radekk Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Krzysiek_WAWA zmieniałeś może ostatnio buty na jakieś inne?Może cięższe są :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Krzysiek_WAWA, przyczyn może być kilkadziesiąt. moim zdaniem najczęstsze to: zużyte opony, złe paliwo, świece, przewody WN, filtr powietrza, olej, łożyska, zaciągnięty ręczny ew. klocki hamulcowe trą, ciężka noga, nieszczelność silnika, ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 :shock: ktora to stacja? Jechales S-turbo?? Neste na obornickiej, s-turbo. Powiem więcej, żadne to osiągnięcie... Jechać z głową i tyle. Ale jak? Mi Forester nigdy nie zszedl ponizej 13.5 we Wroclawiu - nawet jak ledwo muskalem pedal gazu. Jak ten wynik ponizej 10 zrobiles? Nocami i po odcinkach 30km/raz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 :shock: ktora to stacja? Jechales S-turbo?? Neste na obornickiej, s-turbo. Powiem więcej, żadne to osiągnięcie... Jechać z głową i tyle. Ale jak? Mi Forester nigdy nie zszedl ponizej 13.5 we Wroclawiu - nawet jak ledwo muskalem pedal gazu. Jak ten wynik ponizej 10 zrobiles? Nocami i po odcinkach 30km/raz? Dodam, że to z klimą, wprawdzie nie cały czas, bo coraz zimniej, ale często z klimą :-) Jak to robię? Generalnie, wszystkie filtry czyściutkie, jak dawno tego nie robiłeś - powymieniaj. Zaraz mnie oczywiście grupowcy zabiją, ale tak jeżdzę kiedy nie trzeba się śpieszyć i wyprzedzać: 1. Obroty do 2500. 2. Przewiduję co zaraz będzie się działo na światłach, więc bez sensu nie gazuję i nie chamuję. 2. W korku staram się toczyć, a nie ciągle gazować i hamować. 3. Jadę płynnie, ruszam praktycznie bez urzywania gazu. 4. Generalnie kapelusznik na maksa:-) Ale jak sobie pomyślę, że na tym oszczędzam miesięcznie równowartość ponad 3 skrzynek piwa, to naprawdę mam motywację :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Kurde, Wiatrak, zlituj sie nad Twoim samochodem! Bo Ci się pająki w wydechu zadomowią, albo korbowody z nudów wyjdą przez wlot do IC . :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Wiatrak, ale jak stoisz w korku .5m za poprzedzającym pojazdem, to niespecjalnie masz możliwość oszczędzać. Może robisz inne trasy niż Olleo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Wczoraj mi wyszło 18,3/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Wiatrak, ale jak stoisz w korku .5m za poprzedzającym pojazdem, to niespecjalnie masz możliwość oszczędzać. Może robisz inne trasy niż Olleo? dziennie robię 50 km, w tym 10 poza korkami, 40 korki na trasie leśnica-strzegomska, znający WRC wiedzą co się tam dzieje, Legnicka w remoncie itp... [ Dodano: Pią Wrz 05, 2008 9:43 am ] :shock: ktora to stacja? Jechales S-turbo?? Neste na obornickiej, s-turbo. Powiem więcej, żadne to osiągnięcie... Jechać z głową i tyle. Ale jak? Mi Forester nigdy nie zszedl ponizej 13.5 we Wroclawiu - nawet jak ledwo muskalem pedal gazu. Jak ten wynik ponizej 10 zrobiles? Nocami i po odcinkach 30km/raz? Mam do ciebie pytanko z innej beczki, zapodałem kolejny nowy wątek z ręcznym... Bo nie umiem korzystać z hill holdera, nie wiem czy go mam czy nie jeste popsuty... Masz takowy bajer i jak go odpalasz? Mamy chyba takie same samochody... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j33mbo Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Wiatrak, ale jak stoisz w korku .5m za poprzedzającym pojazdem, to niespecjalnie masz możliwość oszczędzać. Może robisz inne trasy niż Olleo? we Wrocławiu to raczej nie ma znaczenia czy jeździ innymi trasami, korki są wszechobecne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Mam do ciebie pytanko z innej beczki, zapodałem kolejny nowy wątek z ręcznym... Bo nie umiem korzystać z hill holdera, nie wiem czy go mam czy nie jeste popsuty... Masz