów są stosunkowo bezpieczne. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Może to być też rozerwana guma trójkąta lusterek. Nowy w ASO coś około 350zł brutto, albo używka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuss777 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Kurcze, no to faktycznie było tego trochę u Ciebie z drugiej strony,przynajmniej wiesz czym jeździsz. Oglądałem dziś Subaru z 2003 z 5 letnią instalacją Prince. Na pierwszy rzut oka i wrażeń z jazdy, silnik ładnie pracował i auto nie powybijane. Ale, niestety, podczas jazdy już od 50 km/h wiatr tak napier.... przez przednie boczne szyby, że nie dało się rozmawiać. Chyba coś z uszczelkami albo ki diabeł? Znajomego forester z 99 roku cichy jak makiem zasiał nic nie szumi nie hałasuje. Z innych rzeczy to lampy przednie do wymiany,bo stopione, zmatowiałe od połowy w górę, jakby słońcem ? Pewnie jeszcze coś by się tam znalazło . Drugie Subaru z 2004 r na gazie. W środku coś śmierdziało z lekka, potem zauważyłem dużą naklejkę psa na tylnej szybie. To oczywiacie drobiazg. Galka od skrzyni biegow wytarta do imienia,zero oznaczeń. Auto po uruchomieniu zaczęło telepać silnikiem jakby jakaś cewka niedomagała,albo jakby palił na 3 cylindry? Nie było nawet sensu jechać na próbną. Obydwa egzemplarze w manualu (ale nie o to tu chodziło) i nie warte swoich cen. Ach te drzwi bez ramek:) mają swój urok prawda? Sposoby na tą przypadłość są dwa. Szybki. Jedziesz do castoramy i wstawiasz uszczelkę odp. rozmiarów między uszczelkę od szyby. Wolniejszy. Rozbierasz boczek drzwi i dwoma śrubami na górze drzwi można to podregulować. ( coś też widziałem na forum o trójkącie ale tego nie robiłem ) U mnie spier...się zębatka silniczka mechanizmu szyb więc podczas jazdy szyba tak czy siak opada o parę mm. i podczas jazdy mam real dolby surround 3d otoczenia:) Telepanie budą? Może zawory do regulacji, może cewka? Diagnosta prawdę Ci powie ( albo i nie ) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 (edytowane) Dobrze ze w nowych samochodach stwierdzono ze takie drzwi to tylko wysoki koszt Pomysł idiotyczny, jedyne praktyczne zastosowanie to kabrio. Ten kto to wymyślił musiał dużo narkotyków używać Wysłane z mojego Honor 7. Edytowane 20 Kwietnia 2016 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Co do telepania silnika to przyczyn może być wiele, np wałek rozrządu .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 To prawda Przyczyn może być wiele. Dziś z kolei oglądałem przez przypadek przy okazji z 2009 roku Forestera. w benzynie i automat Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się że te starsze Subaru były bardziej lepsze jakościowo, wykonczenie a głównie jakość plastikow, materiałów. A moze mi sie wydaje?? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 To prawda Przyczyn może być wiele. Dziś z kolei oglądałem przez przypadek przy okazji z 2009 roku Forestera. w benzynie i automat Nie wiem dlaczego ale wydaje mi się że te starsze Subaru były bardziej lepsze jakościowo, wykonczenie a głównie jakość plastikow, materiałów. A moze mi sie wydaje?? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Miałem okazje pojeździć wszystkimi generacjami Rodu Foresterów, i wydaje mi się że w trzeciej generacji tworzywo jest podobne z tym że przestrzeń na pewno większa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ar2Di2 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Robi się ciepło to i wiatr z uszczelek nie będzie przeszkadzał jak otworzysz szyby Ja ze swoimi walczę od jakiegoś czasu, dodatkowa uszczelka nic nie dała, w weekend spróbuję czegoś nowego. Generalnie idzie się do tego przyzwyczaić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuss777 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Robi się ciepło to i wiatr z uszczelek nie będzie przeszkadzał jak otworzysz szyby Ja ze swoimi walczę od jakiegoś czasu, dodatkowa uszczelka nic nie dała, w weekend spróbuję czegoś nowego. Generalnie idzie się do tego przyzwyczaić. Wczoraj naprawiłem silniczek od podnośnika szyb, więc