vespa Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Raczej tak, ze tam uklad inny i masakra finansowa jak trzeba cos przy nim robić Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek200 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Możesz się zdziwić, bo tu taniej raczej nie będzie Jeśli serio planujesz zakup jak również jazdę na LPG poczytaj trochę o typowych przypadlosciach typu UPG czy o regulacji luzów zaworowych. Lepiej decydować świadomie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Kurcze....nie załamujcie mnie! Bo sie wezme i zniechece a autko b.mi się podoba. Od Zawsze forester chodził za mną. No ale jak tu nie jezdzic na gazie? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek200 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Chodzi o świadomy wybór nie o zniechęcanie. Coś za coś. Słabsze jednostki 2 l wolnossace uchodzą za zdecydowanie mniej awaryjne i ponoć lepiej znoszą współpracę z LPG. Natomiast np. przed wyprzedzanie TIRa wymagają głębszego zastanowienia się ewentualnie modlitwy (jeśli jesteś wierzący). W 2,5 z turbina te elementy wyprzedzania odpadają - po prostu jak masz trochę miejsca naciskasz gaz i wyprzedzasz, często nawet bez redukcji. 2,5 bez turbo nie miałem w forku wiec niech wypowiedzą się kompetentni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Wszystko jasne,wszystko ok. Ten egzemplarz akurat nie jest Turbo. Ale i szalec nim nie zamierzam. Nie mniej jednak podzielam twoją opinie, bo przesiadam sie z disla 2.0 turbo i tam nawet przy obciążeniu sporym auta jest pewnosc manewrow. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Jeszcze jedno pytanko. Czy Forek w autoamcie ma o wiele gorsze właściwości w terenie niz manual z reduktorem ?? Nie myśle o offroadzie , Mam na myśli np. dojazdy dróżkami lesnymi pod góre w lekkim błocie, przejazdy przez zwykle ściażki lesne ale oblocone lub jazda w sniegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Wszystko jasne,wszystko ok. Ten egzemplarz akurat nie jest Turbo. Ale i szalec nim nie zamierzam. Nie mniej jednak podzielam twoją opinie, bo przesiadam sie z disla 2.0 turbo i tam nawet przy obciążeniu sporym auta jest pewnosc manewrow. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Jeszcze jedno pytanko. Czy Forek w autoamcie ma o wiele gorsze właściwości w terenie niz manual z reduktorem ?? Nie myśle o offroadzie , Mam na myśli np. dojazdy dróżkami lesnymi pod góre w lekkim błocie, przejazdy przez zwykle ściażki lesne ale oblocone lub jazda w sniegu 2 rzeczy są słabsze w AT: 1) zjazdy i brak hamowania silnikiem 2) potencjalna awaria i problem z holowaniem automatu z wyłączonym silnikiem. Tak to same plusy Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Co do hamowania to się nie mogę zgodzić. Zapinasz 1/2bieg AT i naprawdę ładnie spowalnia zjazdy b.stromymi drogami (testowałem to pod Dunajcem kilka dni temu). W kwestii różnić w terenie między AT a MT, to, moim zdaniem, jest może minimalnie sprawniej poruszać się na reduktorze. Łatwiej jest trzymać wyższe obroty i wyrwać się np. z błota, ale, z drugiej strony, swoim AT jeżdżę czasem po tak samo wymagających szlakach, jak wcześniej w MT, i daję radę bez problemów. Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez Yanas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Jakies pocieszenie Dzięki Panowie za opinie. Dzis jade na próbna jazde. Zobacze czy nie stuka , puka i czy nie ma wycieków tu i ówdzie. Po zakupie pochwale na forum. Dziekuie jeszcze raz za wsparcie, bo jak pisalem, autko bardzo mi sie podoba , a widzę ze najbardziej zniechęcają Ci którzy nie jeżdzili nigdy tą marką. A tu, w gronie forumowiczów, są bardzo rzeczowe i wyważone opinie. Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez vespa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Jakies pocieszenie Dzięki Panowie za opinie. Dzis jade na próbna jazde. Zobacze czy nie stuka , puka i czy nie ma wycieków tu i ówdzie. Po zakupie pochwale na forum. Dziekuie jeszcze raz za wsparcie, bo jak pisalem, autko bardzo mi sie podoba , a widzę ze najbardziej zniechęcają Ci którzy nie jeżdzili nigdy tą marką. A tu, w gronie forumowiczów, są bardzo rzeczowe i wyważone opinie.2.5 litra musisz mieć świadomość upg bo to każdy robi. Wysłane z mojego Honor 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Co to upg? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Co to upg? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Uszczelka Pod Głowicą. Jej "wydmuchanie" to popularna awaria silnika 2.5T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Co to upg? