Jumpman Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie sądzę. Z założenia, od początku to była konstrukcja typu Buggy to regulamin wyklucza stosowanie napędu na cztery koła. Z tych samych względów, Gordon w swoim Hummerze też nie ma napędu na wszystkie koła. W niedawnym wywiadzie, Hołowczyc mówił o znaczącej przewadze tych aut która była wiadoma już od 2 lat, tylko żadna fabryka przed Peugeotem się za to nie zabrała. Mini powstało na starych regulaminach i.... po co było projektować nowe auta skoro i tak wygrywali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Jedno buggdy X-Raid wystawil z Chicheritem, ale koniec koncow on stwierdzil, ze nie bedzie dalej jechal z narazeniem swojego zycia... cokolwiek mial na mysli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarne_Koronkowe Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Z tego co pamietam to jednym z powodów dla których Peugeot poszedł z jedna óska jest fakt ze dzięki temu mogą mieć znacznie większy prześwit. Chyba przede wszystkim chodziło o podjazdy pod wydmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie prześwit, lecz skok zawieszenia. Czyli ogólnie możliwość pokonywania nierówności. Do tego system pompowania kół w czasie jazdy, mniejsza masa, itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 ależ zacięta walka o 3 miejsce pomiędzy Hirvonenem i de Villersem, różnica wynosi trochę ponad 5 minut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Praktycznie od 2 lat regulamin sprzyjał takim rozwiązaniom więc to był naturalny wybór. No ja tylko nieśmiało przypomnę, że buggy były konkurencyjne jeszcze jak Dakar był w Afryce (Schlesser wygrał w 1999 i 2000 roku). żadna fabryka przed Peugeotem się za to nie zabrała Ręka w górę kto pamięta to cudo VW Jedno buggdy X-Raid wystawil z Chicheritem Drugi rok z rzędu jedzie (de facto jechał) tym wynalazkiem. Edytowane 14 Stycznia 2016 przez WRC fan 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Hoho... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Ten film jest starszy od węgla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Być może, nie mam czasu śledzić internetu na bieżąco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 To film sprzed 2 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 co prawda juz piatek, ale takie male #ThrowbackThursday zrobimy, skoro WRCfan zapoczatkowal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Piękny samochód... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Moim ulubionym dakarowym wozidłem jest Peugeot 205 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Ja mam przed oczami tego Citroena 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 30 lat a roznica jak miedzy latawcem, a promami kosmicznymi Prosze, idealnie pasuje czasowo do naszych postow. Jarek Kazberuk na fb opublikowal informacje, ze pewien pasjonat chce odrestaurowac Jelcza, ktory pod koniec lat 80tych wystartowal w Dakarze - prosza o pomoc "Jest pomysl zeby odbudowac polskiego Jelcza S442 ktory w latach 1987-88 stal na starcie owczesnego rajdu Paryz-Dakar.Malo kto zna ta historie..Ponizej kilka zdjec z akcji i to co z niego dzis pozostalo.Poznalem osobiscie pasjonata ktory chce to zrobic.Kazda forma pomocy sie przyda.." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Skoro już zaczynamy wrzucać tutaj historyki a to forum Subaru to: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Swietna fura Choc nic specjalnego nie osiagneli i do dzis nie wiem skad wzieli te przednie swiatla, bo nie z Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) ja pod wpływem tego auta kupiłem nivę Edytowane 15 Stycznia 2016 przez wojo02 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Hoho... W zeszłym roku miałem okazje przejechać sie z Baranem jego ciężarówka, którą startował w Dakarze i powiem Wam że fajne uczucie jak wchodzisz 100km/h w zakręt w którym koleiny mają pół metra głębokości Była też hopka na którą wjeżdżał też około 100 km/h i parę metrów się leciało. Zawieszenie i to jak się w tych samochodach ono zachowuje jest niesamowite 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Dla mnie kozak to ten: Mialem kiedys jego model do sklejania (tamiya) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Piękny samochód... Obydwa piękne - bo pierwsza fota to 953 z 1984 roku, a następna to rzecz jasna 959. Obydwa zwycięskie Skoro już zaczynamy wrzucać tutaj historyki a to forum Subaru to: chyba czas sięgnąć do mojego archiwum do dzis nie wiem skad wzieli te przednie swiatla W 2010 roku miał takie światła: był też taki wariant: i takie oklejenie 2011: a takie w 2012 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Dla mnie kozak to ten: Mialem kiedys jego model do sklejania (tamiya) U mnie wciąż leży i czeka na sklejenie ale ja mialem ambitny plan na zrobienie z niego Pikes Peak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Ludzie, Hirvonen wygral etap a tutaj cisza??? @@WRC fan, po cichu liczylem na to, ze wykopiesz cos dobrego Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) No i kolejne zwycięstwo Peterhansela 1. Peterhansel Peugeot 2. All-Attiyah Mini 3. De Villiers Toyota Wbrew przypuszczeniom podium wcale nie zostało zdominowane przez Peugeota Hirvonen 4 miejsce. +3 min do podium Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Jumpman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Potwierdza sie to, ze do sukcesu liczy sie nie tyle samo tempo, co niezawodnosc i bezbledna jazda Wyglada na to, ze Hirvonen wzial to sobie do serca przed debiutem i efekt koncowy jest wysmienity! Podium zajete przez starych wyjadaczy, ale jak Mikko zdobedzie troche doswiadczenia, to tez tam stanie. Wielkie gratulacje dla wszystkich, ktorym udalo sie dokonczyc ten pierunsko ciezki rajd! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się