Skocz do zawartości

Koniec H6?


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

Myśle, ze H6 to bardzo solidna konstrukcja. Jakby wrócić do 3.0 i zrobić podobnie jak H4 w BRZecie to Subaru miałoby kolejny, trwały, mocny silnik wolnossacy. Dokladajac kompresor byłby motor dla auta klasy premium, którego brakuje i dla samego prestiżu marki powinno Subaru wydać na swiat. Chociaż zakładam, ze nie sprzedawały sie wcale, jednakże na Subaroholików można liczyć ;)

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myśle, ze H6 to bardzo solidna konstrukcja. Jakby wrócić do 3.0 i zrobić podobnie jak H4 w BRZecie to Subaru miałoby kolejny, trwały, mocny silnik wolnossacy. Dokladajac kompresor byłby motor dla auta klasy premium, którego brakuje i dla samego prestiżu marki powinno Subaru wydać na swiat. Chociaż zakładam, ze nie sprzedawały sie wcale, jednakże na Subaroholików można liczyć ;)

Coś w tym jest, jak H6 było w ofercie w UE to chętnych było niezbyt dużo. Co innego na rynku używanych, tu dobre sztuki schodzą raczej szybko :)

 

Niezbyt się zdziwię, jeżeli H6 nie będzie produkowane. Dziś nawet Mustanga będzie można dostać z 2.3 turbo :) Oczywiście odejście od dużego wolnego ssaka może boleć fanów i purystów, ale to nie oni dostarczają większość $ FHI ;)

 

A w sumie, Subaru ma niezłe doświadczenie z silnikami turbo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki tam koniec - zostają tam gdzie sprawują sie najlepiej czyli za tylną osią 911 :P

 

Na szczęście są też w paru innych miejscach. Szkoda, że już nie w Subaru. Infiniti zresztą (też niestety) rezygnuje z V8. Tendencja, zdaje się, jest nieodwracalna. Niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, przepraszam, nie H. Oczywiście że nie H.

Ogólnie niestety coraz mniej jest silników z większą liczbą cylindrów niż cztery, dlatego dobrze, że jeszcze w paru miejscach są. Niezależnie od układu, w jakim funkcjonują.

Edytowane przez bartosz51
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yoichi Hori nie powiedział wprost, że silniki H6 nie będą produkowane, tylko że obecnie produkowany 2.0 DIT byłby wystarczający do napędzania produkowanych modeli, wobec spadającej sprzedaży bokserów 6-cylindrowych. Ja oczywiście jestem na nie, ale zobaczmy co nowego wymyślą. Zwłaszcza, że zapowiedzieli następcę Tribeci i SVX-a. Dla mnie te auta bez 6-ki pod maską.....no nie wiem. Zobaczymy. Druga sprawa, że Subaru zapowiedziało już Subaru Global Platform i powyższa informacja jest tego potwierdzeniem. Tną koszty :question:


Jeszcze jedno: Porsche już kończy prace nad 4 cylindrowymi bokserami do Boxstera i Caymana, ale tworzy też 8 cylindrowego boksera do 960-ki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uwazam ze klient powinien miec wybor dlatego w ofercie powinien zostac h6 np na  zamowienie. Tak samo powinno byc ze wszystkimi oferowanymi na terenie EU subaru. Np chce xv z 2.0dit place i za 2 miesiace przyplywa z JP.

 

 

samochód to nie telewizor którego zapakujesz w kontener i po sprawie. Nie można go sprzedawać bez odpowiednich certyfikatów i homologacji a to zajmuje czas i przy małych partiach kosztuje niewspółmiernie dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja uwazam ze klient powinien miec wybor dlatego w ofercie powinien zostac h6 np na  zamowienie. Tak samo powinno byc ze wszystkimi oferowanymi na terenie EU subaru. Np chce xv z 2.0dit place i za 2 miesiace przyplywa z JP.

 

 

samochód to nie telewizor którego zapakujesz w kontener i po sprawie. Nie można go sprzedawać bez odpowiednich certyfikatów i homologacji a to zajmuje czas i przy małych partiach kosztuje niewspółmiernie dużo.

 

Ale klient na wybór, można kupić indywidualnie skąd się chce, jaki się chce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...