Flipper Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Nasz Partner, firma Keratronik, otrzymuje od Was dużą ilość pytań w związku z posiadaniem w Samochodach Subaru urządzeń ISR. Często pojawiają się te same kwestie, w związku z czym aby ułatwić Wam kontakt, zachęcamy do zadawania pytań tutaj - wątku, w którym przedstawiciel Keratronik udzieli odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 To ja będę pierwszy. Jak długo należy czekać na aneks do umowy rozszerzający monitorowanie na kraje EU ? Ja czekam prawie miesiąc. Nawet nikt nie raczył odpowiedzieć na maila wysłanego do odpowiedniego pracownika BOK oraz na ogólny BOK. Żeby było ciekawiej żeby uzyskać umowę o przedłużeniu usług o kolejny rok musiałem wysłać 3 maile. Tylko pogratulować komfortowej sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 (edytowane) To ja będę drugi: Proszę o jasne wskazanie czy system ISR posiada ocenę skuteczności jako zabezpieczenie przeciwkradzieżowe tylko wraz systemem autoalarmu, co za tym idzie zamontowany w pojeździe bez autoalarmu takiej oceny skuteczności PIMOT nie posiada? Edytowane 21 Lipca 2014 przez Tiger Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keratronik ISR Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Witam ... Proszę o jasne wskazanie czy system ISR posiada ocenę skuteczności jako zabezpieczenie przeciwkradzieżowe tylko wraz systemem autoalarmu... Tylko taką opinię wydał PIMOT. Skoro innej nie wydał można wnioskować iż innej oceny urządzenie nie posiada. To ja będę pierwszy. Jak długo należy czekać na aneks do umowy rozszerzający monitorowanie na kraje EU ? Ja czekam prawie miesiąc. Nawet nikt nie raczył odpowiedzieć na maila wysłanego do odpowiedniego pracownika BOK oraz na ogólny BOK. Żeby było ciekawiej żeby uzyskać umowę o przedłużeniu usług o kolejny rok musiałem wysłać 3 maile. Tylko pogratulować komfortowej sytuacji. Aneksy rozszerzające zakres terytorialny świadczonej usługi będziemy przygotowywać w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia chęci podpisania takiego aneksu do Biura Obsługi Klienta (e-mail: bok@keratronik.pl lub telefonicznie 801 880 800). Opóźnienie w przygotowaniu aneksów dla klientów, którzy zgłosili się do nas od początku lipca, wynikało z konieczności przygotowania zmian w Umowie i Ogólnych Warunkach Umowy przez kancelarię prawną, za które wszystkich przepraszamy i jednocześnie informujemy że wszyscy, którzy czekają na takie aneksy otrzymają je do jutra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 Żeby było ciekawiej żeby uzyskać umowę o przedłużeniu usług o kolejny rok musiałem wysłać 3 maile. Tylko pogratulować komfortowej sytuacji. Jak byś chciał rozwiązać jest dużo gorzej. Umowa przechodzi automatycznie a przynajmniej płacenie. Osobiście pozbyłem się tego kontraktu i zostalo mi jeszcze wycięcie albo przeprogramowanie centralki na platformę monitoringu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 dzisiaj miałem sytuację, że byłem przekaźnikiem do TJ-a , który jest na Subariadzie w dzikim kraju sygnał był, że we Wiedniu samochód mu chyba "kroją". Okazało się, że znajomy korzysta z samochodu, a ktoś chamsko 2 opony mu przebił i samochód pojechał na lawecie do serwisu. Keratronik wyczuł, że coś nie tak i szukał kontaktu Sam się nad tym zastanawiam, bo mam okres 3-miesięcznego testu. Tylko nie za bardzo podoba mi się opłata 800 PLN za urządzenie. Opłata miesięczna już tak nie boli, zwłaszcza, że przekłada się na zniżki u ubezpieczyciela. Mając ISR i dodatkowy monitoring, to abonament + urządzenie staje się troszkę drogie chyba skorzystam jednak z montażu alarmu. Monitoring odpuszczę ,a nad ISR się jeszcze zastanowię. Ubezpieczenie, DAS, ISR... i koszty rosną, więc trzeba jakoś to skalkulować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 na zniżki u ubezpieczyciela. u większości to jest wymóg: alarm lub ISR. Powyżej auta za 130k netto konieczne są 3 zabezpieczenia. Przynajmniej u niektórych ubezpieczycieli. Aneksy rozszerzające zakres terytorialny świadczonej usługi będziemy przygotowywać w ciągu 5 dni od