takowy bajer i jak go odpalasz? Mamy chyba takie same samochody... Nie mam hill holdera, a w kazdym razie nigdy nie udalo mi sie go uruchomic. Niestety =( Powiem ci, ze probowalem jezdzic podobnie, ale bez specjalnych efektow. Obecnie jezdze niewiele ostrzej, bo mieszcze sie w obrotach 2000-3000krpm i zmiana biegu, nie gazuje raczej, wole zuzyc bardziej opony, niz hamulce w lukach i zakretach ;-) a korkow ostatnio nawet unikam (jak sie wie gdzie, to mozna nawet i przez ogrodki jechac, by w korkach nie stac - szczegolnie na Hallera). Niestety nie moge zejsc ponizej wspomnianych 13.5, a filtry mam dopiero co 300km temu wymienione. Moze to roznica w dlugosci odcinkow? Ja robie odcinki maks 7.5km na raz (tyle mam dojazd do pracy, czy innych potrzebnych do osiagniecia miejsc), ale czesto i krotsze. p.s. w ktorym miejscu po drodze Lesnica-Legnicka zaczyna sie robic korek i kiedy znika? Bo, ze na wjezdzie na Strzegomska trzeba chwile poczekac, to wiem, ale jak jade od tamtej strony, to sobie robie skrot przez lasek na tylach Magnolii i wlatuje od razu na srodek Strzegomskiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 mi ostatnio dwa baki wyszly po 13,8l/100km. W miare dynamicznie, bez upalania, no moze jeden wieczor ostatni bak 80% korki (mega duze) 17 bez upalania i reszta spokojna jazda. GT seria po wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 To tak, normalnie auto paliło mi 12-13l/100km po mieście. Ale od mniej więcej miesiąca jeżdząc po mieście mam przejechane 240km i wypalone 45l paliwa. Co w przeliczeniu wychdzi prawie 20l. Jeżdze w tych samych butach co wcześniej, nic nie robiłem, przewody WN są ok. A paliwo jest tylko i wyłącznie jedno i z 1 stacji VP Racing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Krzysiek_WAWA, może krokowy albo lambda nie robi korekcji (wchodzi w loopa). Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j33mbo Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 p.s. w ktorym miejscu po drodze Lesnica-Legnicka zaczyna sie robic korek i kiedy znika? ta droga mnie tak znerwiła, że od ponad roku w kierunku z i do Lubina jeżdżę przez Stabłowice/Maślice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Mam do ciebie pytanko z innej beczki, zapodałem kolejny nowy wątek z ręcznym... Bo nie umiem korzystać z hill holdera, nie wiem czy go mam czy nie jeste popsuty... Masz takowy bajer i jak go odpalasz? Mamy chyba takie same samochody... Nie mam hill holdera, a w kazdym razie nigdy nie udalo mi sie go uruchomic. Niestety =( Powiem ci, ze probowalem jezdzic podobnie, ale bez specjalnych efektow. Obecnie jezdze niewiele ostrzej, bo mieszcze sie w obrotach 2000-3000krpm i zmiana biegu, nie gazuje raczej, wole zuzyc bardziej opony, niz hamulce w lukach i zakretach ;-) a korkow ostatnio nawet unikam (jak sie wie gdzie, to mozna nawet i przez ogrodki jechac, by w korkach nie stac - szczegolnie na Hallera). Niestety nie moge zejsc ponizej wspomnianych 13.5, a filtry mam dopiero co 300km temu wymienione. Moze to roznica w dlugosci odcinkow? Ja robie odcinki maks 7.5km na raz (tyle mam dojazd do pracy, czy innych potrzebnych do osiagniecia miejsc), ale czesto i krotsze. Chyba tak, ja mam koło 20 km do pracy. p.s. w ktorym miejscu po drodze Lesnica-Legnicka zaczyna sie robic korek i kiedy znika? Bo, ze na wjezdzie na Strzegomska trzeba chwile poczekac, to wiem, ale jak jade od tamtej strony, to sobie robie skrot przez lasek na tylach Magnolii i wlatuje od razu na srodek Strzegomskiej. Ja skręcam zaraz z Gliniakami w prawo, po przejchaniu jakieś 2 km, za torami w lewo, potem przez Nowy Dwór, mniejsze korki i troszkę szybciej. Sorki, we WRC mieszkam 12 lat a nie znam nazw tych ulic gdzie skręcam :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anathema Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Pierwsze tankowanie po przejechanych 500 km i póki co ładny wynik: 7,51. Chciałoby się powiedzieć: ole ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Wiatrak, dzis tankowalem po bardzo_delikatnej_jezdzie_po_Wroclawiu_z_kilkoma_demonstracjami_mocy (ale doslownie kilkoma) Efekt? 