regulacja szyby też się odbyła od razu. Mam dwie lewe ręce. A zujmuje mi to ok. 10 min. Zdejmij boczek drzwi: - jedna śrubka w klamce - druga śrubka w panelu od szyb Podważasz panel ( nożykiem itp ) wyciągasz, powinno póśc gładko. Podważasz obramówkę klamki i też wyciągasz, to ciut trudniej ale można bez połamania czegokolwiek. Podważasz śrubokrętem płaskim spinki w obudowie drzwi i odczepiasz ciągnąc do siebie. Później ciągniesz boczek drzwi do słupka i pięknie wychodzi. Na górze drzwi są dwie śruby trzymające szczotki szyby. Odkręcasz je i ustawiasz w różnych kombinacjach ( czytaj - regulujesz ) U mnie pomogło ust. na maksa w stronę zewnętrzną auta. Szyba idealnie się domyka i nic nie wieje nawet przy 120km/h Uwierz mi, że też miałem grube przeciągi w forku przed tą operacją Powinno pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Podważasz śrubokrętem płaskim spinki w obudowie drzwi i odczepiasz ciągnąc do siebie. Później ciągniesz boczek drzwi do słupka i pięknie wychodzi. Przerabiałem tę operację wyklejając drzwi matami dźwiękoszczelnymi - lepiej jakimś plastikowym narzędziem to robić, by nie pokaleczyć lakieru. Ja użyłem cienkiego trzonka solidnej, plastikowej łyżki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Robi się ciepło to i wiatr z uszczelek nie będzie przeszkadzał jak otworzysz szyby Ja ze swoimi walczę od jakiegoś czasu, dodatkowa uszczelka nic nie dała, w weekend spróbuję czegoś nowego. Generalnie idzie się do tego przyzwyczaić. Na YT, jest przepis na problem uszczelek.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuss777 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Podważasz śrubokrętem płaskim spinki w obudowie drzwi i odczepiasz ciągnąc do siebie. Później ciągniesz boczek drzwi do słupka i pięknie wychodzi. Przerabiałem tę operację wyklejając drzwi matami dźwiękoszczelnymi - lepiej jakimś plastikowym narzędziem to robić, by nie pokaleczyć lakieru. Ja użyłem cienkiego trzonka solidnej, plastikowej łyżki Ja też mam maty bitumiczne, jest mega różnica w porównaniu z folijką jaką zafundowali Japończycy w drzwiach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Też zaczynam się zastanawiać .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Czy silnik 2.5 to bezpieczna opcja i warta rozważenia po gaz? Bo chyba cos znalazlem sensownego,ale jeszcze musze przejechac sprawdzic skrzynie, silnik, prowadzenie itd. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek200 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Jaki silnik 2,5? Turbo czy wolnyssak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 bez turbo Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 bez turbo Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Myślę że dobra opcja. Te z 2,5 wolnessaki, najczęściej sprowadzane są z USA i często miały jakąś historię... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Ten jest ze Szwajcarii. Ma dokumenty itd, ale może do Szwajc. trafil z usa? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Czy regulacja zaworow tez jest skomplikowana i wymaga wyjecia silnika w 2.5? To jest v6 silnik jak sądzicie? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) To jest v6 silnik jak sądzicie? Tutaj masz bardziej szczegółowe informacje o różnych wariantach silników Subaru: https://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_EJ_engine https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Subaru_engines Forester 2.5 to jest 4-cylindrowiec. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez komor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Ok.dzieki. Kolega mial podejrzenia ze to V6 i byłoby b.kosztowne reg.zaworów. Ale auto zebSzwajcarji wiec na 99 proc wykluczam V6 Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek200 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Ok.dzieki. Kolega mial podejrzenia ze to V6 i byłoby b.kosztowne reg.zaworów Czyli, że w przeciwsobnym powinno być taniej niż w V? Czy o liczbę cylindrów koledze chodziło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się