ppmarian Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 http://motogazeta.mojeauto.pl/Aktualnosci/Subaru_zrezygnuje_z_szesciu_cylindrow,a,249793.html Wielka szkoda.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 I tak w Europie już nie ma i wiadomo było, że nie wróci. Będzie 2.0DIT, 1.6DIT i hybrydy. No i diesel dla zwolenników, choć w globalnej skali ciągle niszowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Jaki tam koniec - zostają tam gdzie sprawują sie najlepiej czyli za tylną osią 911 a Subaru niech się skoncentruje na wsadzeniu do STi doładowanego H4 o pojemności 2 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Z mojego punktu siedzenia - nie jest źle, potrzymam swojego szaraka 10-15 lat, może się z tego klasyk zrobi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Z wiazku z niska cena rubra pozwolilem sobie wyslac zapytanie o cene outbacka 3.6 h6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Z wiazku z niska cena rubra pozwolilem sobie wyslac zapytanie o cene outbacka 3.6 h6 Nie zdziw się jak dostaniesz cenę w Euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SUBORO Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Dokupić jednego na zapas ? Tylko gdzie i jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Myśle, ze H6 to bardzo solidna konstrukcja. Jakby wrócić do 3.0 i zrobić podobnie jak H4 w BRZecie to Subaru miałoby kolejny, trwały, mocny silnik wolnossacy. Dokladajac kompresor byłby motor dla auta klasy premium, którego brakuje i dla samego prestiżu marki powinno Subaru wydać na swiat. Chociaż zakładam, ze nie sprzedawały sie wcale, jednakże na Subaroholików można liczyć Edytowane 20 Grudnia 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Myśle, ze H6 to bardzo solidna konstrukcja. Jakby wrócić do 3.0 i zrobić podobnie jak H4 w BRZecie to Subaru miałoby kolejny, trwały, mocny silnik wolnossacy. Dokladajac kompresor byłby motor dla auta klasy premium, którego brakuje i dla samego prestiżu marki powinno Subaru wydać na swiat. Chociaż zakładam, ze nie sprzedawały sie wcale, jednakże na Subaroholików można liczyć Coś w tym jest, jak H6 było w ofercie w UE to chętnych było niezbyt dużo. Co innego na rynku używanych, tu dobre sztuki schodzą raczej szybko Niezbyt się zdziwię, jeżeli H6 nie będzie produkowane. Dziś nawet Mustanga będzie można dostać z 2.3 turbo Oczywiście odejście od dużego wolnego ssaka może boleć fanów i purystów, ale to nie oni dostarczają większość $ FHI A w sumie, Subaru ma niezłe doświadczenie z silnikami turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Jaki tam koniec - zostają tam gdzie sprawują sie najlepiej czyli za tylną osią 911 Na szczęście są też w paru innych miejscach. Szkoda, że już nie w Subaru. Infiniti zresztą (też niestety) rezygnuje z V8. Tendencja, zdaje się, jest nieodwracalna. Niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Na szczęście są też w paru innych miejscach. Ale H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Oj, przepraszam, nie H. Oczywiście że nie H. Ogólnie niestety coraz mniej jest silników z większą liczbą cylindrów niż cztery, dlatego dobrze, że jeszcze w paru miejscach są. Niezależnie od układu, w jakim funkcjonują. Edytowane 20 Grudnia 2014 przez bartosz51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Yoichi Hori nie powiedział wprost, że silniki H6 nie będą produkowane, tylko że obecnie produkowany 2.0 DIT byłby wystarczający do napędzania produkowanych modeli, wobec spadającej sprzedaży bokserów 6-cylindrowych. Ja oczywiście jestem na nie, ale zobaczmy co nowego wymyślą. Zwłaszcza, że zapowiedzieli następcę Tribeci i SVX-a. Dla mnie te auta bez 6-ki pod maską.....no nie wiem. Zobaczymy. Druga sprawa, że Subaru zapowiedziało już Subaru Global Platform i powyższa informacja jest tego potwierdzeniem. Tną koszty Jeszcze jedno: Porsche już kończy prace nad 4 cylindrowymi bokserami do Boxstera i Caymana, ale tworzy też 8 cylindrowego boksera do 960-ki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Z mojego punktu siedzenia - nie jest źle, potrzymam swojego szaraka 10-15 lat, może się z tego klasyk zrobi mój punkt siedzenia jest podobny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 W historii byl juz Mustang 2.3 turbo i czterocylindrowa Carrera (912). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Ja uwazam ze klient powinien miec wybor dlatego w ofercie powinien zostac h6 np na zamowienie. Tak samo powinno byc ze wszystkimi oferowanymi na terenie EU subaru. Np chce xv z 2.0dit place i za 2 miesiace przyplywa z JP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 ... i czterocylindrowa Carrera (912). Jesteś pewien, że było coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 (edytowane) Jesteś pewien, że było coś takiego? Było i miało silnik z modelu 356 który miał "korzenie" w WW Edytowane 20 Grudnia 2014 przez szamann1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 ... i czterocylindrowa Carrera (912). Jesteś pewien, że było coś takiego?Było, było: http://pl.m.wikipedia.org/wiki/Porsche_912 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Ja uwazam ze klient powinien miec wybor dlatego w ofercie powinien zostac h6 np na zamowienie. Tak samo powinno byc ze wszystkimi oferowanymi na terenie EU subaru. Np chce xv z 2.0dit place i za 2 miesiace przyplywa z JP. samochód to nie telewizor którego zapakujesz w kontener i po sprawie. Nie można go sprzedawać bez odpowiednich certyfikatów i homologacji a to zajmuje czas i przy małych partiach kosztuje niewspółmiernie dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 certyfikatów i homologac a nie czas juz przestac sie wyglupiac i zrownac te "certyfikaty i homologacje" miedzy cywilizowanymi krajami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 przestac sie wyglupiac i zrownac te "certyfikaty i homologacje" miedzy cywilizowanymi krajami to na UE nie robi się przypadkiem jednej homologacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 a jak różnica miedzy JP, US, Ca, itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 A jak to wszystko się ma do zapowiedzi następcy SVX,a, który miał mieć właśnie H6 3.3L ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Ja uwazam ze klient powinien miec wybor dlatego w ofercie powinien zostac h6 np na zamowienie. Tak samo powinno byc ze wszystkimi oferowanymi na terenie EU subaru. Np chce xv z 2.0dit place i za 2 miesiace przyplywa z JP. samochód to nie telewizor którego zapakujesz w kontener i po sprawie. Nie można go sprzedawać bez odpowiednich certyfikatów i homologacji a to zajmuje czas i przy małych partiach kosztuje niewspółmiernie dużo. Ale klient na wybór, można kupić indywidualnie skąd się chce, jaki się chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się