Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

Subaru wogóle nie robi samochodów do ścigania spod świateł. Ale jak na światłach spotykają się dwa klasyki nieczęsto widziane solo, a tu stoją oba razem, na pustej drodze, w piątowy wieczór, to jak taka sytuacja się mogła skończyć, no powiedzcie jak? ;)

 

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiadomo jak. Czasem człowiek się skusi :-P

Pegi Twój czerwony się nie liczy bo to inna bajka. Z pod świateł i tak się raczej nim nie będziesz ścigał :-P

A właśnie, co z nim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

Po prawie 4 miesiącach postoju w warsztacie, auto wróciło do właściciela :-)))))) :yahoo:

 

Naprawa skrzyni, wyszła ok 6 k- wymienione wszystkie tarcze, zregenerowane sprzęgło hydrokinetyczne, wszystkie uszczelki itp

 

Pracuje teraz tak jak powinna, czyli chyba jak nowa :D  .

 

Jednak , zdecydowałem się na sprzedaż auta.

 

Jak by ktoś z Was, lub Waszych znajomych szukał by takiego cacka , to zapraszam- moja cena to 15 k

 

Rozrząd wymieniony, technicznie bez większych zastrzeżeń . Klima do zrobienia, a właściwie, chłodnica- mam już "zamiennik" trzeba tylko przerobić jedno mocowanie.

 

Ogólnie spoko.

 

W dowodzie wpisany 1996 rok, ale z vinu wyskakuje 1993-.

 

Dariusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie siedzi Varta E24. Rozmiarami pasuje idealnie, a przy tym mocy trochę ma - 630A rozruchu, 70Ah. 

 

A w ogóle, to w drugi dzień świąt jedziesz?  :P  ;)

Była opcja że w poniedziałek wielkanocny, ale akurat się nie udało terminów zgrać ;) 2'giego kwietnia jadę...

Jaki musi być rozkład/układ biegunów, wymiary etc? Bo mocy/rozruchu poszukam takie jak podałeś :P

 

Oby tylko to auto się po wpakowaniu w niego co będzie trzeba nie sypało... :P :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To musisz uważać, bo to auto dużo miejsca zajmuje

 

 

pewnie to już objawy starości ;) ale "nowoczesna" motoryzacja coraz mniej mnie fascynuje

 

nie mam doświadczenia z SVX ale mógłby to być całkiem niezły samochód do zwykłego codziennego użytkowania, który sam w sobie podobał mi się zawsze

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

czy ktoś z Was w końcu znalazł w Polsce tarcze do tyłu? albo dobrał od innego modelu?

 

Dzisiaj przyszły zamówione:

 

http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[key]=C47003ABE&cat[art]=105299&cat[atg]=0&offset=&sort=1

 

w opisie są wentylowane- jednak w rzeczywistości nie .

 

Czy jest szansa założyć te niewentylowane?  tak sobie myślę że róznica grubości to ok 7-8 mm, czyli o tyle dalej może się wysunąć tłoczek.

 

Porównywałem od Tribec:

 

TARCZA {TYŁ} HAMULCOWA SUBARU SVX 3.3I 24V 92-

  • Średnica [mm]: 290
  • wentylowany
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18.00
  • Minimalna grubość [mm]: 16
  • Ilość otworów: 5
  • średnica otworu centrujacego [mm]: 58
  • przykręcany
  • Głębokość [mm]: 65,8
 
 
 
KPL. TARCZ HAMULCOWYCH ( 2-SZT !!!!): TYŁ SUBARU TRIBECA 06->
  • Średnica [mm]: 319,6
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18.00
  • Minimalna grubość [mm]: 16
  • Ilość otworów: 5
  • średnica otworu centrujacego [mm]: 58
  • Głębokość [mm]: 68
  • wentylowany
  • przykręcany

 

 

Wygląda że średnica jest inna - ale to jest do ogarnięcia- czy ktoś z Was próbował?

 

 

Pozdrawiam

 

Dariusz

Edytowane przez jbond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szymon 2 zbliża się wielkimi krokami ;-)

W końcu się doczekałeś.

 

Ketiv, kupuj ;-) to na szczęście nie wychodziło w SBD i nie posiada większości bolączek "zwyklych" Subaru :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

 

czy ktoś z Was w końcu znalazł w Polsce tarcze do tyłu? albo dobrał od innego modelu?

 

Dzisiaj przyszły zamówione:

 

http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[key]=C47003ABE&cat[art]=105299&cat[atg]=0&offset=&sort=1

 

w opisie są wentylowane- jednak w rzeczywistości nie .

 

Czy jest szansa założyć te niewentylowane?  tak sobie myślę że róznica grubości to ok 7-8 mm, czyli o tyle dalej może się wysunąć tłoczek.

 

Porównywałem od Tribec:

 

TARCZA {TYŁ} HAMULCOWA SUBARU SVX 3.3I 24V 92-

  • Średnica [mm]: 290
  • wentylowany
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18.00
  • Minimalna grubość [mm]: 16
  • Ilość otworów: 5
  • średnica otworu centrujacego [mm]: 58
  • przykręcany
  • Głębokość [mm]: 65,8
 
 
 
KPL. TARCZ HAMULCOWYCH ( 2-SZT !!!!): TYŁ SUBARU TRIBECA 06->
  • Średnica [mm]: 319,6
  • Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18.00
  • Minimalna grubość [mm]: 16
  • Ilość otworów: 5
  • średnica otworu centrujacego [mm]: 58
  • Głębokość [mm]: 68
  • wentylowany
  • przykręcany

 

 

Wygląda że średnica jest inna - ale to jest do ogarnięcia- czy ktoś z Was próbował?

 

 

Pozdrawiam

 

Dariusz

A może tarcza z Type R będzie pasowała? Tylko nie wiem jaka średnica ręcznego u Ciebie.

http://dba.com.ru/DBA656S/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...