daty zgłoszenia chęci podpisania takiego aneksu do Biura Obsługi Klienta (e-mail: bok@keratronik.pl lub telefonicznie 801 880 800). Opóźnienie w przygotowaniu aneksów dla klientów, którzy zgłosili się do nas od początku lipca, wynikało z konieczności przygotowania zmian w Umowie i Ogólnych Warunkach Umowy przez kancelarię prawną, za które wszystkich przepraszamy i jednocześnie informujemy że wszyscy, którzy czekają na takie aneksy otrzymają je do jutra. bardzo dziękuję. Mail przyszedł i czekam na aneks pocztą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmx2 Opublikowano 4 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2014 tak , tak potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 (edytowane) Witam, wiem, że mój samochód posiada system ISR, kupiłem używany 1,5 roku temu. Chciałbym odnowić abonament i mam przy okazji kilka pytań: 1)jaka jest cena usługi za rok 2) jakie ewentualne korzyści wynikają z korzystania z systemu, ew. jakie ma funkcje. P.S. Jeśli o tym juz bylo to przepraszam Edytowane 16 Września 2014 przez Nurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coshyk Opublikowano 16 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2014 ^^ podepnę się pod pytanie:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keratronik ISR Opublikowano 24 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2014 Szczegółowe informacje na temat działania systemu ISR oraz jego obsługi znajdują się na stronie Keratronik (link).W razie dalszych pytań lub wątpliwości zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta Keratronik : e-mail bok@keratronik.pl nr. tel : 801 880 800 (pn.-pt. 8:00-16:00). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Ja mam pytanie z trochę innej "beczki": Od kiedy i dlaczego ISR-2 ( wersja z połowy 2010 ) ignoruje fakt odpięcia akumulatora w aucie ? Do tej pory za każdym razem jak był problem z zasilaniem odbierane to było jako "alarm" i był kontakt z monitorowania. W tej chwili to nie działa. Pan operator z nonszalancją w głosie stwierdził, że może ma Pan dobrze naładowany akumulator dodatkowy i wtedy system nie wykrywa zaniku napięcia głównego. Trochę to dziwne. Drugie pytanie. Ile czasu z reguły trzeba oczekiwać na załatwienie spraw w państwa firmie ? Mail w sprawie zmiany właściciela auta został skierowany do osoby odpowiedzialnej oraz na adres ogólny 1.10.2014. Do dzisiaj zero odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keratronik ISR Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Niniejszym zapewniamy, że urządzenie ISR2 w żaden sposób nie ignoruje informacji o odpięciu akumulatora. Jeżeli miało miejsce nietypowe zachowanie urządzenia, prosimy o kontakt z Kierownikiem Serwisu e-mail: serwis@keratronik.pl nr. tel : 801 880 800 (pn.-pt. 8:00-16:00), abyśmy mogli zdiagnozować przyczynę opisanej sytuacji. W odpowiedzi na drugie pytanie uprzejmie informujemy, że standardowo dokumenty dla klientów są przygotowywane w terminie 1-2 dni roboczych. Jeżeli wystąpiło niezamierzone opóźnienie, przepraszamy i prosimy o kontakt z Kierownikiem Biura Obsługi Klienta celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.e-mail: bok@keratronik.pl nr. tel : 801 880 800 (pn.-pt. 8:00-16:00). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piekielnik Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 To może i ja o jakości tej usługi. Nie tak dawno w serwisie w wa-wie elektryk bez mojej wiedzy i zgody omyłkowo zdemontował moduł ISR (ten za zegarami) myślał, że został wyłączony - i co? I nic? Nikt nie zareagował, żadnego telefonu czy próby kontaktu a wydaje mi się, że coś takiego powinno mieć miejsce - a może się mylę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Może skutecznie zdemontował. Jak ja zmieniałem koła w garażu dwa piętra pod ziemią, to po wyjechaniu od razu był kontakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 31 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2014 @@piekielnik, Najpierw sie na Forum witamy http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/60648-tutaj-si%C4%99-witamy-dzia%C5%82-dla-nowych-forumowicz%C3%B3w/page-662 