Jump to content

Chefofrats

Użytkownik
  • Content Count

    176
  • Joined

  • Last visited

About Chefofrats

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Auto
    Był Forek MY06 2.0

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziś widziałem wymuszenie pierwszeństwa przez skręcającego w lewo na... Uwaga... Rozpędzonej betoniarce, jadącej na wprost. Abstrahując od przekroczenia prędkości przez ciężarówkę, jak można ładować się pod koła takiemu kolosowi, chcąc oszczędzić kilka sekund? Droga za ciężarówką była wolna... O tyle mnie to dodatkowo poruszyło, że czekałem grzecznie na skręt w prawo i gdyby betoniarka trafiła tego chama i idiotę to we mnie wpadłby roztrzaskany wrak.
  2. Ja wczoraj na A2 tuż za Warszawą w kierunku Poznania trafiłem na dwóch niezłych delikwentów. Po zmroku, ale widoczność idealna, żadnej mgły. Jeden gość w nowym A6 jechał bez sensu na przeciwmgłowych tylnych, a drugi tuż przednim w jakimś starym trupie miał tylko jedno działające światło pozycyjne z tyłu, do tego za zamglonym kloszem. Jak by z tych dwóch wyciągnąć średnią to by wyszedł przyzwoicie oświetlonych samochód...
  3. Nie występuje taka uszczelka. Pamiętam, że ktoś na forum opisywał kiedyś jej zastąpienie jakimś patentem (z silikonu?), ale szczegółów sobie nie przypomnę. Generalnie hałas w Forku to poważny problem, który sprawia, że zwłaszcza podróże autostradami są męczące.
  4. Jeździłem przez 4 lata Forkiem 2.0 N/A 158KM i powiem tak - silnik rzeczywiście generalnie bezawaryjny, jednak zdecydowanie brakuje mu mocy. 158 koni wygląda fajnie na papierze, ale w praktyce te konie są słabowite. Przyspieszenie do 100 kmh na poziomie 10-11 sekund marnie się sprawdza przy wyprzedzaniu, zwłaszcza w połączeniu z tragiczną elastycznością przy wyższych prędkościach. Na górskich drogach także czuć niedostatek mocy - podjeżdżając autostradą pod przełęcz Brenner nie byłem w stanie przekroczyć 100 kmh, jak Polonezem w 1995 r. Dychawiczne osiągi nie bronią się zwłaszcza w świetle spalania, które średnio nie spada praktycznie poniżej 10l/100km. Zarazem nie mam żadnych doświadczeń z Forkiem XT, więc nie umiem porównać go z N/A.
  5. Dziś na A2 tuż za Warszawą kretynka z nosem w telefonie blokowała jeden pas wlokąc się, w ogóle nie patrząc na drogę i powodując korek na kilkaset metrów...
  6. To "lub" wytłuszczone ma kluczowe znaczenie - oznacza alternatywę łączną, a więc drogą jest pas terenu składający się z jezdni i ewentualnie którejś z tych kolejnych "rzeczy" (pod te poprzednie przecinki należy podstawić "lub").
  7. Chefofrats

    Czy warto kupić

    O paru przekrętach w tym komisie też słyszałem, odradzam.
  8. Jako miłośnik gór i samochodów jestem pod wrażeniem zdjęć. Miło wiedzieć, że ktoś szczerze oddaje się swojej pasji
  9. Nigdy nie zszedłem poniżej 8l/100km w Forku 2,0 N/A (co prawda 2006) - a to było w Austrii na austriackim paliwie przy 100% emeryckim stylu jazdy.
  10. Miałem to samo w tym roku, nie obyło się bez naprawy w specjalistycznym warsztacie.
  11. W Mustangu mam napęd na tył a nie mam ani absu ani kontroli trakcji i jeżdżę z powodzeniem w (prawie) każdych warunkach. Po prostu trzeba znać auto i jego zachowanie, nie szarżować i dostosować jazdę do panujących warunków w jeszcze większym stopniu niż w samochodzie z systemami.
  12. Mój Forek SG MY06 2.0 N/A pali średnio 10l/100 km, i w mieście, i w trasie - na polskiej benzynie, bo np. na niemieckiej dwa litry mniej. Powyżej 10/100 wychodzi tylko przy szybkiej jeździe autostradą albo w mieście zimą.
  13. Chefofrats

    hałas w levorgu

    To tak serio? Jechałem ostatnio Golfem Variantem VII za 85 tysięcy, przy 170 kmh głośność w środku była na poziomie 67dB - czyli było cicho.
  14. Odkopuję temat bo mam podobny problem jak pierwotny autor. W jednym, tylnym rogu szyberdach się nie domyka. Możecie proszę polecić w Warszawie jakiegoś speca od naprawy szyberdachów?
×
×
  • Create New...