15.37l/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Olleo, i to są właściwe wartości. Na miejscu Wiatrak już bym się bał, co tam się dzieje z głowicami. Tak mikroskopijne spalanie, nawet przy jeżdzie "kapeluszniczej" może świadczyć o jezdzie na "powietrzu". Wiatrak, masz MT ? Jak tak, to również obejrzałem bym zespół korba-panewki. Serio, jazda na MT z obrotami poniżej 2000 , może się odbić negatywnie również na powyższym. Siubru to nie jest chyba najlepsza marka do bicia rekordów w jeżdzie o kropelce :wink: Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Grzesiek_67, minimum, co mi sie udalo osiagnac we Wroclawiu, to ok. 13.5l/100, maksimum szlo ponad 17, a przeciez po Wrocku OS-ow nie robilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Wiatrak, dzis tankowalem po bardzo_delikatnej_jezdzie_po_Wroclawiu_z_kilkoma_demonstracjami_mocy (ale doslownie kilkoma) Efekt? 15.37l/100 No to ja nie kumam, nie mam żadnek=go interesu by kłamać. Ja mam takie sparanie na A4 przy 180 km/h [ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 11:22 am ] Olleo, i to są właściwe wartości. Na miejscu Wiatrak już bym się bał, co tam się dzieje z głowicami. Tak mikroskopijne spalanie, nawet przy jeżdzie "kapeluszniczej" może świadczyć o jezdzie na "powietrzu". Wiatrak, masz MT ? Jak tak, to również obejrzałem bym zespół korba-panewki. Serio, jazda na MT z obrotami poniżej 2000 , może się odbić negatywnie również na powyższym. Siubru to nie jest chyba najlepsza marka do bicia rekordów w jeżdzie o kropelce :wink: Pozdrawiam Grzegorz To nie jest jazda na kropelce, po prostu jadę i nie myślę o tym. Co to jest MT? Jakie niby miłabym objawy, że coś nie tak dzieje się z samochodem? NIc mi się z samochodem nie dzieje, spisuje się wspaniale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Co to jest MT? Manual Transmission - manualna skrzynia biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 MT - manualna skrzynia biegów AT - automatyczna skrzynia biegów ----- Mój WRX na obrotach poniżej 2300 się bardzo męczy, nawet wydaje mi się, że taka uturbiona 2.0 jakoś tak lepiej "oddycha" w okolicach 3.300 - 3.500, gdzie normalnie sie na takich obrotach nie jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 No to ja nie kumam, nie mam żadnek=go interesu by kłamać. Ja mam takie sparanie na A4 przy 180 km/h A jakie masz spalanie normalnie w trasie (trasy krajowe, wojewodzkie, predkosci 90-120kmph, czyli raczej przepisowo)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 No to ja nie kumam, nie mam żadnek=go interesu by kłamać. Ja mam takie sparanie na A4 przy 180 km/h A jakie masz spalanie normalnie w trasie (trasy krajowe, wojewodzkie, predkosci 90-120kmph, czyli raczej przepisowo)? Kurde, przestraszyłem się teraz, że coś nie halo głowica, panewki, korbowody... W sumie nie wiem dlaczego, z turbiną duży moment juz jest dostępny od 1500 obrotów, nie możliwe, że coś można popsuć. Ale jakie są objawy, że coś już się zaczyna dziać? A wracając do twojego pytania. Żadko jeżdżę na takich trasach (zwasze mieszanie i A4), zdarzyło mi się może dwa razy od kąd mam Forka, spalenie miałem koło 9 literków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 z turbiną duży moment juz jest dostępny od 1500 obrotów Kto ci takie bzdury naopowiadał Turbinka w twoim silniku wprawdzie może kręcić od niższych obrotów niż np. w STi, ale napewno nie od 1500! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się