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 (edytowane) opis sytuacji: przy zmianie opon moje auto zostało wzięte na podnośnik w zakładzie wulkanizacyjnym ( nie ASO) telefonu od ISR nie dostałem. Również niedawno zaparkowałem w podziemnym garażu w którym i nie miałem zasięgu w telefonie (operator T-mobile) oraz nie było zasięgu gps na wbudowanej nawigacji samochodowej( kenwood ) pytanie do isr: w jakich sytuacjach panowie dzwonią do swoich klientów zapytać czy coś jest nie ok??? Podczas zakupu auta w salonie informowano mnie ze przed jakimikolwiek naprawami, podczas których auto jest na podnośniku, przeprawy promowej czy wjazdach w miejsce gdzie nie ma zasięgu należy wcisnąć żółty przycisk z kluczem bo inaczej isr zadzwoni do auta w celu sprawdzenia co się dzieje. W moim przypadku tak się nie stało- oczywiście żółtego przycisku nie wciskałem. Warto aby zostało jasno wyjaśnione w jakich sytuacjach dzwonicie Państwo do auta a w jakich nie. Edytowane 13 Listopada 2014 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Warto aby zostalo jasno wyjasnione w jakich sytuacjach dzwonicie do auta a w jakich nie. Na pewno przed końcem umowy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Tak czytam te wątki i posty dotyczące ISR i obsługi przez Keratronik choć by nawet po wpisach na forum to sądzę że działa to mocno wybiórczo. . Jeżeli miało miejsce nietypowe zachowanie urządzenia, prosimy o kontakt z Kierownikiem Serwisu e-mail: serwis@keratronik.pl nr. tel : 801 880 800 (pn.-pt. 8:00-16:00), abyśmy mogli zdiagnozować przyczynę opisanej sytuacji. Sporo tych nietypowych zachowań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 13 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2014 Wczoraj odpiąłem akumulator na 10 min. I co? Cisza. Zasięg GSM bezproblemowy... Pozdro! Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T1sh0 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 No to bardzo ciekawe! A czy macie samochody nowsze od 1-ku. Pytam dlatego że mam XT no i Keratronik zadzwonili do mnie i zaktywowali ten system. Ale czy działa??? Mam nadzieje że tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Niniejszym zapewniamy, że urządzenie ISR2 w żaden sposób nie ignoruje informacji o odpięciu akumulatora. Jeżeli miało miejsce nietypowe zachowanie urządzenia, prosimy o kontakt z Kierownikiem Serwisu e-mail: serwis@keratronik.pl nr. tel : 801 880 800 (pn.-pt. 8:00-16:00), abyśmy mogli zdiagnozować przyczynę opisanej sytuacji. W odpowiedzi na drugie pytanie uprzejmie informujemy, że standardowo dokumenty dla klientów są przygotowywane w terminie 1-2 dni roboczych. Jeżeli wystąpiło niezamierzone opóźnienie, przepraszamy i prosimy o kontakt z Kierownikiem Biura Obsługi Klienta celem wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. e-mail: bok@keratronik.pl nr. tel : 801 880 800 (pn.-pt. 8:00-16:00). A to ciekawostka ponieważ ASO odpięło mój aku na dwa dni a Keratronik dowiedział się o tym ode mnie. Mocno się zdziwili, że nie mieli alarmu mimo braku zasilania. Operator coś tłumaczył o oddzielnym zasilaniu awaryjnym systemu. Faktycznie ISR-2 ( instalowany w połowie 2010 ) ma coś takiego ? Rozumiem, że musi ale dlaczego nie reagują na odpięcie zasilania głównego..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Ja po waszych wpisach testowałem ich działanie. Ostatnio "zapomniałem " poinformować o zmianie kół. Telefon był po zmianie pierwszego koła. Krótko mówiąc u mnie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Ja po waszych wpisach testowałem ich działanie. Ostatnio "zapomniałem " poinformować o zmianie kół. Telefon był po zmianie pierwszego koła. Krótko mówiąc u mnie działa u mnie też ale odpięcie aku już nie....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Skywalker Opublikowano 14 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2014 Dokładnie tak. Przy zmianie kół zadzwonili, przy odpięciu prądu nie. Zatem pytamy i prosimy o odpowiedź, dlaczego tak jest? Pozdro, Luke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się