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Uszczelka Pod Głowicą. Jej "wydmuchanie" to popularna awaria silnika 2.5T. Bez turbo też częsta. Wysłane z mojego Honor 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Czyli ok 4000 tys zl trzeba doliczyć po zakupie? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 700 zestaw uszczelek + robocizna + coś zawsze wyjdzie. Różnica z 2.5 na jest taka że nie zawsze to jest robota na teraz. U mnie po prostu pocila się Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Czyli ok 4000 tys zl trzeba doliczyć po zakupie? Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Raczej trzeba mieć to na uwadze, jak w każdym używanym samochodzie coś tam jest do zrobienia na starcie jakiś bufor pieniążków warto mieć - najwyżej się go nie wyda. Można próbować kupić samochód po UPG np. z wymienionymi śrubami na ARP będzie lepiej, ale i w tym przypadku UPG może się pojawić na nowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ForekXT Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Uszczelki Cosworth i szpilki Arp to koszt ponad 2k PLN. Robocizna (wyjęcie silnika) też będzie sporo kosztować. No i niezależnie od twierdzeń sprzedawcy należałoby od razu wymienić rozrząd. IMHO warto te rzeczy od razu za jednym zamachem zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Uszczelki Cosworth i szpilki Arp to koszt ponad 2k PLN. Robocizna (wyjęcie silnika) też będzie sporo kosztować. No i niezależnie od twierdzeń sprzedawcy należałoby od razu wymienić rozrząd. IMHO warto te rzeczy od razu za jednym zamachem zrobić. Mówimy o NA gdzie nie ma takich obciążeń więc imho fabryczna wystarczy. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Niestety, silnik zapluty od spodu. trzeba od razu robic uszczelke. Z innych rzeczy trzęsie,tzn wibracje czuc przy skręcie kół w lewo lub w prawo na maxa. Na desce rizdz świeci sie check engine i miga cruse controle. Jakis błąd, ale jaki i skąd? Trzeba podpinac kompa i sprawdzać po nr błędu,czy jakos tak. Tarcze przednie i hamulce do wymiany. Jednym słowem ok 7 tys zł na dzien dobry. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Niestety, silnik zapluty od spodu. trzeba od razu robic uszczelke. Z innych rzeczy trzęsie,tzn wibracje czuc przy skręcie kół w lewo lub w prawo na maxa. Na desce rizdz świeci sie check engine i miga cruse controle. Jakis błąd, ale jaki i skąd? Trzeba podpinac kompa i sprawdzać po nr błędu,czy jakos tak. Tarcze przednie i hamulce do wymiany. Jednym słowem ok 7 tys zł na dzien dobry. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Nie wiem skąd zabrales 7tys zł. Jak skrecisz na Maxa to pompa wspomagania chyba normalne. Co do wycieku trzeba zlokalizować faktycznie wyciek. Tarcze to część eksploatacji wymienia się heh... Wysłane z mojego Honor 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Wyjecie i wlozenie silnika wymiana uszczelek z samymi uszczelkami to lekka czwórka (4 tys pln) Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez vespa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Wyjecie i wlozenie silnika wymiana uszczelek z samymi uszczelkami to lekka czwórka (4 tys pln) Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Jeszcze kilka godzin myślałeś że tam silnik v6 . Nie wiadomo czy to uszczelki głowic, nie wiadomo czy obie, zdecydowanie niższy koszt będzie. Wysłane z mojego Honor 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Ja też bym nie przekreślał od razu auta ale dobrze że się nie napalasz. Mechaniczne usterki można naprawić gorzej z blachą. Popytaj na lokalnych forach o lokalne aso / nie-aso. Na pewno pomogą w ocenie auta. Powodzenia Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Wyslalemnwiecej zdjec jak powyzsze mechanikowi od...subaru. Stwierdzil ze wysokie prawdolodobienstwo uszczelek= kosztu 4 tys pln plus oczywiscje inne, pasek olej itd. Apripos oleju było ledwo,ledwo na dnie. Tzn.czubek bagnetu był minimalnie zanurzony Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez vespa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Wyslalemnwiecej zdjec jak powyzsze mechanikowi od...subaru. Stwierdzil ze wysokie prawdolodobienstwo uszczelek= kosztu 4 tys pln plus oczywiscje inne, pasek olej itd. Apripos oleju było ledwo,ledwo na dnie. Tzn.czubek bagnetu był minimalnie zanurzony Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Z tym stanem oleju to może być grubsza sprawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vespa Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2016 (edytowane) Dokładnie, Stan oleju i obficie "zapluty" spód. Kontrolki check engine i cruse migają. Poza tym jeździ ok. Zmienia biegi dobrze i zawieszenie nie wskazuje na zużycie i brak korozji Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez vespa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się