ppmarian Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 500e to inna liga ale mialem okazje kilkukrotnie mierzyc sie z w124 320ce i bylo prawie rowno z lekka przewaga SVXa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Ale czy ktoś z tu obecnych kupował SVXa z myślą, że to sportowe auto do ścigania z pod świateł? Wątpie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 No oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Subaru wogóle nie robi samochodów do ścigania spod świateł. Ale jak na światłach spotykają się dwa klasyki nieczęsto widziane solo, a tu stoją oba razem, na pustej drodze, w piątowy wieczór, to jak taka sytuacja się mogła skończyć, no powiedzcie jak? Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 No wiadomo jak. Czasem człowiek się skusi :-P Pegi Twój czerwony się nie liczy bo to inna bajka. Z pod świateł i tak się raczej nim nie będziesz ścigał :-P A właśnie, co z nim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Z pod świateł i tak się raczej nim nie będziesz ścigał :-P A właśnie, że będę. Spod świateł startowych Zbieram się, żeby go skończyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 A warsztat co na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Podobno naprawdę czekają już tylko na deskę rozdzielcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 No to wielka chwila sie zbliża :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Tylko teraz do gościa od deski się nie mogę dodzwonić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbond Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Hej Po prawie 4 miesiącach postoju w warsztacie, auto wróciło do właściciela :-)))))) Naprawa skrzyni, wyszła ok 6 k- wymienione wszystkie tarcze, zregenerowane sprzęgło hydrokinetyczne, wszystkie uszczelki itp Pracuje teraz tak jak powinna, czyli chyba jak nowa . Jednak , zdecydowałem się na sprzedaż auta. Jak by ktoś z Was, lub Waszych znajomych szukał by takiego cacka , to zapraszam- moja cena to 15 k Rozrząd wymieniony, technicznie bez większych zastrzeżeń . Klima do zrobienia, a właściwie, chłodnica- mam już "zamiennik" trzeba tylko przerobić jedno mocowanie. Ogólnie spoko. W dowodzie wpisany 1996 rok, ale z vinu wyskakuje 1993-. Dariusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Chłopaki, w przyszłym tygodniu jadę po SVX'a i potrzebuje baterii - jaką (typ, moc etc.) powinienem kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) U mnie siedzi Varta E24. Rozmiarami pasuje idealnie, a przy tym mocy trochę ma - 630A rozruchu, 70Ah. A w ogóle, to w drugi dzień świąt jedziesz? Edytowane 23 Marca 2016 przez pegi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Ogólnie spoko. blacharka w jakim stanie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Ogólnie spoko. blacharka w jakim stanie ? O ile pamiętam, nie było źle. Poza tym blachą w SVX nie ma się co bardzo przejmować. Dłuuugo rdzewieje zanim przerdzewieje Jesteś zainteresowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 U mnie siedzi Varta E24. Rozmiarami pasuje idealnie, a przy tym mocy trochę ma - 630A rozruchu, 70Ah. A w ogóle, to w drugi dzień świąt jedziesz? Była opcja że w poniedziałek wielkanocny, ale akurat się nie udało terminów zgrać 2'giego kwietnia jadę... Jaki musi być rozkład/układ biegunów, wymiary etc? Bo mocy/rozruchu poszukam takie jak podałeś Oby tylko to auto się po wpakowaniu w niego co będzie trzeba nie sypało... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Czyli jednak nie poniedziałek. Miał być poniedziałek, tyle ich minęło, a tu w końcu sobota ... Tu masz dane tego akumulatora, łącznie z rozmiarami: http://www.varta-automotive.com/en-gb/products/automotive/blue-dynamic/570-413-063 ( w zakładce w pdf) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Jesteś zainteresowany? chodzi mi SVX po głowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 To musisz uważać, bo to auto dużo miejsca zajmuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) To musisz uważać, bo to auto dużo miejsca zajmuje pewnie to już objawy starości ale "nowoczesna" motoryzacja coraz mniej mnie fascynuje nie mam doświadczenia z SVX ale mógłby to być całkiem niezły samochód do zwykłego codziennego użytkowania, który sam w sobie podobał mi się zawsze Edytowane 24 Marca 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jbond Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Hej czy ktoś z Was w końcu znalazł w Polsce tarcze do tyłu? albo dobrał od innego modelu? Dzisiaj przyszły zamówione: http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[key]=C47003ABE&cat[art]=105299&cat[atg]=0&offset=&sort=1 w opisie są wentylowane- jednak w rzeczywistości nie . Czy jest szansa założyć te niewentylowane? tak sobie myślę że róznica grubości to ok 7-8 mm, czyli o tyle dalej może się wysunąć tłoczek. Porównywałem od Tribec: TARCZA {TYŁ} HAMULCOWA SUBARU SVX 3.3I 24V 92- Średnica [mm]: 290 wentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18.00 Minimalna grubość [mm]: 16 Ilość otworów: 5 średnica otworu centrujacego [mm]: 58 przykręcany Głębokość [mm]: 65,8 KPL. TARCZ HAMULCOWYCH ( 2-SZT !!!!): TYŁ SUBARU TRIBECA 06-> Średnica [mm]: 319,6 Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18.00 Minimalna grubość [mm]: 16 Ilość otworów: 5 średnica otworu centrujacego [mm]: 58 Głębokość [mm]: 68 wentylowany przykręcany Wygląda że średnica jest inna - ale to jest do ogarnięcia- czy ktoś z Was próbował? Pozdrawiam Dariusz Edytowane 24 Marca 2016 przez jbond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 z tribeci to glebokosc bedzie porblemem ciekawy jestm jak te nie wentylowane czy tloczki na tyle sie wysuna.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Szymon 2 zbliża się wielkimi krokami ;-) W końcu się doczekałeś. Ketiv, kupuj ;-) to na szczęście nie wychodziło w SBD i nie posiada większości bolączek "zwyklych" Subaru :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Hej czy ktoś z Was w końcu znalazł w Polsce tarcze do tyłu? albo dobrał od innego modelu? Dzisiaj przyszły zamówione: http://autowanda.pl/?page=catalog/product&cat[key]=C47003ABE&cat[art]=105299&cat[atg]=0&offset=&sort=1 w opisie są wentylowane- jednak w rzeczywistości nie . Czy jest szansa założyć te niewentylowane? tak sobie myślę że róznica grubości to ok 7-8 mm, czyli o tyle dalej może się wysunąć tłoczek. Porównywałem od Tribec: TARCZA {TYŁ} HAMULCOWA SUBARU SVX 3.3I 24V 92- Średnica [mm]: 290 wentylowany Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18.00 Minimalna grubość [mm]: 16 Ilość otworów: 5 średnica otworu centrujacego [mm]: 58 przykręcany Głębokość [mm]: 65,8 KPL. TARCZ HAMULCOWYCH ( 2-SZT !!!!): TYŁ SUBARU TRIBECA 06-> Średnica [mm]: 319,6 Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 18.00 Minimalna grubość [mm]: 16 Ilość otworów: 5 średnica otworu centrujacego [mm]: 58 Głębokość [mm]: 68 wentylowany przykręcany Wygląda że średnica jest inna - ale to jest do ogarnięcia- czy ktoś z Was próbował? Pozdrawiam Dariusz A może tarcza z Type R będzie pasowała? Tylko nie wiem jaka średnica ręcznego u Ciebie. http://dba.com.ru/DBA656S/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Szymon 2 zbliża się wielkimi krokami ;-) W końcu się doczekałeś. Zaczynam być ciutkę przerażony, czy auto nie da mi po dupie Ale, marzenia trzeba spełniać... Ta tarcza nie jest pod 5x100...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się